Elektronika.lt
 2025 m. rugsėjo 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Rugsėjo 22 d. 11:17
Ekspertas – apie vartotojams naudingą konkurenciją: krauti elektromobilį viešoje stotelėje gali būti pigiau nei namuose
Rugsėjo 22 d. 08:37
Dirbtinio intelekto balsu prabylantys sukčiai: kaip atskirti, ar telefonu kalbatės su tikru žmogumi?
Rugsėjo 21 d. 20:33
Naudotis „Windows 11“ bus dar patogiau: nauja funkcija leis pratęsti veiklą telefone vos vienu paspaudimu
Rugsėjo 21 d. 17:11
Fikcija, kuri pildosi: kaip mokslinė fantastika ruošia mus gyvenimui su dirbtiniu intelektu
Rugsėjo 21 d. 14:28
„Neurotechnology“ išleido įrankį lietuviškų DI sprendimų kūrimui
Rugsėjo 21 d. 11:17
Interviu su profesore Na Fu – apie skaitmenizacijos iššūkius, DI įtaką žmonių darbui organizacijose ir atsparumo didinimą
Rugsėjo 21 d. 08:37
Kyla pagunda įsigyti jau veikiančią e. parduotuvę: kaip nesuklysti?
Rugsėjo 20 d. 20:53
„Google“ paleido naują programėlę: slaptažodžius rasite vos vienu paspaudimu
Rugsėjo 20 d. 17:17
Dar vienas ES reglamentas dėl duomenų: kas svarbu verslui ir gyventojams?
Rugsėjo 20 d. 14:04
Dabar dar spartesnės: net 8 TB talpos „Samsung“ SSD „9100 PRO“
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Fun football drills
Football Training Equipment, Defending drills football, Kids football training kit
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

„Telia“ suklydo: dalį klientų pasiekė išaugusios sąskaitos

Publikuota: 2018-09-05 20:18
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Autorius: Lina Mustafinaitė
Aut. teisės: ©Delfi.lt
Inf. šaltinis: Delfi.lt

Į DELFI kreipęsis skaitytojas šią vasarą pastebėjo, kad išaugo jo sąskaita už telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paslaugas. Jis tikina niekada atidžiai neperžiūrėdavęs sąskaitų už telefoną ir kitas namų paslaugas, pinigai tiesiog automatiškai kas mėnesį būdavo nuskaičiuojami nuo jo sąskaitos. Tačiau šių metų liepos mėnesį gauta sąskaita vyrui pasirodė keista.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Telia“ suklydo: dalį klientų pasiekė išaugusios sąskaitosĮ DELFI kreipęsis skaitytojas šią vasarą pastebėjo, kad išaugo jo sąskaita už telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paslaugas. Jis tikina niekada atidžiai neperžiūrėdavęs sąskaitų už telefoną ir kitas namų paslaugas, pinigai tiesiog automatiškai kas mėnesį būdavo nuskaičiuojami nuo jo sąskaitos. Tačiau šių metų liepos mėnesį gauta sąskaita vyrui pasirodė keista.

„Šį kartą pro akis nepraslydo tiesiog kitoks skaičius. Vietoj apie 20 eurų gavau maždaug 30 eurų sąskaitą. Na, suma lyg ir nedidelė, bet padidėjimas juk net 50 proc.! Kiekvieno vadybininko svajonė taip auginti įmonės pajamas. Džiaugiuosi už „Telia“, bet susidomėjau, kokiu būdu taip galima padaryti. Palyginus liepos mėnesio sąskaitą su birželio mėnesio sąskaita išaiškėjo nesmagus dalykas – prapuolė nuolaidos, kurias gavau, pasirašęs dvejų metų sutartį. Gal čia aš pasimečiau laike ir mano sutartis jau baigėsi? Na, lyg ir ne. Turbūt klaida. Bandau skambinti į „Telia“. Be šansų prisiskambinti. Bandau parašyti žinutę internete realiam laike – eilė 20 žmonių“, – pasakoja DELFI skaitytojas.

Vyras nutarė nelaukti eilėje, tačiau neįprasta sąskaita vis neišėjo iš galvos. „Praėjo beveik mėnuo ir rugpjūčio 30-tą dieną sugalvojau vis dėlto pasinaudoti tiesioginių pokalbių internete galimybe. 12-tas eilėje, ir po keliolikos minučių susirašinėju su Martynu. Nuotolinis klientų aptarnavimas puikus, problema išsprendžiama tuoj pat (na, tą pamatysiu kitoje sąskaitoje). Bet po to sėdžiu ir galvoju: o kiek dar klientų galėjo nukentėti dėl tokios klaidos? Ar įmonė pati būtų ištaisiusi šią klaidą? Ar įmonė ištaisys klaidą klientams, kurie nesikreips į ją ieškodami paaiškinimų?“, – klausia skaitytojas.

Vasarą vykdė permainas

DELFI kreipėsi į „Telia Lietuva“ ir paprašė pakomentuoti situaciją. Integruotos komunikacijos vadovė Birutė Eimontaitė atsiprašė kliento ir paaiškino, kad problema atsirado dėl šią vasarą „Telia“ vykdytų verslo valdymo ir visos IT sistemos atnaujinimo darbų. Dėl jų labai mažai daliai klientų iš karto po atnaujinimų sąskaitoje nebuvo pritaikyta nuolaida.

„Klientus apie tai informavome – nedelsdami pranešėme, kad nesklandumai yra tik laikini ir bus automatiškai ištaisyti. Aptariamu atveju tikėtina, kad informacija nepasiekė kliento, kadangi neturėjome naujausio jo el. pašto adreso ar telefono numerio. Reikėtų tiksliai žinoti kliento duomenis, kad galėtume patikslinti situaciją. Nepaisant to, ar žmogus kreiptųsi pats, ar jį pasiektų informacija apie klaidą, netikslumus sąskaitoje pastebime iš karto ir nepritaikytą nuolaidą papildomai kompensuojame kito mėnesio sąskaitoje. Sąskaitas, kuriose dėl sistemų atnaujinimo galėjo atsirasti klaidų, visada papildomai peržiūri bei tikrina darbuotojai“, – tikino B. Eimontaitė.

Pasak jos, sistemų pertvarka vykdoma todėl, kad sujungus įmones „Telia“ paveldėjo ne vieną skirtingą klientų aptarnavimo, duomenų valdymo ir kitas IT sistemas. Dabar diegiama centralizuota SAP sistema, kuri bendrovės klientams suteiks geresnes paslaugas.

„Dėl šių pertvarkų „Telia“ skambučių centras dirba maksimaliu pajėgumu bei didele apkrova, dėl kurios kartais dienos metu susidaro laukiančiųjų eilės. Tačiau užbaigus darbus geresnes paslaugas gaus visi – klientai, kurių duomenys bus perkelti į naująją sistemą, automatiškai pradės naudotis patogesne „Telia“ savitarnos sistema, gaus atnaujinto formato sąskaitas“, – sakė B. Eimontaitė.


Delfi.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama