Elektronika.lt
 2024 m. kovo 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Kovo 19 d. 08:13
Kaip ir kuo valyti „iPhone 15“
Kovo 18 d. 20:26
„Telia“ elektromobiliai ir daiktų internetas mažina dyzelino vartojimą milijonais litrų
Kovo 18 d. 17:25
ES reguliavimas „ChatGPT“ ir visam dirbtiniam intelektui: pliusų daugiau, nei minusų?
Kovo 18 d. 14:27
„Porsche“ pristatė galingiausius elektromobilio „Taycan“ modelius
Kovo 18 d. 11:51
Lietuvoje – inžinierių stygius: ar padėtis tikrai be išeities
Kovo 18 d. 08:38
Kaip skatinsime tvarų vartojimą? Neišmesti, o taisyti!
Kovo 17 d. 17:43
Siekiama visiškai uždrausti „TikTok“ programėlę: kaip tai palies Lietuvos naudotojus?
Kovo 17 d. 13:26
Kokias pamokas atnešė autonominių automobilių eksperimentas Vilniuje?
Kovo 17 d. 09:11
RRT: Lietuvoje mobilus internetas spartėja, tačiau pasirinktas 5G diegimo būdas gerina ne visus kokybės parametrus
Kovo 16 d. 17:47
Elektromobilių įkrovimas: priprantame prie naujos realybės (1)
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“

Publikuota: 2021-04-15 11:33
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Praktiški automobiliai, kurių progresyvus koncepcinių modelių dizainas buvo įkūnytas serijinėje gamyboje ir kurie važiuodami neišskiria jokių emisijų: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ yra pirmieji Keturių Žiedų markės kompaktiniai elektriniai SUV.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Praktiški automobiliai, kurių progresyvus koncepcinių modelių dizainas buvo įkūnytas serijinėje gamyboje ir kurie važiuodami neišskiria jokių emisijų: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ yra pirmieji Keturių Žiedų markės kompaktiniai elektriniai SUV. Abu jie stebina itin erdviu salonu, progresyviais valdymo, ekranų ir pagalbinių sistemų sprendimais, o papildytos realybės projekcinis ekranas visiškai nauju būdu apjungia virtualų ir realų pasaulius.

Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“

Modeliai siūlomi trijų skirtingų galių, kurių viršūnėje yra 220 kW (299 AG) pasiekiantis „quattro“ modelis. Visas versijas sieja didelis nuvažiuojamas atstumas be jokios taršos, vos apie 10 minučių trunkantis energijos papildymas, leidžiantis nuvažiuoti maždaug 130 kilometrų (WLTP) ir patogus įkrovimas, naudojantis „e-tron Charging Service“ paslauga. „Audi Q4 40 e-tron“ modelis su galinių ratų pavara gali nuvažiuoti iki 520 kilometrų (WLTP), o prekyba naujais elektromobiliais Europoje prasidės 2021 m. birželio mėnesį. Lietuvoje naujųjų „Audi Q4 e-tron“ kainos prasidės nuo 46 500 eurų, o išankstiniai pardavimai – jau šių metų gegužės mėnesį.

Sekantis „Audi“ žingsnis: išorės dizainas

„Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ modeliuose „Audi“ žengė dar vieną žingsnį, kurdama savo elektra varomų automobilių išvaizdą. Kėbulo linijos stebina savo įspūdingomis proporcijomis – trumpa priekine dalimi, dideliais ratais ir išraiškingomis atletiškomis formomis. „Audi Q4 Sportback e-tron“ modelyje kupė stiliaus stogo linija užsibaigia ties ekspresyvia galine dalimi. Aerodinaminis „Audi Q4 e-tron“ pasipriešinimo koeficientas yra 0,28, o „Audi Q4 Sportback e-tron“ modelyje jis yra dar mažesnis ir siekia tik 0,26. Elektromobilyje pirmą kartą pasaulyje panaudotas pasirenkamas skaitmeninių šviesų dizainas: naudojantis „MMI touch“ sistema, vairuotojas gali pasirinkti iš keturių skirtingos išvaizdos variantų.

Vienas automobilis viskam ir kiekvienam: kasdienis e-mobilumas kiekvienoje situacijoje

Dėl savo įvairiapusiškumo „Audi Q4 e-tron“ ir „Audi Q4 Sportback e-tron“ yra tobuli pagalbininkai atliekant kasdienes užduotis. Būdami 4,59 metro ilgio, jie turi itin erdvų saloną, kuris yra didesnis nei įprasta šiame segmente ir prilygsta dideliems SUV automobiliams.

Krovinių skyrius taip pat yra didesnis nei įprasta šioje kompaktinėje klasėje ir prilygsta didesniems automobiliams – priklausomai nuo galinių sėdynių atlošų padėties, į „Q4 e-tron“ bagažinę su elektra valdomomis durelėmis telpa nuo 520 iki 1490 litrų, į „Q4 Sportback e-tron“ – nuo 535 iki 1460 l. Abu modeliai gali vilkti iki 1000 kilogramų sveriančią priekabą (su stabdžiais, 12 % įkalnėje), „quattro“ versijos gali vilkti net iki 1200 kilogramų svorio priekabą.

Taip pat kasdienį praktiškumą užtikrina tolimas nuvažiuojamas atstumas – vienu įkrovimu „Q4 e-tron“ gali nuvažiuoti iki 520 kilometrų (WLTP), o 125 kW siekianti įkrovimo galia užtikrina, kad per dešimt minučių akumuliatorius galima įkrauti pakankamai, kad būtų galima nuvažiuoti 130 kilometrų (WLTP). Naudodamasis „myAudi“ programa savo išmaniajame telefone vairuotojas gali aktyvuoti įkrovimą namuose ir iš anksto nustatyti norimą temperatūrą salone.

Naujos idėjos naujai erai: salonas ir valdymas

Elektromobilyje sumontuotas visiškai naujas vairas su liečiamaisiais paviršiais, kuriais vairuotojas pasirenka informaciją skaitmeniniame prietaisų skydelyje. Multimedijos ir navigacijos sistema yra valdoma naudojantis centriniu „MMI touch“ ekranu, kuris metų pabaigoje bus siūlomas ir 11,6 colio įstrižainės dydžio.

Pasirinktinai „Audi Q4 e-tron“ ir „Audi Q4 Sportback e-tron“ gali turėti dar vieną novatorišką technologiją – projekcinį ekraną su papildytos realybės funkcija. Jame patogiai vairuotojui realiame vaizde pateikiama kai kurių pagalbinių sistemų informacija ir navigatoriaus simboliai. Ši informacija yra dinamiškai rodoma dideliame plote kaip virtualus sklendžiantis atvaizdas maždaug dešimt metrų priešais vairuotoją.

Sportiškame „S line“ salone galimi sėdynių apmušalai, kurių didžioji dalis yra pagaminta iš perdirbto poliesterio, kiekvienai sėdynei vidutiniškai panaudojus 26-is perdirbtus plastikinius 1,5 litro butelius.

Važinėjantiems mieste ir tolimais atstumais: akumuliatorius, pavara ir įkrovimo galimybės

Abiejų kompaktinių elektrinių modelių pavarų pasirinkimas atitinka itin skirtingų pirkėjų grupių poreikius nuo daugiausiai važinėjančių tik mieste iki keliaujančių tolimus atstumus. Galimi dviejų dydžių akumuliatoriai ir trys pavarų variantai. Mažesnio „Q4 35 e-tron“ akumuliatoriaus talpa yra 52 kWh (bendra talpa – 55 kWh), didesnio akumuliatoriaus, kuris montuojamas į „Q4 40 e-tron“ ir „Q4 50 e-tron quattro“ modelius, talpa siekia 77 kWh (bendra talpa – 82 kWh).

„Q4 35 e-tron“ ir „Q4 40 e-tron“ turi galinius ratus varantį elektros motorą, atitinkamai pasiekiantį 125 kW (170 AG) ir 150 kW (204 AG). Aukščiausiai gamoje yra „Q4 50 e-tron quattro“ versija su dviem elektros varikliais ir elektrine visų ratų pavara. Šio modelio galia yra 220 kW (299 AG), nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 6,2 sekundes ir pasiekia elektronikos apribotą maksimalų 180 km/val. greitį. Siekiant padidinti efektyvumą, priekinės ašies elektros variklis pradeda veikti tik tada, kai reikia daugiau galios arba geresnio sukibimo. Dar vienas svarbus energiją taupantis veiksnys yra pažangi rekuperavimo sistema, kuri vertina ir navigacijos sistemos, taip pat topografinius duomenis.

Pažangus junglumas: pakaba ir vairuotojo pagalbinės sistemos

Visos „Q4 e-tron“ versijos gali turėti sportinę pakabą su 15 mm mažesne prošvaisa (standartinė pakaba „S line“ versijoje). Taip pat siūlomi nuo 19 iki 21 colio dydžio skirtingo dizaino aerodinaminiai ratlankiai – turėdami didelio uždaro ploto paviršių jie taip pat yra svarbūs didinant efektyvumą.

Jau standartinėje versijoje kompaktinis elektrinis SUV turi daug pagalbinių sistemų, tokių kaip efektyvumo pagalba, kuri padeda palaikyti numatantį važiavimo stilių ir leidžia optimizuoti energijos sąnaudas. Pasirenkamos pagalbinės sistemos, kaip ir didelis kitos papildomos įrangos pasirinkimas, yra suskirstytos į paketus. Viena labiausiai išskirtinių sistemų yra prisitaikanti greičio palaikymo sistema, padedanti vairuotojui palaikyti atstumą iki priekyje esančio automobilio ir važiavimą savo eismo juosta esant bet kokiam greičiui. O aplinkinio vaizdo kameros labai palengvina manevravimą mieste ir statant automobilį.

Dėmesys tvarumui: „Q4 e-tron“ pirkėjus pasieks pagamintas CO2 neutraliu būdu

Išvengti, sumažinti arba kompensuoti neišvengiamas emisijas: „Audi“ gamina „Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ modelius aplinkai neutraliu būdu. Cvikau (Vokietija) mieste esanti gamykla naudoja ekologišką elektros energiją, o akumuliatorių celių tiekėjai turi užtikrinti, kad jų gamybos procesuose taip pat naudojama tik žalia elektros energija. O tos emisijos, kurių šiuo metu išvengti negalima, yra kompensuojamos „TÜV“ sertifikuotais klimato apsaugos projektais, atitinkančiais griežtus „Gold Standard Foundation“ reikalavimus.

Kartu su savo tiekėjais „Audi“ tvirtai ir sistemingai įsipareigojusi visuose automobilių projektuose veikti atsakingai. Nuo 2017 metų įmonė vertina savo partnerius, naudodama tvarumo reitingą, kurį sukūrė siekdama užtikrinti žaliavas tausojančius gamybos procesus ir laikantis socialinių standartų.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama