Elektronika.lt
 2024 m. liepos 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Liepos 24 d. 20:23
„Philips Monitors“ pristato žadą atimantį greitį lenktame „Evnia 27M2C5200W“ ekrane
Liepos 24 d. 17:08
Ištuštinta banko sąskaita – ne vienintelis praradimas prisijungus prie nesaugaus Wi-Fi
Liepos 24 d. 14:28
Ar patys sau kišame koją siekdami energetinės nepriklausomybės?
Liepos 24 d. 11:04
Kodėl verta rinktis naudotus telefonus iš Banknote.lt?
Liepos 24 d. 08:09
Duomenų saugykla debesyje: ar tai saugesnis pasirinkimas nei lokali saugykla?
Liepos 23 d. 18:22
7 iš 10 nebaigia e. parduotuvėje pradėto pirkimo: ką turėtų žinoti verslai?
Liepos 23 d. 15:17
Pagrindinio ekrano suasmeninimo laisvė ir apsauga nuo pykinimo važiuojant: 5 įdomiausios „iOS 18“ funkcijos
Liepos 23 d. 12:50
Kaip neapsigauti perkant naudotą elektromobilį?
Liepos 23 d. 09:52
Negalintiems skaityti įprastu būdu Nacionalinėje bibliotekoje bus prieinamos garsinės knygos
Liepos 22 d. 19:29
Studentai konstruoja FPV savadarbius dronus
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Naujieji „Audi e-tron GT“: elektra varomi šedevrai

Publikuota: 2024-06-19 12:28
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Audi e-tron GT quattro“ yra aukščiausios klasės sportiškas elektromobilis „Audi“ gamoje. Šiame keturių durų „Gran Turismo“ stiliaus automobilyje akį traukiantis dizainas dera su galingomis eksploatacinėmis savybėmis ir dinamišku valdymu. Dabar „Audi“ pristato tris atnaujintas „e-tron GT“ versijas, pasižyminčias gerokai didesniu nuvažiuojamu atstumu, įkrovimo efektyvumu ir valdymo preciziškumu: „S e-tron GT“, „RS e-tron GT“ ir „RS e-tron GT performance“.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Audi e-tron GT quattro“ yra aukščiausios klasės sportiškas elektromobilis „Audi“ gamoje. Šiame keturių durų „Gran Turismo“ stiliaus automobilyje akį traukiantis dizainas dera su galingomis eksploatacinėmis savybėmis ir dinamišku valdymu. Dabar „Audi“ pristato tris atnaujintas „e-tron GT“ versijas, pasižyminčias gerokai didesniu nuvažiuojamu atstumu, įkrovimo efektyvumu ir valdymo preciziškumu: „S e-tron GT“, „RS e-tron GT“ ir „RS e-tron GT performance“.

Naujuosius modelius vos per 10 min galima įkrauti 280 kilometrų kelionei, o automobilio bendras nuvažiuojamas atstumas siekia iki 609 km. Be to, ypač galingas naujasis „RS e-tron GT performance“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,5 sekundės, o jo maksimali galia siekia net 680 kW (925 AG).

Naujieji „Audi e-tron GT“: elektra varomi šedevrai

Naujieji S, RS ir „RS performance“ versijų „e-tron GT“ automobiliai pasižymi progresyviu dizainu ir novatoriškomis technologijomis. Visi jie išsiskiria elegantišku sportiškumu ir vientisa bei išraiškinga priekine dalimi, o sportiškiausi šeimos atstovai „RS e-tron GT“ ir „RS e-tron GT performance“ akį traukia radikalia priekine dalimi su RS serijai būdingomis 3D korio struktūros apverstomis „Singleframe“ grotelėmis.

Galinė naujųjų „e-tron GT“ dalis išsiskiria automobilių sporto įkvėptais elementais, pavyzdžiui, aptakiais difuzoriais ir vertikaliais raudonas atšvaitais tarp aerodinaminių kanalų. „RS e-tron GT performance“ versija taip pat pasižymi tokiais unikaliais dizaino elementais kaip pasirenkamas matinis tamsintos anglies stogas ir anglies kamufliažo detalės, kurios matomos reljefinėse bamperio struktūrose, durų apdailoje, difuzoriuje ir šoniniuose veidrodėliuose.

„Audi“ išplėtė ir ratlankių pasirinkimą, papildydama jį daug stipinų turinčiais 20 colių ratlankiais, skirtais „S e-tron GT“ ir „RS e-tron GT“ modeliams. „RS e-tron GT“ pirkėjams taip pat siūlomi du nauji šešių stipinų ratlankiai. Be to, galima rinktis kultinių „Avus“ ratlankių iš koncepcinio 1991-ųjų „Audi Avus quattro“ įkvėptus 21 colio ratlankius, pasižyminčius aiškiomis bekompromisėmis linijomis, neatsiejamomis nuo „Audi“ dizaino DNR.

Interjeras: sportui būdingi elementai ir tvarios medžiagos

Naujieji „Audi e-tron GT“: elektra varomi šedevrai

„e-tron GT“ modelių viduje naudojami sportiniai elementai ir tvarios medžiagos. Naujoji „Audi“ tapatybė daro įtaką ir interjero dizainui: pakeistos sėdynės, vairas, įėjimo slenksčiai ir skaitmeninis ekranas. Visose naujosiose „e-tron GT“ šeimos versijose siūlomi nauji mediniai natūralaus linijinio antracito beržo intarpai, o „RS e-tron GT performance“ – matinės anglies kamufliažo intarpai, derantys prie eksterjero. Skirtingą išvaizdą priklausomai nuo apšvietimo sukurianti vanadžio ir antracito spalvos efekto apdaila „S e-tron GT“ versijoje yra pasirenkama, o „RS e-tron GT “ ir „RS e-tron GT performance“ versijose – standartinė.

„S e-tron GT“ versijos standartinė komplektacija išsiskiria iš viršaus bei apačios suplotu vairu bei 14 krypčių reguliuojamomis sportinėmis sėdynėmis. RS modeliuose papildomai galima užsisakyti ir sėdynes su masažo funkcija.

Interjere plačiai naudojamos tokios tvarios medžiagos kaip „Dinamica“ ir „Cascade“. „Dinamica“ atrodo kaip zomšas, tačiau pusę jos sudėties sudaro perdirbtas plastikas, dalinai gautas iš audinių atraižų. Šia medžiaga padengtos sėdynės, vairas, gaubtas virš informacinio ekrano, šoniniai veidrodėliai ir centrinė konsolė.

Naujajame „Audi“ skaitmeniniame vairuotojo kokpite realiu laiku pateikiama informacija apie akumuliatoriaus temperatūrą ir įkrovimo galią. RS versijų modeliai išsiskiria RS serijai būdingais ekrano elementais, pavyzdžiui, baltos spalvos galios ir spidometro ciferblatais, primenančiais 1994-ųjų „Audi RS 2 Avant“.

Papildomai galima rinktis išmanųjį panoraminį stogą, kuriam naudojama polimerų dispersinių skystųjų kristalų (PDLC) technologija – ji iki minimumo sumažina tiesioginių saulės spindulių poveikį ir vienu mygtuko paspaudimu skaidrų stogą gali paversti nepermatomu.

Efektyvesnis ir galingesnis: elektrinė visų ratų pavara

Naujieji „Audi e-tron GT“: elektra varomi šedevrai

Priekinėje „S e-tron GT“ ir „RS e-tron GT“ ašyje montuojami nuolatinės srovės magnetiniai sinchroniniai varikliai, kurių kiekvieno galia siekia 176 kW (239 AG). „RS e-tron GT“ taip pat turi modifikuotą priekinės ašies elektronikos sistemą su tikslesniu impulsiniu keitikliu, skirtu didesnėms iškrovos srovėms. O naujai sukurtas nuolatinės srovės galinės ašies variklis dera su priekiniais agregatais. Tad visi naujieji modeliai pasižymi didesniu efektyvumu, galia ir geresniu pagreičiu.

„S e-tron GT“ maksimali galia siekia 500 kW (679 AG), „RS e-tron GT“ – 630 kW (856 AG), o „RS e-tron GT performance“ – net 680 kW (925 AG). Tad pastarasis yra galingiausias „Audi“ gaminamas automobilis.

Visi modeliai pasižymi įspūdingomis važiavimo savybėmis: „S e-tron GT“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 sekundės, „RS e-tron GT“ – per 2,8 sekundės, o „RS e-tron GT performance“ – vos per 2,5 sekundės. Maksimalus S modelio greitis siekia 245 km/ val., o RS serijos modeliai gali įsibėgėti iki 250 km/val.

Naujoji stabdžių sistema su standartiniais plieniniais diskais ir juodais stabdžių suportais užtikrina patikimą stabdymą. RS modeliuose naudojami volframo karbidu dengti stabdžių diskai, S modelyje juos galima rinktis papildomai. Taip pat papildomai galima rinktis raudonus arba oranžinius stabdžių suportus, visos „e-tron GT“ šeimos modeliuose papildomai siūlomi ir anglies keramikos stabdžių diskai.

Abu RS modeliai standartinėje komplektacijoje taip pat turi galios padidinimo funkciją, kuri aktyvuojama kairėje vairo pusėje įrengtu jungikliu ir dešimčiai sekundžių suteikia papildomus 70 kW galios.

Aukštos įtampos akumuliatorius dabar yra lengvesnis, pasižymi didesniu energijos tankiu ir užtikrina iki 609 km nuvažiuojamą atstumą. Akumuliatoriaus svoris, palyginti su pirmtakais, sumažėjo devyniais kilogramais, dabar jis sveria 625 kg, o jo bendroji talpa – 105 kWh (grynoji – 97 kWh). Patobulinus akumuliatoriaus aušinimą ir naudojamas medžiagas, padidėjo akumuliatoriaus talpa ir energijos tankis, o regeneracinio stabdymo galia išaugo nuo 290 iki 400 kW. Vairuotojas ekrane gali pasirinkti rankinį arba automatinį energijos rekuperavimą ir pavarų perjungimo svirtimi jį valdyti, rinkdamasis iš trijų intensyvumo lygių.

Įkrovimo galia naujuosiuose modeliuose padidėjo iki 320 kW, todėl akumuliatorius didelės galios įkrovimo stotelėse nuo 10 iki 80 proc. gali būti įkraunamas per 18 minučių. Vos per 10 minučių akumuliatorių galima įkrauti 280 kilometrų kelionei. Automobilyje įdiegta „Plug&Charge“ funkcija automatiškai aktyvuoja suderinamas įkrovimo stoteles.

Naujasis aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius taip pat turi platesnį greitojo įkrovimo langą, leidžiantį pasiekti aukštą įkrovimo našumą net esant žemesnei oro temperatūrai, o tai padidina patogumą.

Standartinėse naujųjų modelių komplektacijose montuojama nauja pneumatinė 2 kamerų/2 vožtuvų technologija, kuri užtikrina geresnę važiavimo dinamiką ir didesnį komfortą. Papildomai galima užsisakyti naujovišką aktyviosios pakabos sistemą, suteikiančią komforto ir eksploatacinių savybių pusiausvyrą. Naudodamasis „Audi drive select“ sistema vairuotojas gali valdyti automobilio charakterį, suteikdamas jam daugiau efektyvumo, komforto arba dinamiškumo. „RS e-tron GT performance“ taip pat turi sudėtingoms trasoms optimizuotą našumo režimą.

Aktyvioji pakaba palaiko automobilio kėbulo stabilumą atliekant dinaminius manevrus, užtikrindama tikslią vairo reakciją ir subalansuotą ratų apkrovos paskirstymą. Ji neutralizuoja vibraciją važiuojant ramiai ir kompensuoja pasvyrimą posūkiuose, pradedant važiuoti ir stabdant. Pakaba taip pat turi komfortiško įsėdimo funkciją, kuri stovintį automobilį pakelia nuo 55 iki 77 milimetrų, kad į jį būtų lengviau patekti.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama