Prasidėjus pandemijai sparčiai ir stabiliai kilo „Netflix“ prenumeratorių skaičius, tad iš vaizdo perdavimo bangos pasipelnyti suskubo ir kitos kompanijos – „Disney“, „HBO“, „Apple“ ir dar daugiau. Dėl mažėjančio pelno augimo „Netflix“ žada įsilieti ir į kompiuterinių žaidimų rinką, praneša žiniasklaidos įmonė „The Information“.
Pranešime teigiama, jog srautinio vaizdo perdavimo rinkos lyderė kalbėjosi su keletu vaizdo žaidimų industrijos atstovų ir šiuo metu ieško, kas galėtų lyderiauti naujajai žaidimų kūrimo atšakai. Kol kas neaišku, ar „Netflix“ žada pati kurti žaidimus nuo nulio ar siekia tik publikuoti kitų studijų kūrinius. Taip pat nežinoma ar kompanija siūlytų žaidimų parsisiuntimą, ar eitų radikalesniu keliu ir siūlytų žaidimus srautinio perdavimo principu, taip konkuruodama su „Microsoft“ sukurtu „Project xCloud“, „Amazon Luna“ bei „Google Stadia“.
Kol kas aišku viena – „Netflix“ siūlymas bus paremtas prenumerata ir siūlys žaidėjams įvairius žaidimus už mėnesinį mokestį, panašiai kaip „Apple Arcade“ bei „Xbox Game Pass“. Taip pat skelbiama, kad įmonė nesinaudos reklamos monetizacijos tikslais.
„Netflix“ atstovas teigė: „Mūsų prenumeratoriai vertina siūlomo turinio gausą ir kokybę, būtent dėl to mes praplėtėme savo siūlymus – nuo serialų iki dokumentikos, originalių laidų vietos kalba bei realybės šou. Jiems taip pat patinka tiesiogiai prisidėti prie mėgstamų istorijų, kaip „Bandersnatch“, „You v. Wild“ ar žaidimų paremtų „Stranger Things“, „La Casa de Papel“ ir „To All the Boys“. Būtent dėl to mes nekantraujame ateityje pasiūlyti daugiau interaktyvių pramogų.“
Dar 2019-aisiais „Netflix“ direktorius Reed Hastings patvirtino populiarių vaizdo žaidimų patrauklumą, pasakydamas „Mes konkuruojame su (ir pralaimime) „Fortninte“ labiau, nei „HBO“, jau tuo metu parodydamas aiškų kompanijos susidomėjimą kompiuterinių žaidimų rinka.