Elektronika.lt
 2025 m. lapkričio 4 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 4 d. 17:29
Popieriaus pabaiga logistikoje – ar Lietuvos vežėjai pakeliui į skaitmeninį traukinį?
Lapkričio 4 d. 14:07
Žalingo turinio internete mastai auga: specialistai ragina nedelsti saugesnio interneto temą įtraukti į švietimo procesus
Lapkričio 4 d. 11:49
Ar kosmosas labai aukštai? Ne, kosmosas yra labai greitai!
Lapkričio 4 d. 08:47
Elektronikos „vaiduokliai“ stalčiuose: kas nutinka, kai technologijos lieka užmirštos?
Lapkričio 3 d. 20:18
„Gmail“ pasipildė ilgai laukta galimybe, jūsų laiškai nuo šiol bus apsaugoti net ir nuo „Google“
Lapkričio 3 d. 17:28
Elektromobilio įkrovos stotelių įrengimas daugiabučiuose – vis dar sunkiai išsprendžiamas rebusas
Lapkričio 3 d. 14:19
Nuo 50 proc. iki 0 proc. per akimirką: paaiškino, kodėl jūsų telefonas „miršta“ šaltyje
Lapkričio 3 d. 11:31
Skaitmeninis palikimas: kas nutinka mūsų duomenims po mirties?
Lapkričio 3 d. 08:49
Patarimai ne tik pradedantiems „Mac“ naudotojams – įdarbinkite „Option“ klavišą
Lapkričio 2 d. 20:13
„Wi-Fi 8“ technologija pakeis viską iš esmės: standartas žadą stabilumą ten, kur labiausiai reikia
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Patarimai » Kitos protingos mintys Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Tyrimas atskleidžia: pernai iš el. prekybos Lietuvos prekių ženklai uždirbo 110 mln. eurų

Publikuota: 2025-01-30 14:33
Tematika: Kitos protingos mintys
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

2024-ieji metai buvo sėkmingi Lietuvos verslams: iš prekybos elektroninėje erdvėje jie uždirbo 110 mln. eurų pajamų, rodo automatizuotos rinkodaros sprendimus teikiančios bendrovės „Omnisend“ atlikto tyrimo duomenys. Per metus prekybininkai užfiksavo apie 927 tūkst. pardavimų, kurių vidutinė vertė siekia 118 eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Tyrimas atskleidžia: pernai iš el. prekybos Lietuvos prekių ženklai uždirbo 110 mln. eurų
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Pirmenybė – nuosaviems komunikacijos kanalams

Tyrimas taip pat atskleidžia, kad per praėjusius metus el. prekybos verslai Lietuvoje iš viso išsiuntė kone 200 mln. žinučių: daugiau nei 189 mln. el. laiškų, per 5,7 mln. trumpųjų SMS žinučių ir beveik 2 mln. iššokančių pranešimų (angl. „push notifications“). Anot „Omnisend“ marketingo vadovo Evaldo Mockaus, tai patvirtina, kad prekių ženklai vis labiau pasitiki savo komunikacijos kanalais.

„Daugelis verslų ima suprasti, kad pasitikėti vien trečiųjų šalių kanalais – negalima. Kaip rodo nesena patirtis su „TikTok“ socialiniu tinklu, įvairios platformos gali būti uždraudžiamos, pasikeisti jų algoritmai, nutrūkti duomenų dalijimasis ir dar daugiau. Pasikliaudami vien tik trečiųjų šalių kanalais, prekių ženklai tampa labiau priklausomi nuo jų. Tačiau nuosavi komunikacijos kanalai leidžia prekių ženklams kontroliuoti klientų įsitraukimą, todėl jie yra labai svarbūs pardavimams didinti“, – teigia E. Mockus.

SMS žinutės – viena svarbiausių priemonių

Bendrovės atliktame tyrime pabrėžiama didėjanti SMS žinučių ir iššokančių pranešimų, kaip svarbiausių el. prekybos rinkodaros priemonių, svarba. Per metus iššokančių pranešimų naudojimas išaugo 40 proc., o SMS žinučių konversijos rodikliai padidėjo net 2,5 karto. Todėl teigiama, kad šios priemonės pasirodė esančios itin veiksmingos skatinant klientų įsitraukimą.

„Internete iššokančių pranešimų daugėja tiek dėl didėjančio informuotumo, tiek ir dėl pačių prekių ženklų, tyrinėjančių mažiau konkurencingus kanalus, veiksmų. Skirtingai nuo perpildytų, brangių platformų, tokių kaip socialiniai tinklai, skaitmeninė reklama paieškos sistemose ir pan., šie pranešimai labiau įtraukti pirkėjus ir gauti reikalingas konversijas, ir tai padaryti pigiau“, – sako marketingo ekspertas.

Pasak jo, trumposios SMS žinutės yra paplitusios praktiškai visur, o ir įtraukia visas žmonių kartas. „Todėl šios priemonės naudojimas prekių ženklų komunikacijai buvo neišvengiamas, nes tekstinės informacijos siuntimas jau seniai yra tapęs visuotiniu įpročiu.“

Automatizuotos žinutės – pagrindinis pardavimų šaltinis

Nors automatizuotos žinutės pernai sudarė vos 2 proc. visų išsiųstų reklaminių el. laiškų, prekių ženklams Lietuvoje jie sugeneravo net 84 proc. visų pardavimų. „Omnisend“ duomenimis, kas trečias klientas, paspaudęs ant tokios žinutės, įsigijo siūlomą prekę.

Tarp praėjusiais metais geriausiai veikusių automatizuotų el. pašto žinučių buvo šios: „vėl prekyboje“ (68,92 proc. atvėrimo rodiklis; 6,97 proc. konversijų), „paliktas krepšelis“ (49,4 proc. atvėrimo rodiklis; 4,15 proc. konversijų) ir „sveiki atvykę“ (27,83 proc. atvėrimo rodiklis; 3,27 proc. konversijų).

„El. laiškai, pranešantys apie į prekybą grąžintas prekes, ir toliau dominuoja pagal atvėrimo, paspaudimų ir konversijų rodiklius. Tokie pranešimai yra praktiškai socialinės svarbos: jei prekė kažkada buvo išparduota ir ji patiko vartotojams, natūraliai sukeliamas baimės praleisti (angl. „fear of missing out“, FOMO) jausmas, ir tai skatina pardavimus“, – paaiškina E. Mockus.

Pataria, kaip elgtis šiemet

2025-iesiems jau įsibėgėjus, „Omnisend“ atstovas pataria el. prekybininkams, į ką atsižvelgti planuojant rinkodaros veiksmus. Jo teigimu, pirmiausia rekomenduojama naudoti elgsena pagrįstus pranešimus.

„Pasitelkite duomenis, kad nustatytumėte klientų elgsenos modelius ir svarbiausiais momentais siųskite jiems pritaikytus automatizuotus pranešimus: tolesnius veiksmus po pirkimo, prekių rekomendacijas ir kt. Personalizacija pagal realiuoju laiku atliekamus veiksmus gali lemti žymiai geresnius įsitraukimo ir konversijų rodiklius“, – pataria E. Mockus.

Kita rekomenduojama priemonė – trumposios SMS žinutės ir iššokantys pranešimai bei jų įvairovė. Siekiant sukurti bent kelis sąlyčio su klientu taškus, patariama derinti kelias skirtingas priemones: el. laiškus – išsamiems prekių aprašymams, SMS žinutes – informacijai apie greitus išpardavimus ir kitiems skubiems įspėjimams, o iššokančius pranešimus – paskutinės minutės krepšelio priminimams.

Marketingo ekspertas pataria pasinaudoti ir socialine įtaka: į pranešimus įtraukti klientų atsiliepimus, įspėjimus apie mažą prekių kiekį ir pan. Tokia taktika gali paskatinti greičiau priimti sprendimą pirkti.

„Tačiau svarbiausia – reguliariai analizuokite ir tobulinkite savo sprendimus. Stebėkite tokius rodiklius kaip pranešimų ir paspaudimų dažnis, konkrečių kanalų konversijų rodikliai ir kt. Naudokitės šių duomenų teikiamomis įžvalgomis, kad galėtumėte patobulinti savo strategijas ir sutelkti dėmesį į tai, kas jūsų pirkėjams teikia didžiausią vertę“, – teigia „Omnisend“ marketingo vadovas E. Mockus.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Skaitmeninis palikimas – kaip pasirūpinti mirusio artimojo socialinių tinklų paskyromis?

Artėjant Vėlinėms vis dažniau pagalvojame apie anapilin išėjusius artimuosius, kurių atminimas saugomas ne tik prisiminimuose ar nuotraukų albumuose, bet ir internete. Velionių socialinių tinklų paskyros dažnai lieka aktyvios ilgam, todėl artimiesiems tenka spręsti, ką su jomis daryti.

Jums atostogos – sukčiams darbymetis: kokių klaidų nedaryti renkantis paskutinės minutės kelionę?

Norint dar suspėti susiorganizuoti rudens atostogas, pats metas ieškoti paskutinės minutės kelionių pasiūlymų. Tačiau specialistai įspėja, kad šia situacija pasinaudoja ir kibernetiniai sukčiai, siekiantys išvilioti vartotojų finansinę bei asmeninę informaciją. Ekspertai pataria, kaip nepakliūti į jų spąstus ir nelikti be kelionės bei be pinigų.

Kai vadovo balsas tampa ginklu: ar jūsų verslas pasirengęs naujos kartos socialinės inžinerijos atakoms?

DI atveria naujas galimybes, tačiau kartu su jomis – ir grėsmes. Viena pavojingiausių šiuo metu – giliosios klastotės, kai realistiškai imituojami žmonių balsai ar veidai naudojami finansinėms machinacijoms ar reputacijos žlugdymui. Verslui tai – nebe teorinė rizika, o realybė, su kuria susiduriama jau šiandien.

2025-10-26 12:22
Vėl gerai girdėti – galima: kaip gauti valstybės kompensaciją klausos aparatui?
2025-10-24 14:14
Kaip tėvai gali padėti vaikui ruoštis egzaminams nesukeldami papildomo streso
2025-10-17 17:42
Senos apgaulės, nauji spąstai: kodėl vis dar pasimauname ant sukčių kabliuko?
2025-10-10 08:28
Specialistai ragina neignoruoti „dramblio kambaryje”: ką tėvai privalo žinoti apie virtualų vaikų gyvenimą?
2025-09-22 08:37
Dirbtinio intelekto balsu prabylantys sukčiai: kaip atskirti, ar telefonu kalbatės su tikru žmogumi?
2025-09-21 08:37
Kyla pagunda įsigyti jau veikiančią e. parduotuvę: kaip nesuklysti?
2025-09-19 17:33
„Juodasis penktadienis“ kasmet – vis anksčiau: prekybininkams pataria ruoštis jau dabar
2025-09-08 07:46
Audros regione niekur nedingo: ESO specialistai pataria, kaip joms pasiruošti
2025-08-27 08:50
Netikros nuolaidos „Facebook“: kaip atpažinti apgavikus ir apsaugoti savo verslą
2025-08-23 14:17
Gyvenate šalia elektrinės? Pasitikrinkite – jums gali priklausyti gamybos įmokos lėšos!
2025-08-20 20:21
Vienas žodis ir bankas užšaldys jūsų banko sąskaitą: ekspertai pasakė, ko jokiu būdu negalima daryti
2025-08-18 08:34
Sukčiai skambina ir rašo jūsų tėvams bei seneliams: kaip juos apsaugoti?
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama