Praėjusį pirmadienį sutrikęs „U Mobile“ ryšio tiekimas sukėlė didelį susirūpinimą dėl kompanijos ryšio tinklo patikimumo. Kompanijos vykdantysis direktorius dr. Kaizad Heerjee užtikrino, jog kompanija jau ėmėsi priemonių tam, kad tokie ryšio sutrikimai nepasikartotų ateityje.
„Pripažįstame, kad „U Mobile“ nuvylė savo klientus, kurie iš mūsų tikisi geresnės kokybės paslaugų. Siekdami atkurti pasitikėjimą mūsų kompanija, mes padvigubinome pajėgas“, – sakė Kaizad Heerjee.
Kompanijos vykdantysis direktorius atsisakė nurodyti, kiek dar investicijų prireiks šiam tikslui pasiekti, taip pat jis nenurodo, kiek pajamų kompanija neteko sutrikus ryšiui, nes šiuo metu kompanijai svarbiausia išlaikyti vartotojus savo ryšio tinkle.
Telekomunikacijų kompanijos „U Mobile“ 3G ryšys, tiekiamas naudojantis „ZTE Corp.“ mobiliojo ryšio infrastruktūra, sutriko š. m. spalio 31 d., prieš pat pusiaudienį ir po dviejų valandų buvo atstatytas. Vis dėlto, didelė tinklo apkrova vėl jį sutrikdė, visiškas ryšio atkūrimas užtruko ilgiau nei penkias valandas.
Praėjusių metų pabaigoje „U Mobile“ pristatė savo naują strateginį partnerį Kinijos telekomunikacijų įrangos tiekėją „ZTE Corp“. Anksčiau kompanija sėkmingai bendradarbiavo su telekomunikacijų bendrovėmis: Kinijos „Huawei“ ir Švedijos „Ericsson“.
K. Heerjee neigia, jog partnerių pasikeitimui įtakos turėjo „ZTE Corp.“ siūlomos žemesnės kainos. „ZTE Corp.“ yra mūsų strateginis partneris, todėl kaina nėra pagrindinis veiksnys, svarbiausia – ilgalaikiai įsipareigojimai, kuriuos siūlo „ZTE Corp.“, – teigė K. Heerjee.
Bandydami kompensuoti žalą daugiau nei milijonui savo vartotojų „U Mobile“ siūlys nemokamus SMS 24 valandas per parą lapkričio 10 d., gruodžio 10 d. ir sausio 10 d. Mobilaus interneto vartotojai gaus nemokamus 500 MB trims mėnesiams, pradedant nuo lapkričio 10 d.
„U Mobile“ yra sparčiausią mobilųjį ryšį tiekiantis operatorius Malaizijoje.