Elektronika.lt
 2025 m. liepos 15 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Liepos 15 d. 08:10
Saulės energija bute: lietuviams trūksta žinių? (1)
Liepos 14 d. 20:26
Mokslininkai įspėja dėl dirbtinio intelekto žalos: jis vis dar nesuprantu mūsų elgesio, o tai gali kainuoti ir gyvybę
Liepos 14 d. 17:12
VDU mokslininkų kuriamas verslas – bemiegės naktys, begalė prototipų ir mediciną keičianti inovacija
Liepos 14 d. 14:17
„Renault“ pristato išskirtinį automobilį ugniagesiams
Liepos 14 d. 11:51
Tyrimas: tik 25% mūsų regiono įmonių išnaudoja DI potencialą
Liepos 14 d. 08:19
Kaip naudoti ir naujais žodynais papildyti „Apple Dictionary“ aplikaciją
Liepos 13 d. 20:33
Naudoji oro kondicionierių kasdien? Daugelis daro šią klaidą, kuri gali gerokai sutrumpinti jo tarnavimo laiką
Liepos 13 d. 16:48
Vienas monitorius – du charakteriai: „Philips Evnia 27M2N3800A“
Liepos 13 d. 12:15
KTU mokslininkė: dėl DI vertėjai ir kalbininkai yra ir bus prestižinė profesija
Liepos 13 d. 08:41
Ekspertai dalinasi patarimais: geresnes nuotraukas telefonu gali fiksuoti kiekvienas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Klientų nuomonė – pagrindas patikimam klientų poreikių tenkinimui

Publikuota: 2012-03-14 13:19
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: LESTO, AB

2011 metais AB LESTO bendrovės klientų pasitenkinimo rodikliai išaugo ir atitiko Europos Sąjungos energetikos srityje veikiančių įmonių vidurkius. Paaiškėjo, kad LESTO klientai patenkinti tuomet, kai elektros tiekimo kokybė nekelia rūpesčių, aktuali informacija juos pasiekia operatyviai, jie aptarnaujami mandagiai ir profesionaliai. Atsižvelgdama į klientų poreikius ir lūkesčius, 2012-aisiais bendrovė dar daugiau dėmesio skirs nuotolinių klientų aptarnavimo kanalų vystymui elektros tiekimo kokybės užtikrinimui bei klientų aptarnavimo kokybės gerinimui.

2011 metais LESTO klientų pasitenkinimas buvo matuojamas TRI*M indeksu: rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT, apklaususi LESTO klientus, nustatė, kad privačių klientų pasitenkinimo indeksas (53) atitinka Europos energetikos sektoriaus vidurkį (53). Verslo klientų pasitenkinimo rodiklis – panašus, t. y. jis siekia 50. Palyginimui, 2010 metais privačių klientų pasitenkinimo indeksas Rytų Lietuvoje buvo 51, Vakarų – 49, o verslo klientų pasitenkinimo indeksai siekė atitinkamai 52 ir 46.

Aukštą klientų pasitenkinimo rodiklį 2011 m. lėmė dažni klientų teiginiai, kad jie bendrovės paslaugomis naudotųsi net ir tuomet, jei elektros energetikos sektoriuje būtų sudaryta konkurencinė rinka. Pagal šį kriterijų klientai LESTO įvertino 3,8 balo penkiabalėje sistemoje (verslo klientai įvertino 3,5 balo).

Lyginant su 2010 m. rezultatais, LESTO klientai palankiau vertino bendrovę už kitas komunalinio sektoriaus įmones.

Klientų pasitenkinimo indeksas yra išvestinis rodiklis, kuris skaičiuojamas pagal klientų pateiktus atsakymus į 4 klausimus. Klientų prašoma įvertinti, kaip jie vertina bendrovę, ar ją rekomenduotų pažįstamiems, ar pakartotinai rinktųsi bendrovės paslaugas, taip prašoma palyginti bendrovę su kitomis komunalinių paslaugų sektoriaus įmonėmis.

„Praėjusiais metais sklandžiai įvykdytas dviejų elektros skirstomųjų tinklų įmonių sujungimas – AB Rytų skirstomieji tinklai ir AB VST, pradėjo kokybiškai naują veiklos etapą. Nauja bendrovė LESTO, perėmusi geriausią buvusių įmonių praktiką, pirmiausia turėjo suvienodinti veiklos procesus, pereiti prie bendrų informacinių sistemų, įdiegti naują klientų aptarnavimo standartą, pasirūpinti tinkama informacijos klientams sklaida. Visa tai pavyko įgyvendinti bendro komandinio darbo dėka, ieškant geriausių sprendimų klientams. Jų atsiliepimai objektyviausiai atspindi mūsų darbo rezultatus“, – teigia Laimutė Milašauskienė, LESTO Klientų aptarnavimo tarnybos direktorė. Pasak jos, augantis klientų pasitikėjimas ir teigiamas teikiamų paslaugų įvertinimas, stiprina bendrovės tikėjimą, kad einama teisinga kryptimi.

Tyrimas atskleidė, kad klientai labai vertina skubų elektros tiekimo sutrikimų skirstomajame tinkle šalinimą, įsipareigojimų vykdymą, operatyvų klausimų sprendimą bei mandagų ir profesionalų bendravimą su LESTO darbuotojais, darbuotojų gebėjimą aktualią informaciją pateikti aiškiai ir suprantamai, taip pat išankstinį ir aiškų informavimą apie elektros energijos atjungimus dėl planuojamų tinklo remonto darbų.

Įvertinusi klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatus LESTO 2012 m. suplanavo veiklas, kurios gerins teikiamų paslaugų kokybę ir aptarnavimą. Klientų poreikis gauti informaciją ir paslaugas operatyviai bei profesionaliai lemia savitarnos svetainės „Mano elektra“ funkcionalumo ir klientų aptarnavimo telefonu 1802 paslaugų plėtrą. Vien jau per praeitus metus LESTO nuotoliniais kanalais paslaugų klientams suteikė du kartus daugiau nei 2011m.

„Klientų aptarnavimo centruose paliekamos tik tos funkcijos, kurios susijusios su klientų aptarnavimu, o kitų veiklos funkcijų centralizavimas ir automatizavimas bei nuotolinių aptarnavimo kanalų plėtra, užtikrins kokybiškesnį klientų aptarnavimą bei operatyvų kliento klausimų sprendimą. Klientų aptarnavimas internetu ir telefonu atveria galimybes daugiau klausimų išspręsti per trumpą laiką klientui patogiausiu būdu“, – teigia L. Milašauskienė.

Siekdama suteikti kuo daugiau patogumų klientams, LESTO siūlo klientams už elektros energiją atsiskaityti tiesioginio debeto būdu. Privatiems klientams, pasirinkusiems šį atsiskaitymo būdą, nebereikia kiekvieną mėnesį nurašyti skaitiklių duomenų – klientų sąskaitos apmokamos pasirinktą mokėjimo dieną. Taip pat LESTO siekia klientus apie jiems aktualius planinius elektros tinklo remonto darbus informuoti tiesiogiai elektroniniu paštu arba SMS žinutėmis – kontaktinius duomenis klientai skatinami atnaujinti savitarnos svetainėje „Mano elektra“ arba klientų aptarnavimo telefonu.

„2011 m. LESTO į elektros skirstomąjį tinklą ir į paslaugų kokybės gerinimą investavo beveik 300 milijonų litų. Daug dėmesio skirta sodų bendrijoms priklausiusių elektros tinklų išpirkimui. Per 2012 metus planuojame rekonstruoti 44 sodų bendrijų elektros tinklus, todėl beveik 6 tūkst. elektros vartotojų sodininkų bendrijose pajus geresnę elektros energijos tiekimo paslaugos kokybę. Anksčiau patys sodininkai daugeliu atvejų neįstengdavo tinkamai prižiūrėti savo tinklų“, – teigia Virgilijus Žukauskas, LESTO Elektros tinklo tarnybos direktorius.

Pasak jo, LESTO investicijos į elektros tinklą paskirstomos pagal specialią reitingavimo metodiką, kuria siekiama sustiprinti pačias silpniausias ir potencialiai daugiausiai nesklandumų galinčias sukelti tinklo dalis, atsižvelgiant į klientų skaičių, linijų eksploatavimo laiką, gedimų kiekį ir kitus kriterijus.

Kasmet bendrovė nutiesia apie 1000 km požeminių kabelių, jais pakeisdama oro linijas ar vykdydama tinklo plėtrą – taip kryptingai siekiama užtikrinti kuo didesnį elektros tiekimo patikimumą bei kokybę klientams.

Bendrovės vadovų manymu, be tiesioginių investicijų LESTO klientų pasitenkinimui teigiamą įtaką turės ir dalies bendrovės vykdomų funkcijų atskyrimas bei jų perdavimas rangovams, taip sukuriant konkurencinę rinką.

„Manome, kad skatindami rinkos dalyvius konkuruoti dėl LESTO perkamų remonto, elektros tinklo modernizavimo ar kitų darbų, paslaugų galėsime įsigyti daugiau ir pigiau, išlaikydami aukščiausius kokybės reikalavimus“, – aiškina V. Žukauskas.

2012-aisiais LESTO dar daugiau dėmesio skirs pagrindinių strateginių krypčių įgyvendinimui – užtikrinti klientų interesus, didinti bendrovės veiklos efektyvumą, formuoti organizacinę kultūrą ir auginti bendrovės vertę.

Siekdama įvertinti klientų pasitenkinimo lygį 2011 m. spalio 18–25 dienomis TNS telefonu apklausė 2200 LESTO klientų: 1200 gyventojų ir 1000 verslo subjektų.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Nuo metų pradžios JAV technologijų bendrovės dėl dirbtinio intelekto atleido 94 000 darbuotojų

Iki 2025 m. vidurio darbą prarado beveik 94 000 didžiausių JAV technologijų bendrovių darbuotojų. Tai jau ne tik dar vienas optimizavimo ar kaštų taupymo etapas – rinkos dalyviai pradėjo transformuoti savo žmogiškuosius išteklius, prisitaikydami prie dirbtinio intelekto realijų.

„Google“ keis paiešką dėl ES spaudimo: paieškos rezultatų viršuje dabar bus konkurentų svetainės

„Google“ pasirengusi iškelti konkuruojančių prekybos ir kelionių platformų nuorodas į paieškos rezultatų puslapio viršų, kad atitiktų ES „Skaitmeninių rinkų akto“ (DMA) reikalavimus ir išvengtų baudų.

„Apple“ teisinės problemos nesibaigia: teisme atsidūrė dar vienas ieškinys, šįsyk jį pateikė bendrovės akcininkai

„Apple“ susiduria su nauju teisiniu iššūkiu ir šįkart iš pačių savo akcininkų. Birželio 20 dieną federaliniame Kalifornijos teisme buvo pateiktas grupinis ieškinys dėl vertybinių popierių sukčiavimo, kuriame teigiama, jog kompanija klaidino investuotojus dėl dirbtinio intelekto funkcijų.

2025 m. liepa
2025-07-13 18:17
Ignalinos atominė elektrinė ir „Newcleo“ bendradarbiaus vertinant pažangių branduolinių reaktorių galimybes Lietuvoje
2025-07-11 21:27
Liepos pradžioje – didesnė vietinė elektros gamyba nei reikia vartojimui ir žemos didmeninės kainos
2025-07-11 19:45
Iš žaliosios elektros energijos gamintojų surinkta virš 300 tūkst. eurų įmokų
2025-07-11 13:49
Birželį elektros kainos mažėjo 36 proc.
2025-07-11 07:25
„Fintech“ sektorius toliau augina raumenis – vidutinis atlyginimas čia du kartus didesnis nei šalies vidurkis
2025-07-10 22:09
Daugiau elektros eksportavome nei importavome
2025-07-09 21:53
Didmeninė elektros kaina Baltijos šalyse birželį – viena mažiausių Europos Sąjungoje
2025-07-08 16:23
Indijos IT paslaugų teikėja Lietuvoje įkurs pirmąjį padalinį Europoje: ieškos programuotojų
2025-07-07 21:53
Lietuvių aeronautikos bendrovė suomiams ir švedams pagamins 10 orlaivių
2025-07-03 19:32
Lietuvos kosmoso ambicijos: nuo kraujo tyrimų kortelėje iki durpynų stebėjimo iš palydovo
2025-07-03 13:57
„Elinta Charge“: Strateginiai pokyčiai ir investicijos į augimą – pamatai tvaresniam rytojui
2025-07-03 07:21
VERT suderino dalį AB „Ignitis gamyba“ 2025 m. investicijų
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama