Elektronika.lt
 2025 m. lapkričio 7 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 6 d. 20:23
Į Europą žengia dar vienas Kinijos automobilių gamintojas, pasiūlys nebrangų ir galingą elektromobilį
Lapkričio 6 d. 17:34
Telefoniniams sukčiams – galas? Operatoriai blokuos dar daugiau suklastotų skambučių
Lapkričio 6 d. 14:37
Pirmoji mobilioji programėlė užsieniečiams: tinkamas informavimas skatina savarankiškumą ir palengvina integraciją
Lapkričio 6 d. 11:37
„Vilnius Tech“ indėlis į tvarią kosmoso ekosistemą: prie inovacijų prisideda ir studentai
Lapkričio 6 d. 08:37
Neatsiliepei – praradai klientą: kaip verslui išlaikyti šventinio sezono testą?
Lapkričio 5 d. 20:21
Popieriaus lapas ir šaldytuvo durelės: slaptas triukas, kuris padės jums sutaupyti krūvas pinigų
Lapkričio 5 d. 17:42
KTU profesorius: fizika nėra uždaryta tik tarp laboratorijos sienų
Lapkričio 5 d. 14:17
Jaunieji mokslininkai per 4 minutes pavergė publiką – išrinkti „Tyrėjų Grand Prix 2025“ nugalėtojai
Lapkričio 5 d. 11:33
Naujos kartos „AGON by AOC“ QD-OLED žaidimų monitoriai
Lapkričio 5 d. 08:40
Devynis kartus pamatuojantis verslas – ant elektromobilumo lūžio taško: akivaizdi nauda ar mados vaikymasis?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Vilniaus oro uoste prasidėjo darbymetis: pamatykite, kaip jis atrodo dabar

Publikuota: 2017-07-14 15:05
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Autorius: Justina Ilkevičiūtė
Aut. teisės: ©Delfi.lt
Inf. šaltinis: Delfi.lt

Penktadienį Vilniaus oro uostas įsileido žurnalistus apžiūrėti, kaip vyksta kilimo–tūpimo tako rekonstrukcijos darbai ir papasakojo, kokie iššūkiai laukia. Paskutinis lėktuvas oro uoste nusileido dar prieš 12 val. nakties. Jau vidurnaktį čia atvyko sunkioji technika.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Penktadienį Vilniaus oro uostas įsileido žurnalistus apžiūrėti, kaip vyksta kilimo–tūpimo tako rekonstrukcijos darbai ir papasakojo, kokie iššūkiai laukia.

Paskutinis lėktuvas oro uoste nusileido dar prieš 12 val. nakties. Jau vidurnaktį čia atvyko sunkioji technika.

Nuo pat liepos 14 dienos iki rugpjūčio 17-osios oro uoste darbuosis keli šimtai darbininkų. Tuo metu per Vilnių turėję vykti skrydžiai perkelti į Kauno oro uostą.

Vilniaus oro uoste prasidėjo darbymetis: pamatykite, kaip jis atrodo dabar
Tako rekonstrukcija
© DELFI / Karolina Pansevič

„Apytiksliai dirba 170–180 žmonių ir apie 60 vienetų sunkiosios technikos. Darbai jau vyksta pilnomis jėgomis.

Taip pat dirba penkios asfalto frezos, viena iš jų per parą apytiksliai nufrezuoja 3000 kv. m. Tuo pačiu metu jau išinstaliuota visa žiburių sistema, taip pat buvo pradėti darbai dėl drenažo sistemos atnaujinimo“, – sakė Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas.

Iki šiol šalia tako buvo stiprinamas ir tankinamas apsauginių juostų gruntas, įrenginėjamos naujos lietaus surinkimo bei drenažo sistemos, tiesiami kabeliai ir atliekami kiti elektrotechnikos darbai. Šiuo metu tako rekonstrukciją vykdo Latvijos bendrovės „A.C.B“.

O. Martenso teigimu, šią vasarą Vilnių liejančios liūtys ir audros neturėtų sutrukdyti darbų, todėl po 35 dienų oro uostas turėtų atverti duris: „Mes galime dirbti faktiškai bet kokiomis oro sąlygomis, išskyrus, tokią stiprią liūtį, kuri buvo šią savaitę. Tada mes turėtume trumpai sustabdyti darbą.

Vilniaus oro uoste prasidėjo darbymetis: pamatykite, kaip jis atrodo dabar
© DELFI / Karolina Pansevič

Kas labai svarbu – mes suplanavome pakankamai didelį laiko buferį. Jau rugpjūčio 5 dieną planuojame baigti asfalto dengimo darbus, iki 12 dienos turėtume atlikti kitus darbus, vadinasi, taigi turėtume dar beveik savaitės rezervą.“

O. Martensas pažymėjo, kad jokių trukdžių, perkėlus skrydžius į Kauno oro uostą, pirmą dieną nekilo: „Nebuvo jokių stambesnių problemų. Per visą tą laikotarpį, kurį dirbame, tas kraustymasis į Kauno oro uostą vyko labai sklandžiai, šiandien faktiškai nebuvo skrydžių vėlavimų ir eilių.“

Vilniaus oro uoste prasidėjo darbymetis: pamatykite, kaip jis atrodo dabar
© DELFI / Karolina Pansevič

Jis tikisi, kad rekonstruotas takas tarnaus 15–20 metų, tačiau tai priklauso nuo apkrovos.

„Numatome nemažą skrydžių augimą per ateinančius 10–15 metų. Apie 50 tūkst. skrydžių per metus turime jau dabar, pernai turėjome 3 mln. 800 tūkst. keleivių. Augimas keleivių siekia 15 proc., atitinkamai auga skrydžių skaičius, todėl manome, kad greitu laiku, gal po 3 metų, pasieksime 5 milijonus keleivių per metus, todėl turime būti pasiruošę“, – apie iššūkius kalbėjo jis.

Vilniaus oro uoste prasidėjo darbymetis: pamatykite, kaip jis atrodo dabar
© DELFI / Karolina Pansevič

O. Martensas pabrėžia, kad nerekonstravus tako, po 2–3 metų jis būtų netinkamas naudoti, kadangi nepatenkintų saugumo reikalavimų.

Nors Kauno oro uosto takas ilgesnis už Vilniaus oro uosto kone visu kilometru, ilginti jo neplanuojama: „Mes neturime galimybių, nes iš vienos pusės yra geležinkeliai, iš kitos – Liepkalnio gatvė. Mes ilginti kaip ir norėtume, bet rinkos tendencijos rodo, kad oro uostai eina į tokį tiesioginį sujungimą tarp miestų, kada žmonės nori nuskristi į vietą tiesiogiai, dėl to technologijos eina link to, kad daugiau kuriama mažesnių lėktuvų, galinčių skristi ilgesnius atstumus. Todėl ilgesnio tako nereikės.“

Tako rekonstrukcijos projekto kaina – apie 19 mln. eurų. Vilniaus oro uostas keleiviams duris turėtų atverti rugpjūčio 18 dieną.


Delfi.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama