Elektronika.lt
 2025 m. lapkričio 7 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 6 d. 20:23
Į Europą žengia dar vienas Kinijos automobilių gamintojas, pasiūlys nebrangų ir galingą elektromobilį
Lapkričio 6 d. 17:34
Telefoniniams sukčiams – galas? Operatoriai blokuos dar daugiau suklastotų skambučių
Lapkričio 6 d. 14:37
Pirmoji mobilioji programėlė užsieniečiams: tinkamas informavimas skatina savarankiškumą ir palengvina integraciją
Lapkričio 6 d. 11:37
„Vilnius Tech“ indėlis į tvarią kosmoso ekosistemą: prie inovacijų prisideda ir studentai
Lapkričio 6 d. 08:37
Neatsiliepei – praradai klientą: kaip verslui išlaikyti šventinio sezono testą?
Lapkričio 5 d. 20:21
Popieriaus lapas ir šaldytuvo durelės: slaptas triukas, kuris padės jums sutaupyti krūvas pinigų
Lapkričio 5 d. 17:42
KTU profesorius: fizika nėra uždaryta tik tarp laboratorijos sienų
Lapkričio 5 d. 14:17
Jaunieji mokslininkai per 4 minutes pavergė publiką – išrinkti „Tyrėjų Grand Prix 2025“ nugalėtojai
Lapkričio 5 d. 11:33
Naujos kartos „AGON by AOC“ QD-OLED žaidimų monitoriai
Lapkričio 5 d. 08:40
Devynis kartus pamatuojantis verslas – ant elektromobilumo lūžio taško: akivaizdi nauda ar mados vaikymasis?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Straipsniai » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Kodėl „Mazda“ galvoja, kad jos rotorinis variklis puikiai tiks elektromobiliams?

Publikuota: 2017-10-29 14:31
Tematika: Elektronika, technika
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

„Mazda“ – tai markė labiausiai prisidėjusi prie šiokio tokio rotorinio variklio populiarumo. Tokie varikliai gali išvystyti daug arklio jėgų, nors yra pakankamai maži, tačiau turi stiprių trūkumų ir kažin ar kada bebus naudojami sportiniuose automobiliuose. Tačiau „Mazda“ nenori atsisakyti savo sentimentus keliančios technologijos ir ieško jai vietos. Kodėl dabar kompanija galvoja, kad rotorinis variklis puikiai tinka elektromobiliams?

 Rodyti komentarus (1)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Kodėl „Mazda“ galvoja, kad jos rotorinis variklis puikiai tiks elektromobiliams?
Rotorinis variklis turi labai rimtų trūkumų
©Softeis (CC BY-SA 3.0) | commons.wikimedia.org

„Mazda“ – tai markė labiausiai prisidėjusi prie šiokio tokio rotorinio variklio populiarumo. Tokie varikliai gali išvystyti daug arklio jėgų, nors yra pakankamai maži, tačiau turi stiprių trūkumų ir kažin ar kada bebus naudojami sportiniuose automobiliuose. Tačiau „Mazda“ nenori atsisakyti savo sentimentus keliančios technologijos ir ieško jai vietos. Kodėl dabar kompanija galvoja, kad rotorinis variklis puikiai tinka elektromobiliams?

Rotoriniai varikliai turi labai rimtų trūkumų. Visų pirma, nors jie išvysto pakankamai rimtą galią, sukimo momentas yra gana žemas. Dėl nepakankamo sandarumo ir įgimtos variklio tepimo sistemos, nuolat deginami tepalai. Tai, žinoma, į padanges kelia išmetamas aplinkai žalingas dujas. Galiausiai, tokių variklių kuro sąnaudos yra neįtikėtinai aukštos.

Visi šie trūkumai iš esmės braukia rotorinį variklį iš bet kokių realių „Mazda“ kompanijos sportinių automobilių. Tačiau „Mazda“ mano, kad kitokioje rolėje rotorinis variklis vis dar gali sugrįžti.

Nepaisant visų koncepcinių automobilių, stiprios inžinierių komandos ir inovatyvių medžiagų bandymų, įgimtų rotorinio variklio trūkumų išspręsti nepavyko. Jis negali konkuruoti su įprastais degimo varikliais, o ir entuziastams tokios dovanos suteikti negalima dėl aplinkosauginių reikalavimų. Tačiau „Mazda“ galvoja, kad rotorinis variklis gali būti naudojamas elektromobiliuose kaip generatorius, užtikrinantis ilgesnį vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą.

Mitsuo Hitomi, „Mazda“ kompanijos variklių kūrimo vadovas, teigia, kad rotorinis variklis puikiai tinka elektromobiliams. Jis ten nesuktų ratų, o tik būtų naudojamas tose situacijose, kuomet reikia nuvažiuoti didesnį atstumą nei leidžia pilnai įkrautos baterijos (tokią sistemą naudoja ir, pavyzdžiui „BMW i3“). Rotorinis variklis, nors ir nėra labai ekologiškas, tokiame vaidmenyje tiktų dėl gerųjų savo savybių – tylaus darbo, stabilumo, beveik visiškai nejaučiamų vibracijų. Hitomi yra įsitikinęs, kad toks generatoriumi virtęs variklis veiktų kur kas efektyviau ir tyliau nei kitų naudojami įprasti cilindriniai varikliai.

Kartu Hitomi patvirtino, kad „Mazda“ ir toliau tobulina rotorinį variklį. Tai – sena „Mazda“ svajonė, tačiau negalima pamiršti, kad ši kompanija yra labai maža. Ji negali sau leisti padovanoti sportinį automobilį su rotoriniu varikliu fanams vien tam, kad pasikeltų savo įvaizdį – šis automobilis privalo būti pelningas. Juk tuo pačiu metu reikia investuoti ir į elektromobilius, ir į autonomines technologijas.

„RX-Vision“ koncepcinis automobilis sužavėjo minias žmonių ir ne vienas entuziastas džiaugėsi, kad rotorinis variklis sugrįžta. Vėliau prasidėjo amerikietiški kalneliai – kartais „Mazda“ pasakydavo, jog rotorinis variklis mirė, o kartais paminėdavo, kad prie jo vis dar dirbama.

Dabar aišku, kad entuziastingi kompanijos inžinieriai nesugebėjo įtikinti investuotojų ir akcininkų. Kiyoshi Fujiwara, „Mazda“ tyrimų vadovas, yra vienas tokių entuziastų. Jo teigimu, jei verslas seksis geriau, jis gali vėl pabandyti siūlyti rotoriniu varikliu varomą automobilį. Juokaujama, kad jei to nori fanai, jiems teks pirkti ateinantį „Mazda“ elektromobilį su rotoriniu varikliu.


Technologijos.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama