Elektronika.lt
 2025 m. spalio 5 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 5 d. 11:35
Ką daryti, jei pamiršote „iPhone“ telefono atrakinimo kodą?
Spalio 5 d. 08:46
Kai atstumas išnyksta: kaip bevielio ryšio technologija pranoko Teslos viziją?
Spalio 4 d. 19:33
Miniatiūrinis lustas pradeda 6G revoliuciją
Spalio 4 d. 17:37
Robotas su dirbtiniu intelektu išmoko žaisti badmintoną
Spalio 4 d. 14:19
Ką daryti, jei pamiršote „Android“ telefono atrakinimo šabloną ar kodą?
Spalio 4 d. 11:17
Kodėl lietuviai internete labiausiai bijo prarasti „save“? Tyrimas atskleidžia naujas kibernetinio saugumo tendencijas
Spalio 4 d. 08:39
Nenaudojamų prietaisų baterijoms šaltasis metų laikas – didžiausias iššūkis
Spalio 3 d. 20:26
Pasiūlymas atrodė juokingas: dirbtinio intelekto sprendimai glumina net Nobelio premijos laureatus (1)
Spalio 3 d. 17:24
VPN – ant bangos, tačiau daugelis nežino, kokia yra tikroji funkcija
Spalio 3 d. 14:21
Iš anoniminio srauto – į lojalius klientus: į pagalbą – sena gera naujienlaiškių rinkodara
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Fun football drills
Football Training Equipment, Defending drills football, Kids football training kit
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Kaip vartotojai reaguoja į reklamą internete?

Publikuota: 2014-08-06 12:05
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Rinkodaros žinučių efektyvumas internete ir požiūris į jį keičiasi. Per daugelį metų sukaupti „Gemius“ duomenys rodo, kad, vartotojams vis rečiau spaudžiant ant tradicinių reklamos skydelių, auga „post-view“ efekto reikšmė.

Internautai vis rečiau į reklaminius pasiūlymus reaguoja nedelsiant. Tai rodo metai iš metų mažėjantis paspaudimų ant reklaminių skydelių ir tiesioginių konversijų (apsilankymų reklamuojamo produkto puslapyje) skaičius. Vis dėlto ši tendencija atspindi ne mažesnį reklamos efektyvumą, o vartotojų elgsenos pasikeitimus: reklamuojamo produkto jie ieško savarankiškai – tikslinėje svetainėje apsilankydami patys arba pasitelkdami paieškos sistemas. Taigi reklama internete, nepaisant jos formato (reklamos skydelis, vaizdo siužetas ar rėmėjo nuoroda), vis dažniau tampa kibirkštimi, kuri įžiebia vartotojo susidomėjimą, o ne įrankiu tiesioginėms konversijoms.

„Gemius“ surinktų interneto srauto duomenų analizė leidžia nustatyti periodus ir laiko momentus, kuomet kontaktą su reklama turėję internautai dažniausiai ieško informacijos apie produktą, paslaugą ar prekės ženklą.

Esminės srautų analizės išvados:

  • Interneto vartotojai labiausiai domisi reklama per pirmąsias 20 minučių nuo jos pamatymo.
  • Ilgesniu laikotarpiu, reklamoje skelbiamos informacijos dažniausiai ieškoma per 3 valandas po kontakto. Vėliau komunikacijos efektyvumas, tai yra vartotojo noras ieškoti informacijos, mažėja kol išnyksta visiškai. Reklamos poveikio laikas skiriasi priklausomai nuo rinkos segmento ir trunka nuo kelių valandų iki keliolikos dienų.
  • Pastebėta, kad interneto vartotojų veikla yra cikliška. Reklamos efektyvumas (internauto noras ieškoti informacijos apie produktą) vėl pasiekia aukštą lygį po 24, 48, 72 ir t. t. valandų. Taigi susidomėjimas reklama turi savo pakilimus ir nuosmukius, o 24 valandų ciklų skaičius priklauso nuo produkto kategorijos. Sprendimo įsigyti naują telefoną priėmimui reikia daugiau laiko, todėl tokia reklama išlieka veiksminga iki 7 dienų, o susidomėjimas paskutinės minutės pasiūlymais nuslūgsta po 48–72 valandų, t. y. 2–3 ciklų.
Kaip vartotojai reaguoja įreklamą internete?

Minėtosios įžvalgos skatina tobulinti interneto reklamos kampanijų efektyvumo matavimui skirtus įrankius ir metodus, diegiant naujas paradigmas, kurios užtikrintų kampanijų valdymo veiksmingumą.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
„Tesla“ atidaro Europos plėtros centrą: investicijos, inovacijos ir naujas etapas elektromobilių rinkoje

„Tesla“ jau daugelį metų laikoma viena pažangiausių elektromobilių gamintojų pasaulyje. Bendrovė garsėja ne tik inovatyviais automobiliais, bet ir nuolatiniu siekiu plėsti savo tyrimų bei plėtros tinklą. Netrukus ši vizija taps dar labiau matoma Europoje, tai bendrovė patvirtino, kad Berlyne, Vokietijoje, bus atidarytas naujas tyrimų ir plėtros centras.

Prie nacionalinės elektros gamybos augimo rugsėjį prisidėjo augusi šiluminių elektrinių generacija

Rugsėjo mėnesį šalyje pasigaminome apie 73 proc. vartojimui reikalingos elektros. Šiluminės elektrinės, palaikančios šalies elektros tinklų stabilumą, per mėnesį pagamino apie 16 proc. suvartotos elektros, kai rugpjūtį jos patenkino apie 14 proc. elektros vartojimo poreikio.

Rugsėjį elektra Lietuvoje – pigesnė nei Lenkijoje, bet brangesnė nei Estijoje: ko gyventojams tikėtis spalį?

Rugsėjo mėnuo gyventojus Lietuvoje pasitiko ir staigiai atkeliavusiu rudeniu, ir elektros energijos infrastruktūros gedimais regione. Tai turėjo įtakos ir kainoms biržoje, Lietuvos kainų zonoje. Rugsėjį didmeninė kaina biržoje brango 3 proc. Nepaisant to, šį rugsėjį elektros kaina išliko beveik tokiame pačiame lygyje kaip ir tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, o lyginant su 2023-aisiais – buvo 39 proc. mažesnė.

2025 m. spalis
2025-10-01 21:42
Praėjusią savaitę dėl sumažėjusios vėjo jėgainių gamybos elektros kaina augo 52 proc
2025-10-01 07:30
Didmeninės elektros kainos – tokios pat kaip lygiai prieš metus
2025 m. rugsėjis
2025-09-30 10:51
MTEP išlaidos Lietuvoje pernai augo 6,5 proc.: svarbiausią šuolį užtikrino valstybė ir aukštasis mokslas
2025-09-29 16:52
Didmeninė elektros energijos kaina pakilo
2025-09-29 10:37
„Fima“ grynina savo veiklą: parduos intelektualių transporto sistemų verslo dalį
2025-09-29 06:14
JAV teismas tarė žodį: „Google“ neturės parduoti „Android“ ir „Chrome“, bet praras monopolijos ginklą
2025-09-28 12:28
Kinijos automobilių milžinas GAC žengia į Europą: pirmasis automobilių salonas bus atsidarytas Lenkijoje
2025-09-26 21:26
„Kesko Senukai“ tapo įgaliotu „Apple“ produktų pardavėju Baltijos šalyse
2025-09-25 19:24
Naujas „fintech“ žaidėjas Lietuvoje – „payabl.“ pasirinko Vilnių plėtrai Baltijos šalyse ir Skandinavijoje
2025-09-25 13:15
Lietuvos kosmoso sektorius plečiasi sparčiau nei planuota: 44 įmonės, milijoniniai kontraktai ir realūs projektai
2025-09-25 07:25
„Modus Group“ pusmetis: augančios pajamos, gerėjantis pelningumas ir nauji automobilių prekių ženklai
2025-09-24 21:28
Informacijos ir ryšių veiklos proveržį Lietuvoje lėmė inovatyvios paslaugos ir orientacija į eksportą
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama