„LG Electronics“ (LG) skelbia apie savo antrinės bendrovės „LG Electronics India Limited“ (LGEIL) įtraukimą į Indijos nacionalinę vertybinių popierių biržą (NSE). Šis svarbus įvykis žymi reikšmingą žingsnį LGEIL siekyje tapti nacionaline Indijos korporacija ir sustiprina jos, kaip ilgalaikės partnerės, vaidmenį šalies ekonomikos augime.

„LG Electronics India“
Spalio 14 dieną Mumbajuje, NSE būstinėje, LG surengė įtraukimo į biržą ir ateities vizijos pristatymo ceremoniją, kurioje dalyvavo „LG Electronics“ generalinis direktorius William Cho, finansų direktorius Chang-tae Kim, LGEIL generalinis direktorius Hong-ju Jeon, valdybos pirmininkas Dae-hyun Song, taip pat NSE generalinis direktorius Ashish Chauhan, investuotojai ir analitikai. Skambant rinkos atidarymo varpui, LG generalinis direktorius Cho ir NSE vadovas Chauhan kartu mušė iškilmingą gongą, simbolizuodami LGEIL akcijų prekybos pradžią.
Per pirminį viešą akcijų siūlymą (IPO), LG pasiūlė 15 procentų LGEIL išleistų akcijų (101 815 859 akcijas) pagal pasiūlymo parduoti („offer for sale“) modelį. IPO kaina buvo nustatyta aukščiausiame nurodyto intervalo taške – 1 140 Indijos rupijų už akciją, o paklausa viršijo pasiūlą 54 kartus. Įtraukimas į biržą sugeneravo apie 1,31 mlrd. JAV dolerių (116,05 mlrd. INR).
Įtraukus LGEIL į biržos sąrašus, bendrovė dar labiau įsitvirtina Indijoje. LG tikisi, kad šis žingsnis sustiprins jos augimą rinkoje, kurioje augant pajamoms ir plečiantis viduriniosios klasės namų ūkiams, sparčiai didėja buitinės technikos paklausa. Pasak „Boston Consulting Group“, Indijos vidutinių pajamų namų ūkių dalis (metinės pajamos – nuo 6 000 iki 36 000 JAV dolerių) prognozuojama, kad padidės nuo 29 proc. 2020 m. iki 46 proc. 2030 m.
„Indija dabar yra mūsų „Global South“ strategijos centre“, – sakė „LG Electronics“ generalinis direktorius William Cho, pridurdamas: „Tikimės toliau skatinti tiek LG, tiek LGEIL augimą.“
Ateities vizija: kurti Indijai, gaminti Indijoje, padėti Indijai tapti pasauline lydere.
Kartu su debiutu rinkoje, LG pristatė ilgalaikę viziją stiprinti savo lyderystę Indijoje ir sustiprinti pozicijas. Atsižvelgdama į Indijos gyventojų skaičių ir jos statusą kaip vienos iš didžiausių pasaulio potencialių rinkų, LG planuoja plėsti strategijas, pritaikytas vietiniams klientams ir rinkos poreikiams. Bendrovė sieks išlaikyti pirmaujančią poziciją pagrindinių buitinės technikos ir vartotojų elektronikos produktų rinkoje Indijoje, atsižvelgiant į fizinės prekybos kanalų rinkos dalį.
Pirmoji vizija, „Kurti Indijai“, pabrėžia produktų kūrimą pagal indišką gyvenimo būdą ir poreikius. Remiantis dešimtmečiais kaupta vietine patirtimi, asortimentas jungia prieinamumą, Indijai pritaikytas funkcijas ir dizaino elementus, atspindinčius kultūrines nuostatas. Remdamasi šia patirtimi, LG tęs plėtrą Indijai pritaikytų produktų portfelyje.
Antroji bendrovės vizija, „Gaminti Indijoje“, pabrėžia LG orientaciją į Indijos gamybos plėtrą skatinančią strategiją. LG sukūrė savarankišką vietinę vertės grandinę, apimančią mokslinius tyrimus ir plėtrą, gamybą, pardavimus bei aptarnavimą. Be esamų gamyklų Noidoje ir Punėje, bendrovė investuoja 50,01 mlrd. INR į naują gamyklą Šri mieste, kurioje numatoma sukurti 1 900 tiesioginių ir netiesioginių darbo vietų.
Galiausiai, „Padėti Indijai tapti pasauline lydere“ remiasi šiuo pagrindu ir siekia paversti Indiją svarbia jėga „LG Global South“ strategijoje, orientuotoje į augimo galimybių išnaudojimą besivystančiose rinkose, sparčiai kintant geografinėms ir ekonominėms aplinkybėms. Šia iniciatyva LG sieks padėti Indijai pereiti nuo sparčiai augančios rinkos prie pripažinto inovacijų, gamybos ir talentų centro.
Stiprindama vietines pramonės šakas, vertės grandines ir technologines galimybes, LG sieks įgalinti Indiją parodyti savo meistriškumą pasauliui – nuo pažangios gamybos ir mokslinių tyrimų iki technologijų eksporto ir tvaraus vystymosi. Bendrovė taip pat sieks augti kartu su Indija, palaikydama jos vystymąsi kaip pasaulinės ekonomikos lyderės, tuo pačiu stiprindama savo pozicijas kaip patikimos nacionalinės bendrovės, kuri atstovauja Indijos potencialą pasaulyje.
Bendras geresnės ateities kūrimas
Be produktų, LGEIL toliau stiprins ryšius su klientais, gerindama aptarnavimą po pardavimo ir plečiant metinių priežiūros sutarčių prenumeratos programas, užtikrindama ilgalaikius santykius, kurie tęsiasi ir po pirkimo. Bendrovė taip pat spartins augimą ateičiai pasiruošusiose B2B srityse, teikdama pažangias technologijas komercinėms erdvėms, šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemoms (ŠVOK) bei informacijos ekranams.
Vedama bendros augimo vizijos, LG yra pasirengusi kurti ilgalaikę vertę Indijoje – stiprindama savo vaidmenį šalies pažangoje ir prisidėdama prie jos sėkmės pasaulinėje arenoje.