Vieną didžiausių Europoje „Apple Premium“ formato parduotuvių tinklą valdanti Italijos bendrovė „C&C“ įsigijo „iDeal“ prekės ženklą Lietuvoje ir savo mažmeninės prekybos tinklą papildė 7 naujomis parduotuvėmis mūsų šalyje. Šis strateginis įsigijimas seka neseniai sėkmingai įvykdytą plėtrą Estijoje ir Latvijoje ir reikšmingai stiprina „C&C“ pozicijas Baltijos šalių rinkoje.

Po „iDeal“ įsigijimo „C&C“ veikia aštuoniose Europos šalyse ir iš viso turi 130 parduotuvių. Įgyvendinti sandorį padėjo audito ir finansų konsultacijų bendrovė „PwC“.
„Lietuvos „iDeal“ integracija į mūsų grupę yra svarbus mūsų bendrovės tarptautinio augimo etapas, – teigia „C&C S.p.A.“ direktorių valdyba, – ši operacija ne tik sustiprina mūsų pozicijas Baltijos šalių rinkose, bet ir suburia komandą, turinčią solidžią patirtį ir viziją, kuri puikiai sutampa su mūsų vizija. Mes ir toliau esame įsipareigoję investuoti į kokybę, mokymus ir į žmones orientuotą technologinį mažmeninės prekybos modelį. Džiaugiamės galėdami pasveikinti „iDeal“ ir jos komandą prisijungus prie „C&C“. Šis įsigijimas reiškia tiek geografinę plėtrą, tiek mūsų įgūdžių ir ryšių su klientais praturtinimą."
Naujuoju „iDeal“ generaliniu direktoriumi paskirtas Lukas Vasiliauskas, iki šiol ėjęs vykdomojo direktoriaus pareigas. Pasak jo, prisijungimas prie tarptautinės „C&C“ grupės atveria tiek naujų „iDeal“ augimo perspektyvų, tiek galimybių suteikti geriausią patirtį klientams.
„Tapimas šios stiprios tarptautinės įmonių grupės dalimi žymi naują mūsų įmonės raidos etapą. Tai – ne tik mūsų komandos darbo pripažinimas, bet ir galimybė dar sparčiau augti, diegti inovacijas bei pasiūlyti dar daugiau vertės mūsų klientams ir partneriams“, – pažymi L. Vasiliauskas.
„iDeal“ įtraukimas į „C&C“ grupę taip pat patvirtina prekės ženklo, reikšmingai prisidėjusio prie „Apple“ produktų diegimo Lietuvoje, palikimą ir meistriškumą. „iDeal“ kelionė prasidėjo 1997 m., kai „Apple“ buvo žinoma tik ribotam leidybos, dizaino ir IT specialistų ratui. Tačiau „iDeal“ vizija nuo pat pradžių buvo aiški: atskleisti „Apple“ gaminių potencialą, kad jie savo kokybe, naujovėmis ir universalumu galėtų patraukti platesnę auditoriją.
2007 m. „iDeal“ pirmoji Lietuvoje pradėjo taikyti specialios „Apple Premium Reseller“ parduotuvės koncepciją. Bėgant metams „Apple“ suteikė „iDeal“ parduotuvėms keletą prestižinių įvertinimų: trims salonams suteiktas „Apple Premium Reseller“, vienam salonui - „Apple Authorized Reseller“, o „Panoramos“, Vilniaus „Akropolio“ ir „Megos“ prekybos centruose esantiems „iDeal“ salonams suteiktas aukščiausias „Apple Premium Partner“ statusas. Šie pasiekimai liudija, kad „iDeal“ nuolat investuoja į darbuotojų mokymus pagal oficialias „Apple“ programas, taip užtikrindama aukščiausio lygio klientų aptarnavimą ir asmenines konsultacijas.
2024 m. „iDeal“ pardavimo pajamos siekė daugiau kaip 49,8 mln. eurų, grynasis pelnas – 1,02 mln. eurų.
Šis patirties ir dėmesio klientams paveldas yra tvirtas pagrindas „iDeal“ integracijai su „C&C“. Svarbiausias šio perėjimo veiksnys bus „C&C“ puoselėjamas „People Around Technology“ principas, pabrėžiantis žmonių svarbą technologijų srityje.