Elektronika.lt
 2025 m. spalio 8 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 7 d. 20:24
Naujas Saulės paslapties raktas: NASA zondas užfiksavo iki šiol neregėtą dalyką
Spalio 7 d. 17:05
Atnaujintas perkamiausias Europoje „Sandero“ modelis – dar daugiau svarbiausių funkcijų už prieinamą kainą
Spalio 7 d. 14:24
Koncepcinis automobilis „Dacia Hipster“ – alternatyvi elektrinio judumo vizija: itin įperkamas, apimantis svarbiausias funkcijas, „Dacia“ stiliumi
Spalio 7 d. 11:28
VU fizikai sukūrė itin greitą ir jautrų biojutiklį, galintį padėti ligų diagnostikoje
Spalio 7 d. 08:52
Investicijų robotai ir biudžeto planavimas su DI: kaip jais pasinaudoti, jog netektų gailėtis?
Spalio 6 d. 20:17
JAV gresia pralaimėti kosminę kovą Kinijai: „Artemis“ stringa, o Pekinas sparčiais žingsniais juda į priekį
Spalio 6 d. 17:15
Lietuvoje kauks sirenos: padarykite tai savo telefone, kad gautumėte perspėjimo pranešimus
Spalio 6 d. 14:12
Naujasis „Mazda“ elektromobilis debiutavo „ArtVilnius‘25“ parodoje
Spalio 6 d. 11:37
Paklaida mažėja nuo kilometrų iki metrų: nauja kinų sukurta technologija perrašo kosminę navigaciją
Spalio 6 d. 08:20
Dirbtinio intelekto asistentų karai
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Fun football drills
Football Training Equipment, Defending drills football, Kids football training kit
Reklama
 Patarimai » Kitos protingos mintys Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą

Publikuota: 2024-10-03 20:25
Tematika: Kitos protingos mintys
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

El. laiškai, trumposios SMS žinutės, reklaminiai skydeliai – tik kelios priemonės, kurias taiko prekybininkai, norėdami pasiekti potencialius klientus. Kaip pastebi rinkodaros ekspertai, dalis verslininkų remiasi tik viena, neretai – pigiausia priemone, kuri pirkėjus pritrauktų į jų valdomas el. parduotuves. Vis dėlto, taikant pavienius rinkodaros veiksmus, neverta tikėtis gerų veiklos rezultatų, rašoma „Omnisend“ pranešime žiniasklaidai.

Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

„Siekiant sutaupyti, skirtingiems rinkodaros veiksmams atlikti galima pasitelkti skirtingus tiekėjus, pavyzdžiui, vieni specializuojasi SMS žinučių siuntime, o kiti kuria įtraukius naujienlaiškius. Tačiau toks sprendimas – nei tvarus, nei rezultatyvus, skirtingai nei daugiakanalė rinkodara. Žinoma, el. rinkodaros veiksmų sutelkimas į „vienas rankas“ gali būti brangesnis, bet viena platforma – ir patogesnė, ir leidžia geriau įvertinti esamą padėtį bei atlikti prognozes“, – sako „Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus.

Aiškus segmentavimas – bene svarbiausias žingsnis

Kaip teigia „EUROVAISTINĖ internete“ klientų išlaikymo komandos vadovas Linas Skinderis, daugiakanalė rinkodara leidžia pasiekti norimą efektą, kurio neįmanoma užtikrinti taikant pavienes reklamines priemones.

„Visai netrukus turėsime „Juodojo penktadienio“ išpardavimus, kurių metu absoliuti dauguma prekybininkų masiškai siųs el. laiškus. Tam, kad jūsų žinutė nepasimestų visame sraute, būtų logiška ją paremti reklama kituose kanaluose: SMS, reklaminiai skydeliai ir kt. Tai leistų ne tik pasiekti didesnę bendrą auditoriją, bet ir atkreipti tikslinių klientų dėmesį“, – pabrėžia L. Skinderis.

Tačiau ekspertas atkreipia dėmesį, kad skirtingų komunikacijos kanalų naudojimas negarantuoja sėkmės – tam būtina tinkama vartotojų segmentacija, kuri įmanoma pasitelkus daugiakanalės rinkodaros įrankius. Anot jo, tai leidžia aiškiai ir suprantamai diferencijuoti skirtingus klientų segmentus.

„Turint daugiakanalei rinkodarai skirtus įrankius, galima aiškiai identifikuoti, kuriame vartotojo elgesio ciklo etape – vertinimo, įsigijimo, sugrįžimo ir pan. – yra kurie klientai. Tai ypač aktualu tiems prekybininkams, kurių el. parduotuvėse lankosi tūkstančiai pirkėjų. Apsipirkimo dažnumas, įsigijamų prekių pobūdis, palikti krepšeliai – tik dalis kriterijų, pagal kuriuos gali būti išskirstyti klientai“, – paaiškina rinkodaros specialistas.

Automatizacija taupo laiką – jei tik tinkamai sustyguota

Identifikavus konkrečius klientų segmentus, sukuriamas jų elgesio modelis, arba „customer life cycle map“. Jame aiškiai aprašomi visi segmentai, jų tipologijos ir pateikiami veiksmai bei patarimai, kaip su konkrečiu segmentu dirbti rinkodaros komandoms.

„Tada prieiname prie kito logiško žingsnio – automatizacijos. Dalis el. parduotuvių vien Lietuvoje gali pasigirti tūkstantine klientų baze, kurią tinkamai apdoroti ir pasiekti tikslinėmis komunikacijos žinutėmis rankiniu būdu būtų tiesiog neįmanoma. Tačiau daugiakanalės rinkodaros įrankiai, su kuriais jau susegmentavote savo pirkėjų ratą, visa tai gali atlikti automatizuotai, ir labai greitai“, – teigia L. Skinderis.

Tam pritaria ir E. Mockus. Pasak jo, rinkodaros veiksmų automatizacija, be jau paminėtų klientų segmentavimo ir elgesio modelių suformavimo, yra vienas esminių el. komercijos verslo atributų.

„Daugelio el. prekybininkų tikslas turėtų būti toks, kad kiekvienas klientas gautų tik tą pasiūlymą, kuris yra aktualiausias jam. Nors ir skamba kiek utopiškai, tai yra el. komercijos Lietuvoje ateitis. Tačiau tam reikia prasibrauti pro didžiulį bendrinės komunikacijos srautą“, – pabrėžia „Omnisend“ marketingo vadovas E. Mockus.

Artėja didžiųjų išpardavimų metas: kaip „Juodasis penktadienis“ gali atnešti „juodai“ gerus rezultatus?

Nors ruduo – tik įsibėgėjo, dalis žmonių jau dabar pradeda galvoti apie kalėdinius pirkinius ar laukia sezoninių išpardavimų, pavyzdžiui, „Juodojo penktadienio“ arba „Kibernetinio pirmadienio“. Tai – ne tik puiki proga pirkėjams sutaupyti įsigyjant norimas prekes pigiau, bet ir verslams – uždirbti daugiau. Tačiau didelis potencialių klientų srautas privilioja ir didelį kiekį prekybininkų.

„Vėlgi, tam, kad pavyktų prasibrauti pro didžiulį konkurentų komunikacijos srautą, teks imtis kiek netradicinių sprendimų. Jei, pavyzdžiui, naujienlaiškiai vartotojus dažniausiai pasiekia ryte, savo pasiūlymus siųskite darbo dienos pabaigoje, kai pirkėjai galės skirti potencialiai daugiau laiko jūsų informacijai. Išnaudokite ir automatizacijas, pavyzdžiui, pasisveikinimo, peržiūrėto produkto, palikto krepšelio ir pan. Taip ne tik priminsite vartotojams apie savo prekes, bet ir galbūt sugeneruosite papildomus pardavimus“, – komentuoja E. Mockus.

Tačiau pagrindiniu konkurenciniu pranašumu rinkodaros ekspertas įvardija tinkamą planavimą. Pasak jo, norint tikėtis sėkmingos „Juodojo penktadienio“, taip pat „Kibernetinio pirmadienio“ komunikacijos kampanijos, jai būtina pasiruošti bent jau porą mėnesių prieš.

„Pati komunikacija turėtų prasidėti jau spalį, nes, kaip bebūtų, šie du įvykiai el. verslams yra svarbiausi metų įvykiai tiek finansine, tiek ir strategine prasme. Būtent šiuo laikotarpiu e. verslai gali būti priversti parodyti savo stipriąsias ir silpnąsias puses. Todėl tinkamas planavimas – mažiausiai pusė darbo sėkmingam rezultatui pasiekti“, – teigia „Omnisend“ marketingo vadovas E. Mockus.

Ekspertas taip pat pataria didžiųjų išpardavimų laikotarpiu susilaikyti nuo pernelyg kardinalių eksperimentų ir susitelkti į laiko patikrintas daugiakanalės rinkodaros priemones. Pasak jo, pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas tiems kanalams, kurie yra veiksmingi ir patvirtinti pagal pernai metų išpardavimų ar kasdienius rezultatus.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Dirbtinio intelekto balsu prabylantys sukčiai: kaip atskirti, ar telefonu kalbatės su tikru žmogumi?

Pastaruoju metu telefoniniai sukčiai pasitelkia dirbtinio intelekto sukurtus balsus, pokalbių modelius ir iš anksto paruoštus monologus. Kokią grėsmę kelia tokia sukčių pažanga ir kaip veikia naujausi apgaulės metodai?

Kyla pagunda įsigyti jau veikiančią e. parduotuvę: kaip nesuklysti?

Socialiniuose tinkluose ir įvairiuose skelbimų portaluose kasdien galima rasti dešimtis pasiūlymų įsigyti jau veikiančias elektronines parduotuves. Vieni žada „paruoštą verslą su sandėliu“, kiti – „unikalų projektą su perspektyva“. Vis dėlto realybėje ne vienas tokių e. parduotuvių pirkėjas nusivilia. Kodėl taip nutinka ir ką verta žinoti prieš priimant sprendimą pirkti jau sukurtą ar veikiančią e. parduotuvę?

„Juodasis penktadienis“ kasmet – vis anksčiau: prekybininkams pataria ruoštis jau dabar

Rugsėjo išpardavimams nutilus, didžiausias metų iššūkis – „Juodasis penktadienis“ – jau beldžiasi į duris. Rinkodaros ekspertai perspėja: delsiantys jam pasiruošti, rizikuoja prarasti ne tik pajamas, bet ir lojalius klientus.

2025-09-08 07:46
Audros regione niekur nedingo: ESO specialistai pataria, kaip joms pasiruošti
2025-08-27 08:50
Netikros nuolaidos „Facebook“: kaip atpažinti apgavikus ir apsaugoti savo verslą
2025-08-23 14:17
Gyvenate šalia elektrinės? Pasitikrinkite – jums gali priklausyti gamybos įmokos lėšos!
2025-08-20 20:21
Vienas žodis ir bankas užšaldys jūsų banko sąskaitą: ekspertai pasakė, ko jokiu būdu negalima daryti
2025-08-18 08:34
Sukčiai skambina ir rašo jūsų tėvams bei seneliams: kaip juos apsaugoti?
2025-08-05 14:15
Vasaros siuntų bumas: ką verta žinoti užsakantiems iš „AliExpress“ ar kitų el. parduotuvių
2025-07-30 08:16
Ar įmanoma atsinaujinti elektroniką neištuštinant sąskaitos?
2025-07-27 14:13
Apie kokias elektros rinkos liberalizacijos galimybes pamiršo vartotojai?
2025-07-23 14:01
Kaip treniruotis su dviračio treniruokliu, kad nenuobodžiautum?
2025-07-23 08:39
KTU ekspertės patarimai – kaip išvengti klaidų, pildant prašymą LAMA BPO sistemoje?
2025-07-21 08:36
Skaitmeninis detoksas atostogų metu - nauda emocinei ir fizinei sveikatai
2025-07-20 14:01
Pametėte savo ar radote svetimą banko kortelę? Štai, ką turite padaryti pirmiausia
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama