Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
Vokietijos bendrovė „Festo“ pristatė skraidantį robotą „BionicBee“, kuris imituoja bitės išvaizdą. Tai 34 gramų svorio ornitopteris su dviem sparnais ir 22 cm ilgio kūnu.
Pietų Korėjos milžinė „Samsung“ neseniai pristatė naujuosius LPDDR5X operatyviosios DRAM atminties lustus, pasižyminčius geresniu našumu, didesne talpa ir gerokai mažesnėmis energijos sąnaudomis.
Kinijos elektronikos bendrovė „Xiaomi“ į savo internetinę parduotuvę neseniai įtraukė naująjį „Robot Vacuum X20+“ robotą dulkių siurblį, kuris netrukus bus prieinamas daugelyje šalių. Tai bus kiek atnaujinta „Xiaomi Robot Vacuum X20“ versija.