



 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods |
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
 |
 |
|
 |
 |
Pastaba: daugiau sukauptos informacijos rasite šio skyriaus » Archyve. |
 |
|

 |
Kompiuteriai, IT |
 |
Sprendžia DI ar žmogus: kodėl technologijos negali būti teisėjais darbe
Dirbtinio intelekto (DI) sprendimai vis aktyviau skinasi kelią į darbo aplinką: nuo automatizuotų atrankos sistemų, personalizuotų mokymų iki klientų aptarnavimo analizės ar net emocijų atpažinimo. Kartu su pažanga ateina ir atsakomybė suprasti, kiek, kur ir ar teisėtai darbo santykiuose naudojame DI. |
 |
KTU profesorius: „ChatGPT“ gali žinoti daugiau nei turėtų – ir kaltas būsi tu
Dirbtinis intelektas tapo mūsų darbo kasdienybės dalimi – greitas, patogus ir visada pasiekiamas. Tačiau ar kada susimąstėte, kas vyksta su informacija, kurią jam patikime? Kai produktyvumas ima lenkti atsargumą, o DI įrankiai tampa „tyliais kolegomis“, dažnai pamirštame, kad jie nėra nei neutralūs, nei saugūs iš prigimties. |
 |
DI vaidmuo modernioje tiekimo grandinėje: nuo kainodaros sprendimų iki dronų integravimo
Sparčiai vystantis technologijoms ir augant transporto bei logistikos sektoriaus poreikiams, vis didesnis dėmesys skiriamas pažangių skaitmeninių sprendimų diegimui. Viena iš sričių, kurioje inovacijos daro esminį pokytį, yra maršrutų planavimas ir valdymas. Pasak VDU mokslininkės dr. R. Juozaitienės, nors dirbtinio intelektoinovacijos stipriai keičia logistikos industriją, paskutinis pristatymo etapas vis dar išlieka vienu sudėtingiausių ir brangiausių logistikos grandinės elementų. |
 |
Svajonė apie privatumą žlugo: „Google“ išsižadėjo pažado saugoti jūsų duomenis
Naršymo privatumo tema pastaraisiais metais sulaukė vis daugiau dėmesio – tiek iš vartotojų, tiek iš technologijų kompanijų ir valdžios institucijų. Interneto naudotojai vis dažniau kelia klausimus apie tai, kiek informacijos apie juos yra renkama, kam ji perduodama ir kaip tai veikia jų kasdienybę internete. Tuo metu tokios gigantės kaip „Google“ yra priverstos ieškoti kompromiso tarp saugumo, privatumo ir savo verslo modelio pagrindo – reklamos. |
 |
Ekspertas tikina: dirbtinis intelektas – ne baubas, o pagalbininkas aptarnaujant klientus
Kiek daugiau nei kas trečias (37 proc.) verslas pasaulyje pernai sklandžiam klientų aptarnavimui užtikrinti pasitelkė dirbtiniu intelektu (DI) paremtus pokalbių robotus, rodo turimi duomenys. Atskleidžiama ir tai, kad šiais robotais praėjusiais metais pasinaudojo beveik 1 mlrd. pasaulio gyventojų, ir tikėtina, jog ši dalis ateityje – tik augs. |
 |
„Microsoft“ darbo tendencijų indekso ataskaita atskleidžia „Pionierių įmonių“ atsiradimą, žyminčių naują darbo jėgos raidos erą
Organizacijoms visame pasaulyje žengiant į kitą darbo vietos transformacijos etapą, penktojoje „Microsoft“ metinėje darbo tendencijų indekso ataskaitoje išryškėja naujo tipo įmonės – „Frontier Firm“, t. y., įmonės pionierės. Siekdamos didesnio efektyvumo ir inovacijų, šios įmonės veikia naudodamos momentinę intelekto prieigą, maksimaliai išnaudoja mišrias žmonių ir DI agentų komandas. |
 |
Europa sugriežtino kibernetinės saugos kontrolę: ką tai reiškia Lietuvos verslininkams?
Balandžio 17 d. buvo terminas, kai dalis šalies verslų gavo žinią iš Nacionalinio kibernetinio saugumo centro, kad jie įtraukti į Kibernetinio saugumo subjektų registrą ir turės atitikti naujus reikalavimus. Ką daryti, jei įmonė buvo į tokį sąrašą įtraukta? |
 |
Dirbtinis intelektas jau gali padėti nustatyti ligą ar užkirsti kelią jos vystymuisi
Dirbtinis intelektas (DI) nepastebimai keičia kasdienį žmogaus gyvenimą ir tampa neatsiejama šiuolaikinių technologijų dalimi. DI neaplenkė ir medicinos srities, kurioje pamažu įsitvirtina pagalbininko vaidmenyje. Apie pokyčius medicinoje pasakoja KTU profesorius, DI srities ekspertas Vidas Raudonis. |
 |
Asmeninis DI gydytojas, psichologas ir treneris – utopija ar ateitis?
Šiuolaikinės technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvinančiu informacijos paiešką ir bendravimą. Tačiau naudojimasis šiais privalumais turi savo kainą. Technologijos nuolat renka informaciją apie kiekvieną mūsų veiksmą, todėl svarbūs ir jautrūs duomenys – nuo buvimo vietos ar balso iki atvaizdo ir sveikatos – nebepriklauso tik mums. Kaip tapti savo duomenų šeimininkais? |
 |
Dirbtinis intelektas tampa autonomiškas: keturios technologijų tendencijos, keičiančios visuomenę
Dirbtinio intelekto (DI) era jau prasidėjo, ir ji neabejotinai pakeis mūsų kasdienį gyvenimą bei visuomenės sandarą. „Accenture“ atliktas svarbiausių technologijų tendencijų tyrimas „Technology Vision 2025“ išskiria keturias pagrindines kryptis, kaip toliau plėtosis dirbtinis intelektas. |
 |
KTU docentas apie gilųjį mokymąsi: tai veikia panašiai kaip žmogaus smegenys
Gilusis mokymasis vis atkakliau skverbiasi į kasdienes žmogaus veiklas – pradedant suasmeninta konkrečių dalykų paieška internete ir baigiant sudėtingais įrankiais, padedančiais medikams pastebėti patologijas ankstyvose susirgimų stadijose. Straipsnyje – apie giliojo mokymosi metodų kūrimą ir jų etišką taikymą įvairiose gyvenimiškose situacijose. |
 |
Dirbtinis intelektas ir žmogiškas ryšys: kiek finansinių sprendimų galime patikėti technologijoms?
Dirbtinis intelektas (DI) jau tapo neatsiejama šiuolaikinių paslaugų dalimi – ne išimtis ir bankininkystė. Tačiau skirtingai nei kitose srityse, čia DI paliečia tai, kas ypač jautru – mūsų finansus, pasitikėjimą, asmeninę atsakomybę. Todėl kalbėdami apie DI vis dažniau grįžtame prie esminio klausimo: kaip išlaikyti pusiausvyrą tarp technologijų siūlomo efektyvumo ir žmogiško ryšio, kurio vis dar taip laukia klientas? |
 |
Ar „Google“ eros pabaiga – jau čia? Informacijos jau ieškome kitaip, atsakymus formuoja DI
Vis dažniau greta įprastų paieškos sistemų atsiranda ir dirbtinio intelekto sprendimai – „ChatGPT“, „Google SGE“ ar balsu valdomi asistentai. Kaip šie pokyčiai keičia mūsų santykį su informacija? Kaip elgiasi ir kokias rinkodaros naujoves išbando verslai, norintys išlikti vartotojų akiratyje? |
 |
„Microsoft“ – 50 metų: Baltijos šalių augimą ir atsparumą įgalins dirbtiniu intelektu
„Microsoft“ švenčiant 50 metų jubiliejų, bendrovė apmąsto savo transformuojantį vaidmenį dirbtinio intelekto evoliucijoje. Nuo pirmųjų MS-DOS ir „Windows“ dienų, sukėlusių revoliuciją asmeninių kompiuterių srityje, iki žaidimų inovacijos „Xbox“, debesų kompiuterijos ateities „Azure“, dirbtinio intelekto transformacijos „Copilot“ ir naujausio kvantinės kompiuterijos proveržio – „Majorana 1“ lusto – „Microsoft“ nuolat buvo technologijų pažangos priešakyje. |
 |
„Raudonosios linijos“ DI kontekste: ko geriau neklausti „ChatGPT“?
Kasdien bendraujame su dirbtinio intelekto (DI) sistemomis, tačiau ne visi žinome, kokias ribas peržengti pavojinga. Panašiai kaip šeimos susitikimuose dažnai vengiame kalbėti apie politiką ar religiją, taip ir DI asistentams egzistuoja „raudonosios linijos“, kurių geriau vengti. |
Paieška archyve |
|
   |