Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 27 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 26 d. 20:22
Kaip skaitmeninė transformacija keičia dėstytojų darbą
Balandžio 26 d. 18:43
Palydovinis ryšys ir naujas įkrovimo būdas: kokių galių mūsų išmaniesiems suteiks „Android 15“ atnaujinimas?
Balandžio 26 d. 16:49
Automobiliuose vis dažniau naudojamos kameros, kurios pakeičia įprastinius veidrodėlius: kokie tokio sprendimo privalumai ir trūkumai?
Balandžio 26 d. 14:29
„Instagram“ ruošia kritikuojamą funkciją: leis realiu metu matyti draugų buvimo vietą
Balandžio 26 d. 12:41
Švarus telefonas veiks gerokai greičiau, ilgiau neišsikraus
Balandžio 26 d. 10:20
Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks iki 90 km atstumą
Balandžio 26 d. 08:04
Išskirtinės JUNG naujienos svarbiausioje statybų verslui skirtoje parodoje „RESTA“
Balandžio 25 d. 20:47
Nuo asfalto nulipti drąsinantis elektrinis SUV: kaip gamintojai dėlioja šį pasjansą?
Balandžio 25 d. 18:22
Kosmoso agentūrai NASA Lietuvoje sukurtas palydovas pasiekė orbitą – testuos saulės bures
Balandžio 25 d. 16:36
AOC dovana turinio kūrėjams – tobula drobė tikroms spalvoms „Graphic Pro U3 Series“
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

„BrandZ“ TOP100 tyrimas: vertingiausiu pasaulyje prekės ženklu šiemet pripažintas „Amazon“

Publikuota: 2019-06-13 08:34
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Nuo pat „BrandZ“ reitingo starto 2006 m., kai į sąrašo viršūnę pateko „Microsoft“, pirmose šio sąrašo pozicijose karaliavo technologijų bendrovės. Vertingiausias pasaulyje prekės ženklas 2019 metais yra „Amazon“, rodo šiemet atlikta kasmetinė pasaulinė „BrandZ“ TOP100 studija, šiandien paskelbta WPP ir „Kantar“ per Niujorko vertybinių popierių biržą.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Vertingiausias pasaulyje prekės ženklas 2019 metais yra „Amazon“, rodo šiemet atlikta kasmetinė pasaulinė „BrandZ“ TOP100 studija, šiandien paskelbta WPP ir „Kantar“ per Niujorko vertybinių popierių biržą.

Apgalvoti įsigijimai padėjo bendrovei užtikrinti naujus pajamų srautus. Dėl puikaus klientų aptarnavimo ir išvystytos prekių ir paslaugų ekosistemos, „Amazon“ pavyko aplenkti konkurentus ir užsitikrinti nuosekliai augančią prekės ženklo vertę.

„BrandZ“ TOP100 tyrimas: vertingiausiu pasaulyje prekės ženklu šiemet pripažintas „Amazon“

Nuo pat „BrandZ“ reitingo starto 2006 m., kai į sąrašo viršūnę pateko „Microsoft“, pirmose šio sąrašo pozicijose karaliavo technologijų bendrovės. Šiemet „Amazon“ ženklas užbaigė šį 12 metų trukusį technologijų gigantų dominavimą per metus padidinęs savo vertę įspūdingais 52 proc. iki 315 mlrd. JAV dolerių (USD). Taip pranokdamas santūriai augusius „Apple“ (Nr.2 vieta sąraše, 309,5 mlrd. USD) ir „Google“ (Nr. 3, 309.0 mlrd. USD) – ūgtelėjusius atitinkamai 3 % ir 2 % procentais.

Top dešimtuko šeštoje vietoje išlieka „Facebook“. Tuo tarpu „Alibaba“ prekės ženklas palypėjo dviem pozicijomis aukštyn į 7 vietą, paauginęs vertę 16 proc. iki 131,2 mlrd. USD. Tokiu būdu jam pirmą sykį pavyko aplenkti „Tencent“ ir tapti vertingiausiu Kinijos prekės ženklu. „Tencent“ smuko trimis pozicijomis žemyn į 8 vietą, sumažindamas vertę 27 % iki 130,9 mlrd. USD, palyginti su pernai. Pasak „BrandZ“ sudarytojų, tai lėmė itin sparčiai kintanti šios kategorijos verslo aplinka, kurioje rezultatą lemia gebėjimas greitai reaguoti į nuolat besikeičiančius klientų poreikius ir lūkesčius.

„Instagram“ augo labiausiai

Kol kiti socialiniai tinklai sprendė pasitikėjimo ir reikalingumo klausimus, „Instagram“ (Nr. 44, 28,2 mlrd.USD), turintis per milijardą vartotojų pasaulyje, šoktelėjo net 47 pakopomis aukštyn, prekės ženklo vertę padidindamas 95%. „Lululemon“, jogos ir bėgimo aprangos bendrovė, buvo antras labiausiai augęs prekės ženklas – per metus ūgtelėjęs 77 % iki 6,92 mlrd. USD.

Tarp sparčiausiai augusių prekės ženklų yra ir „Netflix“ (+65 %, Nr. 34, 34,3 mlrd.), „Amazon“ (+52 %, 315,5 mlrd.) bei „Uber“ (+51 %, Nr.53, 24.2 mlrd.) – pasak BrandZ ekspertų, tai rodo, kad greitai kintančiame technologijų pasaulyje, vartotojai linkę rinktis prekės ženklus suteikiančius išskirtinę patirtį.

Iš daiktų valdymo – prie bendradarbiavimo su jais

„Kantar“ rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė Renata Sadunišvili komentuodama „BrandZ“ studijos rezultatus, atkreipė dėmesį, kad labiausiai augo prekės ženklai, sugebantys sukurti visą prekės ir paslaugų ekosistemą bei išnaudoti atsakingą rinkodarą.

„Labiausiai vertę augino tie prekės ženklai, kurie geba pateikti vartotojui ne tik gerą produktą, bet ir visą palaikančią ekosistemą, visą kompleksą susijusių paslaugų bei vykdantys socialiai atsakingą verslą ir rinkodarą. Taip pat pastebima, kad ribos tarp atskirų prekių ar paslaugų kategorijų pamažu nyksta, o įspūdingiausius augimo skaičius generuoja tie prekės ženklai, kurie turi ką pasiūlyti vartotojui visuose jo patirties taškuose (angl. touchpoint). Technologijos mus veda į naują vartojimo etapą: iš daiktų valdymo per pereiname prie bendradarbiavimo su daiktais“, – sakė ekspertė.

Nepaisant ekonominio neapibrėžtumo dėl JAV ir Kinijos prekybos muitų, per metus „BrandZ“ TOP100 pasaulinio reitingo vertė padidėjo 328 milijardais iki 4,7 trilijonų – tai maždaug prilygsta Ispanijos, Korėjos ir Rusijos BVP sumai.

Daugiausia tai lėmė vartotojams skirtų technologinių prekės ženklų atsiradimas reitinge, kurių bendra vertė šiemet viršija 1 trilijoną USD. Vienas iš jų – naujokas „Xiaomi“ (Nr. 74, 19,8 mlrd.), Kinijos mobiliųjų telefonų gamintojas, aktyviai naudojantis daiktų internetą ir išmaniųjų įrenginių sąsajas; „Xiaomi“ itin sparčiai augo tokiose šalyse kaip Rusija, Indija ir Malaizija. Kitas kinų prekės ženklas „Meituan“ (Nr. 78, 18,8 mlrd.) dar vienas pavyzdys, kai yra neapsiribojama viena veiklos sritimi: jis siūlo išmaniems vartotojams viską nuo maisto pristatymo, viešbučių rezervavimo sistemos, pavežėjimo paslaugų iki dviračio nuomos. „Uber“ taip pat sėkmingai pasitelkė ekosistemos modelį, išsiplėsdamas į maisto pristatymo ir kitų paslaugų sektorius. „Haier“ (Nr. 89, 16,3 mlrd.), didžiausia pasaulyje namų apyvokos reikmenų ir daiktų interneto platforma kartu su savo klientais ir partneriais kuria atvirą prekės ženklų ekosistemą.

Dar keletas tendencijų, kurias šiemet išskiria Pasaulinė „BrandZ“ TOP100 studija:

  • Sparčiausiai auga prabangos kategorija (+29 %), po jos seka mažmena (+25 %), tai lemia Y ir Z kartos vartotojų poreikis rinktis e. prekybos kanalus.
  • Sąraše dominuoja technologijų, finansų ir mažmenos kategorijos, sudarydamos daugiau kaip du trečdalius visos prekės ženklų vertės.
  • TOP100 sąraše – 9 naujokai, daugiausia iš kinų ir JAV technologinių prekės ženklų, naudojančių inovatyvius verslo modelius – tai ir „Dell Technologies“, „Xbox“, „Haier“, „Meituan“ ir „Xiaomi“.
  • Padaugėjo Azijos prekės ženklų – tope yra 15 kinų, 3 indų ir vienas Indonezijos prekės ženklas, kas rodo augančią vartojimo galią šiose rinkose.
  • Atėjo nauja prekės ženklų karta – Z kartos prekės ženklai (sukurti po 1996 metų) pagal augimą įspūdingai, kone keturiskart, lenkia prekės ženklus sukurtus nuo 1977 iki 1995 metų (vadinamuosius Milennial prekės ženklus). Iš viso TOP100 sąraše beveik ketvirtadalis arba 23 Z kartos prekės ženklai, kurių vidutinis veiklos amžius yra 16 metų, palyginti su 18 Milennial prekės ženklų, kurių vidutinis veiklos amžius 33 metai.
  • Didėja socialiai atsakingo verslo ir atsakingos rinkodaros svarba (ang. mindful marketing) – ženklų savininkai vis daugiau dėmesio skiria, kad parodytų vartotojams, kokių imasi socialinių, aplinkosauginių ar korporatyvinių iniciatyvų.
  • Kinijos ir JAV prekybos karai paveikė bendrą TOP100 augimą – per metus jis sulėtėjo iki 7 proc. Prekybos muitai sutrikdė vartotojų pasitikėjimą, paveikdami net kelias prekės ženklų kategorijas, o labiausiai – automobilių, logistikos ir bankų.



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama