



 |
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS22 Mapy
Farming Simulator 19 mody,
FS22 Tractor,
FS22 Mods |
 |
Lastenvaunut
Turvaistuin,
Matkarattaat,
Lasten vaatteet |
 |
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
 |
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
 |
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
 |
Tėvystės gidai
2 mėnesių kūdikis,
6 mėnesių kūdikis,
8 mėnesių kūdikis |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
Emoji Copy and Paste
Heart Emoji,
Sad Emoji,
Laughing Emoji |
 |
 |
|
 |
 |
Pastaba: daugiau sukauptos informacijos rasite šio skyriaus » Archyve. |
 |
|

 |
Kompiuteriai, IT |
 |
Ekspertai ir „Chat GPT“ paaiškino, kokią įtaką žmogaus karjerai turės dirbtinis intelektas
DI pastaraisiais mėnesiais pasaulyje tapo viena iš karštųjų temų, aptariamų tiek žiniasklaidoje, tiek ir visuomenėje. Kilusio sujudimo kaltininkas – pokalbių robotas „Chat GPT“, priminęs seną žmonių baimę – netekti darbo dėl mašinų. Vis dėlto žmogiškųjų išteklių specialistai ir technologijų žinovai sako, kad DI yra ne priešas, o pagalbininkas, tik reikia mokėti jį pasitelkti. |
 |
„ChatGPT“ dirbtinį intelektą kuriančios įmonės vadovas: „Esame šiek tiek išsigandę“
„OpenAI“, sukūrusi interneto topuose karaliaujantį „ChatGPT“ dirbtinio intelekto pokalbių robotą, išleido atnaujintą jo versiją. Bendrovės generalinis direktorius Samas Altmanas įspėjo, kad ši technologija, keičianti visuomenės gyvenimą, kelia realių pavojų. |
 |
Į Olimpines žaidynes pretenduojanti technologinė ateities sporto šaka – pakeliui į Lietuvą
Kompiuterinis žaidimas – olimpinė sporto šaka? Nors vos prieš keletą metų toks teiginys būtų nuskambėjęs kaip pokštas, šiandien pirmoji technologinė sporto šaka jau skinasi kelią į populiariausiųjų viršūnes. |
 |
Australų mokslininkas apie dirbtinį intelektą: dėl autonominių robotų žudikų aš neužmiegu naktimis
Išaušo nauja era, kurios priešakyje – dirbtinis intelektas, ir nebus nieko panašaus į tai, ką esame matę iki šiol. Jis gali tapti kantriausiu pasaulyje virtualiu mokytoju, informacijos paiešką supaprastinti iki akies mirksnio, surasti logiškus sprendimus globalioms problemoms, tačiau netinkamai naudojamas pradeda griauti demokratiją, poliarizuoja visuomenę ir tampa žudymo įrankiu be atsakomybės, sako australų dirbtinio intelekto mokslininkas Toby Walshas. |
 |
Kibernetinės grėsmės: ko išmokome per metus?
Ukrainoje jau daugiau nei metus tęsiantis Rusijos invazijai, karas paraleliai vyksta ir virtualioje erdvėje. Apie šį, kibernetinį, karą girdime mažiau nei apie karinius veiksmus ant žemės. Natūralu, vienetų ir nulių erdvėje nėra žuvusių kareivių, sunaikintos karinės technikos, prarastų ar atkovotų žemių. Čia patiriami kitokie nuostoliai ir, kitaip nei fiziniame pasaulyje, nėra sienų, ribų, o kariai – tapatybes užslapstę programišiai. |
 |
Teise būti pamirštam Lietuvos gyventojai naudojasi bene rečiausiai Europoje
Lietuvoje vis dar retai naudojamasi „teise būti pamirštam“. Taip vadinama užklausa organizacijoms, kad šios ištrintų apie žmogų turimus duomenis. Vienas iš būdų pasinaudoti šia teise yra kreiptis į internetinius paieškos variklius, kad būtų panaikinta viešai prieinama informacija. |
 |
Mobilių žaidimų ateitis: 3 išmaniųjų telefonų žaidimų tendencijos
„Newzoo“ duomenimis, pasaulinė žaidimų rinka 2022-aisias fiksavo 184,4 mlrd. JAV dolerių pajamas, kurių pusę (92,2 mlrd. dolerių) sudarė išmaniųjų telefonų žaidimai. Prognozuojama, jog mobiliųjų žaidimų sektoriaus vertė ateityje stipriai augs ir 2030-aisiais pasieks 250 mlrd. JAV dolerių. |
 |
Naujoji „Microsoft“ technologija padės sukurti įtraukesnę visuomenę
Praėjusią savaitę įvyko 13-asis „Microsoft Ability Summit“ susitikimas, kurio tikslas – asmenims su negalia ir prieinamumo specialistams pristatyti šviežiausias prieinamumo technologijų inovacijas. Šiuo kasmetiniu renginiu siekiama įgalinti žmones su negalia pasiekti daugiau pasitelkiant technologijas ir sukurti įtraukesnę visuomenę. |
 |
Fenomenali sėkmė ir nepageidaujamas viso pasaulio dėmesys – kas nutiko su socialiniu tinklu „TikTok“?
Žaibiškai išaugęs kinų kompanijos „ByteDance“ socialinio tinklo „TikTok“ programėlės populiarumas sukėlė nerimą valstybinėms institucijoms ir privatumo sergėtojams visame pasaulyje. Kas negerai su šia programėle, kad ji kelia tokį susirūpinimą? |
 |
Prie lietuviškų knygų jau dirba DI: autoriai skelbia savo įspūdžius
Daugelis žinome ar išbandėme, kaip dirbtinis intelektas (DI) geba parašyti tekstus interneto svetainėms, reklamines žinutes socialiniam tinklams, bet ar jis gali išleisti knygą? Taip – pirmoji tokia buvo išleista dar 2018 metais. Šiandien algoritmai yra daug tobulesni, jie taupo analizei skirtą laiką, automatizuoja procesus, gali sugeneruoti reikšmingą dalį turinio. Bet išlieka klausimas: ar DI gali tapti savarankišku knygos autoriumi? |
 |
Moksleivių polinkis į IT: kaip jį pastebėti ir puoselėti?
Šiuolaikinei visuomenei vis labiau remiantis IT bei skaitmeninėmis inovacijomis, IT specialybės darbo rinkoje tapo labiausiai geidžiamos ir atveriančios plačias karjeros perspektyvas. Ugdymo ekspertai pažymi, kad kuo anksčiau moksleivių talentai šioje srityje pastebimi ir pradedami puoselėti, tuo geresnes galimybes jauni žmonės turi sėkmingai juos realizuoti. |
 |
Mažoms ir vidutinėms įmonėms augti padeda technologijos
Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonės sudaro 99 proc. pasaulio organizacijų, kurių visame pasaulyje skaičiuojama 400 mln. SVV taip pat atstovauja verslo daugumai Vidurio ir Rytų Europos šalių ekonomikose, o Lietuvoje sudaro 95 proc. visų įmonių. Naujausias pasaulinis „Microsoft“ SVV požiūrio į technologijas tyrimas rodo, kad daugiau kaip 80 proc. SVV pripažįsta technologijų svarbą siekiant verslo tikslų, o 42 proc. mano, kad technologijos verslui yra gyvybiškai svarbios. |
 |
DI atkeliauja į vaizdo žaidimus: dar tikroviškesnė grafika ir nuo jūsų veiksmų priklausantis siužetas
Po „ChatGPT“ išpopuliarėjimo DI tapus karščiausia technologijų rinkos tema, į jį nukrypo ir žaidimų entuziastų akys. Analitikai teigia, jog DI sprendimai netrukus leis kur kas greičiau kurti naujas kultinių kūrinių dalis, jų veikėjus privers elgtis kaip žmones, o svarbiausia – žaidimus pavers kur kas labiau įtraukiančiais. |
 |
Ar amžius daro įtaką, kaip saugome failus?
Atlikta apklausa atskleidžia, jog Z kartos atstovai yra kur kas mažiau organizuoti tvarkydami savo skaitmeninę nuosavybę. Lyginant su vyresniosios kartos atstovais, Z karta net du su pusę kartų rečiau sistemina failus, kurdami ir naudodami atskirus aplankus. Beveik 50 % jaunesnios kartos atstovų tiesiog palieka failus darbalaukyje ir nesivargina jų rūšiuoti specifiniuose aplankuose, o savo failų nesistemina tik 18,7 % kūdikių bumo atstovų. |
 |
Dirbtinio intelekto lenktynės: kodėl Europa atsilieka?
Pasaulio regionai, užsitikrinę pranašumą technologijų lenktynėse, geba ilgam įtvirtinti savo dominavimą pasaulyje. Britai tapo lyderiais per pirmąją pramonės revoliuciją. Masinės gamybos ir skaitmeninė revoliucija leido į priekį išsiveržti amerikiečiams. Šiuo metu pasaulis stovi ties naujos – dirbtinio intelekto (DI) – revoliucijos slenksčiu. |
Paieška archyve |
|
   |