Sudėtingų infrastruktūrinių tarpusavio priklausomybių sąlygomis net vieno interneto paslaugų teikėjo problemos atsiliepia daugelio kitų darbui. Antrą kartą per pastarąsias dvi savaites gedimą patyrė „Cloudflare“ tarnyba – šįkart jis paveikė net „Downdetector“ – išteklių, kuriame buvo galima pasiskųsti, kad neveikia pats „Cloudflare“.

Leidinys „The Economic Times“ pranešą, kad nelaimingi „Cloudflare“ vartotojai tokioje situacijoje buvo priversti naudotis socialiniu tinklu „X“, kad paskelbtų skundus dėl paslaugos gedimo. Primename, kad lapkričio mėnesio „Cloudflare“ infrastruktūros gedimas sutrikdė „Spotify“ ir „ChatGPT“ veikimą. Šią savaitę kilo problemų su „Canva“, „Zoom“, „Slack“ ir „Downdetector“.
„Cloudflare“ paskelbė pareiškimą, kad tiria „Dashboard“ ir su juo susijusių programinių sąsajų (API) veikimo problemų priežastis. Internete plinta pranešimai, kad gedimas įvyko po tam tikros problemos atliekant tinklo techninę priežiūrą, todėl jį pavyko operatyviai pašalinti „atsukus“ konfigūracijas į stabilias.
Lapkričio gedimas palietė daug vartotojų daugybę – tarp jų nustojo veikti ir JAV prezidento Donaldo Trumpo (Donald Trump) socialinio tinklo „Truth Social“ infrastruktūra. Šįkart pretenzijų srautas dėl „Cloudflare“ veikimo užliejo socialinio tinklo „X“ puslapius, nes tinkamas tokiems skundams „Downdetector“ taip pat nustojo veikti. Nukentėjo ne tik privatūs vartotojai, bet ir nuo „Cloudflare“ infrastruktūros priklausantis verslas.



