„Scenic E-Tech electric“ – tai naujos kartos šeimos automobilis: visiškai elektrinis, tvariai suprojektuotas ir aprūpintas patogiomis, intuityviomis technologijomis, kurias sukūrė „Ampere“. Jis taip pat yra lengvas (1 890 kg), kompaktiškas (4,47 metro ilgio) ir malonus vairuoti tiek mieste, tiek ilgesnėse kelionėse (nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP – iki 625 km).

Nepaisant drąsių ir šiuolaikiškų patobulinimų, „Scenic“ išlieka ištikimas savo esminei paskirčiai – būti pagrindiniu šeimos automobiliu kasdienėms kelionėms ir išvykoms. Salono komfortas – neatsiejama modelio prigimties dalis. „Scenic E-Tech electric“, 2024 metų automobilis Europoje, siūlo unikalią vairavimo patirtį, kuria norisi dalintis.
Kaip ir visus kitus elektrinės linijos modelius, „Renault“ nuolat atnaujina „Scenic E-Tech“ naujomis funkcijomis ir įranga, kad klientai galėtų maksimaliai išnaudoti elektromobilio galimybes.
Sklandus ir ramus važiavimas su „One Pedal“
„Scenic E-Tech electric“ versijos su regeneracinio stabdymo sistemomis ir vairo mentelėmis dabar turi ir „One Pedal“ funkciją. Be penktojo rekuperacijos lygio, ši sistema leidžia greitėti, lėtėti ir sustoti prie ženklų ar šviesoforų naudojant tik dešinįjį pedalą – neliečiant viduriniojo, kuris vis dar pasiekiamas, jei reikia stipresnio stabdymo. Šią technologiją sukūrė „Ampere“, ir ji turi daug privalumų: sklandesnis, mažiau varginantis važiavimas mieste, mažesnis stabdžių kaladėlių nusidėvėjimas, optimizuojamas energijos surinkimas.
„One Pedal“ galima integruoti ir į transporto priemones, kurios jau turi vairo menteles (nemokamai atnaujinus „Renault“ servise arba nuotoliniu būdu).
Nauji 11 kW ir 22 kW dvikrypčiai įkrovikliai – dar daugiau patogumo
„Scenic E-Tech electric“ dabar standartiškai komplektuojamas su 11 kW kintamosios srovės dvikrypčiu įkrovikliu, kuris palaiko bet kokį galios lygį nuo 3 kW (vienfazis) iki 11 kW (trifazis). Naujasis 22 kW kintamosios srovės dvikryptis greitasis įkroviklis taps papildoma įranga nuo 2025 m. vasaros.
V2L galimybės – buitinės technikos maitinimo tiekimui
Naudojant dvikryptį įkroviklio (angl. „Vehicle-to-load“, V2L) adapterį, „Scenic E-Tech electric“ gali tiekti maitinimą, pavyzdžiui, kavos aparatui ar kepsninei, arba įkrauti elektrinį paspirtuką. Automobilio baterija gali tiekti energiją kaip 220 V lizdas, kurio maksimali galia – 3,7 kW. Taip pat galima nustatyti minimalų baterijos įkrovos lygį, naudojantis „openR link“ sistema arba programėle „My Renault“.
V2G galimybės – mažesnė elektros sąskaita
Energinės integracijos į elektros tinklą (angl. „Vehicle-to-Grid“, V2G) sistema, prieinama Prancūzijoje, kartu su dvikrypčiu įkrovimu leidžia tiekti elektros energiją atgal į tinklą ir taip sumažinti namų sąskaitas už elektrą. Išmanioji „Mobilize Powerbox“ stotelė įkrauna bateriją, kai energija yra pigesnė (t. y. ne piko metu), sustabdo įkrovimą kai taikomi brangiausi tarifai, ir gali grąžinti energiją į tinklą.
„Mobilize Power“ V2G dvikrypčio įkrovimo paslauga apima keturias funkcijas:
- 11 kW arba 22 kW kintamosios srovės dvikryptį įkroviklį su V2G funkcija;
- „Mobilize Powerbox Verso“ dvikrypčio įkrovimo stotelę;
- „Mobilize“ elektros tiekimo sutartį su „The Mobility House“ (tik Prancūzijoje), kuri tiekia sertifikuotą neutralaus anglies dioksido poveikio energijos srautą ir automatiškai valdo dvikryptį įkrovimą, suteikdama naudotojams galimybę uždirbti iš grąžinamos energijos;
- Programėlę „My Renault“ – dvikrypčiam įkrovimui suplanuoti.
Patobulinta įranga „Esprit Alpine“ ir „Iconic“ versijose
„Esprit Alpine“ komplektacijoje priekinės sėdynės dabar turi šešiomis kryptimis reguliuojamus elektrinius valdiklius (išilginį, aukščio ir nuolydžio), taip pat jau anksčiau naudotą elektrinę juosmens atramą ir šildymą. Vairuotojo sėdynėje taip pat įdiegta masažo funkcija.

„Iconic“ versija dabar siūlo du salono sprendimus su nauju rafinuotu tekstilės apmušalu (iš dalies biologinės kilmės TEP): standartinis „Titanium Black“ spalvos apmušalas su „Alcantara®“ dekoratyviniais intarpais durelėse ir prietaisų skydelyje, ir pasirenkamas „Pure Cool Grey“ apmušalas su dekoratyviniais liepos medienos intarpais. Priekinės sėdynės ir galinis suolelis perdaryti, kad užtikrintų geresnę šoninę atramą. Šildoma keleivio sėdynė dabar taip pat elektrinė, o vairuotojo – išlaiko visas funkcijas: šildymą, masažą ir elektrinį reguliavimą.
Vairuotojo atpažinimas – jaukesniam pasitikimui ir didesniam saugumui
„Esprit Alpine“ ir „Iconic“ komplektacijose dabar įmontuota kamera kairiajame A statramstyje. Ji atpažįsta vairuotoją ir automatiškai sureguliuoja nustatymus pagal jo naudotojo profilį (mėgstamas radijo stotis ir medijos turinį, sėdynes ir šoninių veidrodėlių padėtis, į „openR link“ įdiegtas programėles).
Vairuotojo atpažinimo sistema aktyvuojama kiekvieną kartą užvedus automobilį. Profilį galima sukurti multimedijos sistemos ekrane, o įmontuota kamera įrašo jūsų bruožus. Visi duomenys saugomi tik transporto priemonėje (t. y. nėra perduodami į išorinius serverius).
Ši kamera taip pat atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant vairuotojo ir keleivių saugumą. Ji prijungta prie „Ampere“ sukurtos programėlės „Take a Break!“, kurią galima atsisiųsti iš „openR link“ programėlių katalogo – ji fiksuoja nuovargio požymius. Jei nustatomas žiovulys, dažnas mirksėjimas, apsunkę akių vokai ar neįprasti galvos judesiai, sistema įspėja vairuotoją ir pasiūlo padaryti pertrauką. Ši programėlė – „Renault“ įsipareigojimo saugumui ir naujų, naudingų bei išskirtinių funkcijų kūrimo pavyzdys.
Nuolat tobulinamas ryšys
„Ampere“ sukurta „openR link“ multimedijos sistema pateikiama su integruotomis „Google“ paslaugomis ir programėlėmis, įskaitant žemėlapius su elektromobilių maršruto planavimo funkcija.
Nuolat plečiamų „Google“ paslaugų funkcionalumas šiuo metu apima:
- kelionės planavimą „Google Maps“ programėlėje telefone ir jos tiesioginį atvaizdavimą automobilio ekrane;
- maršruto ir sustojimų automatinį perskaičiavimą pasikeitus planams;
- pastato, į kurį vykstate, išryškinimą žemėlapyje, kad lengviau orientuotumėtės atvykę;
- mažiausiai baterijos energijos sunaudojančios maršruto parinkties pažymėjimą tarp siūlomų variantų;
- patobulintą elektromobilio patirtį su bendruomene: galite skelbti žinutes ir nuotraukas, o paskui jas matyti multimedijos ekrane, pavyzdžiui, kad padėtumėte kitiems vairuotojams rasti įkrovimo stotelę;
- bendruomenės pranešimus apie spūstis, pavojus, uždarytus kelius ir kitus kelionės trikdžius.
Įvairios funkcijos praskaidrina laiką salone įkrovimo metu ar tiesiog sustojus pailsėti. Vairuotojas gali įjungti sėdynės „Relax“ režimą ir mėgautis reguliuojamo intensyvumo masažu, kuris atpalaiduos visą kūną.

Dėl integruotos „Google Play“ parduotuvės „Renault“ automobiliai siūlo platų įdiegtų programėlių pasirinkimą, kad naudotojų patirtis būtų dar įdomesnė. Daugiau nei 50 programėlių apima pramogas ir kitas paslaugas. Viena iš jų, „Nextory“, leidžia mėgautis garso knygomis (Prancūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Danijoje, Suomijoje, Nyderlanduose, Norvegijoje, Šveicarijoje, Austrijoje). „Canal+“ (Prancūzijoje, Lenkijoje, Šveicarijoje) ir TF1+ (Prancūzijoje, Šveicarijoje, Belgijoje) siūlo vaizdo turinį. „Prime Video“ siūlo gausų filmų ir serialų katalogą. Muzikos ir tinklalaidžių gerbėjai gali naudotis „Podium“ (Ispanijoje) ir „Radio France“ (Prancūzijoje, Belgijoje ir Šveicarijoje). Sporto entuziastai gali sekti naujienas per „L’Équipe for Renault“ (Prancūzijoje) ir AS (Ispanijoje). Ši programėlių biblioteka nuolat auga, siekiant suteikti vairuotojams ir keleiviams dar labiau įtraukiančią patirtį.
Nuotoliu teikiamos paslaugos – patogesniam aptarnavimui
„Scenic E-Tech electric“ dabar komplektuojamas su nuotolinės priežiūros paslauga. Nebereikės spėlioti, kada suplanuoti vizitą į servisą ir ar jau metas keisti stabdžių kaladėles.
- Aptarnavimas: klientai gali planuoti vizitus pagal preliminarų techninės priežiūros grafiką ir žurnalą. Vėliau patogiu metu galima užsiregistruoti apsilankymui per „My Renault“ programėlę.
- Individualūs įspėjimai: jei automobilyje pastebima problema, klientai įspėjami (el. paštu, žinute ir „My Renault“ programėlėje), ir gali skambinti pagalbos linija arba peržiūrėti naudotojo vadovus. Jie taip pat gali realiu laiku stebėti bendrą automobilio būklę „My Renault“ programėlėje .
- Dalių nusidėvėjimo prognozavimas : „Renault“ įdiegė mechanizmus, leidžiančius įvertinti detalių būklę, prognozuoti nusidėvėjimą ir patarti klientui, ar reikėtų atlikti keitimą kito apsilankymo metu.
