Elektronika.lt
 2025 m. gruodžio 14 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 14 d. 15:11
„Telia“ pradeda teikti 5G SA internetą namams – VIP klientams rezervuos srauto pajėgumus
Gruodžio 14 d. 13:15
Šventinis bruzdesys didina elektros tinklo rizikas: ekspertai įspėja apie pavojus
Gruodžio 14 d. 11:25
„OpenAI“ duomenų nutekėjimas: kas nutiko ir kaip apsaugoti verslą?
Gruodžio 14 d. 09:33
Globalus investicijų lėtėjimas: kaip Lietuva gali laimėti permainų laikotarpiu?
Gruodžio 14 d. 07:10
Šalies keliuose modernizuoti šviesoforai ir eismo valdymo sistemos: kaip dėl to pasikeis eismo pralaidumas
Gruodžio 13 d. 21:03
Tankai tampa bejėgiai: JAV kariuomenė testuoja spiečių robotų atakas prieš šarvuotą techniką
Gruodžio 13 d. 19:23
Dinamiškoje rinkoje – stabili kaina: už ką mokate įkraudami savo elektromobilį?
Gruodžio 13 d. 17:24
Žaliasis vandenilis: KTU mokslininkai kuria pigesnį kelią į švarią energijos ateitį
Gruodžio 13 d. 15:38
EY tyrimas: 88 proc. darbuotojų naudoja DI, tačiau – tik paprastoms užduotims atlikti
Gruodžio 13 d. 13:28
Šventinis laikotarpis – darbymetis kibernetiniams sukčiams: kokius veiksmus atlikti, kad netektų gailėtis?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Must have farming mods
Farming simulator modhub, Best farming simulator mods
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Vieninteliai Aukštaitijoje: „FAD“ pelnė „Meta“ partnerystės statusą

Publikuota: 2025-07-28 16:02
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai (reklama)

Skaitmeninė rinkodara Lietuvoje jau seniai peržengė eksperimentinių bandymų ribas. Šiandien tai – profesionali, duomenimis grįsta disciplina, kurioje kiekvienas veiksmas turi tikslą, o kiekvienas rezultatas – ataskaitą. Tokioje konkurencingoje rinkoje pasiekti pripažinimą ne tik nacionaliniu, bet ir tarptautiniu lygmeniu – didžiulis įvertinimas.

Vieninteliai Aukštaitijoje: „FAD“ pelnė „Meta“ partnerystės statusą

Šią vasarą skaitmeninės rinkodaros agentūra „FAD“, vadovaujama Tomo Morkūno, gavo oficialų „Meta Business Partner“ statusą, t.y. prestižinį ženklą, kurį „Meta“ suteikia tik aukščiausius kokybės standartus atitinkančioms agentūroms. Ir dar daugiau... Šiuo metu „FAD“ yra vienintelė agentūra visame Aukštaitijos regione, kuri turi šį statusą.

Pripažinimas, kurį pelno tik profesionalai

Tomas Morkūnas neslepia, kad tai – ne atsitiktinumo, o kryptingo darbo rezultatas. „Tokie įvertinimai neatsiranda per naktį. Mūsų komanda nuosekliai dirbo keletą metų, kad pasiektume tokį lygį. Esame dėkingi savo klientams, kurie pasitikėjo mūsų strategijomis ir leido mums įgyvendinti drąsius, bet pamatuotus sprendimus“, – sako jis.

„Meta Business Partner“

Norint tapti „Meta Business Partner“, neužtenka tiesiog investuoti į reklamos kampanijas. Būtina ne tik viršyti reikalaujamą reklamos biudžetą (ne mažiau kaip 450 000 JAV dolerių per 180 dienų), bet ir išlaikyti išskirtinai aukštą kokybės rodiklį. „FAD“ pavyko tai padaryti su 94,9 % kokybės balu ir net 99,6 % tinkamu reklamos išdėstymu „Meta“ kanaluose. Tai nėra tik sausi skaičiai, jie realiai atspindi agentūros darbo efektyvumą, gebėjimą kurti konversijas ir generuoti vertę klientams.

Tikslas – ne reklama, o verslo augimas

Tomas dalijasi vienu iš pavyzdžių: „Vieno mūsų kliento metinė apyvartą pradėjus dirbti su mūsų agentūra išaugo 2,5 karto. Tai e. komercijos verslas, prekiaujantis baldais, kuriam vos per 2 mėnesius „Meta“ Ads ROAS išaugo trigubai, todėl klientas drąsiai ryžosi didinti investicijas į „Meta“ reklamą. Mūsų reklamos kampanijos buvo orientuotos į miegamojo lovomis besidominčią auditoriją. Naudojome tiek „Instagram Reels“, tiek „Facebook“ carousel tipo skelbimus. Bet svarbiausia, kad kiekviena kampanijos detalė buvo paremta duomenimis, tiksliai žinome, kurie pasiūlymai, žinutės ir vizualai veikia geriausiai“.

Tokie rezultatai pasiekiami tik tada, kai rinkodara tampa daugiau nei techniniu procesu. „FAD“ dirba su kiekvienu klientu kaip su partneriu: analizuoja rinką, seka vartotojų elgseną, kuria integruotas reklamos strategijas, kurios apima ne tik „Meta“ kanalus, bet ir Google Ads, SEO bei turinio rinkodarą.

SEO, „Google Ads“ ir kokybiškas turinys – kompleksinis požiūris

Pasak Tomo Morkūno: „FAD“ stiprybė – gebėjimas sujungti skirtingas rinkodaros sritis į vieningą strategiją. Vien turėti gerai sukonfigūruotą „Google Ads“ kampaniją ar aukštas pozicijas paieškoje neužtenka. Tik tada, kai SEO, turinys, reklama ir analitika veikia sinergiškai, galima užtikrinti augimą.

Turinio rinkodara tampa ypač svarbi, nes šiandien nebeužtenka parodyti produktą – reikia kurti pasakojimą. Pasauliniai prekių ženklai (tokie kaip „Nike“ ar „Vinted“) tai jau suprato. Jie ne tik parduoda produktą, bet ir formuoja bendruomenę, identitetą, emocinį ryšį. „FAD“ šiuo keliu veda ir savo klientus.

Kai reklama virsta partneryste

Tomas Morkūnas, „FAD“ vadovas
Tomas Morkūnas, „FAD“ vadovas

Tapimas „Meta Business Partner“ reiškia daugiau nei tik galimybę naudotis papildomais įrankiais. Tai – ir ženklas, kad agentūra dirba ne trumpalaikiais tikslais, o siekia ilgalaikio augimo kartu su savo klientais. Vienas iš tokių pavyzdžių – vietinis masažo salonas Panevėžyje, kuris bendradarbiaudamas su „FAD“ tapo gerai žinomu visame regione. Dėka suteiktų SEO paslaugų ir šiuo metu vykdomų „Meta Ads Leads“ kampanijų, salonas jau neturi laisvų vietų keletą mėnesių į priekį, o savininkas planuoja plėtrą. Viskas prasidėjo nuo išgrynintos tikslinės auditorijos, tikslaus geografinio taikymo ir sistemingai testuojamos komunikacijos. Kiekvienas šios kampanijos žingsnis buvo grįstas duomenimis – nuo kūrybinio sprendimo iki konversijų analizės.

Kaip keičiasi skaitmeninė rinkodara?

Pasak Tomo, artimiausiais metais rinkodaros srityje dominuos dirbtinis intelektas, duomenų analizė ir personalizuotas turinys. Automatizacija jau dabar padeda kurti individualizuotus skelbimus, tačiau tai tik pradžia. „2025-ieji bus metai, kai kampanijų testavimas, duomenų apsauga ir personalizacija taps nebe papildoma funkcija, o esmine strategijos dalimi. Tiesa, net ir tarp visų įrankių svarbiausia išlieka žmonės – komanda, kuri mato ne tik skaičius, bet ir prasmę“, – pabrėžia jis.

Būti oficialiu „Meta Business Partner“ reiškia turėti prieigą prie išskirtinių įrankių, testavimo galimybių, išankstinių funkcijų ir mokymų. „Tai leidžia mūsų klientams būti vienu žingsniu priekyje, nes mes galime testuoti naujus formatus dar prieš jiems pasiekiant plačiąją rinką“, – sako Tomas.

Pasitikėjimo ženklas regioniniams verslams

Šiandien vis daugiau regioninių verslų ima suprasti, kad profesionali rinkodara – ne didmiesčių privilegija. Svarbiausia yra turėti partnerį, kuris ne tik moka paleisti reklamą, bet ir supranta verslo specifiką. „FAD“ komanda šiandien dirba su klientais įvairiose srityse – nuo mažmeninės prekybos iki paslaugų sektoriaus, nuo vietinių verslų iki tarptautinių eksporto rinkų.

„Mūsų tikslas – auginti ne tik reklamos skaičius, bet ir klientų verslą. Kai tavo darbas padeda sukurti naujas darbo vietas, išplėsti veiklą į užsienio rinkas ar tiesiog padvigubinti pardavimus – supranti, kad darai kažką svarbaus, naudingo ir reikalingo“, – sako Tomas Morkūnas.

Regioninis verslas nebėra mažas

Vienas svarbiausių „FAD“ misijos punktų – parodyti, kad profesionali rinkodara neturi geografinės priklausomybės. Nesvarbu, ar verslas įsikūręs Panevėžyje, Pasvalyje ar Kupiškyje – jei yra ambicija, galima pasiekti tiek pat, kiek įmonės iš didžiųjų miestų. Tą patvirtina ir jų klientų istorijos. Regioniniai prekių ženklai, kurie šiandien dirba su užsienio rinkomis, eksportuoja savo prekes ar paslaugas ir nebijo naudotis sudėtingais reklamos kanalais. Kai kurie iš jų pradėjo nuo vos 600 eurų mėnesinio biudžeto, bet po pusmečio jų investicijos išaugo iki kelių tūkstančių ir viskas dėl to, kad matė rezultatą.

Augimas prasideda nuo klausymo

Tomas Morkūnas pabrėžia, kad viena didžiausių skaitmeninės rinkodaros problemų šiandien – perteklinis automatizavimas ir nepakankamas įsiklausymas į klientų verslo modelį. Dėl to „FAD“ pradeda kiekvieną projektą ne nuo įrankių, o nuo klausimų: kas Jūsų klientas, ką jis jau žino apie Jus, ką galvoja, kaip renkasi, kodėl renkasi konkurentus. Tik į šiuos klausimus atsakius galima kurti reklamos kampaniją, kuri realiai keičia situaciją. Būtent toks požiūris lėmė, kad agentūra tapo patikimu partneriu tiek nedideliems vietos verslams, tiek sparčiai augantiems startuoliams.

Dirbtinis intelektas – įrankis, ne atsakymas

Kalbėdamas apie dirbtinį intelektą, Tomas išlieka blaivus optimistas. Jis nemano, kad AI pakeis rinkodaros specialistus, tačiau yra įsitikinęs, jog jis juos „pakoreguos“ – privers dirbti efektyviau, greičiau ir tiksliau. „Jau dabar kai kurias SEO ir reklamos analizės dalis atliekame su AI pagalba , pavyzdžiui, greitesnis A/B testų rezultatų apdorojimas, kūrybinių tekstų generavimas pradiniame etape. Bet sprendimus vis tiek priima žmogus. Kūrybiškumas, intuityvus sprendimų priėmimas, strateginis matymas – tai ne tos sritys, kurias algoritmai jau gali perimti“, – aiškina jis.

Nematoma rinkodaros pusė

Už kiekvienos reklamos, kurią matome socialiniuose tinkluose ar „Google“ paieškoje, slypi daug nematomo darbo: konkurencinės aplinkos analizė, techniniai nustatymai, duomenų integravimas, nuolatinis optimizavimas. „FAD“ komanda pabrėžia, kad būtent šie, klientui nematomi procesai, lemia ilgalaikį rezultatą.

Tomas sako, jog klientai dažnai nustemba sužinoję, kiek daug įrankių, integracijų ir sprendimų reikia vienai gerai kampanijai sukurti, tačiau būtent tokia disciplina ir užtikrina, kad investicija į reklamą virsta ne tik srautu, bet ir pelnu.

Skaitmeninė rinkodara keičiasi greitai, bet pagrindinės mūsų agentūros vertybės išlieka – skaidrumas ir ilgalaikės vertės kūrimas. Šiandien visa tai įrodome ne tik žodžiais, bet ir rezultatais.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
„Xiaomi“ šturmuoja automobilių rinką: per dvejus metus jau pagamino pusė milijono elektromobilių

Elektrinių automobilių rinka nuolat stebina savo tempu, o nauji gamintojai pasirodo ir dingsta greičiau nei bet kada anksčiau. Tačiau tarp visų naujokų išsiskiria „Xiaomi“, kuri per labai trumpą laiką tapo rimtu konkurentu. Kinų technologijų milžinas ką tik paskelbė pagaminęs savo 500 tūkst. elektromobilį.

Už elektrą Lietuvos vartotojų mokama galutinė kaina išliko stabili, o didmeninė kaina šiemet – mažesnė nei vidutiniškai ES šalyse

Sausio–lapkričio mėnesiais mūsų šalyje vidutinė didmeninė elektros kaina buvo 86 Eur/MWh, arba apie 3,4 proc. mažesnė nei ES šalių kainų vidurkis, kuris siekė 89 Eur/MWh. Galutiniams vartotojams elektra šiemet vienuolika mėnesių Lietuvoje vidutiniškai kainavo 25,3 ct/kWh ir tai atitiko ES valstybių vidurkį.

Fiksuotos elektros kainos planų tarifus didino du tiekėjai

Praėjusią savaitę Lietuvoje pasigaminome 48 proc. suvartotos elektros energijos, arba 130,7 GWh, toliau vykstant remontui Elektrėnų komplekse, likusi dalis vartojimui reikalingos elektros importuota iš Švedijos ir Latvijos.

2025 m. gruodis
2025-12-10 21:12
Praėjusią savaitę atšilus orams elektros kaina smuko 5 proc.
2025-12-10 16:13
Gruodį prasideda didžiausios metų šventės: kaip tai gali paveikti elektros kainas?
2025-12-10 13:14
Praėjusią savaitę didmeninė elektros energijos kaina Lietuvoje sumažėjo
2025-12-10 07:24
Danijos žaliųjų technologijų įmonė „Watts“ plečiasi Vilniuje
2025-12-09 18:52
Skambina pavojaus varpais: BYD išstūmė „Volkswagen“, kiniški automobiliai uždirba daugiau
2025-12-09 09:14
„Tesla“ ir GM nusisuka nuo Kinijos: JAV automobilių gigantai slapta traukiasi iš Kinijos glėbio
2025-12-08 07:56
Į pirmąją Šiaurės ir Baltijos šalių „Visa Innovation Program“ grupę pateko aštuonios „fintech“ įmonės
2025-12-06 21:04
„European Energy“ fiksuoja augimą: finansiniai rodikliai gerėja nepaisant svyravimų rinkoje
2025-12-05 07:20
Išmaniųjų telefonų kainos šoktels jau 2026 m. – ir nesunku suprasti kodėl (1)
2025-12-04 16:22
Praėjusią savaitę itin išaugus elektros vartojimui, elektros kainos augo 23 proc.
2025-12-04 07:37
Fiksuotos elektros kainos planų tarifus didino visi trys tiekėjai
2025-12-03 21:02
Įvardijo 3 faktorius, kurie darys įtaką elektros kainoms gruodį
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama