Elektronika.lt
 2023 m. vasario 9 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Vasario 9 d. 14:21
Pristatė naują „Odyssey Neo G7“ monitorių: privalumus pastebės ne tik žaidimų mėgėjai
Vasario 9 d. 11:43
Dirbtinis intelektas pozityviems pokyčiams: ES ir JAV bendradarbiaus vystant pažangias technologijas
Vasario 9 d. 08:26
„AUGA group“ pristatė pirmosios gamybos partijos hibridinį traktorių „AUGA M1“
Vasario 8 d. 20:25
Lietuvos energetikos sistema galės dirbti visiškai uždaru režimu
Vasario 8 d. 17:23
Meteorologai ramina: saulėtų valandų elektros gamybai užtenka
Vasario 8 d. 14:44
Lietuvoje kuriamas dirbtinio intelekto ekscelencijos centras
Vasario 8 d. 11:29
Gediminas Buivydas: „E.sveikata – viešojo sektoriaus IT iniciatyvų įkaitė“
Vasario 8 d. 08:27
Lietuviams reikėtų pasisaugoti prieš atsiskaitant internete: specialistai ragina atkreipti į didžiausias saugumo problemas
Vasario 7 d. 20:27
Jus jau apgaudinėja ir dirbtinis intelektas: 5 patarimai, kaip apsisaugoti nuo šiandieninių interneto pavojų
Vasario 7 d. 17:54
Apžvalga: privačios saulės elektrinės Lietuvoje pernai pagamino 6,5 proc. daugiau elektros
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS22 Mapy
Farming Simulator 19 mody, FS22 Tractor, FS22 Mods
Lastenvaunut
Turvaistuin, Matkarattaat, Lasten vaatteet
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
Tėvystės gidai
2 mėnesių kūdikis,
6 mėnesių kūdikis,
8 mėnesių kūdikis
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Reklama
 Straipsniai » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Mercedes-Benz“ turi itin ambicingą tikslą: iki 2050 metų nori pasiekti tai, ko dar nesugebėjo niekas kitas

Publikuota: 2022-12-06 17:25
Tematika: Elektronika, technika
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Saugumas visuomet buvo „Mercedes-Benz“ DNA dalis ir vienas iš pagrindinių kompanijos įsipareigojimų vairuotojams. Šiais laikais „Mercedes-Benz“ kompanijos prioritetai yra tiek avarijų prevencija, tiek kuo mažesnė žala, jei jau avarija įvyko.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Saugumas visuomet buvo „Mercedes-Benz“ DNA dalis ir vienas iš pagrindinių kompanijos įsipareigojimų vairuotojams. Šiais laikais „Mercedes-Benz“ kompanijos prioritetai yra tiek avarijų prevencija, tiek kuo mažesnė žala, jei jau avarija įvyko.

„Mercedes-Benz“ turi itin ambicingą tikslą: iki 2050 metų nori pasiekti tai, ko dar nesugebėjo niekas kitas
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Jau daugelį metų kurdami automobilį „Mercedes-Benz“ laikosi holistinės integruoto saugumo filosofijos - aukščiausią saugumą leidžia pasiekti aktyvių ir pasyvių saugumo sistemų apjungimas. Šiuo metu aktyviems „Mercedes-Benz“ vairuotojams asistuoja daugiau nei 40 įvairių saugumo sistemų, tačiau kompanijos galutinis tikslas paprastas ir aiškus – iki 2050-tųjų pasiekti, jog būtų vairuojama be avarijų.

„Mercedes-Benz“ kompanijoje siekiame įgyvendinti visiškai saugaus vairavimo viziją. Tai vizija, kad į avariją nepatektų nė vienas „Mercedes-Benz“ automobilis, - sako Polas Dikas, „Mercedes-Benz Group AG“ automobilių saugos skyriaus vadovas. – Judame šio tikslo link visu greičiu. Visiškai saugaus vairavimo bus siekiama diegiant automatizuotą ir autonominį vairavimą . Automobilio saugumas visuomet buvo mūsų kompanijos identiteto dalis ir mes pažadame, jog šis mūsų įsipareigojimas vairuotojams išliks.“

Šiemet „Mercedes-Benz“ švenčia net dvi svarbias saugumo sistemų sukaktis. Lygiai prieš 25 metus, 1997-aisiais, Švedijoje A klasė persivertė per vadinamąjį „briedžio testą“. Tai lėmė greitą ir plačią „Elektroninės Stabilumo Programos“, dar kitaip vadinamos ESP, plėtrą visoje „Mercedes-Benz“ modelių linijoje. Kompanija iškart pradėjo ir kitų vairavimo asistentų tyrimus. Dabartiniams „Mercedes-Benz“ vairuotojams padeda daugiau nei keturiasdešimt tokių sistemų.

Prieš dvidešimt penkerius metus automobilistų pasaulis sujudo, kai 1997-ųjų metų spalio 21 d. švedų žurnalo „Teknikens Varld“ surengtų testų metu naujas A klasės (serija W 168) automobilis įspūdingai apsivertė. Tuo metu tik Švedijoje praktikuojamame „briedžio teste“ apvirtęs kompaktinės klasės automobilis netyčia padėjo ESP tapti visų automobilių gamintojų naudojama ir tobulinama saugumo sistema. „Mercedes-Benz“ įdiegė šią sistemą į serijinę gamybą tik prieš dvejus metus ir ji buvo naudojama tik S-Klasės kupė (Serija C 140) automobiliuose, tačiau kompanija nedelsdama reagavo į A klasės incidentą ir šią sistemą įdiegė į visus 18 tūkst. iki tol jau klientams pristatytų automobilių. Taip „Mercedes-Benz“ tapo industrijos pionieriais, nuo 1999-ųjų įdiegusiais šią saugos sistemą visuose savo modeliuose, o ESP tapo inovatyvaus požiūrio į aktyvų saugumą simboliu ir visų kitų aktyvaus saugumo sistemų „pramote“. 2011 m. lapkritį ši sistema tapo privaloma visuose automobiliuose ir pagal Europos direktyvas.

Sukaktį švenčia ir prieš 20 metų įdiegta išankstinės saugos sistema PRE-SAFE. Nors nuo to laiko sistema yra nuolat tobulinama, tačiau joje, saugant vairuotojų sveikatą ir gyvybę avarijos metu, pirmą kartą sujungtos aktyvios asistuojančios sistemos su pasyviomis saugumo priemonėmis. Tokių priemonių pavyzdžiais galėtų būti avarijos metu automatiškai uždaromi langai ir stogo liukas, išankstinis saugos diržų įtempimas nuspėjant avarinę situaciją ar sėdynės optimalios pozicijos parinkimas gresiant susidūrimui (jei sėdynės turi atminties funkciją).

Kalbant apie saugumą, „Mercedes-Benz“ nemato skirtumo tarp skirtingų pavaros tipų. Ar tai būtų vidaus degimo variklis, ar hibridas, ar elektromobilis – visuomet vystymo komandos pagrindinė užduotis yra pasiekti, kad tinkamos technologijos užtikrintų tinkamą saugumo lygį. Tai patvirtino ir nepriklausomos organizacijos Euro NCAP atlikti testai. Jų metu „Mercedes-Benz“ EQS buvo net du kartus pažymėtas kaip geriausias, tiek savo klasėje apskritai, tiek tarp elektromobilių. EQE taip pat gavo du kokybės įvertinimus: maksimalų Euro NCAP penkių žvaigždučių įvertinimą bei „labai gerą“ visų papildomų saugos sistemų įvertinimą jų atskirame vertinime. Tarp bendrojo saugumo vertinimų Euro NCAP įtraukia ir vaikų, pėsčiųjų bei aktyvių sistemų įvertinimus.

Automobilių saugumo evoliucija dar toli gražu nėra baigta. Štai kodėl „Mercedes-Benz“ grupė kalba apie tolimesnį saugumo keliuose vystymą. Pasaulio sveikatos organizacijos 2018-aisiais pateiktais duomenimis, pasaulyje kelių incidentuose kasmet vis dar žūva 1,3 mln. žmonių. Tais pačiais duomenimis, dar 20-50 mln. yra sunkiai sužalojami. Diegdamas vis naujas sistemas, „Mercedes-Benz“ artėja prie savo užsibrėžto tikslo „Vision zero“. Tikslas paprastas – iki 2050 m. pasiekti nulinį avarijų mirtingumą, o iki 2030 m. perpus (palyginti su 2020 m.) sumažinti rimtų sužeidimų kiekį. Šiam ambicingam tikslui pasiekti turės susivienyti įvairios institucijos ir įvairių sektorių atstovai. Kartu turės dirbti transporto ir miesto planuotojai, kelių direkcijos ir įstatymų leidėjai. Turės būti sukurta saugi infrastruktūra ir universalios taisyklės. „Mercedes-Benz“ lenkia laiką darydama vairavimą saugesniu, tačiau pasiekti maksimalaus saugumo reikės mūsų visų pastangų.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

TMS ELECTRONICS
TMS ELECTRONICS

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

Mobizona.lt – telefonų dėklai, apsauginiai stiklai, dalys

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2023 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Ilgalaikiai kreditai, paskola už automobilį, kreditų skaičiuoklė
www.mokilizingas.lt
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama