Elektronika.lt
 2024 m. kovo 28 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Kovo 28 d. 11:17
Kaip atrodys mokslai, studijos ir darbas DI eroje: pagrindiniai parodos „Karjera & studijos Lietuvoje“ akcentai
Kovo 28 d. 08:52
Jungikliai pagaminti iš atliekų – naujovė tvariems namams
Kovo 27 d. 20:30
Saulės elektrinė – daugiabučio balkone: ar tai įmanoma Lietuvoje? (1)
Kovo 27 d. 18:19
4 išmanūs sprendimai, leidžiantys efektyviai taupyti elektrą
Kovo 27 d. 16:36
Ekspertė apie dirbtinį intelektą ir darbuotojų produktyvumą: „Svarbu suprasti, jog nėra vieno stebuklingo įrankio, kuris išspręstų visas problemas“
Kovo 27 d. 14:14
„Philips Monitors“ E1 serija turės tris naujus daugiafunkcinius modelius, skirtus hibridiniam ir nuotoliniam darbui
Kovo 27 d. 12:43
Reikalavimas elektrifikuoti penktadalį stovėjimo vietų glumina verslą: nukentės galutiniai vartotojai
Kovo 27 d. 10:37
KTU mokslininkų ir partnerių bendras darbas: virtuali realybė padės mokantis chirurgijos
Kovo 27 d. 08:12
Prarasti Lietuvos mokslininkai: kodėl moksleiviai dažnai nenori tapti mokslininkais ir kaip tai pakeisti?
Kovo 26 d. 20:20
Kaip keičiasi vairavimo įpročiai persėdus į elektromobilį?
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

E. sporto fenomenas – žaidėjų fantazijos ar rimtas verslas?

Publikuota: 2017-04-06 13:43
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

E. sportas šiandien – didelės emocijos, milžiniški pinigai ir didžiulis augantis verslas. Sudėtinga teigti, kad pirmasis istorijoje kompiuterinio žaidimo turnyras turėjo daug bendro su dabartiniais turnyrais, kurių metu matome pilnus stadionus ir sporto sales. 1972 m. organizuotas Stanfordo universiteto teritorijoje turnyras buvo įdomus renginys, nukreiptas į studentų ir mokslinių darbuotojų auditoriją. žaidimai tuo met

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

E. sportas šiandien – didelės emocijos, milžiniški pinigai ir didžiulis augantis verslas. Sudėtinga teigti, kad pirmasis istorijoje kompiuterinio žaidimo turnyras turėjo daug bendro su dabartiniais turnyrais, kurių metu matome pilnus stadionus ir sporto sales. 1972 m. organizuotas Stanfordo universiteto teritorijoje turnyras buvo įdomus renginys, nukreiptas į studentų ir mokslinių darbuotojų auditoriją. Virtualūs žaidimai tuo metu buvo tokia pat egzotika, kaip dronai prieš dešimt metų ar VR akiniai prieš penkis.

E. sporto fenomenas – žaidėjų fantazijos ar rimtas verslas?

Didelę įtaką augančiam e. sporto populiarumui turėjo paslaugų, įgalinančių tiesiogines žaidimų transliacijas, plėtra. Čia, žinoma, verta paminėti „Twitch.tv“ tarnybą ir jo azijietiškus atitikmenis. Įdomu tai, kad „YouTube“ taip pat sukūrė žaidimams skirtą platformą savo kanale „YouTube Gaming“. Šiandien didžiausi žaidimų turnyrai žiūrimumo požiūriu gali nurungti net daugybę populiarių tradicinio sporto rungtynių. Pavyzdžiui, populiariausia šaudyklė „Counter-Strike: Global Offensive“ gali pritraukti net 1,3 mln. žiūrovų. Taigi šiandien e. sportas – tai kur kas daugiau nei žaidėjų pramoga. Tai patvirtina ir rinkos tyrėjo „Newzoo“ naujausio e. sporto tyrimo rezultatai. „Newzoo“ šiais metais prognozuoja 41,3 % siekiantį globalų rinkos augimą. Prognozuojama, kad prekės ženklai visame pasaulyje 2017 m. e. sportui skirs 517 mln. dolerių, o iki 2020 m. jų investicijos į šį verslą išaugs dvigubai.

Ne tik didelės kompanijos ir prekės ženklai įžvelgia e. sporte didžiules galimybes, bet ir tradicinio sporto atstovai. Bendruomenė, socialiniai ryšiai ir sąveikos yra e. sporto šerdis, lemianti jo nepaprastą augimą. Todėl, tiek tradicinis sportas, tiek verslai e sporte įžvelgia naują įsigijimo kanalą: e. sporto čempionatai yra puikus ir lengvas būdas pritraukti dideles auditorijas ir komunikuoti jiems savo prekės ženklo vertę. Tradicinio sporto atstovai tiesiogiai įsitraukia į e. sportą. Pavyzdžiui, šių metų vasario mėn. NBA pranešė, kad paleidžia savo e. sporto lygą. „NBA 2K eLeague“ startuos 2018 m. NBA e. sporto lyga visiškai imituos faktinę NBA: šioje lygoje žaidėjai bus renkami lygiai tokiu pat principu, kaip tai vyksta tradiciniame sporte.

Įsitraukimas į žaidimų industriją plečiasi neįtikėtinu greičiu ir pastaruoju metu matome paraleliai besivystančias pramoginę ir profesionalaus žaidimų sporto kryptis tiek globaliai, tiek ir mūsų rinkose.

„Lenovo“ kompanija tiki, kad žaidimo esmė slypi bendruomenėje ir žaidimo potyriuose. Būdami pirmaujančiu asmeninių kompiuterių gamintoju pasaulyje, mes tikime dar geresne žaidimo patirtimi ir kuriame ją kartu su žaidimų bendruomene, išgirsdami tiek individualaus žaidėjo, tiek visos bendruomenės poreikius. Neseniai pristatėme žaidėjų auditorijai skirtą „Lenovo“ prekės ženklą – „Legion by Lenovo“, kuris ir atneša „Lenovo“ sprendimus per mūsų partnerius, žaidimų renginius, e. sporto turnyrus – visa tai, kad pasiektume bendrą tikslą – žaidimas taptų dar patrauklesnis ir labiau įtraukiantis, – taip „Lenovo“ įsitraukimą komentuoja Suomijos ir Baltijos šalių rinkodaros vadovas Jani Hermansson.

Pasak „Newzoo“, 2017 m. globali e. sporto auditorija pasieks 385 mln, iš kurių 191 mln. sudarys entuziastai. Įdomu tai, kad ir dabar beveik 40 % e. sporto mėgėjų – gerbėjai, kurie mėgsta stebėti, kaip kažkas žaidžia. Panašiai, kaip tradicinio futbolo ar krepšinio atvejais – užuot patys lakstydami su kamuoliu, tie žmonės su didžiuliu malonumu stebi profesionalų rungtynes.

Pasak Varle.lt IT produktų eksperto Mindaugo Žyliaus, e. sporto žaidėjai yra idealūs klientai kompiuterine technika prekiaujantiems verslams, nes juk pažangios technologijos yra gerų pramogų pagrindas. Kalbant apie profesionalias lygas, e. sporto žaidimų turnyrus, reikėtų pabrėžti tai, kad čia sėkmė priklauso nuo milisekundžių. Reakcijos laikas priklauso nuo žaidėjo įgūdžių ir žinoma, įrangos greičio. Žaidėjas reaguoja tik į tai, ką mato monitoriuje, todėl labai svarbu kad elektroninė transmisija būtų sparti ir tiksli ir čia padėti gali žaidimams optimizuota įranga, – teigia Varle.lt specialistas. E. sporto auditorija augs ir ne tik todėl, kad tai sparčiai populiarėjantis verslas. Nauji ir patrauklūs technologijų sprendimai lemia, kad žaidimais susidomi ir tie, kurie iki šiol su jais neturėjo nieko bendro.

Džiaugiamės, jog kompiuterinių žaidimų mėgėjai ir profesionalai Lietuvoje nelieka užmiršti. Stebime kasdien kylantį bendruomenės susidomėjimą ir įsitraukimą į projektą bei jo plėtrą, todėl tikime, kad jau artimiausiu metu turėsime vieningą, nedalomą ir stiprėjančią žaidėjų bendruomenę „po vienu stogu“. Projektas niekada nebus sėkmingas be bendraminčių, todėl ePlay.lt vardu galiu tik garsiai pasidžiaugti, jog sulaukiame itin didelio palaikymo ir iniciatyvos iš, nepabijosiu pavadinti, projekto draugų – Varle.lt bei „Lenovo“. Pastarieji ne tik prisideda prie prizinių fondų steigimo, žaidimų kultūros plėtros, tačiau ir aprūpina projektą kokybiška technika, kurią žaidėjai galės savo rankomis išbandyti finalinių turnyrų etapų metu, – mintimis dalinasi ePlay.lt e. sporto projektų vadovas Simonas Budraitis.

Lietuvoje kovo mėn. pabaigoje startavo „Varle.lt Lietuvos eSporto lyga“. Kol kas didesnio ir tiek dalyvių pritraukiančio tik Lietuvos regionui skirto e. sporto čempionato dar nebuvo. Taip pat be šio dabar vykstančio čempionato šiais metais vyks dar du dideli čempionatai: „Varle.lt Lietuvos moksleivių eSporto lyga“ bei „Varle.lt King of Baltics“, kuriame laukiama dalyvių ne tik iš Lietuvos, bet ir iš kitų Baltijos šalių.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama