Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 25 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 25 d. 20:47
Nuo asfalto nulipti drąsinantis elektrinis SUV: kaip gamintojai dėlioja šį pasjansą?
Balandžio 25 d. 18:22
Kosmoso agentūrai NASA Lietuvoje sukurtas palydovas pasiekė orbitą – testuos saulės bures
Balandžio 25 d. 16:36
AOC dovana turinio kūrėjams – tobula drobė tikroms spalvoms „Graphic Pro U3 Series“
Balandžio 25 d. 14:36
Gegužę – svarbūs pokyčiai tūkstančiams „Shopify“ vartotojų (1)
Balandžio 25 d. 12:27
Grėsmės vaikų mobiliuosiuose telefonuose: ką apie tai galvoja tėvai?
Balandžio 25 d. 10:41
Išmanioji buitinė technika: kaip ji gali padėti sumažinti elektros sąskaitą?
Balandžio 25 d. 08:32
HMD pristatė tris atnaujintus „Nokia“ mygtukinius telefonus
Balandžio 24 d. 20:16
Kaip išjungti ar perkrauti visų modelių „iPhone“
Balandžio 24 d. 17:16
Nuo blynus kepančių robotų iki miesto priežiūros technologijų – „Tech_Champ 2024“ hakatone komandos kūrė naujoves
Balandžio 24 d. 14:32
Pristatytas 816 AG „Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE“ kupė
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Naujienos » Telekomunikacijos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Skaitmeninių finansinių paslaugų įmonė „Credit24“ įsidiegė inovatyvią vartotojų skambučių valdymo sistemą, gerokai supaprastinančią ir pagreitinančią klientų patirties valdymo procesą. Remdamasi patirtimi kitose šalyse, įmonė didina investicijas į „fintech“ sprendimus, teikiant prioritetą klientų patirčiai, aptarnavimo greičiui ir tikslumui.

Nuo šiol skambinantys į įmonės klientų aptarnavimo centrą išgirs personalizuotas temas pagal savo asmeninę situaciją ir iškart bus nukreipti į atitinkamą konsultantų skyrių. Taip siekiama klientams dar greičiau, patogiau ir paprasčiau suteikti rūpimus atsakymus.

„Įprastai įmonės skambučių valdymo paslaugą užsakinėja išorėje, todėl dažnai atsiliepęs agentas turi perduoti skambutį kitai už atitinkamą klausimą atsakingai komandai. Mes skambučių valdymą dabar perkėlėme pas save ir sujungėme su savo sistema, kuri leidžia iškart atpažinti klientą. Jei vartotojas skambina iš jau užregistruoto telefono numerio, dabar mes galime gan tiksliai nuspėti, dėl ko jis gali skambinti. Todėl nuo šiol pateikiame ne bendras, o konkrečiai skambinančiam klientui aktualias temas, ir sutrumpindami jo kelionę greičiau nukreipiame į atitinkamą konsultantų komandą, – sako „Credit24“ Klientų patirties valdymo vadovė Donata Stoškuvienė. – Pavyzdžiui, vienas vartotojas turi paruoštą kredito didinimo pasiūlymą, kitas nėra išnaudojęs viso savo kredito linijos limito, o trečio įmoka vėluoja. Visiems jiems pateiksime skirtingas temas, kad į klausimą jiems būtų atsakyta greičiau.“

Dažniausiai pasitaikančias užklausas naujoji sistema leido ir automatizuoti. Pavyzdžiui, norintys sužinoti informaciją apie mokėjimus, jų datą ir sumą galės iškart gauti SMS žinute.

„O jei vartotojas susiduria su sunkumais ir žino, kad uždels mokėjimą, jis gali ir be pokalbio su konsultantu telefone įvesti dienų skaičių, kiek įmoka vėluos. Mūsų sistemoje tuomet matysis, kad vartotojas pranešė apie vėlavimą, ir konsultantas jam nebeskambins apie tai priminti. Toks funkcionalumas yra visiška naujiena“, – teigia D. Stoškuvienė.

Specialistės nuomone, konkurentai tokių sprendimų dar nėra įdiegę.

„Tyrinėdami rinką, nematėme jokių panašių sprendimų mūsų šalyje, išskyrus telekomunikacijų sritį. Tačiau ir čia pastebėjome, jei siūlomos temos netenkina ir vartotojas nori pasikalbėti su darbuotoju, tokią funkciją labai sunku rasti. Atsižvelgėme į tai ir pridėjome galimybę bet kuriuo skambučio metu būti sujungtam su konsultantu. Papildomai, jei vartotojas perskambina paros laikotarpyje, sistema suras tą patį konsultantą, su kuriuo paskutinį kartą kalbėjo klientas“, – pasakoja D. Stoškuvienė.

Ši technologija buvo įdiegta remiantis kitų grupės „IPF Digital“, kuriai priklauso prekės ženklas „Credit24“, rinkų patirtimi. Atnaujintą skambučių valdymo sistemą sėkmingai naudoja įmonės filialai Čekijoje, Estijoje, Ispanijoje, Latvijoje ir Suomijoje, tačiau Lietuvoje sukurta sistema kol kas turės daugiausiai temų pasirinkimų. Technologija buvo įdiegta bendradarbiaujant su žinoma Didžiosios Britanijos telekomunikacijų bendrove „Natterbox“.

Nepriekaištinga klientų patirtis, anot D. Stoškuvienės, yra vartojimo kreditų sektoriuje lyderiaujančios įmonės prioritetas. Taip pat šiuo metu ketinama atnaujinti klientų prisijungimą prie savitarnos sistemos internete bei paraiškų teikimą, jų palengvinimui įdiegti „Smart ID“ įrankį.

„Klientų aptarnavimas mums labai svarbus, o finansiniuose produktuose klientas visada lygina ir vertina greitį, paprastumą, mažiau žingsnių. Tai ir siekiame suteikti, todėl nuolat ieškome modernių sprendimų ir stengiamės būti savo sektoriaus lyderiais“ – teigia specialistė.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.




Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama