Elektronika.lt
 2025 m. gruodžio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 22 d. 08:38
„Vilnius Tech“ šventes kviečia sutikti žaismingai: sveikinimus skraidina eglė
Gruodžio 21 d. 18:32
Turite seną banko kortelę? Jokiu būdu jos neišmeskite
Gruodžio 21 d. 12:14
Prabangos standartą keičia skaitmenizavimas: kiek jūsų automobilio – jau telefone?
Gruodžio 21 d. 08:42
Ieškote darbo socialiniuose tinkluose? Išlikite budrūs – galite tapti net ir nusikalstamos veikos bendrininku
Gruodžio 20 d. 20:22
Tiesa apie saulės baterijas, kurią visi nutyli: ekspertai žadėjo žaliąjį proveržį, o paliko bombą ateičiai
Gruodžio 20 d. 16:27
Lietuvių startuolis „AIVA AI“ pristato dirbtinio intelekto sprendimą gamybos įmonėms
Gruodžio 20 d. 08:15
Kai Kalėdų senelis renka duomenis: ką vertėtų žinoti apie vaikų privatumą šventiniu laikotarpiu?
Gruodžio 19 d. 19:26
Ar jūsų išmanusis telefonas elgiasi keistai? Penki ženklai, kad jus seka, bet jūs dar to nepastebėjote
Gruodžio 19 d. 14:29
Danga su „lotoso efektu“: KTU mokslininkai kuria saulės elementų efektyvumą didinančius sprendimus
Gruodžio 19 d. 10:24
Mažiau atliekų, ilgesnis daiktų gyvenimas: kodėl verta taisyti telefonus
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Must have farming mods
Farming simulator modhub, Best farming simulator mods
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Startuolis iš Lietuvos šluosto nosį net ir „Amazon“

Publikuota: 2018-05-21 16:17
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Vienas sėkmingiausių Lietuvos startuolių „Omnisend“, teikiantis daugiakanalio marketingo automatizavimo paslaugas elektroninės komercijos įmonėms, klientų pasitenkinimo srityje lenkia net ir tokius technologijų sektoriaus gigantus kaip „Amazon“ ar „MailChimp“. Didžiausių pasaulio technologinių kompanijų sėkmė matuojama ne tik finansiniais rodikliais ar vartotojų skaičiumi, bet ir tuo, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonės teikiamą paslaugą ar produktą kitiems.

Lyginant su rinkos vidurkiu – „Omnisend“ klientai, kurių didžioji dalis įsikūrę JAV bei Didžiojoje Britanijoje, yra gerokai dažniau linkę rekomenduoti lietuviško startuolio paslaugas kitiems. Vidutinis „Omnisend“ NPS (ang. k. – net promoter score) rodiklis siekia net 70 balų, tuo tarpu technologinių įmonių rinkos vidurkis – vos 57 balai. NPS – pasaulinis matavimo standartas, plačiai taikomas įvairių sektorių įmonių visame pasaulyje ir matuojantis būtent tai, ar vartotojai yra linkę produktą rekomenduoti kitiems.

„Dirbame itin konkurencingame sektoriuje, todėl klientų atsiliepimai mums – labai svarbūs. Kad galėtume ne tik juos sekti, bet ir suprasti, kaip atrodome lyginant su kitomis sektoriaus įmonėmis – prieš keletą metų pradėjome vertinti NPS rodiklį. Tai – pasaulinis matavimo standartas, kurio metodologijoje akcentuojama būtent kompanijos teikiama paslauga ar produktas, o ne, pavyzdžiui, geras klientų aptarnavimas. Paskutinių 12 mėnesių „Omnisend“ vidurkis siekia kiek per 70 balų, o tai SaaS, t. y., programinės įrangos kaip paslaugos, rinkoje laikoma itin aukštu rezultatu“, – komentuoja vienas iš „Omnisend“ įkūrėjų bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Remiantis portalo NPSbenchmarks.com duomenimis, panašias paslaugas kaip „Omnisend“ teikiančios, šiuo metu didžiausios pasaulyje naujienlaiškių siuntimo platformos „MailChimp“ NPS balas siekia vos 50. Elektroninės prekybos giganto „Amazon“ rodiklis – 61 balas. Geriausiai, atsižvelgiant į tai, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonę bei jos produktą kitiems, šiuo metu pasaulyje vertinama „Tesla Motors“ su 97-iais NPS balais.

Pasak „Omnisend“ vadovo R. Laurinavičiaus, matuoti savo NPS balą itin svarbu tada, jei verslas turi ambicijų augti globaliu mastu. Kuo anksčiau kompanija geba įvertinti savo paslaugos naudą klientams – tuo aiškiau gali apsibrėžti augimo perspektyvas ir greitai reaguoti į kylančias problemas. Be to, NPS – kone dažniausiai naudojama standartizuota sistema, kurią nesunku pačioms įsidiegti net ir jaunoms, pradedančioms įmonėms, startuoliams.

„Dažna klaida, kurią daro ne tik jaunos įmonės, bet ir gerokai labiau pažengę verslai – blogų atsiliepimų bei vertinimų baimė ir net vengimas. „Omnisend“ patirtis rodo, jog neigiamus komentarus reikia susirinkti kuo anksčiau. Klientai šiais laikais gali greitai, lengvai ir laisvai reikšti savo nuomonę apie paslaugas bei produktus daugybėje internetinių platformų, fiksuoti savo nuomonę reitinguose bei taip daryti tiesioginę įtaką komercinei sėkmei. Būtent todėl neigiamus atsiliepimus reikia susirinkti kuo anksčiau, kol jie neperauga į nepasitenkinimą, ir, kas svarbiausia, greitai į juos reaguoti“, – sako R. Laurinavičius.

R. Laurinavičiaus teigimu, „Omnisend“ naudojama NPS matavimo metodologija itin patraukli ir tuo, jog padeda ne tik vertinti esamą situaciją, bet ir greitai pastebėti paslaugos trūkumus ar tobulintinas vietas. Be to, metodologija sukurta taip, kad nevargintų klientų ilgais klausimynais – pasinaudojus paslauga vartotojui užduodamas vos vienas klausimas su prašymu įvertinti patirtį dešimtbalėje sistemoje. „Daug dėmesio skiriame vartotojų atsiliepimams ir pagal tai nuolat tobuliname savo platformą. Taip, tai reikalauja pastangų, tačiau galiausiai – atsispindi mūsų NPS vertinime, kuris reiškia, jog mūsų klientai – linkę „Omnisend“ rekomenduoti kitiems“, – sako R. Laurinavičius.

Puikių rezultatų pasiekusi „Omnisend“ ne tik pati ieško būdų, kaip dar padidinti savo klientų pasitenkinimą, bet ir, pagal geriausias pasaulines startuolių praktikas, pati dalinasi patirtimi. Gegužės viduryje startuolio komanda pradėjo organizuoti specialiai šiai temai skirtus renginius – „Customer Success Meetups“ – į kuriuos gali užsukti visi, besidomintys klientų aptarnavimu.

„Didelį dėmesį skiriame darbui su klientais ir norime įgyta patirtimi pasidalinti su kitomis technologinėmis įmonėmis, tuo pačiu – sužinoti naujienas ir tendencijas. Startuolių ekosistemai tarpusavio dalinimosi ir pagalbos filosofija – būdingas reiškinys. Kartu mokomės, kartu augame, dalinamės tiek sėkmėmis, tiek klaidomis, o tai sudaro kur kas didesnę tikimybę, kad vieną dieną lietuviški startuoliai bus linksniuojami tarp garsiausių pasaulio technologinių įmonių“, – pasakoja R. Laurinavičius.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
DJI atsidūrė labai grėsmingoje situacijoje: Kinijos dronų milžinė gali dingti iš JAV rinkos

Artėjantis draudimas importuoti naujus „DJI“ įrenginius gali smarkiai supurtyti visą JAV dronų rinką. Ši žinia palies ne tik technologijų entuziastus, bet ir verslus, kurie prie šių dronų jau priprato. Jei sprendimas įsigalios, amerikiečių parduotuvėse nebeatsiras naujų „DJI“ produktų.

Vėjo elektrinės pasiekė naują elektros gamybos rekordą – 31,7 GWh per parą

Praėjusią savaitę dėl išaugusios nacionalinės elektros generacijos, ypač didelės vėjo elektrinių gamybos, bei mažėjusio elektros vartojimo, didmeninė elektros energijos kaina Lietuvoje sumažėjo 45 proc.

Lapkritį atvėsę orai didino elektros paklausą, kainos augo 6 proc.

Lapkritį vidutinė didmeninė elektros kaina, palyginti su praėjusiu mėnesiu, Lietuvoje ir Latvijoje augo 6 proc. ir siekė 110,91 Eur/MWh, o Estijoje elektros kaina ūgtelėjo 7 proc., iki 95,90 Eur/MWh.

2025 m. gruodis
2025-12-21 16:33
ESO nuo gruodžio 22 d. iki sausio 4 d. stabdo planinius atjungimus, kad šventes žmonės sutiktų be rūpesčių dėl elektros tiekimo
2025-12-18 19:24
Praėjusią savaitę išaugus vėjo gamybai, elektros kaina mažėjo 45 proc.
2025-12-18 13:22
Fiksuotos elektros kainos planų vidutiniai tarifai keitėsi nežymiai
2025-12-18 11:32
2025 m. – rekordiniai metai Lietuvos „fintech“ sektoriui
2025-12-17 21:05
Lapkritį rekordinį elektros kiekį suvartojo elektromobiliai
2025-12-15 18:24
Įtampa elektromobilių rinkoje auga: „Tesla“ ir toliau praranda savo pozicijas, BYD įsitaisė viršuje
2025-12-15 13:20
Tarptautinio akceleratoriaus rezultatai – 8 mln. Eur Lietuvos startuoliams ir kelias į Silicio slėnį
2025-12-13 16:52
„Xiaomi“ šturmuoja automobilių rinką: per dvejus metus jau pagamino pusė milijono elektromobilių
2025-12-12 19:14
Už elektrą Lietuvos vartotojų mokama galutinė kaina išliko stabili, o didmeninė kaina šiemet – mažesnė nei vidutiniškai ES šalyse
2025-12-11 19:48
Fiksuotos elektros kainos planų tarifus didino du tiekėjai
2025-12-10 21:12
Praėjusią savaitę atšilus orams elektros kaina smuko 5 proc.
2025-12-10 16:13
Gruodį prasideda didžiausios metų šventės: kaip tai gali paveikti elektros kainas?
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama