Elektronika.lt
 2025 m. birželio 15 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Birželio 15 d. 14:28
Kaunas tęsia pažangų itin gabių vaikų ugdymą – įteikti dar 355 mokslų metų baigimo pažymėjimai
Birželio 15 d. 10:35
Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus
Birželio 14 d. 16:16
Kinijos mokslininkai pasiekė tai, kas atrodė neįmanoma: lazerinė akis atpažįsta smulkmenas už kilometro
Birželio 14 d. 11:32
Nuo šriftų dydžio iki bankomatų: naujos taisyklės, kurios palies visus
Birželio 14 d. 08:36
Susipažinkite su „Venu X1“ – ploniausiu „Garmin“ laikrodžiu su išskirtiniu 2 colių AMOLED ekranu
Birželio 13 d. 20:24
Ar neteks nakties praleisti lauke ar laiptinėje? Ką reikėtų žinoti apie išmaniąsias spynas
Birželio 13 d. 17:06
KTU doktorantė kuria inovaciją širdies veiklos stebėsenai
Birželio 13 d. 14:16
Nauja studentų karta – nauji lūkesčiai aukštajam mokslui: ko jie tiki iš studijų?
Birželio 13 d. 11:43
„XPENG“ pristato naujus G6 ir G9 itin išmanius visureigius Europai
Birželio 13 d. 08:25
Dr. A. Vaiciukevičiūtė: „Tvari ir skaitmeninė transformacija keičia universitetus: jie tampa pokyčių katalizatoriais“
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Tai gali būti labai rimta baterijų „proveržio technologija“

Publikuota: 2018-08-02 08:06
Tematika: Elektronika, technika
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

Jau kuris laikas automobilių gamintojai įdėmiai stebi kieto būvio baterijų technologijų vystymąsi. Ir ne tik stebi, bet ir intensyviai prisideda prie šios naujos elektrinių transporto priemonių baterijų technologijos pavertino realybe.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Jau kuris laikas automobilių gamintojai įdėmiai stebi kieto būvio baterijų technologijų vystymąsi. Ir ne tik stebi, bet ir intensyviai prisideda prie šios naujos elektrinių transporto priemonių baterijų technologijos pavertino realybe.

Prie šios technologijos dirba daug skirtingų vystytojų ir jie nurodo ganėtinai skirtingus laikus kada tokios baterijos galėtų ateiti į rinką. Tačiau dabar prie šios greitėjančios kieto būvio baterijų kūrimo ir komercializavimo karuselės prisijungia ir puikiai žinoma „Hyundai“ kompanija, kuri investuodama į kieto būvio baterijų technologiją paskelbė, kad „reikalauja komercializacijos proveržio“.

Tai gali būti labai rimta baterijų „proveržio technologija“
Kieto būvio baterija veikia net ir ją pažeidus
© „Ionic Materials“

Manoma, kad kieto būvio baterijos gali užtikrinti didesnį energijos tankio potencialą ir yra daug saugesnės nei įprastos ličio jonų baterijos. Visgi, mes dar turime pamatyti įmonę, galinčią tokias baterijas gaminti dideliu mastu ir, žinoma, patrauklia kaina. Tik esant tokioms sąlygoms ši technologija galės rimtai konkuruoti ir tikriausiai nugalėti ličio jonų baterijas.

Dabar Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai“ paskelbė, kad per savo dukterinę įmonę „Hyundai Cradle“ investuoja į JAV įsikūrusią „Ionic Materials“ kompaniją, kuri ganėtinai intensyviai vysto kieto būvio baterijų technologiją ir vis pritraukia naujus investuotojus.

Kiek ankščiau skelbėme apie tai, kad į šią bendrovę investavo „Samsung“ bei „Dyson“, vėliau prisijungė ir „A123 Systems“. Pastarasis yra pasaulinis lyderis, teikiantis išsamius energijos saugojimo sprendimus, naudojant pažangias akumuliatorių sistemas, skirtas naudoti transporto ir pramonės sektoriuose. Tad panašu, kad vis daugiau pasaulinių ir su baterijų rinka itin glaudžiai susijusių kompanijų įžvelgia rimtą „Ionic Materials“ kompanijos kieto būvio baterijų potencialą.

Štai kaip šį investicinį sprendimą pakomentavo „Hyundai Cradle“ viceprezidentas Johnas Suhas: „Ionic Materials“ proveržio technologija jau šiandien gali žymiai pagerinti baterijų technologiją. Mes visada ieškome būdų, kaip užtikrinti, kad mūsų automobiliai pasižymėtų aukščiausio lygio švariais ir efektyviais sprendimais. Mūsų investicijos į „Ionic Materials“ padės mums išlikti baterijų vystymo lyderiais ir leis sukurti ekologiškesnes transporto priemones.“

„Ionic Materials“ jau paskelbė apie keletą padarytų pasiekimų ir tai yra: naujųjų baterijų saugumas; mažesnės gamybos sąnaudos dėl naudojamų pigesnių cheminių medžiagų ir pačių baterijų gamybos; didesnis tokių baterijų našumas.

Tai gali būti labai rimta baterijų „proveržio technologija“
„Ionic Materials“ sukurta kieto būvio baterija pasižymi geresniu laidumu nei kitos baterijos
© „Ionic Materials“

Mike‘as Zimmermanas, „Ionic Materials“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, neslėpė džiaugsmo dėl dar vienos investicijos į jo naujųjų baterijų technologiją: „Hyundai investicija yra dar vienas rimtas mūsų įmonės postūmis judėti į priekį. Tai tik parodo, kad mes einame teisinga linkme ir tai darome itin greitai. Naudodamiesi nuolatine mūsų investicinių partnerių pagalba, mes išplėtėme savo tyrimų galimybes bei padidinome prie šios technologijos dirbančią specialistų komandą, kad galėtume patenkinti vis didėjančią šios technologijos paklausą.“

Pagrindinė kieto būvio baterijų technologijos problema buvo ir vis dar yra komercializacija. Niekas nesugebėjo šios technologijos įvesti į rinką už patrauklią kainą. „Ionic Materials“ teigia, kad jų baterijos bus ne tik geresnės, bet ir sugebės konkuruoti su esamomis ličio jonų baterijomis, kurios elektrinių transporto priemonių pramonėje yra dominuojančios.

„Ionic Materials“ teigia, kad jų naudojamos technologijos yra pajėgios sumažinti baterijų kainą (skaičiuojant per kWh aut. past.). Taip yra dėl to, kad kieto būvio baterijose naudojamos mažiau kainuojančios medžiagos bei šios baterijos pasižymi didesniu energijos tankiu, vadinasi vienu įkrovimu bus galima nuvažiuoti didesnius atstumus. Be to, „Ionic Materials“ teigia, kad jų sukurtą kieto būvio bateriją yra lengviau ir pigiau pagaminti nei tradicines ličio jonų baterijas, kuriose naudojamas skystas elektrolitas.

Nors viskas skamba puikiai, deja, bet „Ionic Materials“ nepaskelbė konkretaus grafiko ir kada jau būtų galima tikėtis šios technologijos komercializavimo. Kitos kompanijos, kurios dirba prie šios technologijos, kalba, kad tokių baterijų komercializavimas galėtų įvykti bet kada, bet ne vėliau kaip iki 2025 metų.

Visgi, kaip ir daugeliu atveju išgirdus kažką kalbant apie „baterijų/akumuliatorių proveržio technologiją“, reikia būti realistams. Pagaminti greitai įkraunamą, turinčią didelį energijos tankį, nebrangią, ilgaamžę bateriją yra gana lengva. Tačiau lengva yra tada, kai baterija pasižymi kuriuo nors vienu šiuo aspektu. Kai reikia sukurti tokią bateriją, kad ji pasižymėtų visomis šiomis savybėmis, tada ir prasideda sunkumai.

Tačiau smagu yra tai, kad „Ionic Materials“ daro tai, ko daugeliui „proveržio technologijų“ nepavyksta, tai yra – pereina iš laboratorinių tyrimų į technologijos komercializavimą. Turint galvoje, kad „Ionic Materials“ vis sugeba pritraukti pasaulinio garso kompanijų investicijas, akivaizdu, kad jie žino ką daro ir belieka tik laukti kol jų produktas bus prieinamas visiems.


Technologijos.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama