Elektronika.lt
 2024 m. gegužės 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gegužės 19 d. 16:11
„Philips Evnia 49M2C8900L“ – aukščiausios klasės žaidimų patirtis
Gegužės 19 d. 10:20
Grėsmė verslams: darbuotojai net to nežinodami nutekina jautrią informaciją
Gegužės 18 d. 16:45
„Volvo“ plečia biodyzelinu varomų sunkvežimių gamą
Gegužės 18 d. 10:25
„CanSat“ konkurso finale geriausią palydovą sukonstravo KTU inžinerijos licėjaus komanda „SpaceDroneSat“
Gegužės 17 d. 20:23
Išmaniosios technologijos – probleminio interneto naudojimo iššūkiams spręsti
Gegužės 17 d. 17:39
„Apple“ pagaliau atnaujino primirštą produktų liniją: kuo nustebino naujieji „iPad“ ir kas nuliūdino gerbėjus?
Gegužės 17 d. 14:13
Išmontuota 40 proc. Ignalinos AE įrangos
Gegužės 17 d. 11:09
Neseniai kalbėjote su rusakalbiais „Google“ atstovais? Pasitikrinkite, ar neatidavėte savo duomenų sukčiams
Gegužės 17 d. 08:41
Populiarėjantis naujas socialinis tinklas sukėlė klausimų: imituoja jūsų draugus, renkami netikri „like“
Gegužės 16 d. 20:32
„Porsche“ kūrėjai plečia „Porsche Cayenne“ šeimą su galingiausiais jos modeliais
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

Suasmeninta reklama – vis dar aktuali? Nauda aiški, bet vartotojams klausimų kelia saugumas

Publikuota: 2023-11-08 17:21
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Mėgėjams
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Šiuolaikinį vartotoją turinys užplūsta iš visų pusių – nuo reklamos socialiniuose tinkluose ir elektroniniu paštu siunčiamų pasiūlymų, iki iššokančių reklamų naujienų portaluose. Tokiame triukšme į vidutinį vartotoją orientuotas rinkodaros turinys tiesiog išnyksta.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Šiuolaikinį vartotoją turinys užplūsta iš visų pusių – nuo reklamos socialiniuose tinkluose ir elektroniniu paštu siunčiamų pasiūlymų, iki iššokančių reklamų naujienų portaluose. Tokiame triukšme į vidutinį vartotoją orientuotas rinkodaros turinys tiesiog išnyksta. Jurgita Talačkienė, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovė, sako, kad norėdamas pasiekti žmones, verslas privalo kurti suasmenintą patirtį, kuri atitiktų individualių vartotojų poreikius, tuo pačiu užtikrindama maksimalų duomenų saugumą.

Asociatyvi „Unsplash“ nuotrauka
Asociatyvi „Unsplash“ nuotrauka

Suasmeninta reklama – būtinybė

Reklamos personalizacija nėra naujas reiškinys, tačiau tik visai neseniai ji tapo visiška būtinybe ir tikslinga rinkodaros strategija, o tam įtakos turėjo socialinių tinklų gimimas ir interneto vartojimo didėjimas. 2022 m. įmonės „Accenture“ atliktas tyrimas parodė, kad 76 proc. vartotojų perka paslaugas ir prekes iš kompanijų, kurios pateikia personalizuotą reklamą, o net 86 proc. sakė, kad personalizuota reklama turėjo įtakos jų pirkimui.

Pasak J. Talačkienės, priešingai nei televizijos ar lauko reklamoje, skaitmeninėje rinkodaroje galima segmentuoti vartotojus pagal jų duomenis ir poreikius, ir pateikti reklamą, kuri būtų jiems labai aktuali.

„Ši rinkodaros rūšis leidžia vartotojams pasijusti, kad tiesiogiai komunikuojama tik su jais. Interneto vartotojai nuolatos bombarduojami reklamomis – paskaičiuota, kad vidutiniškai vartotojai pamato iki kelių tūkstančių reklamų kiekvieną dieną. Dauguma reklamų visiškai neatitinka vartotojų interesų ir yra ignoruojamos, bet už parodymus kompanijos moka pinigus, nors tokia komunikacija yra visiškai neefektyvi“, – pastebi ekspertė.

Anot jos, suasmenintas turinys tampa puikia išeitimi tiek vartotojams, tiek kompanijoms, nes norint informuoti apie savo veiklą ir pasiekti potencialius klientus, reklamuotis yra būtina: „Reklamuotis nėra pigu, todėl efektyvumas yra ypač svarbus. Rinkodaros specialistų pareiga užtikrinti, kad potencialūs pirkėjai jaustųsi svarbūs, kad įsigilinama į jų poreikius. Kai klientai jaučia, kad jais rūpinamasi ir atsižvelgiama į jiems svarbius dalykus, galima tikėtis atgalinio ryšio – didesnio įsitraukimo ir lojalumo.“

„Hyper“ tendencija ir dirbtinis intelektas

Nors reklamos suasmeninimas aptarinėjamas jau seniai, aktualia tapo nauja jos atšaka, gavusi „hyper“ personalizacijos pavadinimą. Ji pateikia aktualią informaciją mažoms nišinėms auditorijoms.

Pavyzdžiui, muzikos platforma „Spotify“ geba kiekvienam iš milijonų savo naudotojų sukurti asmeninę klausymosi patirtį. Naudodama sudėtingus algoritmus, platforma analizuoja naudotojų duomenis ir pasiūlo grojaraščius, pritaikytus kiekvieno naudotojo unikaliam skoniui. Teikdama tokį suasmenintą turinį „Spotify“ skatina naudotojus praleisti daugiau laiko programėlėje.

„Tačiau yra ir kita medalio pusė – po „Cambridge Analytica“ skandalo ir po to sekusių Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR arba GDPR) ribojimų, vartotojus gąsdina ypač suasmeninta reklama, pavyzdžiui, kuomet rodomi vartotojo vardas arba adresas, tačiau didžiajai vartotojų daliai patinka reklama, kuri yra aktuali būtent jiems“, – sako J. Talačkienė.

Pasak jos, duomenų nebūtų įmanoma surinkti ir analizuoti be dirbtinio intelekto (DI) technologijų: „DI padeda mums supaprastinti ir suprasti klientų poreikius ir interesus. Tačiau didžiausi iššūkiai yra susiję su duomenų rinkimu ir išlaikymu, kurie gali daryti įtaką rezultatams ir efektyvumui, o tai reikalauja daug atsidavimo, duomenų higienos ir, žinoma, investicijų. Daug kompanijų jaučia spaudimą naudoti DI, tačiau tam reikia būti pasiruošus ir žinoti kaip tinkamai tai panaudoti ir prižiūrėti.“

Saugumas ir privatumas – svarbiausia

Ekspertė pabrėžia, kad vartotojų duomenų saugumas turėtų būti svarbiausias verslų rinkodaros strategijos prioritetas. Anot jos, organizacijos turi įsitikinti, kad visuomet suteikia vartotojams teisę pasirinkti, ar jie sutinka perduoti savo duomenis, taip pat informuoti vartotojus, kaip naudos jų duomenis ir kokius duomenis rinks. Be to, būtina po tam tikro laiko pašalinti vartotojų duomenis ir niekada nelaikyti jų ilgiau nei reikia, neužversti klientų pertekline informacija.

„Tele2“ mums svarbūs kiekvieno mūsų kliento individualūs poreikiai. Todėl personalizacija – užima svarbią vietą mūsų rinkodaros strategijoje. Atitiktį BDAR ir kituose teisės aktuose numatytiems duomenų apsaugos reikalavimams užtikriname glaudžiai bendradarbiaudami su IT ir teisės skyriais, turime dedikuotą duomenų apsaugos pareigūnę. Esame įsidiegę aktualias teisines bei technines saugumo valdymo priemones ir vadovaujamės visais duomenų saugumo principais. Visuomet informuojame vartotojus, kaip tvarkysime jų duomenis ir tik vartotojams sutikus, tuos duomenis panaudojame, bet tik tiek, kiek reikia“, – vardija J. Talačkienė.

Anot jos, tikėtina, kad besikeičiant skaitmeninei aplinkai, vartotojų duomenų apsauga ir toliau išliks itin svarbi, o tai tampa iššūkiu rinkodaros specialistams. Naujausi tyrimai rodo, kad vartotojams personalizacija svarbi, bet tik tol, kol jų duomenys yra gerai apsaugoti. Tad privaloma gerbti vartotojų anonimiškumą, bet tuo pačiu metu pasiūlyti jiems aktualiausią informaciją.

„Kadangi pastebimas didėjantis populiarumas visiškai atsisakyti slapukų ir sparčiai judama ties trečiųjų šalių („third party cookies“) visiško atsisakymo, skatinu susikoncentruoti ties savo vartotojų duomenų rinkimu („first party data“). Tos kompanijos, kurios vis dar pasikliauja trečiųjų šalių slapukais, nesiruošia skaitmeninės rinkodaros pokyčiams arba ruošiasi labai lėtai – praloš. Vartotojų duomenys, surinkti iš kompanijos internetinio puslapio, mobiliųjų aplikacijų, naujienlaiškių, socialinių tinklų išsprendžia didelį iššūkį dėl duomenų panaudojimo, nes vartotojai patys pasirenka ar nori komunikuoti su jų pasirinkta kompanija“, – sako ekspertė.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama