„Google“savo turinio tinkle Šiaurės Amerikoje pradėjo priiminėti trečiųjų šalių reklamą, pranešė „Information Week“. Tai reiškia, kad „Google“ „AdSense“ reklamos programa turės daugiau galimybių padidinti iš reklamos gaunamas pajamas.
Pasak „Google“ atstovų, ši naujovė leis reklamdaviams bendradarbiauti su „Google“ sertifikuotomis reklamos agentūromis ir kitomis įgaliotomis įmonėmis, skelbsiančiomis „Google“ kontekstinę reklamą ir stebėsiančioms reklaminių kampanijų internete eigą.
Kadangi trečiųjų šalių reklama gali būti netinkamo pobūdžio, „Google“ reikalauja, kad reklamos skelbėjai gautų išankstinį bendrovės sutikimą tokiai veiklai. Skelbiama, jog „Google“ jau sertifikavo bendroves „DoubleClick (DFA)“, „Mediaplex“, „DoubleClick Rich Media“, „Eyeblaster“, „EyeWonder“ ir keletą kitų.
Įdomu, kad tarp jų nėra „Microsoft“ priklausančios „Atlas“, pastebi „Information Week“. „Google“ atstovė spaudai leido suprasti, kad tai esanti „techninė klaida“: pasak jos, sertifikavimo galimybės jau buvo aptartos su „Atlas“, ir šiai bendrovei gali būti leista naudotis „AdSense“ „kada nors ateityje“. Ji nekomentavo prielaidos, kad „Google“ imsis skelbti „Yahoo!” aptarnaujamą reklamą.