Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 16 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 16 d. 17:24
Prieš rinkimus gali padaugėti suklastoto turinio: 5 patarimai, kaip nelikti apgautiems
Balandžio 16 d. 14:52
Milžiniška dirbtinio intelekto rinka 2030-aisiais: investuoti, reguliuoti ar bijoti?
Balandžio 16 d. 11:15
Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu
Balandžio 16 d. 08:48
Ar muzikos per ausines klausotės saugiu garsu? Kelios klaidos gali lemti suprastėjusią klausą
Balandžio 15 d. 20:29
Renkamės naują televizorių: kokias savybes svarbu įvertinti?
Balandžio 15 d. 17:19
Kaip užtikrinti ilgesnį karšto vandens išlaikymą ir energijos taupymą namuose?
Balandžio 15 d. 14:20
Garsi muzika ausinukuose šiandien – klausos aparatas ausyse senatvėje
Balandžio 15 d. 11:13
Masyvūs žemi dažniai. „Sony“ pristato naują garsiakalbių ir ausinių seriją „ULT Power Sound“
Balandžio 15 d. 08:11
Kibernetiniai išpuoliai: „fintech“ ekspertai pataria, kaip apsisaugoti ne tik jums, bet ir kokių priemonių imtis versle
Balandžio 14 d. 17:26
Norvegija planuoja drausti socialinius tinklus jauniems vaikams – ar tai pavyzdys Lietuvai?
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Klientų aptarnavimo tendencijos: ar elektroninis bendravimas išstums žmogiškąjį ryšį?

Publikuota: 2018-03-19 13:17
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Kovo 19-ąją minima tarptautinė Kliento diena. Technologijų lyderė „Tele2“ pastebi, kad net 5 klientai iš 6 atsakymo į iškilusį klausimą pirmiausia savarankiškai ieško elektroninėje erdvėje ir tik po to kreipiasi tiesiogiai į paslaugos teikėją.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Kovo 19-ąją minima tarptautinė Kliento diena. Technologijų lyderė „Tele2“ pastebi, kad net 5 klientai iš 6 atsakymo į iškilusį klausimą pirmiausia savarankiškai ieško elektroninėje erdvėje ir tik po to kreipiasi tiesiogiai į paslaugos teikėją.

„Klientų aptarnavime vyrauja dvi tendencijos: populiarėja bendravimas elektroniniais kanalais, tačiau daugeliui ir žmogiškojo ryšio poreikis išlieka itin svarbus. Skamba paradoksaliai, tačiau paslaugų tiekėjai turi atliepti abu šiuos klientų lūkesčius“,– sakė Ignas Brazdauskas, „Tele2“ klientų aptarnavimo ir analizės departamento direktorius.

Bendravimas keliasi į elektroninę erdvę

Šių dienų vartotojų lūkesčiai aptarnavimui skiriasi nuo turėtų prieš dešimtmetį, o aptarnavimo sektorių vis labiau užvaldo technologijos. Iš dalies taip vyksta dėl to, kad vartotojai turi itin lengvą ir patogią prieigą prie skirtingų informacijos kanalų.

Klientų aptarnavimo tendencijos: ar elektroninis bendravimas išstums žmogiškąjį ryšį?

Anot I. Brazdausko, technologijos klientams suteikia galimybę iškilusius klausimus pirmiausia išspręsti patiems. „Apie 84 proc. klientų atsakymo į iškilusį klausimą ieško internete – savitarnos paskyroje, įmonės svetainėje, paieškos sistemose ar socialiniuose tinkluose. Tik šeštadalis visų užklausų patenka tiesiai į klientų aptarnavimo specialistų rankas“, – statistika dalinosi I. Brazdauskas. Kaip pavyzdį klientų aptarnavimo ir analizės departamento direktorius įvardino „Tele2“ klientų savitarnos platformą.

„Mūsų klientai vis dažniau patys užsisako duomenų paketus, pasikeičia pokalbių arba interneto planus. „Tele2“ pirmieji iš mobiliųjų operatorių savitarnos svetainėje klientams sudarė galimybę prasitęsti sutartis ir gauti elektroninę sutarties kopiją“, – pasakojo I. Brazdauskas.

Socialiniai tinklai – klientų aptarnavimo įrankiai

Aptarnavimo specialisto vaidmenį retkarčiais perimti gali ir patys klientai. Pavyzdžiui, socialiniuose tinkluose klientai, dalindami patarimus, gali padėti vieni kitiems.

„Esame turėję ne vieną atvejį, kai patys „Pildyk“ vartotojai išsprendė kitų klientų pateiktą viešą užklausą „Facebook“ platformoje, tad mūsų specialistams nereikėjo įsikišti – beliko tik patvirtinti suteiktą informaciją“, – pasakojo I. Brazdauskas.

Vis dažniau, ypač jaunesnio amžiaus klientai nori susisiekti su operatoriaus konsultantais pačiais įvairiausiais kanalais. Tad vien galimybe paskambinti neapsiribojama – klientai neretai susisiekia ir asmeninėmis žinutėmis „Facebook“ paskyroje.

Anot I. Brazdausko, toks procesas – persipynusios klientų aptarnavimo ir rinkodaros disciplinos. „Pasitaiko užklausų, kurias skatina ir inicijuoja pats paslaugos teikėjas. Dalis jų, be abejonės, susijusios su klientų aptarnavimu, o kitos – artimesnės rinkodarai. Sugebėti sujungti šias dvi disciplinas – iššūkis kiekvienai įmonei“, – sakė jis.

Žmogiškas ryšys vis dar svarbus

Nors skaitmenizacija turi didelę įtaką klientų aptarnavimui, I. Brazdauskas tikina, kad žmogiškojo ryšio poreikis vis tik liks svarbus.

„Klientai ne visada turi galimybių informacijos ieškoti patys. Taip pat nori patarimų iš patikimo šaltinio bei siekia informaciją gauti čia ir dabar“, – sakė klientų aptarnavimo ir analizės departamento direktorius.

Anot jo, dalis klientų vis dar nesinaudoja išmaniaisiais telefonais, o ir kompiuteris ne visada po ranka. Tad klientų aptarnavimo centras tokiu atveju jiems yra pagrindinis kanalas, kuriuo gali gauti atsakymus į rūpimus klausimus. Nepaisant to, kokį kanalą pasirinktų klientas, I. Brazdauskas tvirtai tiki, kad pagrindinis klientų aptarnavimo specialisto tikslas – patenkintas klientas.

„Mes skatiname savo specialistus dirbti proaktyviai, kad klientui nereikėtų kreiptis į paslaugos teikėją. Jei klientas vis tik kreipiasi – būtina veikti iškart. Kai sprendžiama problema, visi nori greitos reakcijos“, – patirtimi dalinosi Ignas Brazdauskas.

Jūsų dėmesiui – penki Igno Brazdausko patarimai, padėsiantys aptarnavimo specialistams kurti ir išlaikyti santykius su klientais:

  1. Žinokite, kodėl klientas pasirinko Jus. O tada dėkite visas pastangas, kad tokiu paslaugos teikėju ir išliktumėte.
  2. Ne tik klausykite, bet ir išgirskite. Geras darbuotojas iš pusės žodžio sugeba suprasti, ko klientas pageidauja.
  3. Klauskite, klauskite ir dar kartą... klauskite. Klientu reikia domėtis tol, kol pasidaro visiškai aišku, ko jis tikisi.
  4. Aiški žinutė. Svarbu klientui informaciją perduoti kuo suprantamiau ir tiksliau.
  5. Greitas reagavimas. Kuo greitesnis aptarnavimas, tuo laimingesnis klientas.



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama