Elektronika.lt
 2025 m. lapkričio 6 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 6 d. 14:37
Pirmoji mobilioji programėlė užsieniečiams: tinkamas informavimas skatina savarankiškumą ir palengvina integraciją
Lapkričio 6 d. 11:37
„Vilnius Tech“ indėlis į tvarią kosmoso ekosistemą: prie inovacijų prisideda ir studentai
Lapkričio 6 d. 08:37
Neatsiliepei – praradai klientą: kaip verslui išlaikyti šventinio sezono testą?
Lapkričio 5 d. 20:21
Popieriaus lapas ir šaldytuvo durelės: slaptas triukas, kuris padės jums sutaupyti krūvas pinigų
Lapkričio 5 d. 17:42
KTU profesorius: fizika nėra uždaryta tik tarp laboratorijos sienų
Lapkričio 5 d. 14:17
Jaunieji mokslininkai per 4 minutes pavergė publiką – išrinkti „Tyrėjų Grand Prix 2025“ nugalėtojai
Lapkričio 5 d. 11:33
Naujos kartos „AGON by AOC“ QD-OLED žaidimų monitoriai
Lapkričio 5 d. 08:40
Devynis kartus pamatuojantis verslas – ant elektromobilumo lūžio taško: akivaizdi nauda ar mados vaikymasis?
Lapkričio 4 d. 20:21
Paprastos klaidos, kurios gali kainuoti brangiai: taip kondicionierius gali trigubai padidinti sąskaitą už elektrą
Lapkričio 4 d. 17:29
Popieriaus pabaiga logistikoje – ar Lietuvos vežėjai pakeliui į skaitmeninį traukinį?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Patarimai » Ryšio technika   | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Neatsiliepei – praradai klientą: kaip verslui išlaikyti šventinio sezono testą?

Publikuota: 2025-11-06 08:37
Tematika: Ryšio technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Europiečiai nepaiso ekonominės įtampos ir optimistiškai planuoja kalėdines išlaidas – daugiau nei pusė (54 proc.) ketina apsipirkti dar prieš Juodąjį penktadienį, rodo verslo konsultacijų bendrovės „McKinsey“ apklausa. Šventinis pikas kasmet prasideda vis anksčiau, todėl internetu prekiaujančioms ar nuotoliu klientus aptarnaujančioms įmonėms svarbu nepraleisti šio šanso. Aurimas Žlibinas, „Telia“ verslo klientų vadovas, įspėja: kartą neprisiskambinę, klientai pasirinks konkurentą.

Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Kiekvienas skambutis gali virsti pardavimu

Metų pabaigoje augantis klientų srautas atsispindi šventiniu išaugusiu skambučių kiekiu, kai pirkėjai nori pasikonsultuoti. Šiuo metu žmonės itin greitai priima sprendimus, o rinkoje konkurencija didelė, todėl kiekvienas praleistas skambutis gali virsti prarastu pardavimu.

„Jei klientas neprisiskambina, jis tiesiog kreipiasi kitur. Todėl skambučių srauto valdymas tampa svarbia pardavimų proceso dalimi, tačiau tam nebūtinai reikia papildomų darbuotojų. Daug ką galima automatizuoti: skambučių paskirstymą, žinučių siuntimą, pranešimus apie užsakymus. Svarbiausia – užtikrinti, kad klientas gautų atsakymą laiku“, – sako Aurimas Žlibinas.

Jo teigimu, būti pasiekiamiems klientų – iššūkis, kuriam turi pasiruošti ir didžiosios įmonės, ir smulkūs šeimos verslai. „Telia“ praktika rodo, kad efektyvus skambučių srauto paskirstymas leidžia aptarnauti iki 20 proc. daugiau skambučių, maždaug penktadaliu sutrumpinamas klientų laukimo laikas, daugiau klientų prisiskambina iš pirmo karto.

SMS karaliauja

Internete apsiperkančių žmonių dalis ES per pastarąjį dešimtmetį išaugo nuo 59 proc. 2014 m. iki 77 proc. 2024 m., skelbia Eurostatas. Šis pokytis ypač ryškus Vidurio ir Rytų Europos šalyse, tarp jų ir Lietuvoje, kur fiksuotas 36 procentinių punktų augimas. Todėl reaguodamas į augančią paklausą, verslas didina ir komunikacijos apimtis – klientams gausiau siunčia el. laiškus ar SMS žinutes.

„Pikas ryšio tinkluose kasmet pradeda augti nuo spalio, o aukščiausią tašką pasiekia lapkričio pabaigoje ir tęsiasi iki gruodžio švenčių. Būtent šiuo metu atsiskleidžia trumpųjų SMS žinučių efektyvumas. SMS atidarymo rodiklis viršija 90 procentų, o žinutė vidutiniškai perskaitoma per tris minutes nuo jos gavimo. Didžioji dalis el. laiškų nugula į reklamos ar brukalo skiltį, o SMS suteikia galimybę greitai ir tiesiogiai pasiekti klientą“, – aiškina A. Žlibinas.

„Telia“ atstovo teigimu, įmonių naudojama SMS siuntimo paslauga metų gale išauga maždaug dešimtadaliu. Tinkamai suplanuota SMS komunikacija, pasak jo, padeda ne tik skatinti sezoninius pardavimus, bet ir nuosekliai palaikyti santykį su klientais. Daugelis verslų siunčia SMS norėdami personalizuotai pasveikinti su šventėmis, priminti apie užsakymo būseną ar laiku informuoti apie mokėjimus.

„Tokia praktika gali turėti tiesioginės įtakos ir verslo finansiniams rodikliams. Vartotojai vis labiau tikisi personalizuotos komunikacijos, pavyzdžiui, kai laiške į juos kreipiamasi vardu, o siunčiami pasiūlymai yra pagrįsti ankstesniais apsipirkimais. Šį poreikį atskleidžia ir „McKinsey“ tyrimas: 71 proc. vartotojų, tikisi personalizuotos patirties, o 76 proc. nusivilia jos negavę. Tuo metu įmonės, kurios suteikia savo klientams suasmenintą patirtį, generuoja vidutiniškai 40 proc. daugiau pajamų. Personalizuoti pranešimai tampa ne tik klientų aptarnavimo, bet ir verslo augimo strategijos dalimi“, – sako jis.

Šventinis startas – ilgalaikė nauda

Pasak Aurimo Žlibino, šventinis laikotarpis – puiki proga įmonėms išbandyti įvairius komunikacijos valdymo sprendimus, tačiau tikrieji rezultatai pasiekiami tada, kai jie naudojami nuosekliai visus metus. Jie padeda palaikyti pastovų pardavimų srautą, sustiprina rinkodaros kampanijas ir stiprina klientų lojalumą.

„Daugelis įmonių, metų pabaigoje išbandžiusios SMS siuntimo ar skambučių valdymo sprendimus, įvertina jų teikiamą naudą ir tęsia naudojimąsi paslauga visus metus. Šventės – emocijų kupinas metas, kai žmonės vertina dėmesį, tačiau svarbu, kad klientas jaustųsi išgirstas visus metus. Būtent tai kuria pasitikėjimą prekių ženklu bei ilgalaikį ryšį, stiprina įmonės reputaciją, o ilgainiui tai atsispindi ir finansiniuose rodikliuose“, – pažymi Aurimas Žlibinas.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Neatsiliepei – praradai klientą: kaip verslui išlaikyti šventinio sezono testą?

Šventinis pikas kasmet prasideda vis anksčiau, todėl internetu prekiaujančioms ar nuotoliu klientus aptarnaujančioms įmonėms svarbu nepraleisti šio šanso. Kartą neprisiskambinę, klientai pasirinks konkurentą.

Nuo 50 proc. iki 0 proc. per akimirką: paaiškino, kodėl jūsų telefonas „miršta“ šaltyje

Atėjus šaltajam sezonui, daugybė išmaniųjų telefonų savininkų pastebi tą patį erzinantį reiškinį: rodos, ką tik buvęs 50 proc. įkrovos lygis staiga nukrenta iki 10 proc., o po akimirkos telefonas išvis išsijungia. Tai ne sutapimas – tai cheminė reakcija.

Skambinti galima be mobiliojo ryšio: RRT paaiškina, kas yra „Wi-Fi Calling“ (1)

RRT primena, kad Lietuvos gyventojai gali skambinti ir siųsti SMS žinutes net tada, kai nėra mobiliojo ryšio signalo – užtenka turėti interneto ryšį per „Wi-Fi“.

2025-10-27 14:34
Štai, kas ryja jūsų telefono atmintį: patarė, kaip ją greitai atlaisvinti
2025-10-27 08:22
Kaip „iPhone“ fotografuoti ilgos ekspozicijos nuotraukas
2025-10-25 14:28
Policijos operacija Vilniuje atskleidė SIM „fermų“ mastą: ekspertas įspėja – sukčiavimas nesustos, kol išliks pelno motyvas
2025-10-06 17:15
Lietuvoje kauks sirenos: padarykite tai savo telefone, kad gautumėte perspėjimo pranešimus
2025-10-05 11:35
Ką daryti, jei pamiršote „iPhone“ telefono atrakinimo kodą?
2025-10-04 14:19
Ką daryti, jei pamiršote „Android“ telefono atrakinimo šabloną ar kodą?
2025-09-29 08:41
IT specialistas perspėja susidomėjusius naujaisiais „iPhone 17“: galite sutaupyti krūvą pinigų
2025-09-25 08:22
Dėl šios klaidos besikuriantys verslai praranda šimtus eurų: patarė, kaip to išvengti
2025-09-24 14:50
Ženklai, kada jūsų telefonui jau laikas į pensiją
2025-09-23 17:53
Greitas gali tapti dar greitesnis? Patarė, kaip „paturbinti“ savo „Wi-Fi“ prasidėjus darbų ir mokslų sezonui
2025-09-16 20:34
Norite, kad baterija tarnautų ilgiau? Štai paprastos taisyklės, kada ir kaip iš tikrųjų reikia krauti išmanųjį telefoną
2025-09-14 20:04
Populiarūs mitai apie išmaniojo telefono krovimą: daugelis vis dar daro šias klaidas ir gadina įrenginio bateriją
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama