Elektronika.lt
 2019 m. gegužės 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gegužės 19 d. 19:14
Rusijos elektroniniai sukčiai – „be analogų pasaulyje“: pavogė visą butą
Gegužės 19 d. 12:07
Kada elektromobilių kaina bus konkurencinga įprastų automobilių kainai?
Gegužės 18 d. 19:03
UNICEF kvies verslą spręsti iššūkius vaikų gerovei pasaulyje
Gegužės 18 d. 12:11
IT specialistų rinka Baltijos šalyse: Lietuva vejasi pirmaujančią Rygą
Gegužės 17 d. 20:32
Tarptautinė telekomunikacijų diena: 154 metai ir 5 ryškiausios technologijos
Gegužės 17 d. 16:20
Olandai stato didžiausią pasaulyje dirbtinių saulės elementų salyną
Gegužės 17 d. 12:48
„Oracle“: saugumas – privaloma kiekvieno IT sprendimo sąlyga
Gegužės 17 d. 08:27
Atviri bankų duomenys: kokias naujas paslaugas gyventojams galėtų pasiūlyti „fintech“ įmonės?
Gegužės 16 d. 20:22
Naujausias tyrimas atskleidė – lietuvius pirkti internetu paskatintų viena priemonė
Gegužės 16 d. 17:11
Beribės dronų galimybės: nuo įspūdingų vaizdų iki organų transportavimo
FS 19 Tractor mods
Farming Simulator 19 Mods, FS 19 Maps, How to install
ATS mods
ATS trailer mods, ATS truck mods, ATS map mods
FS 19 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 19 Maps, FS 19 Trucks
FS19 Maps, FS19 Trucks
Farming Simulator 2019 Mods, FS19 Tractors
FS 19 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS19 Combine, FS19 Maps
FS19 Combines
Farming Simulator 19 Mods, FS19 Trucks, FS 19 Mods
Periodontologija
Endodontija mikroskopu, implantacija, protezavimas
Mobilieji telefonai
Mobilieji telefonai internetu, telefonų dėklai, telefonų priedai
Reklama
 Straipsniai » Pažintiniai, įdomybės Dalintis | Spausdinti

Šešios paslaptys, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu

Publikuota: 2019-05-13 17:46
Tematika: Pažintiniai, įdomybės
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Norėdami pasikonsultuoti su paslaugų teikėjais ar pardavėjais, šiais laikais dažniau rašome internetu, užuot rinkę telefono numerį ir laukę savo eilės, fone skambant tūkstantį kartų girdėtai įkyriai melodijai. Specialistai atskleidžia šešias paslaptis, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Norėdami pasikonsultuoti su paslaugų teikėjais ar pardavėjais, šiais laikais dažniau rašome internetu, užuot rinkę telefono numerį ir laukę savo eilės, fone skambant tūkstantį kartų girdėtai įkyriai melodijai. Specialistai atskleidžia šešias paslaptis, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu.

Turbūt pastebėjote, kad vis dažniau įmonių kontaktų skiltyse rasite ne nuo 8 iki 17 val. veikiantį telefono numerį, o galimybę realiuoju laiku susirašyti su konsultantu internetu (ang. live chat).

Debesų technologijų bendrovės „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas (nuotr. autorius Deimantas Strolia)
Debesų technologijų bendrovės „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas
(nuotr. autorius Deimantas Strolia)

„Įmonės taip elgiasi todėl, nes patys klientai būna labiau patenkinti aptarnavimu, kuomet tai yra daroma skaitmeniniais kanalais. Tai yra faktas – 2018 m. „McKinsey and Company“ atliktas tyrimas parodė, kad perėjimas nuo tradicinių prie tik skaitmeninių klientų aptarnavimo kanalų jų pasitenkinimą gali padidinti net 33 proc.“, – teigia debesų technologijų bendrovės „Hostinger“, kuri teikia web hostingo, virtualių serverių bei domenų registravimo paslaugas, klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas.

Anot jo, tai lemia faktas, jog šiandien žmonės beveik nesiskiria su kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu, todėl susirašinėti su konsultantais yra greičiau ir paprasčiau, nei kelias ar keliolika minučių kaboti ant laido.

„HubSpot Research“ apklausos duomenimis, 82 proc. klientų skubų atsakymą laiko labai svarbiu. „Kokybišką klientų aptarnavimą prioritetu laikančios įmonės jau seniai suprato, kad svarbiausias yra greitis. Būtent todėl yra daugybė metodikų, programinės įrangos ir taisyklių, kaip kuo sparčiau aptarnauti klientus”, – pasakoja D. Grigorjevas.

Jo teigimu, aptarnavimo greitis yra labiausiai klientų jaučiamas gero klientų aptarnavimo rodiklis. Tačiau tai – tik ledkalnio viršūnė, po kuria slepiasi daugybė dalykų, kurių klientai nemato.

1. Konsultantai prisitaiko prie jūsų bendravimo stiliaus

Pokalbis internetu išties primena gyvą bendravimą. Klientų aptarnavimo specialistai intuityviai koreguoja savo kalbos stilių pagal jūsų amžių, gyvenamąją vietą, problemos mastą – nuo interneto slengo iki „emoji“ ir GIF failų naudojimo. Tai sukuria žmogiškąjį ryšį ir padeda klientų aptarnavimo specialistui kartu su jumis greičiau išspręsti problemą.

2. Jūsų pokalbis su konsultantu vyksta pagal scenarijų

Klientų aptarnavimo specialistai dirba naudodami daugybę galimų pokalbių scenarijų. Vieną iš jų jie iškart priskiria jūsų situacijai ir tuomet užduoda kontrolinius klausimus, siekdami nustatyti, kaip greičiau jūsų problemą išspręsti. Galite būti tikri, kad esate ne pirmas susidūręs su panašia situacija, tad scenarijai yra nuolat pildomi ir tobulinami.

3. Konsultantų darbo vertinimas priklauso nuo jūsų problemos sprendimo

Turbūt tūkstantį kartų girdėjote, jog „siekiant užtikrinti aptarnavimo kokybę, šis pokalbis bus įrašytas”. Tai galioja ir aptarnaujant klientus internetu. Atsitiktine tvarka atrinktos nuasmenintos pokalbių išklotinės yra vertinamos kolegų, vadovų ir nuo jų kokybės priklauso darbuotojo vertinimas. Prisiminkite tai, kuomet kitąsyk jūsų paprašys įvertinti žvaigždutėmis ar atsiliepimu aptarnavimo kokybę.

4. Jūsų problemą dažniausiai sprendžia ne vienas žmogus

Už mirksinčio pokalbio lango dažniausiai slepiasi bent kelių žmonių darbas. Konsultantai, sulaukę sudėtingų klientų problemų, įprastai tariasi su pasikausčiusiais specialistais ir drauge ieško geriausio sprendimo. Pasak D. Grigorjevo, tai parodo, jog klientų aptarnavimas yra svarbi suteikiamų paslaugų ar siūlomų produktų dalis, o ne tik papildomas elementas. Tarpusavio konsultacijos, skirtingų specialistų įsitraukimas ir rūpinimasis klientu – tai komandinis darbas.

5. Suteikite šansą konsultantams jums padėti dar labiau

Mitas, jog klientų aptarnavimo specialistai nori kuo greičiau atsikratyti jumis ir jūsų problema. Juk nuo to priklauso jų darbo įvertinimas ir atlyginimas. Todėl verta internetinio pokalbio metu kalbėti ne tik apie problemas, bet ir apie bendrą pasitenkinimą produktu ar paslauga. Konsultantai gali įvertinti jūsų situaciją ir pasiūlyti patogesnius sprendimus ar išbandyti naują testuojamą paslaugą nemokamai.

6. Geri konsultantai nuoširdžiai linki jums sėkmės

Problemos sprendimas geriems konsultantams, kaip ir jums, yra tik tarpinė stotelė. Galutinis tikslas – jūsų pasitenkinimas produktu arba sėkmė, kurią pasiekėte naudodamasis paslauga.

„Empatija ir sveikas protas, rūpestis ir draugiškumas yra kertiniai momentai, kurie gyvą bendravimą su klientais gali pakelti į aukštumas. Tokių žmonių nuolat ieškome, juos ugdome bei padedame atsiskleisti, nes nuo to priklauso klientų ir mūsų sėkmė“, – teigia „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas D. Grigorjevas.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

TMS ELECTRONICS
TMS ELECTRONICS

www.rslietuva.com – nemokamas elektronikos komponentų pristatymas

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Technologijos.lt

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

„EParašas“ – elektroninio parašo mokymo sistema

CRM sistema – „Hanna CRM“

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

MRO Supply


Reklama
‡ 1999–2019 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Farming Simulator 2017 Mods, FS 17 Mods
ls2017.com
„TV programa“ – tiksli
televizijos programa

www.tvprograma.lt
Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras
www.lmnsc.lt
Lietuvių kalba informacinėse technologijose
www.likit.lt
Svarstyklės – čia, matuokliai, laboratorinė įranga
www.moris.lt
Farming Simulator 2019 Mods, LS19 Mods, FS19 Mods
fs19.net
Ets2 mods, ats mods, fs19 mods
allmods.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS 19 Maps, FS 19 Mods
www.fs2017mod.com
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – geriausių lietuviškų tinklalapių katalogas
www.ltv.lt/technologijos/
FS 2019 Mods, FS 2017 Mods, FS 2015 Mods
www.farming2015mods.com
Mokslo populiarinimo projektas „Mokslas verslui ir visuomenei“
www.mokslasplius.lt
Reklama


Reklama