Elektronika.lt
 2025 m. gegužės 16 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gegužės 16 d. 17:03
Lauko šviestuvai su saulės baterija jaukiai ir saugiai atmosferai: populiarūs modeliai 2025-aisiais
Gegužės 16 d. 14:11
Elektromobilių savybė, kuri vilioja visus: paaiškino, kokia jos tikroji nauda
Gegužės 16 d. 11:37
Klaipėdos uoste „Telia“ testuos pirmąjį Lietuvoje privatų 5G tinklą
Gegužės 16 d. 08:19
Sprendžia DI ar žmogus: kodėl technologijos negali būti teisėjais darbe
Gegužės 15 d. 20:19
Įkišo kortelę į bankomatą ir viskas dingo akimirksniu: štai ką bankai dažniausiai nutyli
Gegužės 15 d. 17:38
„Mirusio interneto zona“ namuose: kas lemia prastą ryšį ir kaip tai išspręsti
Gegužės 15 d. 14:28
KTU fizikas Vytautas Stankus: teoriškai kelionėms į žvaigždes ribų nėra
Gegužės 15 d. 11:29
Parduotuvės keičiasi greičiau nei pastebi pirkėjai: ką netrukus išvysime Lietuvoje?
Gegužės 15 d. 08:12
Nuo vilkiko kabinos iki VR akinių: „Baltic transline“ testuoja modernų vairuotojų mokymų sprendimą
Gegužės 14 d. 20:27
Tegyvuoja grynieji pinigai! Nuo šiol už grynųjų pinigų atsisakymą laukia milijoninės baudos
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Klientų nuomonė – pagrindas patikimam klientų poreikių tenkinimui

Publikuota: 2012-03-14 13:19
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: LESTO, AB

2011 metais AB LESTO bendrovės klientų pasitenkinimo rodikliai išaugo ir atitiko Europos Sąjungos energetikos srityje veikiančių įmonių vidurkius. Paaiškėjo, kad LESTO klientai patenkinti tuomet, kai elektros tiekimo kokybė nekelia rūpesčių, aktuali informacija juos pasiekia operatyviai, jie aptarnaujami mandagiai ir profesionaliai. Atsižvelgdama į klientų poreikius ir lūkesčius, 2012-aisiais bendrovė dar daugiau dėmesio skirs nuotolinių klientų aptarnavimo kanalų vystymui elektros tiekimo kokybės užtikrinimui bei klientų aptarnavimo kokybės gerinimui.

2011 metais LESTO klientų pasitenkinimas buvo matuojamas TRI*M indeksu: rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT, apklaususi LESTO klientus, nustatė, kad privačių klientų pasitenkinimo indeksas (53) atitinka Europos energetikos sektoriaus vidurkį (53). Verslo klientų pasitenkinimo rodiklis – panašus, t. y. jis siekia 50. Palyginimui, 2010 metais privačių klientų pasitenkinimo indeksas Rytų Lietuvoje buvo 51, Vakarų – 49, o verslo klientų pasitenkinimo indeksai siekė atitinkamai 52 ir 46.

Aukštą klientų pasitenkinimo rodiklį 2011 m. lėmė dažni klientų teiginiai, kad jie bendrovės paslaugomis naudotųsi net ir tuomet, jei elektros energetikos sektoriuje būtų sudaryta konkurencinė rinka. Pagal šį kriterijų klientai LESTO įvertino 3,8 balo penkiabalėje sistemoje (verslo klientai įvertino 3,5 balo).

Lyginant su 2010 m. rezultatais, LESTO klientai palankiau vertino bendrovę už kitas komunalinio sektoriaus įmones.

Klientų pasitenkinimo indeksas yra išvestinis rodiklis, kuris skaičiuojamas pagal klientų pateiktus atsakymus į 4 klausimus. Klientų prašoma įvertinti, kaip jie vertina bendrovę, ar ją rekomenduotų pažįstamiems, ar pakartotinai rinktųsi bendrovės paslaugas, taip prašoma palyginti bendrovę su kitomis komunalinių paslaugų sektoriaus įmonėmis.

„Praėjusiais metais sklandžiai įvykdytas dviejų elektros skirstomųjų tinklų įmonių sujungimas – AB Rytų skirstomieji tinklai ir AB VST, pradėjo kokybiškai naują veiklos etapą. Nauja bendrovė LESTO, perėmusi geriausią buvusių įmonių praktiką, pirmiausia turėjo suvienodinti veiklos procesus, pereiti prie bendrų informacinių sistemų, įdiegti naują klientų aptarnavimo standartą, pasirūpinti tinkama informacijos klientams sklaida. Visa tai pavyko įgyvendinti bendro komandinio darbo dėka, ieškant geriausių sprendimų klientams. Jų atsiliepimai objektyviausiai atspindi mūsų darbo rezultatus“, – teigia Laimutė Milašauskienė, LESTO Klientų aptarnavimo tarnybos direktorė. Pasak jos, augantis klientų pasitikėjimas ir teigiamas teikiamų paslaugų įvertinimas, stiprina bendrovės tikėjimą, kad einama teisinga kryptimi.

Tyrimas atskleidė, kad klientai labai vertina skubų elektros tiekimo sutrikimų skirstomajame tinkle šalinimą, įsipareigojimų vykdymą, operatyvų klausimų sprendimą bei mandagų ir profesionalų bendravimą su LESTO darbuotojais, darbuotojų gebėjimą aktualią informaciją pateikti aiškiai ir suprantamai, taip pat išankstinį ir aiškų informavimą apie elektros energijos atjungimus dėl planuojamų tinklo remonto darbų.

Įvertinusi klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatus LESTO 2012 m. suplanavo veiklas, kurios gerins teikiamų paslaugų kokybę ir aptarnavimą. Klientų poreikis gauti informaciją ir paslaugas operatyviai bei profesionaliai lemia savitarnos svetainės „Mano elektra“ funkcionalumo ir klientų aptarnavimo telefonu 1802 paslaugų plėtrą. Vien jau per praeitus metus LESTO nuotoliniais kanalais paslaugų klientams suteikė du kartus daugiau nei 2011m.

„Klientų aptarnavimo centruose paliekamos tik tos funkcijos, kurios susijusios su klientų aptarnavimu, o kitų veiklos funkcijų centralizavimas ir automatizavimas bei nuotolinių aptarnavimo kanalų plėtra, užtikrins kokybiškesnį klientų aptarnavimą bei operatyvų kliento klausimų sprendimą. Klientų aptarnavimas internetu ir telefonu atveria galimybes daugiau klausimų išspręsti per trumpą laiką klientui patogiausiu būdu“, – teigia L. Milašauskienė.

Siekdama suteikti kuo daugiau patogumų klientams, LESTO siūlo klientams už elektros energiją atsiskaityti tiesioginio debeto būdu. Privatiems klientams, pasirinkusiems šį atsiskaitymo būdą, nebereikia kiekvieną mėnesį nurašyti skaitiklių duomenų – klientų sąskaitos apmokamos pasirinktą mokėjimo dieną. Taip pat LESTO siekia klientus apie jiems aktualius planinius elektros tinklo remonto darbus informuoti tiesiogiai elektroniniu paštu arba SMS žinutėmis – kontaktinius duomenis klientai skatinami atnaujinti savitarnos svetainėje „Mano elektra“ arba klientų aptarnavimo telefonu.

„2011 m. LESTO į elektros skirstomąjį tinklą ir į paslaugų kokybės gerinimą investavo beveik 300 milijonų litų. Daug dėmesio skirta sodų bendrijoms priklausiusių elektros tinklų išpirkimui. Per 2012 metus planuojame rekonstruoti 44 sodų bendrijų elektros tinklus, todėl beveik 6 tūkst. elektros vartotojų sodininkų bendrijose pajus geresnę elektros energijos tiekimo paslaugos kokybę. Anksčiau patys sodininkai daugeliu atvejų neįstengdavo tinkamai prižiūrėti savo tinklų“, – teigia Virgilijus Žukauskas, LESTO Elektros tinklo tarnybos direktorius.

Pasak jo, LESTO investicijos į elektros tinklą paskirstomos pagal specialią reitingavimo metodiką, kuria siekiama sustiprinti pačias silpniausias ir potencialiai daugiausiai nesklandumų galinčias sukelti tinklo dalis, atsižvelgiant į klientų skaičių, linijų eksploatavimo laiką, gedimų kiekį ir kitus kriterijus.

Kasmet bendrovė nutiesia apie 1000 km požeminių kabelių, jais pakeisdama oro linijas ar vykdydama tinklo plėtrą – taip kryptingai siekiama užtikrinti kuo didesnį elektros tiekimo patikimumą bei kokybę klientams.

Bendrovės vadovų manymu, be tiesioginių investicijų LESTO klientų pasitenkinimui teigiamą įtaką turės ir dalies bendrovės vykdomų funkcijų atskyrimas bei jų perdavimas rangovams, taip sukuriant konkurencinę rinką.

„Manome, kad skatindami rinkos dalyvius konkuruoti dėl LESTO perkamų remonto, elektros tinklo modernizavimo ar kitų darbų, paslaugų galėsime įsigyti daugiau ir pigiau, išlaikydami aukščiausius kokybės reikalavimus“, – aiškina V. Žukauskas.

2012-aisiais LESTO dar daugiau dėmesio skirs pagrindinių strateginių krypčių įgyvendinimui – užtikrinti klientų interesus, didinti bendrovės veiklos efektyvumą, formuoti organizacinę kultūrą ir auginti bendrovės vertę.

Siekdama įvertinti klientų pasitenkinimo lygį 2011 m. spalio 18–25 dienomis TNS telefonu apklausė 2200 LESTO klientų: 1200 gyventojų ir 1000 verslo subjektų.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
„Pioneer“ traukiasi iš „Blu-ray“ verslo: japonų milžinė pagrindinį dėmesį skirs visai kitiems produktams

Tokie modeliai kaip „BDR-X13U-X“ buvo laikomi standartais, kuriuos kiti bandė vytis. Tačiau laikai keičiasi. „Pioneer“ pasirinko koncentruotis į automobilių elektronikos sritį – navigacijos sistemas, pramogų įrenginius automobiliams, taip pat vairuotojo pagalbos sprendimus.

„OpenAI“ už 3 mlrd. dolerių įsigis AI asistento programuotojams kūrėją „Windsurf“

„OpenAI“ planuoja įsigyti „Windsurf“ – dirbtinio intelekto pagrindu veikiančio programinio kodo redagavimo įrankio kūrėją. Tam bendrovė pasirengusi išleisti apie 3 mlrd. dolerių.

„Apple“ rezultatai pranoko visų lūkesčius, metų pradžioje užfiksuoti rekordiniai rezultatai

„Apple“ skelbia puikius ketvirčio rezultatus, tarp jų – dviženklį augimą paslaugų segmente“, – sakė generalinis direktorius Timas Cookas, kai bendrovė paskelbė viršijusi analitikų lūkesčius už pirmąjį metų ketvirtį, pasibaigusį kovo mėnesį.

2025 m. gegužė
2025-05-16 10:30
Žingsnis žaliosios energetikos link: ILTE finansuos 10 naujų saulės parkų
2025-05-15 10:27
Greta Ranonytė. 152 milijardai eurų – ne riba. Kiek dar gali augti „fintech“ Lietuvoje?
2025-05-14 21:25
Šalyje pagaminta 100 proc. reikalingos elektros energijos
2025-05-14 19:37
Antimonopolinis ieškinys prieš „Google“ gali lemti „Firefox“ išnykimą
2025-05-14 10:24
Šiemet nepriklausomi tiekėjai rečiau ir mažiau keičia elektros fiksuotos kainos planų tarifus
2025-05-14 07:26
Pašto sektorius Lietuvoje paaugo daugiau nei 10 proc.
2025-05-13 22:02
Per savaitę pasigaminome beveik visą vartojimui reikalingą elektrą, bet ji brango
2025-05-12 10:25
Balandį, antrą mėnesį iš eilės, pigo visi energijos ištekliai
2025-05-11 21:03
Šiemet keturių mėnesių vidutinė didmeninė elektros kaina Lietuvoje mažesnė už ES šalių vidurkį
2025-05-10 21:07
Naujas prekės ženklas Lietuvoje: „Avitela“ ir „Elektromarkt“ tampa „Elesen“
2025-05-10 18:33
Europos kosmoso agentūros inkubatoriuje Lietuvoje subrendo pirmasis kosmoso technologijų startuolis
2025-05-10 13:08
„Intel“ problemos gilėja: nuostoliai auga, pajamingumas krenta, investuotojai nerimsta
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama