Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 20 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 19 d. 20:20
Lietuvos oro erdvė bus stebima dar atidžiau: „Oro navigacija“ pradeda 3,6 mln. eurų projektą
Balandžio 19 d. 17:43
Išrinkta stipriausia Vilniaus regiono mokinių bendrovė: prietaisas, kuris praverstų daugeliui mokyklų ir biurų
Balandžio 19 d. 14:24
TOP 15 dirbtinio intelekto įrankių mokytojams ir kitiems šios srities naujokams
Balandžio 19 d. 11:21
Dirbtinis intelektas apskaitos pasaulyje – ar jis pakeis įprastus darbuotojus?
Balandžio 19 d. 08:52
Prie ekranų vaikai praleidžia ilgiau, nei manote: įveikti tėvų kontrolės nustatymus jiems – juokų darbas
Balandžio 18 d. 20:33
„Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas, 800 voltų spartusis įkrovimas ir išmanusis temperatūros valdymas
Balandžio 18 d. 17:23
Šiaulių gimnazistų išradimas gali pagerinti tragiškus matematikos egzaminų rezultatus: siūlo mokytis... žaidžiant
Balandžio 18 d. 14:22
Įvardijo, kokias didžiausias klaidas daro keliautojai: nepasitikrinę ryšio nustatymų, galite būti nepasiekiami
Balandžio 18 d. 11:15
4 iš 10 šalies gyventojų be sutikimo gauna el. laiškus su reklamomis. Ar tai teisėta?
Balandžio 18 d. 08:43
Kaip išvengti didžiausių stojančiųjų klaidų
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Pristatyti visapusiški hibridiniai „Scania“ sunkvežimiai

Publikuota: 2021-12-10 17:14
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

„Scania“ pristato hibridinius (HEV) ir iš tinklo įkraunamus (PHEV) sunkvežimius, turinčius skirtingus galios agregatus ir įkrovimo galimybes. Jie patenkins įvairios paskirties transporto priemonių, kaip antai šaldytų produktų gabenimo, regioninio krovinių vežimo ar statybos, elektrifikavimo poreikius.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Scania“ pristato hibridinius (HEV) ir iš tinklo įkraunamus (PHEV) sunkvežimius, turinčius skirtingus galios agregatus ir įkrovimo galimybes. Jie patenkins įvairios paskirties transporto priemonių, kaip antai šaldytų produktų gabenimo, regioninio krovinių vežimo ar statybos, elektrifikavimo poreikius.

Pristatyti visapusiški hibridiniai „Scania“ sunkvežimiai

Vairuojant mieste, hibridines pavaras turintys modeliai pasižymi iki 40 % mažesnėmis degalų sąnaudomis nei varomi tik su vidaus degimo varikliais. Mieste ir regionuose šie sunkiasvoriai važiuoja neskleisdami triukšmo ir neteršdami aplinkos. Sujungiant elektrinio ir vidaus degimo variklių teikiamus privalumus, tokius kaip ekologija bei nuvažiuojamas atstumas, hibridiniai sunkvežimiai gali būti perspektyviausias būdas greitai elektrifikuoti transporto parką.

Patobulinto „Scania“ hibridinio modelio šerdis – visiškai nauja elektrifikuota GE281 pavara, kuri veikia kartu su gamintojo septynių arba devynių litrų vidaus degimo varikliu ir šitaip suteikia unikalias pervežimo galimybes įvairių kėbulo konfigūracijų sunkvežimiams.

Naują „Scania“ hibridinę pavarą sukūrė patys gamintojai, remdamiesi įmonės modulinės konstrukcijos principais. Sujungus du elektros variklius ir konstrukcijoje panaudojus naujausios kartos „Scania“ pavarų dėžės „Opticruise“ elementus, buvo sukurta visiškai nauja ir itin efektyvi hibridinė GE281 (Gearbox Electric) pavara, išsiskirianti itin sklandžiai perduodama galia. Ji pritaikyta veikti esant iki 36 tonų siekiančiai apkrovai, nenaudojant vidaus degimo variklio.

Ši sistema turi ir daugiau privalumų: kadangi elektrinė pavara visada veikia kartu su vidaus degimo varikliu pajudant ir įsibėgėjant, galima sumažinti vidaus degimo motoro darbinį tūrį ir jo galią.

„Pristatę šią, jau ketvirtąją hibridinių sunkvežimių kartą pasiekėme lūžio tašką: hibridiniai sunkiasvoriai tinka įvairiai veiklai, kurioje svarbiausi prioritetai – tvarumas ir sumanūs sprendimai“, – sako Frederikas Allardas, „Scania“ vyresnysis viceprezidentas ir Elektromobilumo padalinio pardavimo ir rinkodaros vadovas.

Daug pritaikymo galimybių

Pristatyti visapusiški hibridiniai „Scania“ sunkvežimiai

Naujausios kartos hibridiniai „Scania“ sunkiasvoriai gali būti tiek kėbuliniai sunkvežimiai, tiek vilkikai. Jie komplektuojami su P, G arba L serijų kabinomis.

Visi „Euro 6“ normas atitinkantys „Scania“ varikliai gali naudoti hidrintą augalinį aliejų, taip pat kai kurie gali būti varomi biodyzelinu. Iš elektros tinklo įkraunami hibridiniai modeliai vien elektra gali nuvažiuoti iki 60 km ir naudoja tiek regeneracinį, tiek ir išorinį įkrovimą.

Iki 80 % šio modelio baterijų talpos galima įkrauti vos per 35 minutes, o tai reiškia, kad didžiąją maršrutų dalį miestuose galima įveikti naudojant tik elektrą, sunkvežimio akumuliatorių įkraunant krovinio pakrovimo ir iškrovimo metu.

„Scania“ sukurta GE281 pavara išvysto nuolatinę 230 kW ir didžiausią 290 kW galią, maksimalus sukimo momentas siekia 2 100 Nm. Ji turi šešias pavaras be įprastos sankabos – šią atstoja planetarinė pavara, užtikrinanti sklandų perjungimą ir tolygų sukimo momentą. Dėl to transporto priemonė tolygiai rieda pasirinkus nedidelį greitį, o galios nuėmimo įrenginį (PTO) galima aktyvuoti važiuojant tiek elektros režimu, tiek veikiant vidaus degimo varikliui.

„Važiavimo potyrį galima palyginti su lengvuoju automobiliu, turinčiu dviejų sankabų transmisiją, – sako F. Allardas. – Kartu su šiuo sprendimu, siūlome visas „Scania“ klientams įprastas technologijas, pavyzdžiui adaptyvią greičio palaikymo sistemą su numatymo funkcija ir važiavimo nuokalne greičio kontrolės funkciją. Dar vienas didelis šio sprendimo privalumas – tolygi energijos regeneracija lėtėjant, kas yra svarbu, nes elektrinė automobilių pavara veikia kaip pagrindinis stabdymo agregatas.“

Novatorė sunkiojo transporto segmente

„Scania“ yra viena iš nedaugelio originalios įrangos gamintojų, įsipareigojusių kurti hibridinį sunkųjį komercinį transportą. Iš tiesų dar 2014-aisiais „Scania“ tapo segmento novatore, pristačiusi pirmosios kartos hibridinius modelius, tuomet elektra važiavusius iki dviejų kilometrų.

„Su GE281 moduliu pasiekėme naują etapą. Savo galimybėmis elektros pavara prilygsta ir dažnai netgi lenkia vidaus degimo variklius. Tai leidžia hibridinėje transporto priemonėje sumažinti vidaus degimo variklių tūrį ir sutaupyti svorio bei degalų“, – pažymi F. Allardas.

Nauja „Scania“ HEV ir PHEV hibridinių modelių karta pasižymi visiškai naujo lygio savybėmis – jie ne tik galingi, bet ir turi visas funkcijas bei galimybes, kurių gali pageidauti naudotojai. Čia įdiegta „Start-Stop“ sistema, leidžianti išvengti darbo tuščiąja eiga, taip pat vairuojant hibridinius sunkvežimius galima rinktis skirtingus važiavimo režimus. Nustačius „Power“ režimą, maksimali vidaus degimo variklio galia papildoma maždaug 100 AG (74 kW) elektros galia.

Hibridiniame PHEV modelyje įrengtas 90 kWh talpos akumuliatorių blokas (3 x 30 kW akumuliatoriai), HEV versija turi vieną 30 kWh bateriją. Hibridinis sunkvežimis su mažesniu varikliu (7 litrų vietoje 9) išsiskiria 250 kg didesne naudinga apkrova, palyginti su tik vidaus degimo variklį turinčia transporto priemone, o pati hibridinė versija sveria vos 750 kg daugiau, nors Europos Sąjungoje elektriniai modeliai gali būti viena tona sunkesni.

Padės atitikti ekologijos reikalavimus ir išsaugoti konkurencingumą

Tokie didieji Europos miestai kaip Paryžius ir Amsterdamas kuria itin griežtas CO₂ emisijos, triukšmo ir saugumo zonas. Transporto srautus mažinantis kilpinis eismas jau įvestas centrinėje Vilniaus dalyje, tad greitai panašių pakeitimų atsiras ir kituose miestuose.

Vadovaujantis „Žaliojo kurso“ (angl. Green Deal) įsipareigojimais, artimiausiu metu Baltijos šalyse įsigalios ir daugiau reglamentų. Tai reiškia, kad pažangūs vežėjai, norintys išlikti svarbūs ir konkurencingi, turės eksploatuoti tas iškastinio kuro nenaudojančias ir elektrines transporto priemones, kurios prieinamos čia ir dabar.

„Hibridai yra išmintingas būdas žengti didelį žingsnį visiško elektrifikavimo ir tvaraus transporto link, – sako Ema Ceco, „Scania“ Elektromobilumo padalinio pardavimo ir rinkodaros produkto vadovė. – Varikliai nenusileidžia galingumu vidaus degimo analogams, tad naudojant vien elektros pavaras jautriose miestų zonose nereiks leistis į jokius kompromisus dėl jų galios. Pavyzdžiui, iš tinklo įkraunamas hibridinis „Scania L 280 6 x 2*4 PHEV“ savivartis puikiai tinka dirbti tankiai apgyvendintose miestų zonose, nes jis gali važiuoti vien elektra ten, kur eismas leidžiamas tik transportui, neišskiriančiam taršos, o didžiausias leistinas triukšmingumas siekia 72 dB.“

Vykdyti griežtesnius CO₂ emisijos ir triukšmo lygio reikalavimus, skatinti klientų domėjimąsi alternatyviąja energija varomu transportu, įtvirtinti prekių ženklą kaip atsakingą ir kuriantį ilgalaikį tvarų verslą, taip pat svariai prisidėti prie bendrų pastangų mažinti poveikį klimatui – visų šių tikslų galima pasiekti elektrifikavus transporto parką.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama