Elektronika.lt
 2025 m. birželio 8 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Birželio 7 d. 20:03
Norintiems gyventi išmaniau: P1 sąsaja ESO klientams leidžia valdyti namų įrenginius
Birželio 7 d. 16:35
Lietuvos transportui reikės mažinti naftos vartojimą – to nepadarius, valstybei gresia šimtamilijoninės baudos
Birželio 7 d. 12:57
Gamintojai patobulino „Defender“: kuo pasižymės naujasis modelis?
Birželio 7 d. 08:51
Naujoji „myPhone“ telefonų kolekcija – praktiška dovana mylimai senjorei
Birželio 6 d. 20:52
Laukiamiausi 2025 metų žaidimai: šie pavadinimai verčia laukti ir kuria naujas legendas
Birželio 6 d. 17:24
Automatiškai save tvarkantis „Gmail“ ir neatpažįstama „Google“ paieška: kas debiutavo „Google I/O“ renginyje?
Birželio 6 d. 14:50
Tyrimas atskleidė: elektromobiliai vis dar apipinti trimis pagrindiniais mitais – ar jie pagrįsti?
Birželio 6 d. 11:21
Naujasis „Scenic E-Tech Electric“: dar daugiau išmanumo ir komforto
Birželio 6 d. 08:21
„Neurotechnology“ išleido balso transkripcijos modelį lietuvių kalbai, gebantį garso įrašus paversti tekstu
Birželio 5 d. 20:26
Europa ruošiasi mesti iššūkį NASA: ambicingas planas sukrės visą kosmoso politiką, milijardai ant kortos
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Nepirko internetu turbūt tik kūdikiai – e. prekybos skverbtis pasiekė 94 proc.

Publikuota: 2022-02-09 18:26
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©15min, UAB
Inf. šaltinis: 15min.lt / Pranešimas žiniasklaidai

9 iš 10 interneto vartotojų jau yra ką nors pirkę internetu. E. prekyba išgyvena neįtikėtiną plėtrą, rodo interneto vartotojų tyrimo duomenys. Trys ketvirtadaliai interneto vartotojų nurodo ką nors pirkę internetu pastarąjį mėnesį. Daugumoje produktų kategorijų perkančiųjų internetu yra daugiau arba tiek pat nei fizinėse parduotuvėse, rašoma pranešime spaudai.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

9 iš 10 interneto vartotojų jau yra ką nors pirkę internetu. E. prekyba išgyvena neįtikėtiną plėtrą, rodo „Kantar“ interneto vartotojų tyrimo duomenys. Trys ketvirtadaliai interneto vartotojų nurodo ką nors pirkę internetu pastarąjį mėnesį. Daugumoje produktų kategorijų perkančiųjų internetu yra daugiau arba tiek pat nei fizinėse parduotuvėse, rašoma pranešime spaudai.

Nepirko internetu turbūt tik kūdikiai – e. prekybos skverbtis pasiekė 94 proc.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

„Pirkti internetu tapo norma. Tarp interneto naudotojų, tokių, kurie neperka internetu, jau liko vienetai – apie 6 proc. Tad skverbtis, galima sakyti, artėja prie maksimalios, o šių platformų turėtojai dabar turi galimybę didinti vartotojų pirkinių reguliarumą ir dažnį, auginti krepšelį arba plėsti vartotojo naudojamų e. parduotuvių sąrašą“, – akcentavo „Kantar“ media tyrimų vadovė Justina Dundulytė.

Šiuo metu reguliarių e. pirkėjų Lietuvoje yra per 63 procentus, tiek jų nurodė pirkę internetu per pastarąjį mėnesį. Daugiau nei pusė vartotojų (58 proc.) internetu pirko per pastarąją savaitę.

„Tokių pirkėjų, kuriems e. pirkiniai tapo neatsiejama rutina, jau turime apie penktadalį, jie perka bent sykį per savaitę arba dažniau. Įdomu tai, kad iš 22-jų mūsų tiriamų produktų kategorijų, tik trijose vartotojai atsakė labiau linkę pirkti fizinėse parduotuvėse: tai yra pirkiniai susiję su maisto, buitinės chemijos ir asmens higienos kategorijomis. Visur kitur pirkėjai pasakė internetu jau perkantys dažniau arba tiek pat kiek fizinėse parduotuvėse“, – pastebi J. Dundulytė.

Perkant lemia prekės aprašymas puslapyj

Ekspertės teigimu, iš „Kantar“ grupės atliktos tarptautinės e. komercijos studijos matyti, kad vienas iš kertinių elementų, nulemiantis sprendimą dėl pirkinio, yra prekės ar paslaugos detalizavimo puslapis (ang. PDP, product detail page).

„Rinkodaros profesionalams jokia paslaptis, kad prekės aprašymo puslapis turi lemiamos įtakos priimant sprendimą dėl pirkinio. Studija atskleidžia, kad tarp perkančiųjų internetu, kone pusė (45 proc.) nurodė aplankę produkto detalizacijos puslapį paties pirkimo metu, be to, iš visų skyrusių kuriam nors komunikacijos kanalui pirmąją vietą, 41 proc. jų nurodė, kad PDP turėjo lemiamą įtaką sprendimui pirkti“, – sakė J. Dundulytė.

Nepaisant produkto aprašymo internete svarbos, tik kiek daugiau nei trečdalis (37 proc.) ekomercijos profesionalų sako optimizuojantys juos paieškai (SEO). O paieška internete, minėtos studijos duomenimis, yra antras pagal svarbą kanalas pirkėjams internete pirkimo metu.

Antroje vietoje pagal įtaką pirkimo metu – paieška

„Pirkimo momentu, 40 proc. pirkėjų dar žvalgosi ir paieška yra antras pagal įtaką kanalas po jau minėto produkto puslapio. Pirkėjas naršo vesdamas raktažodžius, skaito detalizacijas, atsiliepimus, kol galiausiai įsigyja pirkinį. Be to, svarbu turėti minty, kad pirkėjų, kurie ieško tiesiog tam tikros prekės ar paslaugos yra daugiau nei ieškančiųjų specifinio gamintojo ar prekės ženklo (37 proc. vs 31 proc.), tad svarbu sudėlioti ir tinkamą paties produkto kategorijos komunikaciją“, – sakė „Kantar“ ekspertė.

Pasak jos, „Kantar“ Interneto naudotojų tyrimo duomenimis, Lietuvoje 3 iš 4 interneto naudotojų ieško internete informacijos apie prekes ar paslaugas, kas antras lygina prekių ir paslaugų kainas, tiek pat – skaito vartotojų atsiliepimus.

Fizinėms pardavimo vietoms teks permąstyti savo vaidmenį

Kai kuriose kategorijose tradiciškai pirkėjai labiau rinkę rinktis e. parduotuves nei fizines pardavimo vietas. Tai yra su kelionėmis susijusios sritys: apgyvendinimas, bilietai į renginius ar kelionės. Taip pat internetu labiau nei gyvai žmonės linkę pirkti draudimo paslaugas (18 proc. perka tik internetu vs 2 proc. perka tik fizinėse vietose).

Kone penktadaliui žmonių jau tapo nesvarbu, kur pirkti drabužius – internete ar gyvai, jie vienodai renkasi abu variantus. Buitinės technikos, maisto papildų ir vaistų bei avalynės pirkėjai, kuriems nesvarbu formatas (internetu ar fiziškai), taip pat sudaro jau po daugiau nei dešimtadalį pirkėjų. Kategorijos, kuriose lieka santykinai nemaža dalis (apie 10 proc.) besirenkančiųjų išskirtinai fizines parduotuves: avalynė, drabužiai, vaistai, maisto prekės.

„Ten, kur nebūtina apžiūrėti, pačiupinėti, natūraliai ėmė dominuoti patogus e. pirkimo būdas. Analizuojant, kuriose kategorijose linkstama pirkti daugiausia arba išimtinai tik fizinėse parduotuvėse, iš esmės beliko maisto prekės. Tad panašu, kad artimiausiu metu fizinių parduotuvių vietos turės permąstyti savo vaidmenį vartotojo pirkimo kelionėje“, – reziumavo„Kantar“ media tyrimų vadovė Justina Dundulytė.

Apie tyrimą

Kantar Atlas™ ir Interneto vartotojų tyrimas analizuoja įvairius žmonių pirkimo ir vartojimo įpročius bei nuostatas. Tyrimą sudaro klausimai apie daugiau nei 90 produktų grupių vartojimą, prekės ženklų žinomumą ir polinkį rinktis tam tikrus dalykus. Klausimai apima respondentų požiūrį į prekes ar paslaugas, reklamą žiniasklaidoje, laisvalaikį, vertybines nuostatas. Kasmetinis tyrimas buvo atliktas 2021 m. vasario–balandžio mėn, apklausti 1830 15–74 m. Lietuvos gyventojai.


15min.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama