Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 19 d. 11:21
Dirbtinis intelektas apskaitos pasaulyje – ar jis pakeis įprastus darbuotojus?
Balandžio 19 d. 08:52
Prie ekranų vaikai praleidžia ilgiau, nei manote: įveikti tėvų kontrolės nustatymus jiems – juokų darbas
Balandžio 18 d. 20:33
„Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas, 800 voltų spartusis įkrovimas ir išmanusis temperatūros valdymas
Balandžio 18 d. 17:23
Šiaulių gimnazistų išradimas gali pagerinti tragiškus matematikos egzaminų rezultatus: siūlo mokytis... žaidžiant
Balandžio 18 d. 14:22
Įvardijo, kokias didžiausias klaidas daro keliautojai: nepasitikrinę ryšio nustatymų, galite būti nepasiekiami
Balandžio 18 d. 11:15
4 iš 10 šalies gyventojų be sutikimo gauna el. laiškus su reklamomis. Ar tai teisėta?
Balandžio 18 d. 08:43
Kaip išvengti didžiausių stojančiųjų klaidų
Balandžio 17 d. 20:25
Mokėjimo kortelių duomenis internete gali pavogti: paaiškino, kaip neapsigauti ir neprarasti pinigų
Balandžio 17 d. 17:52
Roveris „Curiosity“ pradėjo naujo Marso regiono tyrimus
Balandžio 17 d. 14:35
Visapusis namų klimato valdymas su „Komfovent KOMBI“
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Marketingo srities mokslininkas: geram produktui reklamos nereikia

Publikuota: 2017-10-27 18:31
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Autorius: Eimantė Urmonaitė
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

„Viskas prasideda nuo vartotojo. Geroms įmonėms reklamos nereikia, nes jos siūlo labai gerą produktą“, – teigia profesorius Ilanas Alonas, atliekantis tyrimus tarptautinio verslo, tarptautinio marketingo srityje. Globaliai pripažintą reputaciją verslo kultūrinio intelekto, tarptautinės antreprenerystės tyrimų srityje turintis mokslininkas skaitė paskaitas Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakultete

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Viskas prasideda nuo vartotojo. Geroms įmonėms reklamos nereikia, nes jos siūlo labai gerą produktą“, – teigia profesorius Ilanas Alonas, atliekantis tyrimus tarptautinio verslo, tarptautinio marketingo srityje. Globaliai pripažintą reputaciją verslo kultūrinio intelekto, tarptautinės antreprenerystės tyrimų srityje turintis mokslininkas skaitė paskaitas Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakultete (KTU EVF).

Pasak profesoriaus, marketinge svarbiausia yra klientai, o geras produktas kalba pats už save. „Marketingo pagrindinė užduotis nėra padaryti produktą ar bendrovę matomą savo mieste, šalyje, televizijoje. Kartą turėjau galimybę dirbti su viena didele reklamos agentūra Niujorke. Ten išgirdau vieną įdomią mintį: nėra nieko pražūtingesnio nei gera reklama, bet blogas produktas“, – teigia prof. I. Alonas. KTU EVF profesorius ne tik skaitė paskaitas magistrantams bei vedė seminarą apie ekspertines įžvalgas peržiūrint rankraščius, bet ir su Universiteto tyrėjais aptarė bendras tyrimų kryptis.

Marketingo srities mokslininkas: geram produktui reklamos nereikia

– Dirbate kultūrinio intelekto tyrimų srityje. Kas tai yra? Kaip pasirinkote šią sritį?

– Baigęs mokslus nežinojau, kokią tyrimų kryptį pasirinksiu, tačiau gyvenimas sudėlioja viską į vietas. Kolegos, kurie dalyvauja emocinio intelekto tyrimuose, patraukė mane į tą sritį, kurioje dirbu dabar. Emocinis intelektas – tai galimybė sąveikauti ir suprasti, adekvačiai reaguoti į kitų žmonių emocijas, sugebėti su jomis susitapatinti. Pagalvokite apie žmones, kuriems gyvenime pasisekė, kurie daug pasiekė. Juk taip buvo ne dėl to, kad tie žmonės sugeba įsiminti daug faktų ar yra labai išsimokslinę, jie sugebėdavo susitapatinti su žmonėmis, jų emocijomis, problemomis.

Gyvename skirtinguose pasaulio kampeliuose, skirtingose kultūrose. Tad, ar gali vienos šalies tyrimai emocinio intelekto temomis atitikti kitos šalies tyrimų rezultatus? Daug diskutavę su kolegomis nusprendėme koncentruotis ties kultūriniu intelektu. Skirtingų kultūrų žmonių emocijos ir mintys gali viena nuo kitos labai skirtis.

– Kas jus paskatino atvykti į KTU Ekonomikos ir verslo fakultetą?

– Atvažiavau čia ne tik skaityti paskaitų, bet ir dirbti ties tyrimais, prisidėti prie naujų atradimų. Prieš kelerius metus konferencijoje teko susipažinti su KTU EVF tyrėja Beata Šeinauskiene, kuri man papasakojo apie fakultetą ir jo veiklas. Pirmą kartą atvykęs į Kauną susižavėjau ir fakultetu, ir jo vykdomomis veiklomis – jis man pasirodė labai inovatyvus. Visi universitetų fakultetai, kurie yra susiję su verslu ar ekonomika, stengiasi suteikti perspektyvias karjeros galimybes, studentus įtraukti į darbo rinką. KTU EVF deda daug pastangų, kad išlaikytų tarptautiškumo kartelę Europoje, kad jame klestėtų moksliniai tyrimai. Dėl to ir sugrįžau. Tikiu, kad tai – ne paskutinis mano vizitas KTU EVF.

– Apie ką kalbėjote studentams paskaitose?

– Savo studentams kalbėjau apie marketingo ir lokalizacijos strategijas, šiandienines rinkas, apie rinkas, kurias jie pasirenka, tarptautinę terminų virtualizaciją.

– Kokių patarimų turėtumėte žmonėms ir bendrovėms, kurie tik pradeda savo verslą? Kokie yra būdai išnaudoti marketingą tinkamai?

– Pirmas ir pagrindinis dalykas apie ką reikia galvoti marketingo sferoje – tai klientai. Kokia yra problema, kurią mes sprendžiame? Ką mes darome, kad ją išspręstume geriau už kitus? Marketingas nėra esminis dalykas, kuris lemia žmogaus ar įmonės sėkmę – ją sudaro daug dalykų. Manau, kad svarbiausia įmonės užduotis yra patenkinti žmonių, esančių būtent toje vietoje, kurioje ji yra įsikūrusi, poreikius.

Marketingo užduotis nėra vien tik išgarsinti įmonę savo šalyje, išpopuliarinti ją televizijoje ir panašiai. Kartą turėjau galimybę dirbti su viena didele reklamos agentūra Niujorke. Ten išgirdau vieną labai įdomią mintį – nėra nieko pražūtingesnio nei gera reklama, bet blogas produktas. Viskas prasideda nuo vartotojo. Geroms įmonėms nereikia reklamos, nes jos turi sukūrusios labai gerą produktą. Nemanau, kad esate matę labai daug „Starbucks“ ar „Google“ reklamų. Taip yra todėl, kad jų produktas toks geras, jog jis kalba pats už save.

– Kas paskatino jus pasirinkti marketingo srities tyrimus? Gal tai buvo svajonė nuo pat vaikystės?

– Profesoriumi norėjau būtų nuo vaikystės. Man atrodė, kad tai būtų nuostabus dalykas. Dar mokykloje žavėjausi kai kuriais savo mokytojais ir svajojau vieną dieną tapti tokiu kaip jie. Žinoma, būti tyrėju reiškia dirbti ilgai ir sunkiai, rezultato laukiant metų metus. Dėl to reikia labai tikėti tuo, ką darai. Tapęs profesoriumi supratau, kad išsipildė mano svajonė susikurti tokią karjerą, kuri suteiktų prasmę gyvenimui. Šiame darbe kasdien sutinku naujų žmonių, kurie man atveria vis naujas mąstymo galimybes.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama