Elektronika.lt
 2025 m. spalio 18 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 18 d. 11:25
Sudužo telefono ekranas: kada pirkti naują apsimoka labiau nei taisyti?
Spalio 18 d. 08:24
Lietuvių kardiologo išrastas ant riešo dėvimas įrenginys jau išgelbėjo pirmąją gyvybę
Spalio 17 d. 20:24
Ši lemputė yra didžiausias vairuotojų košmaras: dauguma daro lemtingą klaidą, bet šis sprendimas gali išgelbėti
Spalio 17 d. 17:42
Senos apgaulės, nauji spąstai: kodėl vis dar pasimauname ant sukčių kabliuko?
Spalio 17 d. 14:19
Ateitis po „Q-Day“ – pasaulis, kuriame šifrus laužys kvantiniai kompiuteriai
Spalio 17 d. 11:15
„Visa“ pristatė „Trusted Agent Protocol“ – naują sistemą, skirtą saugiai DI agentų prekybai
Spalio 17 d. 08:25
Studentai vos per dvi paras sukūrė idėją, galinčią tapti startuoliu: „Tai – tik pradžia“
Spalio 16 d. 20:20
Ši maža lemputė gali reikšti didelį gedimą: mechanikai įspėja, kad ignoravimas gali kainuoti tūkstančius
Spalio 16 d. 17:26
KTU mokslininkų proveržis: šimtus valandų veikiantys naujos kartos saulės elementai artėja prie komercinio pritaikymo
Spalio 16 d. 14:38
Kaip išvengti didelių sąskaitų šildantiems namus elektra, pataria ekspertas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Klientų nuomonė – pagrindas patikimam klientų poreikių tenkinimui

Publikuota: 2012-03-14 13:19
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: LESTO, AB

2011 metais AB LESTO bendrovės klientų pasitenkinimo rodikliai išaugo ir atitiko Europos Sąjungos energetikos srityje veikiančių įmonių vidurkius. Paaiškėjo, kad LESTO klientai patenkinti tuomet, kai elektros tiekimo kokybė nekelia rūpesčių, aktuali informacija juos pasiekia operatyviai, jie aptarnaujami mandagiai ir profesionaliai. Atsižvelgdama į klientų poreikius ir lūkesčius, 2012-aisiais bendrovė dar daugiau dėmesio skirs nuotolinių klientų aptarnavimo kanalų vystymui elektros tiekimo kokybės užtikrinimui bei klientų aptarnavimo kokybės gerinimui.

2011 metais LESTO klientų pasitenkinimas buvo matuojamas TRI*M indeksu: rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT, apklaususi LESTO klientus, nustatė, kad privačių klientų pasitenkinimo indeksas (53) atitinka Europos energetikos sektoriaus vidurkį (53). Verslo klientų pasitenkinimo rodiklis – panašus, t. y. jis siekia 50. Palyginimui, 2010 metais privačių klientų pasitenkinimo indeksas Rytų Lietuvoje buvo 51, Vakarų – 49, o verslo klientų pasitenkinimo indeksai siekė atitinkamai 52 ir 46.

Aukštą klientų pasitenkinimo rodiklį 2011 m. lėmė dažni klientų teiginiai, kad jie bendrovės paslaugomis naudotųsi net ir tuomet, jei elektros energetikos sektoriuje būtų sudaryta konkurencinė rinka. Pagal šį kriterijų klientai LESTO įvertino 3,8 balo penkiabalėje sistemoje (verslo klientai įvertino 3,5 balo).

Lyginant su 2010 m. rezultatais, LESTO klientai palankiau vertino bendrovę už kitas komunalinio sektoriaus įmones.

Klientų pasitenkinimo indeksas yra išvestinis rodiklis, kuris skaičiuojamas pagal klientų pateiktus atsakymus į 4 klausimus. Klientų prašoma įvertinti, kaip jie vertina bendrovę, ar ją rekomenduotų pažįstamiems, ar pakartotinai rinktųsi bendrovės paslaugas, taip prašoma palyginti bendrovę su kitomis komunalinių paslaugų sektoriaus įmonėmis.

„Praėjusiais metais sklandžiai įvykdytas dviejų elektros skirstomųjų tinklų įmonių sujungimas – AB Rytų skirstomieji tinklai ir AB VST, pradėjo kokybiškai naują veiklos etapą. Nauja bendrovė LESTO, perėmusi geriausią buvusių įmonių praktiką, pirmiausia turėjo suvienodinti veiklos procesus, pereiti prie bendrų informacinių sistemų, įdiegti naują klientų aptarnavimo standartą, pasirūpinti tinkama informacijos klientams sklaida. Visa tai pavyko įgyvendinti bendro komandinio darbo dėka, ieškant geriausių sprendimų klientams. Jų atsiliepimai objektyviausiai atspindi mūsų darbo rezultatus“, – teigia Laimutė Milašauskienė, LESTO Klientų aptarnavimo tarnybos direktorė. Pasak jos, augantis klientų pasitikėjimas ir teigiamas teikiamų paslaugų įvertinimas, stiprina bendrovės tikėjimą, kad einama teisinga kryptimi.

Tyrimas atskleidė, kad klientai labai vertina skubų elektros tiekimo sutrikimų skirstomajame tinkle šalinimą, įsipareigojimų vykdymą, operatyvų klausimų sprendimą bei mandagų ir profesionalų bendravimą su LESTO darbuotojais, darbuotojų gebėjimą aktualią informaciją pateikti aiškiai ir suprantamai, taip pat išankstinį ir aiškų informavimą apie elektros energijos atjungimus dėl planuojamų tinklo remonto darbų.

Įvertinusi klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatus LESTO 2012 m. suplanavo veiklas, kurios gerins teikiamų paslaugų kokybę ir aptarnavimą. Klientų poreikis gauti informaciją ir paslaugas operatyviai bei profesionaliai lemia savitarnos svetainės „Mano elektra“ funkcionalumo ir klientų aptarnavimo telefonu 1802 paslaugų plėtrą. Vien jau per praeitus metus LESTO nuotoliniais kanalais paslaugų klientams suteikė du kartus daugiau nei 2011m.

„Klientų aptarnavimo centruose paliekamos tik tos funkcijos, kurios susijusios su klientų aptarnavimu, o kitų veiklos funkcijų centralizavimas ir automatizavimas bei nuotolinių aptarnavimo kanalų plėtra, užtikrins kokybiškesnį klientų aptarnavimą bei operatyvų kliento klausimų sprendimą. Klientų aptarnavimas internetu ir telefonu atveria galimybes daugiau klausimų išspręsti per trumpą laiką klientui patogiausiu būdu“, – teigia L. Milašauskienė.

Siekdama suteikti kuo daugiau patogumų klientams, LESTO siūlo klientams už elektros energiją atsiskaityti tiesioginio debeto būdu. Privatiems klientams, pasirinkusiems šį atsiskaitymo būdą, nebereikia kiekvieną mėnesį nurašyti skaitiklių duomenų – klientų sąskaitos apmokamos pasirinktą mokėjimo dieną. Taip pat LESTO siekia klientus apie jiems aktualius planinius elektros tinklo remonto darbus informuoti tiesiogiai elektroniniu paštu arba SMS žinutėmis – kontaktinius duomenis klientai skatinami atnaujinti savitarnos svetainėje „Mano elektra“ arba klientų aptarnavimo telefonu.

„2011 m. LESTO į elektros skirstomąjį tinklą ir į paslaugų kokybės gerinimą investavo beveik 300 milijonų litų. Daug dėmesio skirta sodų bendrijoms priklausiusių elektros tinklų išpirkimui. Per 2012 metus planuojame rekonstruoti 44 sodų bendrijų elektros tinklus, todėl beveik 6 tūkst. elektros vartotojų sodininkų bendrijose pajus geresnę elektros energijos tiekimo paslaugos kokybę. Anksčiau patys sodininkai daugeliu atvejų neįstengdavo tinkamai prižiūrėti savo tinklų“, – teigia Virgilijus Žukauskas, LESTO Elektros tinklo tarnybos direktorius.

Pasak jo, LESTO investicijos į elektros tinklą paskirstomos pagal specialią reitingavimo metodiką, kuria siekiama sustiprinti pačias silpniausias ir potencialiai daugiausiai nesklandumų galinčias sukelti tinklo dalis, atsižvelgiant į klientų skaičių, linijų eksploatavimo laiką, gedimų kiekį ir kitus kriterijus.

Kasmet bendrovė nutiesia apie 1000 km požeminių kabelių, jais pakeisdama oro linijas ar vykdydama tinklo plėtrą – taip kryptingai siekiama užtikrinti kuo didesnį elektros tiekimo patikimumą bei kokybę klientams.

Bendrovės vadovų manymu, be tiesioginių investicijų LESTO klientų pasitenkinimui teigiamą įtaką turės ir dalies bendrovės vykdomų funkcijų atskyrimas bei jų perdavimas rangovams, taip sukuriant konkurencinę rinką.

„Manome, kad skatindami rinkos dalyvius konkuruoti dėl LESTO perkamų remonto, elektros tinklo modernizavimo ar kitų darbų, paslaugų galėsime įsigyti daugiau ir pigiau, išlaikydami aukščiausius kokybės reikalavimus“, – aiškina V. Žukauskas.

2012-aisiais LESTO dar daugiau dėmesio skirs pagrindinių strateginių krypčių įgyvendinimui – užtikrinti klientų interesus, didinti bendrovės veiklos efektyvumą, formuoti organizacinę kultūrą ir auginti bendrovės vertę.

Siekdama įvertinti klientų pasitenkinimo lygį 2011 m. spalio 18–25 dienomis TNS telefonu apklausė 2200 LESTO klientų: 1200 gyventojų ir 1000 verslo subjektų.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
„LG Electronics India“ įtraukta į Nacionalinės vertybinių popierių biržos sąrašą

„LG Electronics“ skelbia apie savo antrinės bendrovės „LG Electronics India Limited“ (LGEIL) įtraukimą į Indijos nacionalinę vertybinių popierių biržą. Šis svarbus įvykis žymi reikšmingą žingsnį LGEIL siekyje tapti nacionaline Indijos korporacija ir sustiprina jos, kaip ilgalaikės partnerės, vaidmenį šalies ekonomikos augime.

„Sostena“ atvėrė oficialios „Lynk & Co“ automobilių atstovybės Vilniuje duris ir pristatė naujausius „Lynk & Co“ modelius

Oficiali „Lynk & Co“ atstovė Lietuvoje, bendrovė „Sostena“, Vilniuje, Ukmergės g. 279, atidarė pirmąją šio inovatyvaus automobilių prekės ženklo atstovybę.

Nedidelis vėjas ir importo ribojimas dėl jungties remonto lėmė didesnes elektros kainas

Praėjusią savaitę Lietuvoje pasigaminome 78 proc. suvartotos elektros energijos. Vietinės elektros gamybą Lietuvoje užtikrino augusi šiluminių elektrinių gamyba, o trūkstama elektra importuota iš Latvijos, Lenkijos ir Švedijos. Vidutinė didmeninė elektros kaina buvo 0,126 Eur/kWh, arba 54 proc. didesnė nei ankstesnę savaitę, kai siekė 0,082 Eur/kWh.

2025 m. spalis
2025-10-17 10:57
Didmeninė elektros kaina Lietuvoje rugsėjį kilo 4,9 proc.
2025-10-16 19:48
Lietuvių startuolis „Uvireso“ su skaitmeninių inovacijų pagalba žengia į kosmosą
2025-10-15 19:33
Praėjusią savaitę sumažėjus atsinaujinančių energijos šaltinių gamybai elektros kaina Lietuvoje augo 48 proc.
2025-10-14 19:20
Didmeninės elektros energijos kainų vidurkis praėjusią savaitę buvo 48 proc. didesnis nei ankstesnę
2025-10-13 13:27
Kitąmet didmeninės rinkos elektros energijos rinkos kaina mažės, prognozuoja VERT
2025-10-10 21:00
Rugsėjo mėnesį elektros kainos augo vos 5 proc.
2025-10-10 18:29
Istorinės „Toyota“ investicijos Europoje: šimtai milijonų gamyklai Čekijoje ir viskas dėl elektromobilių
2025-10-10 13:06
Elektros kainos rugsėjį Lietuvoje augo, bet išliko artimos ES vidurkiui
2025-10-08 10:19
Spalio 10 d. – naujas kvietimas didelės galios elektros energijos kaupimo įrenginiams
2025-10-08 07:37
Nepriklausomi tiekėjai mažino elektros fiksuotos kainos planų tarifus, didmeninei kainai kylant
2025-10-07 21:30
Praėjusią savaitę atvėsus orams ir išaugus vartojimui elektros kaina augo 6 proc.
2025-10-06 16:22
Didmeninė elektros energijos kaina mūsų šalyje kilo
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama