Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 25 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 25 d. 08:32
HMD pristatė tris atnaujintus „Nokia“ mygtukinius telefonus
Balandžio 24 d. 20:16
Kaip išjungti ar perkrauti visų modelių „iPhone“
Balandžio 24 d. 17:16
Nuo blynus kepančių robotų iki miesto priežiūros technologijų – „Tech_Champ 2024“ hakatone komandos kūrė naujoves
Balandžio 24 d. 14:32
Pristatytas 816 AG „Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE“ kupė
Balandžio 24 d. 11:26
Švietimo ekspertai sutaria: universitetų aljansai – galimybė turėti geresnę švietimo sistemą
Balandžio 24 d. 08:18
„Nothing“ pristatė „Ear“ ir „Ear (a)“ belaidžius ausinukus
Balandžio 23 d. 20:24
Dauguma Lietuvos tėvų riboja vaikų laiką internete: psichologas patarė, kaip nepažeisti vaiko privatumo
Balandžio 23 d. 17:16
Peteris Higgsas: kaip itin kuklus fizikas sugalvojo dieviškosios dalelės idėją
Balandžio 23 d. 14:42
Huawei“ pristatė naujuosius „Pura 70“, „Pura 70 Pro“ ir „Pura 70 Pro+“ išmaniuosius telefonus
Balandžio 23 d. 11:27
Sukčiai iš lietuvių pernai vidutiniškai išviliojo po 74 eurus: atskleidė, kur ir kaip jie veikia
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Ar verslo sprendimai atitinka klientų poreikius?

Publikuota: 2018-02-13 14:32
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Didieji duomenys (angl. big data) rinkodaros specialistams suteikia vis daugiau būdų ir galimybių atlikti savo kasdienį darbą geriau. Nepaisant to, vis tik išlieka aktualus klausimas – ar duomenys ir įžvalgos panaudojamos suprasti būtent tuos vartotojus, su kuriais reikia verslui kalbėtis?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Didieji duomenys (angl. big data) rinkodaros specialistams suteikia vis daugiau būdų ir galimybių atlikti savo kasdienį darbą geriau. Nepaisant to, vis tik išlieka aktualus klausimas – ar duomenys ir įžvalgos panaudojamos suprasti būtent tuos vartotojus, su kuriais reikia verslui kalbėtis?

Jungtinės Karalystės (JK) duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, kurios padalinys jau daugiau nei penkerius metus veikia ir Kaune, apklausė 200 JK rinkodaros specialistų siekdami išsiaiškinti, kaip jie vertina jiems prieinamus duomenis ir jų analizę. Apklausos rezultatams sustiprinti buvo atlikta ir daugiau nei 2 tūkstančių vartotojų apklausa. Rezultatai buvo netikėti – rinkodaros specialistai yra linkę neįvertinti arba pervertinti vartotojų lūkesčius.

Ar verslo sprendimai atitinka klientų poreikius?

Rinkodaros specialistai vs. vartotojų poreikiai

Tyrimas atskleidė tai, ko jo rengėjai absoliučiai nesitikėjo. Beveik 90 proc. rinkodaros profesionalų teigia priimantys tikslesnius ir išmanesnius sprendimus dėl jiems prieinamų vartotojų duomenų. Visgi apklausus vartotojus – rezultatai buvo priešingi. Kaip rodo, respondentų atsakymai, rinkodaros specialistai susiduria su didžiulėmis bėdomis, suprasdami vartotojus ir dažnai netgi nesupranta jų poreikių.

„Callcredit“ inicijuota apklausa parodė, kad rinkodaros profesionalai mano, kad beveik pusė vartotojų supranta, kaip ir kokiems tikslams yra naudojami jų asmeniniai duomenys. Visgi tokius atsakymus nurodė tik 9 proc. respondentų vartotojų. Negana to, rinkodaros specialistai yra linkę manyti, kad vartotojai griežčiau atsirenka, kam ir kokia informacija apie juos gali būti prieinama ir žinoma, nei kad iš tikrųjų rodo vartotojų atsakymai.

Vertinant vartotojų atsakymus, tapo akivaizdu: jie daug rečiau yra linkę naudotis privačiomis ir apsaugotomis naršyklėmis nei mano rinkodaros specialistai. Taip pat jie daug dažniau tiesiog išvengia ar apeina reklaminius pasiūlymus internete nei kad dažnai yra įsivaizduojama.

Įrankių ateityje tik daugės

Ateityje bus naudojama dar daugiau ir įvairesnių būdų analizuoti klientų poreikius ir pasirinkimus. Pažangios duomenų analizės sistemos, skirtingų naudojamų platformų integracija, duomenų mokslas ir besimokinančios sistemos (angl. machine learning) suteiks visa apimantį požiūrį apie vartotojų elgesį.

„Įmonės remiasi daugiau nei kelių šaltinių analize. Pavyzdžiui, mūsų kolegos, naudodami itin didelio spektro informaciją ir didelius duomenų kiekius, yra sukūrę globalią ir visame pasaulyje naudojamą sistemą – CAMEO. Šis produktas leidžia apibūdinti žmonių grupę pagal jų gyveną vietą. Žinant gyvenamą zoną, produkto pagalba galima identifikuoti jų išsilavinimą, šeimyninę ar finansinę padėtį. Visi šie faktoriai leidžia geriau suprasti ir sugrupuoti žmones gyvenančius tose pačiose zonose ir atitinkamai suprasti jų poreikius bei sukurti tikslinę reklaminę žinutę“, – apie produktą pasakoja Arūnė Mykolaitienė, „Callcredit“ rinkodaros operacijų analitikė.

Koks sprendimas būtų geriausias ar efektyviausias, anot atlikto tyrimo, specialistai nėra linkę vertinti. Pasak jų, nėra tikslinga išskirti vieno patikimiausio ar geriausiai vartotojų elgseną padedančio analizuoti įrankio. „Visų tikslas yra turėti galimybę vertinti klientų lūkesčius iš visų galimų taškų, turėti savotišką 360 laipsnių bendrą vaizdą. O tai galima pasiekti tik turint kuo įvairesnių informacijos ir duomenų šaltinių“, – papildo Ugnė Kazlauskaitė, „Callcredit“ rinkodaros operacijų analitikė.

Daugiau ne visada reiškia geriau

Duomenų kiekis prieinamas rinkodaros specialistams yra milžiniškas. Tyrimas parodė, kad kas penktas rinkodaros profesionalas duomenimis grįstus sprendimus įvardija kaip vieną didžiausių iššūkių savo darbe. Jie taip pat jaučiasi apkrauti ir paskendę skirtingų šaltinių ir įrankių jūroje. Be to, analizuoti tuos duomenis taip pat reikia papildomų kompetencijų ir ekspertinių žinių.

Dauguma apklaustų rinkodaros specialistų mano, kad jie praleidžia daugiau laiko analizuodami duomenis nei norėtų. Tyrimas taip atskleidė, kad nepatenkintų rinkodaros profesionalų tik daugėja. Palyginti su 2016 metais, 2017 metais specialistų, manančių, kad jie skiria per daug laiko duomenų analizei, padvigubėjo. Šis skaičius išaugo nuo 13 iki 28 procentų.

Analogiškai, manančių, kad skiria per mažai laiko duomenų analizei, sumažėjo: nuo 29 procentų (2016 m.) iki 11 procentų (2017 m.). Profesionalai taip pat patiria spaudimą (67 proc.) pateikti siūlymus ir rinkodarinius sprendimus, atitinkančius realią situaciją ir skirtus konkretiems vartotojams. Ir nors jie teigia, kad duomenis grįsti sprendimai diktuoja kokybę, tik penktadalis (20 proc.) prisipažįsta esantys patenkinti savo gebėjimais tai daryti.

Ką daryti?

Akivaizdu, kad duomenų kiekiai tik augs, taigi su jais turi plėstis ir profesionalų kompetencijos. Tačiau kaip išmaniai susitvarkyti su duomenų srautu ir priimti geriausius sprendimus? Pasak U. Kazlauskaitės, įmonės turi suprasti, kad dauguma išmanių sprendimų reikalauja investicijų. „Profesionalūs duomenų analitikai yra itin vertinami ir labai reikalingi šiais laikais. Automatinės analizės platformos ir besimokinančios sistemos (angl. machine learning) vis labiau populiarėja. Negana to, siekdami turėti tikslius ir naujausius klientų duomenis, reikia juos nuolat stebėti ir atnaujinti, o tam dažnai prireikia trečiųjų šalių turimos informacijos“, – patarimus dalija rinkodaros operacijų analitikė.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama