Elektronika.lt
 2024 m. liepos 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Liepos 24 d. 20:23
„Philips Monitors“ pristato žadą atimantį greitį lenktame „Evnia 27M2C5200W“ ekrane
Liepos 24 d. 17:08
Ištuštinta banko sąskaita – ne vienintelis praradimas prisijungus prie nesaugaus Wi-Fi
Liepos 24 d. 14:28
Ar patys sau kišame koją siekdami energetinės nepriklausomybės?
Liepos 24 d. 11:04
Kodėl verta rinktis naudotus telefonus iš Banknote.lt?
Liepos 24 d. 08:09
Duomenų saugykla debesyje: ar tai saugesnis pasirinkimas nei lokali saugykla?
Liepos 23 d. 18:22
7 iš 10 nebaigia e. parduotuvėje pradėto pirkimo: ką turėtų žinoti verslai?
Liepos 23 d. 15:17
Pagrindinio ekrano suasmeninimo laisvė ir apsauga nuo pykinimo važiuojant: 5 įdomiausios „iOS 18“ funkcijos
Liepos 23 d. 12:50
Kaip neapsigauti perkant naudotą elektromobilį?
Liepos 23 d. 09:52
Negalintiems skaityti įprastu būdu Nacionalinėje bibliotekoje bus prieinamos garsinės knygos
Liepos 22 d. 19:29
Studentai konstruoja FPV savadarbius dronus
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Komerciniai automobiliai tampa vis patogesni vairuotojams, o kaip keleiviams?

Publikuota: 2024-06-14 16:52
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Lietuvos metų komercinio automobilio“ rinkimų komisija jau nebe pirmus metus it pro padidinamąjį stiklą stebi komercinio transporto tobulėjimo tendencijas. Kas dvejus metus rengiamame konkurse vis labiau tampa akivaizdu, kad modernios technologijos ir saugumo sistemos vairuotojams leidžia dirbti neįsitempus, todėl jie nebenuvargsta. Tačiau didesniais automobiliais vežiojami ne vien tik kroviniai, bet ir keleiviai. Ar gerėja jų gyvenimas?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Lietuvos metų komercinio automobilio“ rinkimų komisija jau nebe pirmus metus it pro padidinamąjį stiklą stebi komercinio transporto tobulėjimo tendencijas. Kas dvejus metus rengiamame konkurse vis labiau tampa akivaizdu, kad modernios technologijos ir saugumo sistemos vairuotojams leidžia dirbti neįsitempus, todėl jie nebenuvargsta. Tačiau didesniais automobiliais vežiojami ne vien tik kroviniai, bet ir keleiviai. Ar gerėja jų gyvenimas?

Komerciniai automobiliai tampa vis patogesni vairuotojams, o kaip keleiviams?

Komerciniai prilygsta lengviesiems

Dėl technologinės pažangos, konkurencijos tarp gamintojų ir netgi nuolat griežtėjančių saugumo reikalavimų Europoje parduodamoms transporto priemonėms komerciniai automobiliai tapo rafinuoti, komfortiški ir labai lengvai vairuojami. Jau ne pirmus metus geriausią Lietuvos metų komercinį automobilį renkanti Žurnalistų autoklubo ir transporto profesionalų komisija pastebi, kad vairuotojo darbą jau sunku ir darbu pavadinti.

„Bendra tendencija tokia: komerciniai automobiliai panašėja į lengvuosius. Tiek valdymo paprastumu, lengvumu, tiek saugumo sistemų, multimedijų kokybe. Visas sistemas, kurios prieš 5 metus buvo diegiamos tik į ganėtinai prabangius lengvuosius automobilius, dabar turime ir komerciniame transporte. Galybė sistemų, už kurias anksčiau reikėdavo papildomai sumokėti, dabar montuojamos standartiškai“, – įžvalgomis dalijasi konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2024“ komisijos narys, UAB „Sadomaksa“ direktorius Laimonas Kamienas.

Tačiau ne vien kroviniai komerciniais automobiliais yra gabenami. Miestuose, tarp miestų ir netgi po visą Europą zuja keleivius vežiojantys komerciniai autobusiukai „Ford Tourneo Custom“, „Volkswagen Caravelle“, „Citroën Spacetourer“, „Peugeot Traveller“, kurie galimi tiek kaip furgonai, tiek kaip keleiviniai modeliai, siūlantys nuo 5 iki 9 sėdimų vietų. Jie populiarūs, nes iki 9 vietų turinčius autobusiukus galima vairuoti turint B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

Komerciniai automobiliai tampa vis patogesni vairuotojams, o kaip keleiviams?

Dabar šių modernių modelių vairuotojams leisti ilgas valandas prie vairo – patogu ir nebesudėtinga. O kaip keleiviams? Šiemet „Lietuvos metų komercinio automobilio“ rinkimuose buvo įsteigta „Metų keliautojo“ nominacija geriausiam kelioniniam mikroautobusui. Ekspertai, vertinę ne tik technologijas, vairavimo subtilybes, bet ir keleivių komfortą, šiemet šį apdovanojimą skyrė „Mercedes-Benz Vito“ modeliui.

„Jei gerai pamenu, šią nominaciją „Vito“ su komisija skyrėme vienbalsiai. Jis yra vienvaldis lyderis šiame segmente – ypač kalbant apie ilgesnes keliones. Savo įmonėje turime du tokius automobilius ir jais vežiojame darbuotojus į Vokietiją: kito varianto nė nesvarstėme, nes norėjome, kad darbuotojai keliautų komfortiškai. Aišku, „Vito“ garso izoliacija nusileidžia V klasei, tačiau ši – jau prabangus automobilis, o „Vito“ vis dar komercinis, bet vis vien „Mercedes-Benz“, – paaiškina L. Kamienas.

Skirtumai ten, kur nematuojama skaičiais

Komercinius automobilius galima gana neblogai palyginti žiūrint vien į skaičius: kokio dydžio krovinys jame telpa, kokia jo keliamoji galia, kokia kaina ir kaip dažnai reikia atlikti techninę priežiūrą, o renkantis geriausią keleivinį transportą reikia jį išbandyti, norint įvertinti važiavimo komfortą, sėdynių patogumą ir kitus privalumus. Šiemet visi pretendentai į geriausio metų komercinio automobilio titulą stebino gausiu įrangos sąrašu, pažangiomis saugumo technologijomis, bet „Mercedes“ išsiskyrė tomis savybėmis, kurių negalima pamatuoti skaičiais.

Komerciniai automobiliai tampa vis patogesni vairuotojams, o kaip keleiviams?

„Modelis išsiskiria iš konkurentų garso izoliacija, jame panaudota daugiau medžiagų, kurios sumažina tiek motoro, tiek vėjo, tiek padangų triukšmą, pats pakabos darbas labai švelnus ir malonus“, – dėsto rinkimų komisijos narys, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis.

Specialistų teigimu, komercinio keleivinio transporto naudotojams svarbios ne tik įvairios saugumo technologijos, bet ir komfortas, kad, pavyzdžiui, šiais automobiliais vežiojami darbuotojai po komfortiškos kelionės nejaustų nuovargio ir būtų produktyvesni.

Keleivinių mikroautobusiukų privalumas – plačios konfigūravimo galimybės, tad bazinės „Volkswagen Caravelle“ negalima lyginti su geriausiai sukomplektuota „Caravelle“ – tai bus tarsi skirtingi modeliai. Juose galima įrengti tiek paprastus suolus keleiviams, tiek besisukiojančius patogius odinius krėslus. O štai „Mercedes“ vienintelis siūlo pneumatinę „Airmatic“ važiuoklę.

„Faktas, kad už „Mercedes“ reikia daugiau sumokėti, bet jis – etalonas. Vokiečiai yra ištobulinę savo komforto koncepciją, pradedant sėdynių išdėstymu, baigiant jų transformavimo galimybėmis ir netgi komforto technologijomis, kaip antai kelių zonų klimato kontrolės sistema, garsiakalbių kokybe. Patogesnės sėdynės, važinėjant ilgesnius atstumus, kam tokie modeliai ir naudojami, padeda nepavargti, nes žmonėms ilgą laiką tenka praleisti nedidelėje erdvėje“, – aiškina A. Šimelis.

Aišku, didžiausia tyla ir patogumu kelyje leis mėgautis naujos kartos elektriniai keleiviniai furgonai, tačiau jie tinka trumpoms kelionėms: gali būti naudojami viešbučių svečiams nuvežti į oro uostą, neilgoms išvykoms tarp miestų. Maišant Europą vis dar yra nepakeičiami dyzeliai, o kelionių greitį užtikrina galingi motorai. Dėl to „Mercedes-Benz Vito“ komplektuojami su net 174 kW išvystančiais dyzeliniais agregatais.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama