Elektronika.lt
 2022 m. gruodžio 8 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 7 d. 20:22
6 naudingi patarimai, kaip išsirinkti rankšluosčių džiovintuvą
Gruodžio 7 d. 18:22
Protingos nežemiškos gyvybės požymių medžioklė ką tik gavo didžiulį postūmį
Gruodžio 7 d. 16:32
Ekspertai patarė, į ką atkreipti dėmesį renkantis monitorių
Gruodžio 7 d. 14:36
Metavisata: už, prieš ir kodėl ši virtuali realybė turėtų rūpėti?
Gruodžio 7 d. 12:27
Naujas puslapis „Toyota“ hibridinių automobilių istorijoje: „Prius Plug-in Hybrid“
Gruodžio 7 d. 10:17
KTU mokslininkas apie 3D spausdintuvu atspausdintus namus – kada juos pamatysime Lietuvoje?
Gruodžio 7 d. 08:22
Navigacijos sistemos automobiliuose: atgyveno ar tebėra reikalingos?
Gruodžio 6 d. 20:23
IT testuotojai savo darbus automatizuoja, bet prarasti amato nebijo
Gruodžio 6 d. 17:25
„Mercedes-Benz“ turi itin ambicingą tikslą: iki 2050 metų nori pasiekti tai, ko dar nesugebėjo niekas kitas
Gruodžio 6 d. 14:10
Kvantiniame kompiuteryje sukurta „kirmgrauža“ teleportavo informaciją, kaip ir buvo numatyta
FS19 Mods
FS19 Courseplay, FS19 Maps, FS19 Seasons
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS22 Mapy
Farming Simulator 19 mody, FS22 Tractor, FS22 Mods
Sims 4 Mods
Sims 4 cheats, Sims 4 money cheat, Sims 4 careers
Lastenvaunut
Turvaistuin, Matkarattaat, Lasten vaatteet
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
FS22 Map mods
Farming simulator 22 mods, FS22 Harvesters, FS22 Seasons
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
Tėvystės gidai
2 mėnesių kūdikis,
6 mėnesių kūdikis,
8 mėnesių kūdikis
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

Konkurencinių pranašumų paieškos: kaip didieji duomenys padeda išsiskirti iš verslų minios?

Publikuota: 2022-09-28 10:20
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Mėgėjams
Inf. šaltinis: LRT.lt

Per pastarąjį dešimtmetį sparčiai pasikeitus reklamos galimybėms, verslai nebeįsivaizduoja virtualios erdvės neapimančios marketingo strategijos. Ekspertai pažymi, kad koja kojon su permainomis reklamos srityje žengia ir galingas, skaitmeninį pasaulį aiškesniu paverčiantis fenomenas – didieji duomenys bei jų analizė.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Per pastarąjį dešimtmetį sparčiai pasikeitus reklamos galimybėms, verslai nebeįsivaizduoja virtualios erdvės neapimančios marketingo strategijos. Ekspertai pažymi, kad koja kojon su permainomis reklamos srityje žengia ir galingas, skaitmeninį pasaulį aiškesniu paverčiantis fenomenas – didieji duomenys bei jų analizė, rašoma „Oxylabs“ pranešime žiniasklaidai. Kaip jais paremti įrankiai gali praversti kuriant įmonės marketingo strategiją ar net išgelbėti verslą nuo reputacinės krizės bei kokia jų ateitis?

Konkurencinių pranašumų paieškos: kaip didieji duomenys padeda išsiskirti iš verslų minios?
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Didžiaisiais duomenimis paremtus sprendimus kuriančios įmonės „Oxylabs“ klientų vadybininkas Matas Žebrauskas pasakoja, kad šiuolaikinis marketingas didžiąją dalimi jau yra persikėlęs į skaitmeninę erdvę.

„Čia įmonės kovoja dėl aukštesnių pozicijų „Google“ paieškos sistemoje, siekia būti vis labiau pastebimos internetinėje erdvėje. Todėl paraleliai į pagalbą ateina ir didieji duomenys, kurie padeda analizuoti konkurentų pozicionavimą ir strategiją“, – sako M. Žebrauskas.

Anot jo, galima sakyti, kad tinkamas didžiųjų duomenų panaudojimas suteikia įmonėms ryškų konkurencinį pranašumą, nes marketingo strategijos kūrimui reikalingą analitiką galima atlikti automatizuotu būdu ir realiu laiku.

„Taip yra užtikrinamas tiksliausias įmanomas pozicionavimas, sukuriama galimybė pritraukti daugiau lankytojų, klientų bei siekti kitų verslo tikslų. Vis dėlto didieji duomenys su savimi atneša ir tam tikrų iššūkių. Informacijos, kurią galima atrasti internete, kiekiai yra praktiškai beribiai, todėl įmonės turi mokėti duomenis analizuoti, kad iš jų gautų didžiausią įmanomą naudą“, – teigia „Oxylabs“ klientų vadybininkas.

Platus galimybių spektras

Tinkamai naudojami didieji duomenys suteikia platų spektrą galimybių – nuo pagalbos identifikuojant geriausią produkto, puslapio ar paslaugos pozicionavimą, iki marketingo strategijos parengimo.

„Pavyzdžiui, skaitmeninės reklamos kokybės patikrinimas įvairiose platformose leidžia suprasti kur, kaip dažnai ir kokiame kontekste yra minimas įmonės vardas, kaip atrodo ir kiek dažnai matoma įmonės reklama internete. Taip pat didžiųjų duomenų pagalba galima kontroliuoti ir marketingo biudžetą. Jais paremti sprendimai leidžia identifikuoti, kur reklama neneša finansinės naudos, o kur ji efektyviausia – atsižvelgiant į tai, galima optimizuoti marketingo kaštus. Pavyzdžiui, viešieji duomenys padeda beveik realiu laiku stebėti bendrovės ar prekės paminėjimus internete. Tai leidžia tinkamai reaguoti į kylančias problemas ir išsaugoti įmonės reputaciją arba, priešingai, pasidžiaugti gerais rezultatais“, – sako klientų vadybininkas.

Jis pažymi, kad dar vienas dažnas didžiųjų duomenų panaudojimo būdas marketingo srityje – interneto svetainių optimizavimas (SEO).

„Didieji duomenys suteikia galimybę stebėti įmonės prekės ženklo poziciją pagal tam tikrus raktinius žodžius įvairiose naršyklės. Todėl tinkama raktažodžių analizė gali padėti sukurti patikrinta informacija paremtą SEO strategiją ir kilti „Google“ paieškos laiptais į viršų“, – teigia M. Žebrauskas.

Prieš naudojant, reikėtų įvertinti svarbius aspektus

Pasak eksperto, didžiųjų duomenų naudą gali jausti tiek mažos, tiek didelės įmonės, tačiau smulkesniems verslams iššūkis yra tiek finansiniai, tiek fiziniai ištekliai.

„Dažnu atveju didžiųjų duomenų įrankių mažoms įmonėms tiesiog neapsimoka įsigyti dėl per didelių kaštų. Be to, viešųjų duomenų rinkimas bei analizė užtrunka ir kainuoja, todėl, norint turėti kokybiškus duomenis ir jais remti savo strategiją, rekomenduojama kreiptis į bendroves, kurios tuo užsiima. Svarbu ir tai, kad stambios įmonės yra labiau priklausomos nuo didžiųjų duomenų nei mažesnės, nes jose vyksta žymiai daugiau procesų, o bet kokia klaida kainuoja brangiau.

Apskritai, apie didžiųjų duomenų panaudojimo galimybes būtina spręsti atsižvelgiant į reikšmingas aplinkybes: kokioje industrijoje ar šalyje veikia įmonė, koks jos produktas, kam reikalingi duomenys. Ta pati metodika galioja ne visuomet, todėl kiekvienai bendrovei rekomenduojama kurti unikalią strategiją, siekiant tinkamai išnaudoti didžiuosius duomenis“, – sako pašnekovas.

Vis dar trūksta elementarių žinių

M. Žebrauskas akcentuoja, kad kol kas rinkoje vis dar trūksta suvokimo, kaip galima tinkamai panaudoti didžiuosius duomenis strateginių marketingo tikslų įgyvendinimui.

„Norint įveikti šį iššūkį, reikia dar garsiau kalbėti apie didžiųjų duomenų teikiamą potencialą kuriant reklamos strategijas, lojalumo programas, tinklapio pozicionavimą ir pan. Svarbu nepamiršti, kad šiandieniniame skaitmeniniame pasaulyje viskas keičiasi be galo greitai, todėl būtina suprasti, kad duomenys praranda savo aktualumą, tad juos būtina sekti ir nuolat atnaujinti. To nedarant, kyla tikimybė, kad įmonės naudojama informacija bus pasenusi, o įžvalgos, gautos analizuojant duomenis – bevertės“, – teigia M. Žebrauskas.

Marketingo ir didžiųjų duomenų tandemas taps vis dažnesnis

Vis dėlto ekspertas pažymi, kad didieji duomenys ir marketingo strategijos ateityje neišvengiamai žengs koja kojon.

„Norėdamos išlikti konkurencingos, įmonės turi priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, o tam nemaža dalis verslų jau dabar pasitelkia būtent tam skirtus įrankius. Turint omenyje, kad vis daugiau bendrovių perkelia verslą bei rinkodaros sprendimus į skaitmeninę erdvę, didžiųjų duomenų naudojimas marketingo srityje taps vis dažnesnis,“ – tvirtina M. Žebrauskas.


LRT



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

TMS ELECTRONICS
TMS ELECTRONICS

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

Mobizona.lt – telefonų dėklai, apsauginiai stiklai, dalys

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2022 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Ilgalaikiai kreditai, paskola už automobilį, kreditų skaičiuoklė
www.mokilizingas.lt
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama