Elektronika.lt
 2024 m. kovo 28 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Kovo 28 d. 17:25
NASA „BurstCube“ palydovas paleistas tirti galingiausius sprogimus kosmose
Kovo 28 d. 14:50
„Logitech“ pristato „Signature Slim“ klaviatūrą ir darbo bei gyvenimo derinį prie rašomojo stalo
Kovo 28 d. 11:17
Kaip atrodys mokslai, studijos ir darbas DI eroje: pagrindiniai parodos „Karjera & studijos Lietuvoje“ akcentai
Kovo 28 d. 08:52
Jungikliai pagaminti iš atliekų – naujovė tvariems namams
Kovo 27 d. 20:30
Saulės elektrinė – daugiabučio balkone: ar tai įmanoma Lietuvoje? (1)
Kovo 27 d. 18:19
4 išmanūs sprendimai, leidžiantys efektyviai taupyti elektrą
Kovo 27 d. 16:36
Ekspertė apie dirbtinį intelektą ir darbuotojų produktyvumą: „Svarbu suprasti, jog nėra vieno stebuklingo įrankio, kuris išspręstų visas problemas“
Kovo 27 d. 14:14
„Philips Monitors“ E1 serija turės tris naujus daugiafunkcinius modelius, skirtus hibridiniam ir nuotoliniam darbui
Kovo 27 d. 12:43
Reikalavimas elektrifikuoti penktadalį stovėjimo vietų glumina verslą: nukentės galutiniai vartotojai
Kovo 27 d. 10:37
KTU mokslininkų ir partnerių bendras darbas: virtuali realybė padės mokantis chirurgijos
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Straipsniai » Pažintiniai, įdomybės Dalintis | Spausdinti

Šešios paslaptys, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu

Publikuota: 2019-05-13 17:46
Tematika: Pažintiniai, įdomybės
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Norėdami pasikonsultuoti su paslaugų teikėjais ar pardavėjais, šiais laikais dažniau rašome internetu, užuot rinkę telefono numerį ir laukę savo eilės, fone skambant tūkstantį kartų girdėtai įkyriai melodijai. Specialistai atskleidžia šešias paslaptis, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Norėdami pasikonsultuoti su paslaugų teikėjais ar pardavėjais, šiais laikais dažniau rašome internetu, užuot rinkę telefono numerį ir laukę savo eilės, fone skambant tūkstantį kartų girdėtai įkyriai melodijai. Specialistai atskleidžia šešias paslaptis, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu.

Turbūt pastebėjote, kad vis dažniau įmonių kontaktų skiltyse rasite ne nuo 8 iki 17 val. veikiantį telefono numerį, o galimybę realiuoju laiku susirašyti su konsultantu internetu (ang. live chat).

Debesų technologijų bendrovės „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas (nuotr. autorius Deimantas Strolia)
Debesų technologijų bendrovės „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas
(nuotr. autorius Deimantas Strolia)

„Įmonės taip elgiasi todėl, nes patys klientai būna labiau patenkinti aptarnavimu, kuomet tai yra daroma skaitmeniniais kanalais. Tai yra faktas – 2018 m. „McKinsey and Company“ atliktas tyrimas parodė, kad perėjimas nuo tradicinių prie tik skaitmeninių klientų aptarnavimo kanalų jų pasitenkinimą gali padidinti net 33 proc.“, – teigia debesų technologijų bendrovės „Hostinger“, kuri teikia web hostingo, virtualių serverių bei domenų registravimo paslaugas, klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas.

Anot jo, tai lemia faktas, jog šiandien žmonės beveik nesiskiria su kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu, todėl susirašinėti su konsultantais yra greičiau ir paprasčiau, nei kelias ar keliolika minučių kaboti ant laido.

„HubSpot Research“ apklausos duomenimis, 82 proc. klientų skubų atsakymą laiko labai svarbiu. „Kokybišką klientų aptarnavimą prioritetu laikančios įmonės jau seniai suprato, kad svarbiausias yra greitis. Būtent todėl yra daugybė metodikų, programinės įrangos ir taisyklių, kaip kuo sparčiau aptarnauti klientus”, – pasakoja D. Grigorjevas.

Jo teigimu, aptarnavimo greitis yra labiausiai klientų jaučiamas gero klientų aptarnavimo rodiklis. Tačiau tai – tik ledkalnio viršūnė, po kuria slepiasi daugybė dalykų, kurių klientai nemato.

1. Konsultantai prisitaiko prie jūsų bendravimo stiliaus

Pokalbis internetu išties primena gyvą bendravimą. Klientų aptarnavimo specialistai intuityviai koreguoja savo kalbos stilių pagal jūsų amžių, gyvenamąją vietą, problemos mastą – nuo interneto slengo iki „emoji“ ir GIF failų naudojimo. Tai sukuria žmogiškąjį ryšį ir padeda klientų aptarnavimo specialistui kartu su jumis greičiau išspręsti problemą.

2. Jūsų pokalbis su konsultantu vyksta pagal scenarijų

Klientų aptarnavimo specialistai dirba naudodami daugybę galimų pokalbių scenarijų. Vieną iš jų jie iškart priskiria jūsų situacijai ir tuomet užduoda kontrolinius klausimus, siekdami nustatyti, kaip greičiau jūsų problemą išspręsti. Galite būti tikri, kad esate ne pirmas susidūręs su panašia situacija, tad scenarijai yra nuolat pildomi ir tobulinami.

3. Konsultantų darbo vertinimas priklauso nuo jūsų problemos sprendimo

Turbūt tūkstantį kartų girdėjote, jog „siekiant užtikrinti aptarnavimo kokybę, šis pokalbis bus įrašytas”. Tai galioja ir aptarnaujant klientus internetu. Atsitiktine tvarka atrinktos nuasmenintos pokalbių išklotinės yra vertinamos kolegų, vadovų ir nuo jų kokybės priklauso darbuotojo vertinimas. Prisiminkite tai, kuomet kitąsyk jūsų paprašys įvertinti žvaigždutėmis ar atsiliepimu aptarnavimo kokybę.

4. Jūsų problemą dažniausiai sprendžia ne vienas žmogus

Už mirksinčio pokalbio lango dažniausiai slepiasi bent kelių žmonių darbas. Konsultantai, sulaukę sudėtingų klientų problemų, įprastai tariasi su pasikausčiusiais specialistais ir drauge ieško geriausio sprendimo. Pasak D. Grigorjevo, tai parodo, jog klientų aptarnavimas yra svarbi suteikiamų paslaugų ar siūlomų produktų dalis, o ne tik papildomas elementas. Tarpusavio konsultacijos, skirtingų specialistų įsitraukimas ir rūpinimasis klientu – tai komandinis darbas.

5. Suteikite šansą konsultantams jums padėti dar labiau

Mitas, jog klientų aptarnavimo specialistai nori kuo greičiau atsikratyti jumis ir jūsų problema. Juk nuo to priklauso jų darbo įvertinimas ir atlyginimas. Todėl verta internetinio pokalbio metu kalbėti ne tik apie problemas, bet ir apie bendrą pasitenkinimą produktu ar paslauga. Konsultantai gali įvertinti jūsų situaciją ir pasiūlyti patogesnius sprendimus ar išbandyti naują testuojamą paslaugą nemokamai.

6. Geri konsultantai nuoširdžiai linki jums sėkmės

Problemos sprendimas geriems konsultantams, kaip ir jums, yra tik tarpinė stotelė. Galutinis tikslas – jūsų pasitenkinimas produktu arba sėkmė, kurią pasiekėte naudodamasis paslauga.

„Empatija ir sveikas protas, rūpestis ir draugiškumas yra kertiniai momentai, kurie gyvą bendravimą su klientais gali pakelti į aukštumas. Tokių žmonių nuolat ieškome, juos ugdome bei padedame atsiskleisti, nes nuo to priklauso klientų ir mūsų sėkmė“, – teigia „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas D. Grigorjevas.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama