Elektronika.lt
 2025 m. lapkričio 2 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 2 d. 20:13
„Wi-Fi 8“ technologija pakeis viską iš esmės: standartas žadą stabilumą ten, kur labiausiai reikia
Lapkričio 2 d. 17:26
Kai net balsas tampa klastote: DI apgavystės plinta per „WhatsApp“
Lapkričio 2 d. 14:18
Naujoji „nSoft“ mobilios kasos aplikacija „nMobile v2“ iš naujo apibrėžia aptarnavimo standartus
Lapkričio 2 d. 11:29
Baltijos šalių gyventojų apklausa: kas kiek moka už elektrą ir kaip ją taupo?
Lapkričio 2 d. 08:23
Paaiškino, kam po mirties atitenka el. paštas, nuotraukos bei paskyros internete ir kaip visą tai „paveldėti“
Lapkričio 1 d. 20:13
Nuotraukos pradeda gyventi savo gyvenimą, „Windows 11“ sulaukė svarbaus atnaujinimo
Lapkričio 1 d. 17:41
Sporto inovacijos: kaip technologijos transformuoja sportą ir kokių naujovių dar galime tikėtis?
Lapkričio 1 d. 14:20
Švaros paslaugų robotizacija – svarbi verslo efektyvumo dedamoji
Lapkričio 1 d. 11:48
KTU kartu su NKSC susitelkė bendradarbiavimui ir Lietuvos kibernetinio saugumo ekosistemos stiprinimui
Lapkričio 1 d. 08:24
ELECTRO-PJP prekės ženklo matavimo priedų pasiūlymas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Vieninteliai Aukštaitijoje: „FAD“ pelnė „Meta“ partnerystės statusą

Publikuota: 2025-07-28 16:02
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai (reklama)

Skaitmeninė rinkodara Lietuvoje jau seniai peržengė eksperimentinių bandymų ribas. Šiandien tai – profesionali, duomenimis grįsta disciplina, kurioje kiekvienas veiksmas turi tikslą, o kiekvienas rezultatas – ataskaitą. Tokioje konkurencingoje rinkoje pasiekti pripažinimą ne tik nacionaliniu, bet ir tarptautiniu lygmeniu – didžiulis įvertinimas.

Vieninteliai Aukštaitijoje: „FAD“ pelnė „Meta“ partnerystės statusą

Šią vasarą skaitmeninės rinkodaros agentūra „FAD“, vadovaujama Tomo Morkūno, gavo oficialų „Meta Business Partner“ statusą, t.y. prestižinį ženklą, kurį „Meta“ suteikia tik aukščiausius kokybės standartus atitinkančioms agentūroms. Ir dar daugiau... Šiuo metu „FAD“ yra vienintelė agentūra visame Aukštaitijos regione, kuri turi šį statusą.

Pripažinimas, kurį pelno tik profesionalai

Tomas Morkūnas neslepia, kad tai – ne atsitiktinumo, o kryptingo darbo rezultatas. „Tokie įvertinimai neatsiranda per naktį. Mūsų komanda nuosekliai dirbo keletą metų, kad pasiektume tokį lygį. Esame dėkingi savo klientams, kurie pasitikėjo mūsų strategijomis ir leido mums įgyvendinti drąsius, bet pamatuotus sprendimus“, – sako jis.

„Meta Business Partner“

Norint tapti „Meta Business Partner“, neužtenka tiesiog investuoti į reklamos kampanijas. Būtina ne tik viršyti reikalaujamą reklamos biudžetą (ne mažiau kaip 450 000 JAV dolerių per 180 dienų), bet ir išlaikyti išskirtinai aukštą kokybės rodiklį. „FAD“ pavyko tai padaryti su 94,9 % kokybės balu ir net 99,6 % tinkamu reklamos išdėstymu „Meta“ kanaluose. Tai nėra tik sausi skaičiai, jie realiai atspindi agentūros darbo efektyvumą, gebėjimą kurti konversijas ir generuoti vertę klientams.

Tikslas – ne reklama, o verslo augimas

Tomas dalijasi vienu iš pavyzdžių: „Vieno mūsų kliento metinė apyvartą pradėjus dirbti su mūsų agentūra išaugo 2,5 karto. Tai e. komercijos verslas, prekiaujantis baldais, kuriam vos per 2 mėnesius „Meta“ Ads ROAS išaugo trigubai, todėl klientas drąsiai ryžosi didinti investicijas į „Meta“ reklamą. Mūsų reklamos kampanijos buvo orientuotos į miegamojo lovomis besidominčią auditoriją. Naudojome tiek „Instagram Reels“, tiek „Facebook“ carousel tipo skelbimus. Bet svarbiausia, kad kiekviena kampanijos detalė buvo paremta duomenimis, tiksliai žinome, kurie pasiūlymai, žinutės ir vizualai veikia geriausiai“.

Tokie rezultatai pasiekiami tik tada, kai rinkodara tampa daugiau nei techniniu procesu. „FAD“ dirba su kiekvienu klientu kaip su partneriu: analizuoja rinką, seka vartotojų elgseną, kuria integruotas reklamos strategijas, kurios apima ne tik „Meta“ kanalus, bet ir Google Ads, SEO bei turinio rinkodarą.

SEO, „Google Ads“ ir kokybiškas turinys – kompleksinis požiūris

Pasak Tomo Morkūno: „FAD“ stiprybė – gebėjimas sujungti skirtingas rinkodaros sritis į vieningą strategiją. Vien turėti gerai sukonfigūruotą „Google Ads“ kampaniją ar aukštas pozicijas paieškoje neužtenka. Tik tada, kai SEO, turinys, reklama ir analitika veikia sinergiškai, galima užtikrinti augimą.

Turinio rinkodara tampa ypač svarbi, nes šiandien nebeužtenka parodyti produktą – reikia kurti pasakojimą. Pasauliniai prekių ženklai (tokie kaip „Nike“ ar „Vinted“) tai jau suprato. Jie ne tik parduoda produktą, bet ir formuoja bendruomenę, identitetą, emocinį ryšį. „FAD“ šiuo keliu veda ir savo klientus.

Kai reklama virsta partneryste

Tomas Morkūnas, „FAD“ vadovas
Tomas Morkūnas, „FAD“ vadovas

Tapimas „Meta Business Partner“ reiškia daugiau nei tik galimybę naudotis papildomais įrankiais. Tai – ir ženklas, kad agentūra dirba ne trumpalaikiais tikslais, o siekia ilgalaikio augimo kartu su savo klientais. Vienas iš tokių pavyzdžių – vietinis masažo salonas Panevėžyje, kuris bendradarbiaudamas su „FAD“ tapo gerai žinomu visame regione. Dėka suteiktų SEO paslaugų ir šiuo metu vykdomų „Meta Ads Leads“ kampanijų, salonas jau neturi laisvų vietų keletą mėnesių į priekį, o savininkas planuoja plėtrą. Viskas prasidėjo nuo išgrynintos tikslinės auditorijos, tikslaus geografinio taikymo ir sistemingai testuojamos komunikacijos. Kiekvienas šios kampanijos žingsnis buvo grįstas duomenimis – nuo kūrybinio sprendimo iki konversijų analizės.

Kaip keičiasi skaitmeninė rinkodara?

Pasak Tomo, artimiausiais metais rinkodaros srityje dominuos dirbtinis intelektas, duomenų analizė ir personalizuotas turinys. Automatizacija jau dabar padeda kurti individualizuotus skelbimus, tačiau tai tik pradžia. „2025-ieji bus metai, kai kampanijų testavimas, duomenų apsauga ir personalizacija taps nebe papildoma funkcija, o esmine strategijos dalimi. Tiesa, net ir tarp visų įrankių svarbiausia išlieka žmonės – komanda, kuri mato ne tik skaičius, bet ir prasmę“, – pabrėžia jis.

Būti oficialiu „Meta Business Partner“ reiškia turėti prieigą prie išskirtinių įrankių, testavimo galimybių, išankstinių funkcijų ir mokymų. „Tai leidžia mūsų klientams būti vienu žingsniu priekyje, nes mes galime testuoti naujus formatus dar prieš jiems pasiekiant plačiąją rinką“, – sako Tomas.

Pasitikėjimo ženklas regioniniams verslams

Šiandien vis daugiau regioninių verslų ima suprasti, kad profesionali rinkodara – ne didmiesčių privilegija. Svarbiausia yra turėti partnerį, kuris ne tik moka paleisti reklamą, bet ir supranta verslo specifiką. „FAD“ komanda šiandien dirba su klientais įvairiose srityse – nuo mažmeninės prekybos iki paslaugų sektoriaus, nuo vietinių verslų iki tarptautinių eksporto rinkų.

„Mūsų tikslas – auginti ne tik reklamos skaičius, bet ir klientų verslą. Kai tavo darbas padeda sukurti naujas darbo vietas, išplėsti veiklą į užsienio rinkas ar tiesiog padvigubinti pardavimus – supranti, kad darai kažką svarbaus, naudingo ir reikalingo“, – sako Tomas Morkūnas.

Regioninis verslas nebėra mažas

Vienas svarbiausių „FAD“ misijos punktų – parodyti, kad profesionali rinkodara neturi geografinės priklausomybės. Nesvarbu, ar verslas įsikūręs Panevėžyje, Pasvalyje ar Kupiškyje – jei yra ambicija, galima pasiekti tiek pat, kiek įmonės iš didžiųjų miestų. Tą patvirtina ir jų klientų istorijos. Regioniniai prekių ženklai, kurie šiandien dirba su užsienio rinkomis, eksportuoja savo prekes ar paslaugas ir nebijo naudotis sudėtingais reklamos kanalais. Kai kurie iš jų pradėjo nuo vos 600 eurų mėnesinio biudžeto, bet po pusmečio jų investicijos išaugo iki kelių tūkstančių ir viskas dėl to, kad matė rezultatą.

Augimas prasideda nuo klausymo

Tomas Morkūnas pabrėžia, kad viena didžiausių skaitmeninės rinkodaros problemų šiandien – perteklinis automatizavimas ir nepakankamas įsiklausymas į klientų verslo modelį. Dėl to „FAD“ pradeda kiekvieną projektą ne nuo įrankių, o nuo klausimų: kas Jūsų klientas, ką jis jau žino apie Jus, ką galvoja, kaip renkasi, kodėl renkasi konkurentus. Tik į šiuos klausimus atsakius galima kurti reklamos kampaniją, kuri realiai keičia situaciją. Būtent toks požiūris lėmė, kad agentūra tapo patikimu partneriu tiek nedideliems vietos verslams, tiek sparčiai augantiems startuoliams.

Dirbtinis intelektas – įrankis, ne atsakymas

Kalbėdamas apie dirbtinį intelektą, Tomas išlieka blaivus optimistas. Jis nemano, kad AI pakeis rinkodaros specialistus, tačiau yra įsitikinęs, jog jis juos „pakoreguos“ – privers dirbti efektyviau, greičiau ir tiksliau. „Jau dabar kai kurias SEO ir reklamos analizės dalis atliekame su AI pagalba , pavyzdžiui, greitesnis A/B testų rezultatų apdorojimas, kūrybinių tekstų generavimas pradiniame etape. Bet sprendimus vis tiek priima žmogus. Kūrybiškumas, intuityvus sprendimų priėmimas, strateginis matymas – tai ne tos sritys, kurias algoritmai jau gali perimti“, – aiškina jis.

Nematoma rinkodaros pusė

Už kiekvienos reklamos, kurią matome socialiniuose tinkluose ar „Google“ paieškoje, slypi daug nematomo darbo: konkurencinės aplinkos analizė, techniniai nustatymai, duomenų integravimas, nuolatinis optimizavimas. „FAD“ komanda pabrėžia, kad būtent šie, klientui nematomi procesai, lemia ilgalaikį rezultatą.

Tomas sako, jog klientai dažnai nustemba sužinoję, kiek daug įrankių, integracijų ir sprendimų reikia vienai gerai kampanijai sukurti, tačiau būtent tokia disciplina ir užtikrina, kad investicija į reklamą virsta ne tik srautu, bet ir pelnu.

Skaitmeninė rinkodara keičiasi greitai, bet pagrindinės mūsų agentūros vertybės išlieka – skaidrumas ir ilgalaikės vertės kūrimas. Šiandien visa tai įrodome ne tik žodžiais, bet ir rezultatais.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
„European Energy“ parduoda hibridinį saulės ir energijos kaupiklių parką Latvijoje bendrovei „Sampension“

Baltijos šalyse veikianti Danijos bendrovė „European Energy“ reinvestuoja kapitalą, parduodama 111 MW galios hibridinį saulės ir energijos kaupimo projektą instituciniam investuotojui.

Užbaigtas 45 mln. eurų kvietimas elektros kaupimo įrenginiams: rinkos poreikis viršijo skirtą sumą

Spalio 30 d. baigėsi Energetikos ministerijos inicijuota paramos priemonė juridiniams asmenims įsirengti didelės galios elektros energijos kaupimo įrenginius, kurie skirti teikti balansavimo paslaugas elektros perdavimo sistemos operatoriui. Priemonei buvo skirta 45 mln. eurų.

„Škoda“ augimas pranoko rinkos rezultatus

Per pirmuosius tris 2025 m. ketvirčius „Škoda Auto“ prekių ženklui Europoje pavyko pardavimo rodiklius auginti sparčiau nei plėtėsi visa rinka, o bendrovės elektromobiliai pateko tarp populiariausių. Čekijos įmonė taip pat užfiksavo stiprius pagrindinius finansinius rodiklius – augino tiek pajamas, tiek pelną.

2025 m. lapkritis
2025-11-02 16:25
„Skaylink“ grupę įsigijo „Vodafone“
2025-11-01 16:26
Spalį elektros kainos kilo 25 proc.: ko laukti lapkritį?
2025-11-01 06:15
Dirbtinio intelekto lūžis Europoje: planas, kuris gali kardinaliai perrašyti Europos technologijų ateitį
2025 m. spalis
2025-10-31 07:36
Didmeninės ir mažmeninės elektros energijos kainos mažėjo
2025-10-30 13:19
Praėjusią savaitę išaugus vėjo energijos gamybai, elektros kaina Lietuvoje mažėjo net 39 proc.
2025-10-28 19:23
Lietuvoje per savaitę atpigo elektra
2025-10-22 13:10
Praėjusią savaitę išaugus vartojimui elektros kaina Lietuvoje augo 3 proc.
2025-10-22 07:35
Fiksuotos kainos planų tarifus didino vienas tiekėjas
2025-10-21 19:16
„Tele2“ rezultatai: daugiau pajamų ir sumokėtų mokesčių
2025-10-20 21:05
Per savaitę elektra brango
2025-10-20 15:14
Leidėjai trina rankomis: „Microsoft“ siūlo modelį, kuris privers dirbtinio intelekto gigantus mokėti leidėjams
2025-10-19 16:26
VERT nustatė elektros energijos reguliuojamų paslaugų kainų viršutines ribas
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama