„Lexus“ pasaulinės premjeros metu pristatė „LFA Concept“ – sportinio automobilio, varomo baterijoje sukaupta elektros energija, koncepcinį modelį.
Šis automobilis gimė iš tvirto „Lexus“ prekių ženklą valdančios „Toyota Motor Corporation“ (TMC) valdybos pirmininko Akio Toyodos, taip pat žinomo kaip vyriausiasis vairuotojas Morizo (Master Driver Morizo), įsitikinimo, kad tam tikri automobilių kūrimo metodai ir įgūdžiai turi būti išsaugoti ir perduoti kitai kartai. „Lexus LFA Concept“ yra elektra varomo sportinio automobilio koncepcinis modelis, vystomas kartu su „TOYOTA GAZOO Racing“ „GR GT“ ir „GR GT3“ modeliais.

Sekdamas „Toyota 2000GT“ ir „Lexus LFA“ pėdomis, „Lexus LFA Concept“ įkūnija „Toyota“ bendrovės „Shikinen Sengu“ (ritualą, kurio metu šintoistų šventykla periodiškai atstatoma iš naujo) filosofiją, skirtą išsaugoti ir perduoti automobilių kūrimo veteranų technikas bei įgūdžius.
Remiantis patyrusių meistrų siekiais, šiuo modeliu gamybos metodai ir įgūdžiai jaunesniajai kartai ne tik perduodami, bet ir plėtojami. Siekdama suderinti vairavimo dinamiką ir išskirtinį dizainą, „Lexus“ bendrovė dirba kaip viena komanda ir stengiasi sukurti elektrinį sportinį automobilį, pranokstantį lūkesčius.
Naujos kartos sportinis elektromobilis
„Lexus LFA Concept“ yra naujos kartos sportinio automobilio koncepcinis modelis, kuris kartu su „GR GT“ ir „GR GT3“ įkūnija „Toyota“ bendrovės „Shikinen Sengu“ idėją. Remiantis trimis pagrindiniais elementais – žemu svorio centru, mažu svoriu ir dideliu kėbulo standumu bei siekiu užtikrinti puikias aerodinamines savybes – ši koncepcija perima „GR GT“ ir „GR GT3“ kūrime naudotus metodus ir įgūdžius, kartu plėtodama tik elektromobiliams būdingą potencialą.
Pradedant tokiais elementais kaip lengvas, didelio standumo, visiškai iš aliuminio pagamintas kėbulo rėmas ir ideali vairuotojo pozicija, sustiprinanti automobilio ir jo piloto vienybės pojūtį bei užtikrinanti lengvą valdymą, „Lexus“, kaip elektrifikacijos lyderis, suteikė formą sportiniam automobiliui, pritaikytam elektrifikacijos erai.
Jo tikslas – suteikti vairavimo malonumą ir kartu atskleisti elektrinių sportinių automobilių potencialą. Siekis sukurti optimalią elektromobilio architektūrą lėmė aukšto lygio vairavimo dinamikos, paveldėtos iš „GR GT“ ir „GR GT3“, bei laiko patikrintos išvaizdos sintezę – tokią, kuri nepraras aktualumo ir kitai kartai.
Neapsiribodamas vien vidaus degimo varikliais varomomis transporto priemonėmis, LFA yra modelio vardas, simbolizuojantis automobilį, kuriame įkūnijamos tos technologijos, kurias savo laikmečio inžinieriai turi išsaugoti ir perduoti kitai kartai.
Nekintanti vertybė

Vairavimo jaudulys yra nekintanti vertybė, kuri ir toliau formuoja sportinių automobilių patrauklumą, nepaisant besikeičiančių laikų. „Lexus LFA Concept“ leidžia dar giliau ir gryniau mėgautis šiuo jauduliu ir sukuria įtraukiančią patirtį. Tai yra automobilio šūkio „Discover Immersion“ („Atrasti įsitraukimą“) esmė.
Šis įsitraukimo pojūtis gimė siekiant pasiekti itin aukštą aerodinaminių savybių ir skulptūrinio grožio sintezės lygį. Aplink itin apgalvotą vairuotojo poziciją suformuotas salonas buvo šlifuojamas iki menkiausių detalių.
Maksimaliam potencialui
„Lexus LFA Concept“ sukūrus ant „GR GT“ visiškai aliumininio kėbulo rėmo, suformuota kėbulo architektūra, maksimaliai išnaudojanti sportinio automobilio dinaminį potencialą.
Žemas, nuo automobilio nosies iki galo tekančia linija pasižymintis siluetas paveldėjo „Lexus LFA“ skulptūrinį grožį ir kartu apibrėžė klasikines kupė proporcijas. Taip sukurta nauja, visus patraukianti sportinio automobilio forma, kuri peržengia valstybių, kultūrų ir laiko ribas ir žadina kiekvieno į jį pažvelgusio žmogaus jausmus.
Įtraukiantis salonas

Pasižymėdamas tokia pačia idealia vairavimo pozicija kaip „GR GT“ ir „GR GT3“, šis maksimaliai įtraukiantis salonas iki aukščiausio taško sustiprina automobilio ir vairuotojo vienybės pojūtį.
Visas interjeras sukurtas laikantis paprastumo principo: išgryninti funkciniai elementai maksimaliai sutelkti aplink vairuotojo vietą. Vairas kruopščiai suprojektuotas taip, kad atitiktų sportiniam automobiliui keliamus reikalavimus, o jo valdymui, kuriam nereikia persigriebti rankomis. Kartu su jungiklių išdėstymu, leidžiančiu juos valdyti nepažvelgiant, suteikiama galimybė automobilį kontroliuoti intuityviai. Minimalistinė koncepcija, jungianti mechaninio dizaino patrauklumą ir paprastą interjero erdvę, sukuria įtraukiantį aplinkos pojūtį.
„Lexus LFA Concept“ yra elektrinio sportinio automobilio koncepcinis modelis, kurio eksterjeras ir interjeras anksčiau buvo pristatyti kaip „Lexus Sport Concept“ 2025 m. „Monterey Car Week“ renginyje ir 2025 m. Japonijos mobilumo parodoje, o dabar jis naujai pristatomas su dalinai paviešintomis specifikacijomis ir nauju pavadinimu.
„Lexus LFA Concept“ pagrindinės techninės charakteristikos:
- Ilgis (mm): 4 690
- Plotis (mm): 2 040
- Aukštis (mm): 1 195
- Ratų bazė (mm): 2 725
- Sėdimų vietų skaičius: 2

„Lexus“ pasaulinės premjeros metu pristatė „LFA Concept“ – sportinio automobilio, varomo baterijoje sukaupta elektros energija, koncepcinį modelį. „Lexus LFA Concept“ yra elektra varomo sportinio automobilio koncepcinis modelis, vystomas kartu su „TOYOTA GAZOO Racing“ „GR GT“ ir „GR GT3“ modeliais.