Elektronika.lt
 2025 m. liepos 31 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Liepos 31 d. 11:27
Paauglių sprendimai keis „Instagram“: ką reikia žinoti tėvams?
Liepos 31 d. 08:41
„Renault Master“ furgonas nuo šiol bus tinkamas ir gyventi
Liepos 30 d. 20:51
Pacientų laukia perversmas medicinoje: nauja technologija leis įkrauti širdies implantus be operacijos
Liepos 30 d. 17:51
Žodžių užkulisiai: kaip DI paverčia emocijas verslo įžvalgomis
Liepos 30 d. 14:15
Miške senka telefono baterija? Patarė, ką daryti, kad neliktumėte be ryšio
Liepos 30 d. 11:43
Neuromokslo atradimai – naujas tyrimas pagilina supratimą, kaip veikia smegenys net tada, kai ilsisi
Liepos 30 d. 08:16
Ar įmanoma atsinaujinti elektroniką neištuštinant sąskaitos?
Liepos 29 d. 20:34
Automobilis ar meno kūrinys? „Bentley“ elektromobilis keliaujantiems kitaip
Liepos 29 d. 17:11
Netikra meilė internete: kaip sukčiai išnaudoja senjorų draugystę?
Liepos 29 d. 14:17
KTU studentas sukūrė pažangią dronų balansavimo sistemą (1)
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

Žodžių užkulisiai: kaip DI paverčia emocijas verslo įžvalgomis

Publikuota: 2025-07-30 17:51
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Ar robotas su jumis bendrauja kitaip, jei esate nusiminęs? Nors pats DI jausti negali, žmogaus emocijas jis atpažįsta puikiai. Tai keičia verslo ir klientų santykį, nes darbuotojai tiksliau žino, ko reikia vartotojams. Kaip DI įrankiai padeda darbuotojams ne tik ir girdėti, ir įsiklausyti į jūsų žodžius?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Ar robotas su jumis bendrauja kitaip, jei esate nusiminęs? Nors pats DI jausti negali, žmogaus emocijas jis atpažįsta puikiai. Tai keičia verslo ir klientų santykį, nes darbuotojai tiksliau žino, ko reikia vartotojams. Vygintas Domarkas, „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovas, paaiškina, kaip DI įrankiai padeda darbuotojams ne tik ir girdėti, ir įsiklausyti į jūsų žodžius.

Asociatyvi „Pexels“ nuotrauka
Asociatyvi „Pexels“ nuotrauka

Emocijų radaras kine ir versle

Verslai vis drąsiau DI naudoja ten, kur anksčiau tai atrodė neįmanoma. Pavyzdžiui, viena didžiausių filmų ir pramogų industrijos bendrovių „Disney“ DI naudoja kino seansų metu ir ne tik. Ši technologija užfiksuoja kas žmones prajuokina, graudina ar prikausto dėmesį ir prognozuoja žiūrovų reakcijas. Tai leidžia numatyti, kur ir kokiuose filmuose tam tikros scenos bus efektyviausios. Tokiu būdu įmonės darbuotojai žino, kaip sukurti geriausius ir žiūrovų dėmesį traukiančius filmus.

„DI praplečia verslo gebėjimą suprasti, ko iš tikrųjų nori klientai. Visas sektorius dar tik atranda skirtingus naujausių technologijų taikymo būdus, kaip mes galime tobulinti savo paslaugas ir aptarnavimą. Taip kliento klausimai yra sprendžiami greičiau ir efektyviau“, – sako „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovas.

DI plečia žmonių akiratį ir padeda įvairioms įmonėms adaptuotis prie savo klientų. DI sumažina emocinę atskirtį tarp verslo ir vartotojo, nes įmonė prisitaiko prie kliento emocijų ir gali daug tiksliau prognozuoti, kas veiks, o kas – ne. Pavyzdžiui, „Telia Lietuva“ jau keturis mėnesius DI naudoja skambučių centre, kur greitai startuos kitas žingsnis – klientų sentimentų analizė. DI padeda atrasti tinkamiausią ir efektyviausią atsakymą klientui tada, kai to reikia.

Nematomas pokalbio dalyvis

Toks DI vaidmuo sparčiai žengia į verslo klientų aptarnavimo sektorių visame pasaulyje. „Quantum Black AI by McKinsey“ tarptautinio tyrimo duomenimis, net 78 proc. įmonių naudoja DI bent daliai darbo užduočių, o Europos valstybių praktika tai tik patvirtina. Pavyzdžiui, Paryžiaus-Saclay universiteto tyrimo duomenys rodo, kad DI integracija ir pagalba skambučių centre padeda geriau suprasti pokalbio su klientu kontekstą. DI padeda išlaikyti empatiją kiekvienam, nesvarbu, kiek daug skambučių sulaukia klientų aptarnavimo centras.

Skambučių centruose DI analizuoja pokalbių turinį, bet ne pačius garso įrašus. Visa asmeninė informacija yra pašalinama dar prieš pradedant DI turinio apžvalgą, tad iš pokalbių nuorašų ar situacijų nėra įmanoma identifikuoti konkretaus asmens.

„DI į pagalbą yra pasitelkiamas tada, kai situacija jau yra išspręsta. Iš gautos medžiagos neįmanoma atskirti, kas skambino ar apie ką tiksliai kalbėjo. Tokia DI analizė mums padeda įsiklausyti į visus klientų lūkesčius ir pasiūlyti prevencinius sprendimus“, – sako V. Domarkas.

Anot DI eksperto, nors darbuotojai ir dabar yra labai empatiški, DI analizė padeda tinkamai juos apmokyti. DI čia yra tik pagalbinis įrankis, kuris palengvina žmogaus užduotis ir padeda geriau atliepti klientų lūkesčius.

DI padeda žmogui priimti sprendimus

Naujausios DI sistemos emocijas atpažįsta ne tik iš veido išraiškų, bet ir iš žmogaus kalbos, žodžių ir konteksto. Tai leidžia analizuoti įvairias situacijas, pavyzdžius ir galiausiai atskleisti, kas lemia pašnekovo emocinį intensyvumą.

„Klientų aptarnavimo turinio analizė leidžia pastebėti, kurios situacijos yra vienkartinės, o kurios – sisteminės. Atpažinus pasikartojančius atvejus galima iš anksto imtis prevencinių veiksmų, informuoti kitus klientus ir taip išvengti dar didesnio skambučių srauto“, – teigia didžiausio telekomunikacijų operatoriaus Lietuvoje ekspertas.

Anot V. Domarko, išmaniųjų sistemų vaidmuo kasdien vis didesnis ten, kur svarbu išgirsti vienas kitą. Skambučių centruose didelį informacijos kiekį padeda suprasti DI, nes čia ypač svarbu tinkamai įsigilinti į kiekvieno kliento žodžius. DI tampa tiltu tarp žmonių, kuris padeda išgirsti vienam kitą.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama