Elektronika.lt
 2018 m. spalio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 21 d. 17:15
Sukčiai nesiliauja atakuoti – nuostoliai siekia šimtus tūkstančių eurų
Spalio 21 d. 09:08
Ketvirtoji industrinė revoliucija: kaip „išmanizacija“ veikia mokyklas?
Spalio 20 d. 18:36
VU išskirtinis profesorius A. Dubietis: lietuvių tyrimai buvo reikšmingi skiriant Nobelio fizikos premiją
Spalio 20 d. 11:38
Skaitmeninė Lietuva: idealistinės svajonės ar ambicingas tikslas?
Spalio 19 d. 21:09
Išeitis Lietuvai iš „dyzeliukų“ sąvartyno – tapti padėvėtų elektromobilių šalimi? (3)
Spalio 19 d. 19:16
„Dell EMC“ dvigubina komutatorių spartą atviriems ir moderniems duomenų centrams
Spalio 19 d. 18:21
Tyrimas: savarankišką gyvenimą pradėjusiems studentams tėvai skiria apie 1000 Eur
Spalio 19 d. 15:21
Kas nutiks su mūsų telefonais, kai „Google“ apmokestins savo paslaugas?
Spalio 19 d. 11:20
Kreipsis į užsienio ekspertus: aiškinsis, ar vidutinio greičio matuoklių sistemoje nėra klaidų
Spalio 19 d. 09:12
Lietuvės bakalauro baigiamasis darbas – tarp NASA konkurso finalininkų
FS 19 Tractor mods
Farming Simulator 19 Mods, FS 19 Maps, How to install
ATS mods
ATS trailers, American Truck Simulator Mods, ATS trucks
FS 19 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 19 Maps, FS 19 Trucks
FS19 Maps, FS19 Trucks
Farming Simulator 2019 Mods, FS19 Tractors
FS 17 maps, FS 17 truck
FS 17 Trailers, Farming Simulator 2017 Mods
Farming Simulator 2017
FS 2017 Trailers, FS 17 Maps, FS 17 Tractors
FS 17 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS17 Combines, FS17 Maps
Cattle and Crops Mods
Farming Simulator 2019 Mods, FS17 Maps
Desk International
Higher Education, Studies Abroad, Universities Abroad
FS 17 Combines
Farming Simulator 17 Mods, FS 17 Trucks, FS 19 Mods
Periodontologija
Endodontija mikroskopu, implantacija, protezavimas
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti
www.eb.lt - Entertainment bank

Ar verslo sprendimai atitinka klientų poreikius?

Publikuota: 2018-02-13 14:32
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Didieji duomenys (angl. big data) rinkodaros specialistams suteikia vis daugiau būdų ir galimybių atlikti savo kasdienį darbą geriau. Nepaisant to, vis tik išlieka aktualus klausimas – ar duomenys ir įžvalgos panaudojamos suprasti būtent tuos vartotojus, su kuriais reikia verslui kalbėtis?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Didieji duomenys (angl. big data) rinkodaros specialistams suteikia vis daugiau būdų ir galimybių atlikti savo kasdienį darbą geriau. Nepaisant to, vis tik išlieka aktualus klausimas – ar duomenys ir įžvalgos panaudojamos suprasti būtent tuos vartotojus, su kuriais reikia verslui kalbėtis?

Jungtinės Karalystės (JK) duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, kurios padalinys jau daugiau nei penkerius metus veikia ir Kaune, apklausė 200 JK rinkodaros specialistų siekdami išsiaiškinti, kaip jie vertina jiems prieinamus duomenis ir jų analizę. Apklausos rezultatams sustiprinti buvo atlikta ir daugiau nei 2 tūkstančių vartotojų apklausa. Rezultatai buvo netikėti – rinkodaros specialistai yra linkę neįvertinti arba pervertinti vartotojų lūkesčius.

Ar verslo sprendimai atitinka klientų poreikius?

Rinkodaros specialistai vs. vartotojų poreikiai

Tyrimas atskleidė tai, ko jo rengėjai absoliučiai nesitikėjo. Beveik 90 proc. rinkodaros profesionalų teigia priimantys tikslesnius ir išmanesnius sprendimus dėl jiems prieinamų vartotojų duomenų. Visgi apklausus vartotojus – rezultatai buvo priešingi. Kaip rodo, respondentų atsakymai, rinkodaros specialistai susiduria su didžiulėmis bėdomis, suprasdami vartotojus ir dažnai netgi nesupranta jų poreikių.

„Callcredit“ inicijuota apklausa parodė, kad rinkodaros profesionalai mano, kad beveik pusė vartotojų supranta, kaip ir kokiems tikslams yra naudojami jų asmeniniai duomenys. Visgi tokius atsakymus nurodė tik 9 proc. respondentų vartotojų. Negana to, rinkodaros specialistai yra linkę manyti, kad vartotojai griežčiau atsirenka, kam ir kokia informacija apie juos gali būti prieinama ir žinoma, nei kad iš tikrųjų rodo vartotojų atsakymai.

Vertinant vartotojų atsakymus, tapo akivaizdu: jie daug rečiau yra linkę naudotis privačiomis ir apsaugotomis naršyklėmis nei mano rinkodaros specialistai. Taip pat jie daug dažniau tiesiog išvengia ar apeina reklaminius pasiūlymus internete nei kad dažnai yra įsivaizduojama.

Įrankių ateityje tik daugės

Ateityje bus naudojama dar daugiau ir įvairesnių būdų analizuoti klientų poreikius ir pasirinkimus. Pažangios duomenų analizės sistemos, skirtingų naudojamų platformų integracija, duomenų mokslas ir besimokinančios sistemos (angl. machine learning) suteiks visa apimantį požiūrį apie vartotojų elgesį.

„Įmonės remiasi daugiau nei kelių šaltinių analize. Pavyzdžiui, mūsų kolegos, naudodami itin didelio spektro informaciją ir didelius duomenų kiekius, yra sukūrę globalią ir visame pasaulyje naudojamą sistemą – CAMEO. Šis produktas leidžia apibūdinti žmonių grupę pagal jų gyveną vietą. Žinant gyvenamą zoną, produkto pagalba galima identifikuoti jų išsilavinimą, šeimyninę ar finansinę padėtį. Visi šie faktoriai leidžia geriau suprasti ir sugrupuoti žmones gyvenančius tose pačiose zonose ir atitinkamai suprasti jų poreikius bei sukurti tikslinę reklaminę žinutę“, – apie produktą pasakoja Arūnė Mykolaitienė, „Callcredit“ rinkodaros operacijų analitikė.

Koks sprendimas būtų geriausias ar efektyviausias, anot atlikto tyrimo, specialistai nėra linkę vertinti. Pasak jų, nėra tikslinga išskirti vieno patikimiausio ar geriausiai vartotojų elgseną padedančio analizuoti įrankio. „Visų tikslas yra turėti galimybę vertinti klientų lūkesčius iš visų galimų taškų, turėti savotišką 360 laipsnių bendrą vaizdą. O tai galima pasiekti tik turint kuo įvairesnių informacijos ir duomenų šaltinių“, – papildo Ugnė Kazlauskaitė, „Callcredit“ rinkodaros operacijų analitikė.

Daugiau ne visada reiškia geriau

Duomenų kiekis prieinamas rinkodaros specialistams yra milžiniškas. Tyrimas parodė, kad kas penktas rinkodaros profesionalas duomenimis grįstus sprendimus įvardija kaip vieną didžiausių iššūkių savo darbe. Jie taip pat jaučiasi apkrauti ir paskendę skirtingų šaltinių ir įrankių jūroje. Be to, analizuoti tuos duomenis taip pat reikia papildomų kompetencijų ir ekspertinių žinių.

Dauguma apklaustų rinkodaros specialistų mano, kad jie praleidžia daugiau laiko analizuodami duomenis nei norėtų. Tyrimas taip atskleidė, kad nepatenkintų rinkodaros profesionalų tik daugėja. Palyginti su 2016 metais, 2017 metais specialistų, manančių, kad jie skiria per daug laiko duomenų analizei, padvigubėjo. Šis skaičius išaugo nuo 13 iki 28 procentų.

Analogiškai, manančių, kad skiria per mažai laiko duomenų analizei, sumažėjo: nuo 29 procentų (2016 m.) iki 11 procentų (2017 m.). Profesionalai taip pat patiria spaudimą (67 proc.) pateikti siūlymus ir rinkodarinius sprendimus, atitinkančius realią situaciją ir skirtus konkretiems vartotojams. Ir nors jie teigia, kad duomenis grįsti sprendimai diktuoja kokybę, tik penktadalis (20 proc.) prisipažįsta esantys patenkinti savo gebėjimais tai daryti.

Ką daryti?

Akivaizdu, kad duomenų kiekiai tik augs, taigi su jais turi plėstis ir profesionalų kompetencijos. Tačiau kaip išmaniai susitvarkyti su duomenų srautu ir priimti geriausius sprendimus? Pasak U. Kazlauskaitės, įmonės turi suprasti, kad dauguma išmanių sprendimų reikalauja investicijų. „Profesionalūs duomenų analitikai yra itin vertinami ir labai reikalingi šiais laikais. Automatinės analizės platformos ir besimokinančios sistemos (angl. machine learning) vis labiau populiarėja. Negana to, siekdami turėti tikslius ir naujausius klientų duomenis, reikia juos nuolat stebėti ir atnaujinti, o tam dažnai prireikia trečiųjų šalių turimos informacijos“, – patarimus dalija rinkodaros operacijų analitikė.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

TMS ELECTRONICS
TMS ELECTRONICS

www.rslietuva.com – nemokamas elektronikos komponentų pristatymas

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Technologijos.lt

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

„EParašas“ – elektroninio parašo mokymo sistema

CRM sistema – „Hanna CRM“

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

MRO Supply


Reklama
‡ 1999–2018 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Farming Simulator 2017 Mods, FS 17 Mods
ls2017.com
„TV programa“ – tiksli
televizijos programa

www.tvprograma.lt
„Google“ reklama,
logotipų kūrimas

www.cet.lt
Wireless, point to point, backhaul, PTP
www.ligowave.com
Svarstyklės, matuokliai, laboratorinė įranga
www.moris.lt
Farming Simulator 2019 Mods, LS19 Mods, Maps
fs19.net
Ets2 mods, ats mods, fs19 mods
allmods.net
Farming Simulator 2017 Mods, FS 17 Maps, FS 19
www.fs2017mod.com
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Geriausių lietuviškų tinklalapių katalogas
www.ltv.lt/technologijos/
FS 2019 Mods, FS 2017 Mods, FS 2015 Mods
www.farming2015mods.com
Projektas „Mokslas verslui ir visuomenei“
www.mokslasplius.lt
Reklama


Reklama