Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 23 d. 14:42
Huawei“ pristatė naujuosius „Pura 70“, „Pura 70 Pro“ ir „Pura 70 Pro+“ išmaniuosius telefonus
Balandžio 23 d. 11:27
Sukčiai iš lietuvių pernai vidutiniškai išviliojo po 74 eurus: atskleidė, kur ir kaip jie veikia
Balandžio 23 d. 08:41
Europos Komisija: KTU – pirmasis universitetas Lietuvoje pagal pritrauktas lėšas
Balandžio 22 d. 20:22
„Sony“ pristato naują „BRAVIA“ namų kino teatro garso produktus
Balandžio 22 d. 17:29
DI tendencijos: ko verta nepraleisti pro akis, kad spėtumėte įšokti į įsibėgėjusį technologijų traukinį
Balandžio 22 d. 14:28
Užderėjo pavasarinis „Facebooko“ problemų derlius – kaip jas spręsti?
Balandžio 22 d. 11:17
Lietuviai teise reikalauti ištrinti asmeninius duomenis naudojasi bene rečiausiai Europoje
Balandžio 22 d. 08:27
„Sony“ pristato naujuosius ryškiausius bei geriausiai skambančius „BRAVIA“ televizorius
Balandžio 21 d. 20:20
Tarptautinėje kvantinių technologijų srityje – svarbus lietuvių laimėjimas
Balandžio 21 d. 17:36
„Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Technologijos keičia jaunimo įpročius

Publikuota: 2009-03-09 07:05
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Deloitte Lietuva, UAB

Audito ir verslo konsultacijų kompanijos „Deloitte“ atlikto tyrimo duomenimis, trims ketvirtadaliams jaunimo nuo 14 iki 25 metų amžiaus kompiuteris tapo populiaresne laisvalaikio leidimo priemone už ilgą laiką šioje srityje pirmavusią televiziją. Analizuojant šios vartotojų grupės ypatumus skirtingose šalyse pastebėta, kad pastarajai kitų informacijos kanalų įtaka lyginant su televizija ženkliai išaugo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Audito ir verslo konsultacijų kompanijos „Deloitte“ atlikto tyrimo duomenimis, trims ketvirtadaliams jaunimo nuo 14 iki 25 metų amžiaus kompiuteris tapo populiaresne laisvalaikio leidimo priemone už ilgą laiką šioje srityje pirmavusią televiziją. Analizuojant šios vartotojų grupės ypatumus skirtingose šalyse pastebėta, kad pastarajai kitų informacijos kanalų įtaka lyginant su televizija ženkliai išaugo.

Tyrimo metu buvo apklausti per 8 800 JAV, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Japonijos ir Brazilijos gyventojų nuo 14 iki 75 metų amžiaus.

Tyrimas atskleidė, kad daugiausiai laiko prie kompiuterio jauni žmonės praleidžia žaisdami kompiuterinius žaidimus, klausydami muzikos ir bendraudami socialiniuose tinklapiuose. 80 % apklaustųjų nurodė, kad internetu dažniausiai siunčiasi ir klauso muziką, o 73 % teigė, kad reguliariai naudojasi socialiniais tinklapiais ir pokalbių svetainėmis.

Technologijos keičia jaunimo įpročius

59 % jaunimo nurodė, kad pramogoms taip pat naudoja ir savo mobiliuosius telefonus, kai, tarp visų apklaustųjų ši dalis tesudaro 33 %. Jaunimas taip pat praleidžia trečdaliu mažiau laiko žiūrėdamas televiziją nei bet kuri kita žmonių amžiaus grupė.

Šie rodikliai rodo, kad šiuolaikinį jaunimą pasiekti „skaitmeninio turinio“ informacijos kanalais tampa vis lengviau lyginant su tradicinėmis žiniasklaidos priemonėmis. Į pakitusius informacijos vartojimo įpročius turėtų atkreipti dėmesį ir verslininkai bei rinkodaros specialistai, planuodami savo veiksmus.

Televizija vis dar įtakingiausia

Tačiau, kaip parodė „Deloitte“ tyrimas, analizuojant visas vartotojų grupes ir turint galvoje, kad dabar didžiausią perkamąją galią turi asmenys nuo 43 iki 61 metų amžiaus, televizija kol kas išlieka efektyviausiu įrankiu, lemiančiu pirkimo įpročius. Ją kaip efektyviausią respondentai nurodė visose šalyse. Reklama internete dalinasi antrąja vieta kartu su reklama laikraščiuose ir žurnaluose. Reklama radijo eteryje buvo nustumta į 5 vietą. Įdomu tai, kad Vokietijoje ir Japonijoje internetinė reklama lenkia reklamą spaudoje, tačiau JAV, Didžiosios Britanijos ir Brazilijos rinkose spauda vis dar išlaiko geresnes pozicijas.

Apžvelgiant reklamos kanalų įtakingumo situaciją skirtingose šalyse, įdomu pastebėti, kad Brazilijoje reklama mobiliuosiuose telefonuose užima 5 vietą tarp visų reklamos kanalų. Paprašyti įvardinti efektyvius reklamos kanalus, mobiliuosius telefonus įvardino beveik penktadalis apklaustųjų. Japonijoje 5-oje vietoje atsidūrė reklama internetiniuose dienoraščiuose (13 %).

Įdomi lauko reklamos situacija – nors daugelyje šalių jį praranda populiarumo pozicijas, Vokietijoje ją kaip efektyvią nurodė net 21 % respondentų. Didžiojoje Britanijoje 6 % apklaustųjų paminėjo kitur dar mažai populiarią reklamą video žaidimuose. Efektyviausiais internetinės reklamos kanalais visose 5 šalyse įvardintos paieškos sistemos bei reklaminiai skydeliai.

Mobilieji telefonai – ne tik bendravimo įrankis

Mobilieji telefonai, kurie anksčiau būdavo laikomi tiesiog bendravimo priemone ir verslo elito įvaizdžio dalimi, pastaruoju metu keičia „paskirtį“ ir tampa daugiafunkciniais įrankiais, kuriuos naudoja visi. Net trečdalis apklaustųjų visose šalyse nurodė, kad naudoja savo mobilųjį telefoną ir kaip tam tikrą priemonę pramogauti. Daugiausiai tokių buvo Brazilijoje – beveik 50 %, mažiausiai Vokietijoje – 26 %.

Fotografavimas ir trumpųjų žinučių rašymas yra dažniausiai naudojamos telefonų funkcijos visose šalyse, išskyrus Japoniją, kur elektroniniai laiškai ženkliai lenkia trumpąsias žinutes – atitinkamai 88 % ir 31 %. Įdomu ir tai, kad sparčiai daugėja vartotojų, kurie naudoja mobiliuosius telefonus video medžiagai žiūrėti – tokių JAV apklaustų dalis sudaro 20 %, o Japonijoje net 33 %.

Informacijos formų įvairovės paklausa – naujos nišos IT kompanijoms

Informacijos kanalų bei jos pateikimo formų įvairovės paklausa yra puiki proga IT kompanijos plėsti savo verslą ir užpildyti naujas nišas. Ypač kalbant apie video informaciją. „Deloitte“ tyrimas parodė, kad nors televizija kol kas yra laikoma populiariausia priemone video medžiagai žiūrėti, tačiau, kadangi video peržiūra jau yra pakankamai neblogai išvystyta paslauga tiek mobiliuosiuose telefonuose, tiek kituose mobiliuosiuose prietaisuose, pastarieji vis labiau populiarėja ir poreikis tokiu būdu gauti informaciją auga. Net trys ketvirtadaliai apklaustų brazilų palankiai vertina šią galimybę. Pusė tokių yra JAV ir Japonijoje, o Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje – atitinkamai 44 % ir 31 %.

Remiantis tyrimo statistika, Vokietijoje žmonės vidutiniškai praleidžia 11,3 valandų per savaitę informacijos paieškai naudodami kompiuterį ar mobilųjį telefoną. Pažymėtina, kad čia kalbama tik apie asmeniniams interesams patenkinti skirtos informacijos paiešką. JAV žmonės tam skiria 12 valandų, Didžiojoje Britanijoje – 13,2, Japonijoje – 16,4. Akivaizdžiausias skirtumas matomas Brazilijoje, kur televizija žiūrima vidutiniškai 9,8 valandų per savaitę, o informacijos paieškai internete skiriama net 19,3 valandų. Šie rodikliai taip pat turėtų sudominti rinkodaros specialistus.


UAB „Deloitte Lietuva“



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama