Elektronika.lt
 2025 m. liepos 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Liepos 23 d. 20:12
Naudoji ausines kelias valandas per dieną? Iš pirmo žvilgsnio saugu, bet gali pridaryti žalos, kurios nepataisysi
Liepos 23 d. 17:19
KTU studentai subūrė lenktynių komandą – ruošiasi dalyvauti „Formula Student“ varžybose
Liepos 23 d. 14:01
Kaip treniruotis su dviračio treniruokliu, kad nenuobodžiautum?
Liepos 23 d. 11:26
Šviestuvų optikos srityje – neišnaudotos galimybės
Liepos 23 d. 08:39
KTU ekspertės patarimai – kaip išvengti klaidų, pildant prašymą LAMA BPO sistemoje?
Liepos 22 d. 20:21
„Spotify“ sulaukė svarbaus atnaujinimo: pagaliau galima dalintis dainomis su garsu „Instagram“ platformoje
Liepos 22 d. 17:01
Praktiniai patarimai: kaip Jūsų svetainei atsidurti „ChatGPT“ rezultatuose?
Liepos 22 d. 14:34
Panardintas juodumoje: pristatytas naujasis „Range Rover Sport SV Black Edition“
Liepos 22 d. 11:15
Programišiai lietuvius atakuoja 1,5 karto aktyviau nei pernai: kas juos taip traukia?
Liepos 22 d. 08:18
Pirmą kartą Lietuvoje – legendinė „Scania Chimera“ kaitins žiūrovus Klaipėdoje (1)
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Startuolis iš Lietuvos šluosto nosį net ir „Amazon“

Publikuota: 2018-05-21 16:17
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Vienas sėkmingiausių Lietuvos startuolių „Omnisend“, teikiantis daugiakanalio marketingo automatizavimo paslaugas elektroninės komercijos įmonėms, klientų pasitenkinimo srityje lenkia net ir tokius technologijų sektoriaus gigantus kaip „Amazon“ ar „MailChimp“. Didžiausių pasaulio technologinių kompanijų sėkmė matuojama ne tik finansiniais rodikliais ar vartotojų skaičiumi, bet ir tuo, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonės teikiamą paslaugą ar produktą kitiems.

Lyginant su rinkos vidurkiu – „Omnisend“ klientai, kurių didžioji dalis įsikūrę JAV bei Didžiojoje Britanijoje, yra gerokai dažniau linkę rekomenduoti lietuviško startuolio paslaugas kitiems. Vidutinis „Omnisend“ NPS (ang. k. – net promoter score) rodiklis siekia net 70 balų, tuo tarpu technologinių įmonių rinkos vidurkis – vos 57 balai. NPS – pasaulinis matavimo standartas, plačiai taikomas įvairių sektorių įmonių visame pasaulyje ir matuojantis būtent tai, ar vartotojai yra linkę produktą rekomenduoti kitiems.

„Dirbame itin konkurencingame sektoriuje, todėl klientų atsiliepimai mums – labai svarbūs. Kad galėtume ne tik juos sekti, bet ir suprasti, kaip atrodome lyginant su kitomis sektoriaus įmonėmis – prieš keletą metų pradėjome vertinti NPS rodiklį. Tai – pasaulinis matavimo standartas, kurio metodologijoje akcentuojama būtent kompanijos teikiama paslauga ar produktas, o ne, pavyzdžiui, geras klientų aptarnavimas. Paskutinių 12 mėnesių „Omnisend“ vidurkis siekia kiek per 70 balų, o tai SaaS, t. y., programinės įrangos kaip paslaugos, rinkoje laikoma itin aukštu rezultatu“, – komentuoja vienas iš „Omnisend“ įkūrėjų bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Remiantis portalo NPSbenchmarks.com duomenimis, panašias paslaugas kaip „Omnisend“ teikiančios, šiuo metu didžiausios pasaulyje naujienlaiškių siuntimo platformos „MailChimp“ NPS balas siekia vos 50. Elektroninės prekybos giganto „Amazon“ rodiklis – 61 balas. Geriausiai, atsižvelgiant į tai, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonę bei jos produktą kitiems, šiuo metu pasaulyje vertinama „Tesla Motors“ su 97-iais NPS balais.

Pasak „Omnisend“ vadovo R. Laurinavičiaus, matuoti savo NPS balą itin svarbu tada, jei verslas turi ambicijų augti globaliu mastu. Kuo anksčiau kompanija geba įvertinti savo paslaugos naudą klientams – tuo aiškiau gali apsibrėžti augimo perspektyvas ir greitai reaguoti į kylančias problemas. Be to, NPS – kone dažniausiai naudojama standartizuota sistema, kurią nesunku pačioms įsidiegti net ir jaunoms, pradedančioms įmonėms, startuoliams.

„Dažna klaida, kurią daro ne tik jaunos įmonės, bet ir gerokai labiau pažengę verslai – blogų atsiliepimų bei vertinimų baimė ir net vengimas. „Omnisend“ patirtis rodo, jog neigiamus komentarus reikia susirinkti kuo anksčiau. Klientai šiais laikais gali greitai, lengvai ir laisvai reikšti savo nuomonę apie paslaugas bei produktus daugybėje internetinių platformų, fiksuoti savo nuomonę reitinguose bei taip daryti tiesioginę įtaką komercinei sėkmei. Būtent todėl neigiamus atsiliepimus reikia susirinkti kuo anksčiau, kol jie neperauga į nepasitenkinimą, ir, kas svarbiausia, greitai į juos reaguoti“, – sako R. Laurinavičius.

R. Laurinavičiaus teigimu, „Omnisend“ naudojama NPS matavimo metodologija itin patraukli ir tuo, jog padeda ne tik vertinti esamą situaciją, bet ir greitai pastebėti paslaugos trūkumus ar tobulintinas vietas. Be to, metodologija sukurta taip, kad nevargintų klientų ilgais klausimynais – pasinaudojus paslauga vartotojui užduodamas vos vienas klausimas su prašymu įvertinti patirtį dešimtbalėje sistemoje. „Daug dėmesio skiriame vartotojų atsiliepimams ir pagal tai nuolat tobuliname savo platformą. Taip, tai reikalauja pastangų, tačiau galiausiai – atsispindi mūsų NPS vertinime, kuris reiškia, jog mūsų klientai – linkę „Omnisend“ rekomenduoti kitiems“, – sako R. Laurinavičius.

Puikių rezultatų pasiekusi „Omnisend“ ne tik pati ieško būdų, kaip dar padidinti savo klientų pasitenkinimą, bet ir, pagal geriausias pasaulines startuolių praktikas, pati dalinasi patirtimi. Gegužės viduryje startuolio komanda pradėjo organizuoti specialiai šiai temai skirtus renginius – „Customer Success Meetups“ – į kuriuos gali užsukti visi, besidomintys klientų aptarnavimu.

„Didelį dėmesį skiriame darbui su klientais ir norime įgyta patirtimi pasidalinti su kitomis technologinėmis įmonėmis, tuo pačiu – sužinoti naujienas ir tendencijas. Startuolių ekosistemai tarpusavio dalinimosi ir pagalbos filosofija – būdingas reiškinys. Kartu mokomės, kartu augame, dalinamės tiek sėkmėmis, tiek klaidomis, o tai sudaro kur kas didesnę tikimybę, kad vieną dieną lietuviški startuoliai bus linksniuojami tarp garsiausių pasaulio technologinių įmonių“, – pasakoja R. Laurinavičius.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
„Stellantis“ skambina pavojaus varpais: Europos Sąjungos planas gali uždaryti gamyklas ir naikinti darbo vietas

Europos automobilių pramonė šiuo metu išgyvena itin sudėtingą laikotarpį. Viena po kitos įsigaliojančios taršos mažinimo priemonės ir griežtėjantys reglamentai kelia didelį nerimą automobilių gamintojams. Vienas iš didžiausių koncernų, „Stellantis“, garsiai įspėja, kad jei Europos Sąjunga nesiims korekcijų, gali tekti stabdyti kai kurių gamyklų veiklą.

„Nissan“ paskelbė apie kardinalius pokyčius: 20 tūkst. atleidimų, 7 gamyklų uždarymas ir milijardiniai nuostoliai

Automobilių gamintoja „Nissan“ pradeda vieną didžiausių permainų savo istorijoje. Įmonė paskelbė apie ambicingą ir tuo pačiu labai skausmingą restruktūrizacijos planą, kuris, tikimasi, padės išvengti dar didesnės finansinės krizės.

Didmeninės elektros kainų savaitinis vidurkis Lietuvoje išliko penktas mažiausias šiais metais

Praėjusią savaitę dėl beveik dviem trečdaliais sumažėjusios vėjo elektrinių generacijos, didmeninės elektros energijos kainos Lietuvoje pakilo 13 proc., tačiau savaitės vidurkis išliko žemas – penktas mažiausias šiais metais – nusileidžia prieš tai buvusioms keturioms savaitėms.

2025 m. liepa
2025-07-21 19:24
HP pradės rodyti neišjungiamą reklamą savo nešiojamuosiuose ir asmeniniuose kompiuteriuose
2025-07-21 15:27
Simbolinė partnerystė skilinėja: „Renault“ atsitraukia, o „Nissan“ jau skęsta milijardinėje duobėje
2025-07-20 18:16
„Nissan“ išgyvena ne pačius geriausius laikus: gamyklų uždarymai, darbuotojų išeitinės ir kova už išlikimą
2025-07-20 13:29
Paramos elektros kaupimo įrenginiams priemonei – virš 37 mln. eurų papildomas finansavimas
2025-07-19 13:41
Lietuvos inovacijų proveržis: milijoninės investicijos, DI centras ir gynybos sektoriaus šuolis 
2025-07-18 19:21
Fiksuotos kainos planų vidutiniai tarifai sumažėjo, o didmeninės elektros energijos kainos yra mažiausios šiais metais
2025-07-18 16:59
HMD pasitraukia iš JAV dėl „geopolitinių sunkumų“
2025-07-18 13:53
„Tele2“ antrojo ketvirčio rezultatai: vartojimo apimtys toliau auga
2025-07-18 10:31
Sumenkusi vėjo energijos gamyba 57 proc. išaugino elektros kainas
2025-07-17 16:09
EIMIN pramonės modernizacijai paskirstys 42 mln. eurų
2025-07-17 10:06
Lietuvoje fiksuota viena pigiausių elektros kainų Baltijos jūros regione: ką tai reiškia vartotojams?
2025-07-16 10:03
Lietuvoje dėl mažesnės AEI generacijos pakilo didmeninės elektros energijos kainos
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama