Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 19 d. 17:43
Išrinkta stipriausia Vilniaus regiono mokinių bendrovė: prietaisas, kuris praverstų daugeliui mokyklų ir biurų
Balandžio 19 d. 14:24
TOP 15 dirbtinio intelekto įrankių mokytojams ir kitiems šios srities naujokams
Balandžio 19 d. 11:21
Dirbtinis intelektas apskaitos pasaulyje – ar jis pakeis įprastus darbuotojus?
Balandžio 19 d. 08:52
Prie ekranų vaikai praleidžia ilgiau, nei manote: įveikti tėvų kontrolės nustatymus jiems – juokų darbas
Balandžio 18 d. 20:33
„Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas, 800 voltų spartusis įkrovimas ir išmanusis temperatūros valdymas
Balandžio 18 d. 17:23
Šiaulių gimnazistų išradimas gali pagerinti tragiškus matematikos egzaminų rezultatus: siūlo mokytis... žaidžiant
Balandžio 18 d. 14:22
Įvardijo, kokias didžiausias klaidas daro keliautojai: nepasitikrinę ryšio nustatymų, galite būti nepasiekiami
Balandžio 18 d. 11:15
4 iš 10 šalies gyventojų be sutikimo gauna el. laiškus su reklamomis. Ar tai teisėta?
Balandžio 18 d. 08:43
Kaip išvengti didžiausių stojančiųjų klaidų
Balandžio 17 d. 20:25
Mokėjimo kortelių duomenis internete gali pavogti: paaiškino, kaip neapsigauti ir neprarasti pinigų
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

Verslo skaitmenizacija: kaip užtikrinti, kad investicijos atsipirktų

Publikuota: 2022-07-27 20:35
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Profesionalams
Autorius: Vitalis Kavaliauskas
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Klausimo, ar verta žengti skaitmenizacijos keliu, po pandemijos neliko. Vis tik ne viena organizacija jau spėjo įsitikinti, kad siekiant užtikrinti kokybišką skaitmeninę patirtį vien ryžto ir investicijų neužtenka – būtina turėti aiškią strategiją, tikslus ir jų sistemingai siekti. Kitu atveju net patys pažangiausi sprendimai ne tik neatskleis savo potencialo, bet dar ir gali atnešti papildomų rūpesčių.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Klausimo, ar verta žengti skaitmenizacijos keliu, po pandemijos neliko. Vis tik ne viena organizacija jau spėjo įsitikinti, kad siekiant užtikrinti kokybišką skaitmeninę patirtį vien ryžto ir investicijų neužtenka – būtina turėti aiškią strategiją, tikslus ir jų sistemingai siekti. Kitu atveju net patys pažangiausi sprendimai ne tik neatskleis savo potencialo, bet dar ir gali atnešti papildomų rūpesčių.

Verslo skaitmenizacija: kaip užtikrinti, kad investicijos atsipirktų
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Skaitmenizacija yra neišvengiama verslui, kuris siekia augti, tapti efektyvesniu, lankstesniu, atsparesniu ir gebančiu prisitaikyti, kas ypač aktualu šiame nežinios, neapibrėžtumų kupiname laikotarpyje. Nors gali atrodyti, kad skaitmenizacija visų pirma yra apie technologijas, svarbu suprasti, kad ji itin glaudžiai susijusi su žmonėmis – klientais, darbuotojais, partneriais, tiekėjais, pagaliau – plačiąja visuomene bei jų poreikiais.

Todėl ypatingas vaidmuo diegiant inovatyvius sprendimus tenka skaitmeninei patirčiai. Nesvarbu, kas esate – mažos el. parduotuvės savininkas, el. prekyvietės (marketplace) sprendimo vadovas, ar valstybei priklausančios informacinės sistemos valdytojas – jūs neabejotinai sprendžiate skaitmeninės patirties kūrimo ir tobulinimo uždavinius.

Dažnu atveju jūsų rankose yra patys įvairiausi skaitmeniniai kanalai: tinklalapiai, svetainės, el. komercijos, savitarnos portalai, mobiliosios aplikacijos ir įvairios integracijos. Skaitmeninė patirtis – tai organizacijos sąveikos su klientu el. erdvėje visuma, išsitęsusi per visą kliento gyvavimo ciklą, pradedant nuo žinomumo kūrimo ir baigiant lojalumo užtikrinimu.

Klientų patirties užtikrinimas grįžta su kaupu

Kanalų įvairovė, kurią lemia spartus technologijų progresas ir kintantys naudotojų poreikiai, kelia rimtą iššūkį – kaip sukurti efektyvią, sklandžią, daugiakanalę klientų patirtį, tarpusavyje derinant tiek skaitmeninius kanalus, tiek komunikacijos, rinkodaros įrankius, tiek ir tradicinius pardavimo, paslaugų teikimo ir aptarnavimo kanalus, kuriuose tiesioginį santykį su klientu palaiko žmonės.

Prioritetų nustatymas yra vienas iš sudėtingesnių skaitmeninių kanalų plėtros uždavinių. Jo svarbą diktuoja svarbi priežastis – riboti finansiniai ir žmogiškieji, ypatingai IT sektoriuje, ištekliai.

Nuo to, kaip plačiai, giliai ir, svarbiausia, meistriškai organizacija yra įvaldžiusi skaitmeninius pajėgumus, priklauso jos skaitmeninės brandos lygis. „Baltic Amadeus“ skaitmeninę brandą skirsto į penkis lygius, nuo skaitmeninės patirties užuomazgų, kuomet organizacija apsiriboja interneto puslapiu ir el. paštu, iki išskirtinės bei pažangios skaitmeninės patirties. Į šį, aukščiausią, lygį patenka inovatyvios organizacijos, kurioms nepriekaištinga skaitmeninė klientų patirtis yra verslo strategijos ašis ir esminis konkurencinis pranašumas – jos yra pajėgios kurti naujus verslo modelius ir tapti naujų ekosistemų valdytojomis. Dažnu atveju tokiems verslams yra atvira bei paprasčiau pasiekiama pasaulinė rinka.

Kuo didesnė klientų patirties branda, tuo aukštesnės grąžos iš jos gali tikėtis organizacija. Tą patvirtina pasauliniai tyrimai: „Gartner“ apklausos duomenimis, įgyvendinusios klientų patirties gerinimo projektus, 45 % organizacijų gavo apskaičiuojamą finansinę naudą. Tuo tarpu „Deloitte“ skaičiuoja, kad organizacijų, kurios yra orientuotos į klientų patirtį, pelnas yra 60% didesnis.

Sprendimus diegti aklai – rizikinga

Organizacijos, skaitmeninę patirtį plėtojančios nesistemingai, gali susidurti su žemu ar lėtu šių investicijų atsiperkamumu, šlubuojančiu verslo augimu bei žemais klientų pasitenkinimo rodikliais. Todėl yra svarbu įvertinti savo realius poreikius, ambicijas ir galimybes.

Kaip žinoti būtent kokių skaitmeninių pokyčių jūsų verslui reikia? Tam pasitarnauja skaitmeninės patirties brandos vertinimo modelis. Jis padeda organizacijoms sistemingai įsivertinti savo skaitmeninius pajėgumus ir atitinkamai planuoti jų plėtrą.

Vertinamos tokios sritys, kaip organizacijos strategija ir jos įgyvendinimas, kanalai, jų paskirtis ir suderinamumas, technologijos, įrankiai ir jų integracijos, naudotojo sąsajos (UI), naudotojo patirties (UX) ir kliento patirties (CX) patogumas bei paprastumas. Taip pat kokius duomenis organizacija renka, kaip juos analizuoja ir kam visa tai naudoja, pagaliau – personalizavimo, optimizavimo ir automatizavimo metodai bei įrankiai.

Nors šis modelis yra paremtas nuosekliu brandos lygio augimu tolygiai visose srityse, akivaizdu, tikrovėje pasitaiko skirtingų brandos kitimo trajektorijų ar netgi tikslingų, į vienos ar kelių kompetencijų gylį orientuotų, strategijų. Tarkime, tam tikrai organizacijai, atsižvelgiant į industrijos specifiką, konkurencinę aplinką ir verslo modelį, yra prasminga mažiau dėmesio skirti kanalų plėtrai ir jų patogumui, paprastumui, bet susitelkti į duomenis, analitiką bei personalizavimą.

Bet kuriuo atveju, siekiant sklandžiai įgyvendinti skaitmeninės patirties iniciatyvas, svarbu mąstyti holistiškai, vertinti alternatyvas ir pagrįsti savo prioritetus. Tuomet skaitmeninei patirčiai tobulinti skirtos lėšos ir kiti pajėgumai bus ne išlaidos, o realią grąžą duodančios investicijos.

Komentaro autorius Vitalis Kavaliauskas, „Baltic Amadeus“ Technologijų direktorius




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama