Elektronika.lt
 2024 m. gegužės 8 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gegužės 8 d. 20:29
Trys „iPhone“ ir „iPad“ aplikacijų valdymo patarimai
Gegužės 8 d. 17:23
VU mokslininkų tyrimas: kas antras tėvas sukuria vaikui socialinių tinklų paskyras
Gegužės 8 d. 14:25
Ko prireiks norintiems uždaryti mirusiojo paskyras internete?
Gegužės 8 d. 11:20
Profesorius Peeter Ross iš Estijos: medicinos studentams trūksta specifinių IT žinių
Gegužės 8 d. 08:11
Lauko šildytuvų privalumai ir naudojimo galimybės
Gegužės 7 d. 20:34
Naujokai automobilių rinkoje: ar jais galima pasitikėti?
Gegužės 7 d. 17:20
„Eurocash1“ pirmoji Lietuvoje pradėjo teikti išmaniųjų seifų paslaugą
Gegužės 7 d. 14:38
Kibernetinė sauga išmaniuose namuose: ko reikia, kad protingas namas būtų saugus?
Gegužės 7 d. 11:31
Verslas duomenis saugo vis akyliau: tobulėjantys duomenų centrai stebina savo galimybėmis
Gegužės 7 d. 08:30
Naujasis „CUPRA Leon“: patobulintas ir su galingiausia visų laikų modelio versija
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Reklama
 Patarimai » Programinė įranga Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Tikslingas rinkodaros pastangų nukreipimas tikslui pasiekti

Publikuota: 2009-02-20 09:48
Tematika: Programinė įranga
Aut. teisės: ©Columbus IT Partner, UAB
Inf. šaltinis: Columbus IT Partner, UAB

Ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų įrankiai suteikia galios vidutinio dydžio įmonėms efektyviai organizuoti rinkodaros ir reklamos kampanijas.

Vidutinio dydžio įmonės vis dažniau diversifikuoja reklamos ir rinkodaros priemones – naudodamos komunikaciją telefonu, internetu ir el. paštu. Pastangos stebėti daugeliu kanalų vykstančios kampanijos efektyvumą ir greitas reagavimas į pasikeitimus tampa didžiuliu iššūkiu. Tačiau ekspertai teigia, jog šioje situacijoje įmonėms konkurencinį pranašumą gali suteikti CRM įrankiai.

„Vidutinio dydžio rinkoje biudžetai reklamai yra mažesni, o pavojų – daugiau“, - sako Dave Evans, rinkodaros konsultacinės bendrovės „Digital Voodoo“ viceprezidentas socialinei žiniasklaidai. „Jūs turite būti lankstūs ir dinamiški, nes grįžtamojo ryšio ciklas dabar teužtrunka valandas, kai anksčiau užtrukdavo dienas ar net savaites“
Ryšių su klientais valdymo programinė įranga, tokia, kaip Microsoft Dynamics™ CRM 3.0, pasižymi pagal vartotojo poreikus pritaikomais stebėjimo (monitoringo) ir ataskaitų įrakiais, leidžiančiais vartotojams matyti kampanijų efektyvumą realiu laiku. Pavyzdžiui, vartotojai gali gauti pačius naujausius duomenis apie tai, kaip sekasi įmonės reklamai įvairiuose užsakytuose reklamos kanaluose. Tam jie naudoja grafinio vartotojo sąsają (GUI), ataskaitų įrankius ir įspėjimų pranešimus, veikiančius kartu su Microsoft® SharePoint® Portal Server.

„CRM leidžia Jums pažvelgti ne tik į tai, ką pardavinėjate, bet ir į tai, kaip pardavinėjate. Tuomet galite drąsiai reikalauti Jūsų marketingo skyriaus ataskaitos apie veiklos efektyvumą“, - sako Evans.

Kaupkite klientų informaciją

Tikslingas rinkodaros pastangų nukreipimas tikslui pasiekti

May pataria kompanijoms naudoti CRM technologijas, siekiant kuo labiau sutelkti turimą klientų informaciją - nuo „brand‘o“ iki produktų linijų. „Tai leis sukurti apibendrintą anketą, kurioje rasime informaciją, ką pirkėjai pirko, ką jie nori nupirkti, tos dalys ir paslaugos, kurių jie nežino, kad reikėtų įsigyti, kaip, pavyzdžiui, garantijos ir instaliavimas“, - sako jis. Tokiu būdu įmonės gali vykdyti tiek tikslinę horizontalią prekybą įvairiomis skirtingų prekės ženklų prekėmis, tiek vertikalią prekybą, pasirinkę tam tikrą pardavimo kanalą.

May teigimu, labai svarbu ne tik vienoje vietoje sutelkti kliento anketinius duomenis, bet ir integruoti CRM į visos įmonės veiklą, įskaitant ir tiekimo grandinę. Tai suteikia įmonėms galimybę matyti ir kontroliuoti rinkodaros ir reklamos pastangas, siekiant kuo didesnio jų efektyvumo.

Pavyzdžiui, jeigu susiesite CRM programą su turima atsargų kontrolės programine įranga, iš karto pastebėsite, kai sumažės atsargų tam tikrai vykstančiai reklamos kampanijai. Tuomet galėsite atšaukti reklamą ir taip išvengti klientų nusivylimo. „Turėdami realiu laiku pateikiamus analitinius duomenis, galite lanksčiau reaguoti ir matyti pokyčius savo prognozių sąraše iš karto, kai jie įvyksta, o ne kitą dieną“, - sako May.

Kliento nuomonės tyrimai

Evans nuomone, vidutinio dydžio įmonėms yra svarbu kontroliuoti visus kanalus, kuriais klientai kontaktuoja su firmos ženklu, įskaitant tinklalapio grįžtamojo ryšio formas, skambučių centrus, parduotuves ir „blogus“ (sutr. iš „Web log“ – įrašas internete. „Blogas“ yra puslapis internete, kuriame rašomos įvairios nuomonės žurnalo stiliumi ir pateikiamos atvirkščia chronologinei tvarka). „Šiandien vartotojai gali išsakyti nuomonę apie produktus greičiau nei bet kada anksčiau“, - sako jis. „Ir jei pardavėjai nėra šių nuomonių sąrašo viršuje, gali greitai pasklisti sunkiai suvaldoma neigiama nuostata apie jų produktus.“

Kai CRM programinė įranga yra naudojama, norint identifikuoti pirkėją, veiksmą ar reklaminę žinutę, greitai gaunate informaciją, galinčią įtakoti rinkodaros ir gamybos veiksmus. Jūs žinote, į ką reikia atkreipti dėmesį. Iš rinkodaros požiūrio taško, jeigu mes žinome, kad rinkoje bręsta kažkoks poreikis, galime išsiaiškinti ir tai, kaip iš to gauti naudos, neišleidžiant per daug pinigų.

Pavyzdžiui, kompanija „Nexient Learning“ reklaminių kampanijų valdymui ir savo daugiau nei 3000 klientų profilių kūrimui naudoja Microsoft Dynamics CRM 3.0. „CRM yra kritinis faktorius, užtikrinantis mūsų parduodamų kampanijų sėkmę“, - teigia Rob Simpson, „Nexient“ - vienos didžiausių mokymų paslaugas teikiančių įmonių Kanadoje – marketingo direktorius.

Klientų anketose kaupiama informacija nuo elementarios, kaip, pvz., kliento adresas ar darbuotojų skaičiaus įmonėje, iki tokios, kaip, pvz., būdas, kuriuo klientas norėtų, kad su juo būtų kontaktuojama ir kokias operacines sistemas bei programas jis naudoja. Anketose kaupiama netgi tokia asmeninė informacija, kaip kliento gimtadienis.

Puikiai suderinta reklama

Simpson naudoja aukščiau nurodytą informaciją puikiai suderintoms reklamos ir marketingo kampanijoms vykdyti. Žinojimas, kad klientas pageidautų, jog su juo būtų susisiekta el. paštu, padeda išvengti brangių – ir nereikalingų –skambučių telefonu. „CRM mums padeda tinkamai pozicionuoti seminarus, produktus ir paslaugas bei leidžia sukurti tikslinius potencialių klientų sąrašus“, - sako jis.

Simpson taip pat yra technologijų, esamu laiku grafiškai atvaizduojančių svarbiausius įmonės rodiklius bei įspėjančių apie nukrypimus, gerbėjas. Šios technologijos leidžia komandos nariams matyti kampanijos rezultatus ant darbastalio (angl. „desktop“) arba mobiliuose prietaisuose. Tokiu būdu jie gali perkelti resursus iš blogiau veikiančių reklamos kanalų į efektyvesnius laiko ir kaštų požiūriu kanalus.

Simpson teigimu, jo komanda bendradarbiauja su IT ir Pardavimo skyriais, siekdama sukurti geriausią praktiką naudojant įmonės rodiklių atvaizdavimo sistemą. Tokiu būdu, nustatydamas informacijos prioritetus ir pateikdamas informaciją, kiekvienas įmonės darbuotojas naudoja tą patį kriterijų. „Jeigu esate didesnė organizacija, Jums reikia nuoseklumo visos įmonės mastu“, - sako jis.

Tačiau Evans iš „Digital Voodoo“ įspėja, jog įmonės rodiklių atvaizdavimo sistemos ir kitos realiu laiku informaciją pateikiančios priemonės bus naudingos tik tada, kai įmonė sugebės ir skirs pastangų informacijai surinkti, apdoroti ir jos pagrindu veikti. „Duomenys, patenkantys į įmonės rodiklių atvaizdavimo sistemą, negali būti generuojami iš prieš mėnesį vykusių procesų – jie turi patekti iš esamu laiku veikiančio šaltinio“, - sako jis.

Jis rekomenduoja skirti laiko ir nustatyti patikimus matavimo principus. „Matavimus turėtumėte susieti su specifiniais verslo uždaviniais“, - prideda jis.

Taip pat labai svarbu identifikuoti, kas yra atsakingas už reagavimą į įspėjimus bei informaciją, kuri pasirodo įmonės rodiklių atvaizdavimo sistemoje. „Kažkas turėtų būti atsakingas už tolimesnius veiksmus bei savalaikių sprendimų priėmimą gaunamų duomenų pagrindu “, - teigia Evans.

Norėdami iš tikrųjų žinoti, kaip išmatuoti Jūsų vykdomų kampanijų efektyvumą, turite sukurti gaires, leidžiančias palyginti istorinius duomenis. „Tik žinodami, kiek įprastai laiko reikia reklamos kanalui, kad parodytų pirminius rezultatus, galėsite nustatyti, kaip šiam kanalui sekasi dabar“,- pažymi Evans.

Tiems žmonėms, kurie niekada anksčiau neanalizavo naudojamų reklamos kanalų efektyvumo, jis pataria: „Šiandien yra puiki diena pradėti.“


Columbus IT

Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.




Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama