Elektronika.lt
 2025 m. lapkričio 6 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 5 d. 20:21
Popieriaus lapas ir šaldytuvo durelės: slaptas triukas, kuris padės jums sutaupyti krūvas pinigų
Lapkričio 5 d. 17:42
KTU profesorius: fizika nėra uždaryta tik tarp laboratorijos sienų
Lapkričio 5 d. 14:17
Jaunieji mokslininkai per 4 minutes pavergė publiką – išrinkti „Tyrėjų Grand Prix 2025“ nugalėtojai
Lapkričio 5 d. 11:33
Naujos kartos „AGON by AOC“ QD-OLED žaidimų monitoriai
Lapkričio 5 d. 08:40
Devynis kartus pamatuojantis verslas – ant elektromobilumo lūžio taško: akivaizdi nauda ar mados vaikymasis?
Lapkričio 4 d. 20:21
Paprastos klaidos, kurios gali kainuoti brangiai: taip kondicionierius gali trigubai padidinti sąskaitą už elektrą
Lapkričio 4 d. 17:29
Popieriaus pabaiga logistikoje – ar Lietuvos vežėjai pakeliui į skaitmeninį traukinį?
Lapkričio 4 d. 14:07
Žalingo turinio internete mastai auga: specialistai ragina nedelsti saugesnio interneto temą įtraukti į švietimo procesus
Lapkričio 4 d. 11:49
Ar kosmosas labai aukštai? Ne, kosmosas yra labai greitai!
Lapkričio 4 d. 08:47
Elektronikos „vaiduokliai“ stalčiuose: kas nutinka, kai technologijos lieka užmirštos?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Naujienos » Telekomunikacijos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

EK kviečia savanoriškai diegti automobilių saugumo sistemą

Publikuota: 2009-08-25 06:20
Tematika: Telekomunikacijos
Inf. šaltinis: IVPK

Š. m. rugpjūčio 21 d. Europos Komisija paskutinį kartą visas ES šalis paragino sparčiau savanoriškai diegti naują automobilių pagalbos iškvietos technologiją, kuri padėtų išgelbėti 2 500 gyvybių per metus.

Kai įvyksta rimta automobilio avarija, pagalbos iškvietos sistema automatiškai surenka Europos bendrąjį pagalbos numerį 112 ir informaciją apie automobilio buvimo vietą nusiunčia artimiausiai pagalbos tarnybai. Tai gali padėti perpus sumažinti laiką, per kurį suteikiama pagalba, sumažinti sunkių sužalojimų ir išgelbėti žmonių, kurie nežino arba negali pasakyti, kur jie yra, gyvybę. Šiuo metu valdžios institucijos, automobilių bendrovės ir judriojo ryšio operatoriai pagalbos iškvietos sistemą diegia savanoriškai. Kol kas sistema neveikia nė vienoje ES valstybėje. Priimtame politikos dokumente Komisija įspėja, kad, jei iki 2009 m. pabaigos įgyvendinant sistemą reikšmingos pažangos nebus pasiekta, Komisija gali pasiūlyti reguliavimo priemones šios gelbėjimo technologijos diegimui visoje Europoje paspartinti. 2008 m. Europos keliuose įvyko per 1,2 mln. avarijų, kuriose žuvo 39 000 žmonių ir daugiau kaip 1,7 mln. buvo sužeisti.

„Europos keliuose žūsta per daug žmonių. Kiekvieną savaitę girdžiu apie kelių eismo įvykius, kuriuose pagalbos iškvieta būtų buvusi naudinga. Metas valstybėms narėms ir sektoriaus atstovams pereiti nuo žodžių prie darbų, – sakė už informacinę visuomenę ir žiniasklaidą atsakinga ES Komisijos narė Viviane Reding. – ES lygmeniu, visų pirma padedami Europos Parlamento, padarėme viską, ką reikia – nustatyti visi pagrindiniai pagalbos iškvietos sistemai įgyvendinti būtini standartai. Vien dėl to, kad vyriausybės nesiima reikiamų veiksmų, europiečiai neturėtų būti verčiami ilgai laukti, kol bus įdiegta sistema, galinti išgelbėti jų gyvybę. Norėčiau, kad pirmieji automobiliai su pagalbos iškvietos sistema mūsų keliuose pasirodytų jau kitais metais; jei pagalbos iškvietos sistemos įgyvendinimas nebus paspartintas, Komisija yra pasirengusi nustatyti aiškias taisykles, kad įpareigotų valstybių vyriausybes, sektoriaus atstovus ir pagalbos tarnybas imtis veiksmų.“

Komisija pateikė politikos dokumentą, kuriame išdėstė strategiją, kaip pradedant nuo kitų metų iki 2014 m. užtikrinti, kad visuose naujuose automobiliuose Europoje būtų diegiama prieinama pagalbos iškvietos sistema. Įdiegus pagalbos iškvietos sistemą, kuri pradeda veikti automatiškai, jei keleiviai jos negali įjungti patys, Europos Sąjungoje būtų galima išgelbėti iki 2 500 gyvybių per metus ir sunkių sužalojimų sumažinti 10–15 %. Komisijos siūlomos priemonės padėtų užtikrinti, kad pagalbos iškvieta veiktų visose ES šalyse ir visų markių ir visų kilmės šalių automobiliuose.

Norint įgyvendinti pagalbos iškvietos sistemą, būtinas visapusiškas automobilių ir telekomunikacijų sektorių, taip pat visų ES valstybių nacionalinių valdžios institucijų bendradarbiavimas – pastarosios turi užtikrinti, kad jų pagalbos tarnybos būtų tinkamai pasirengusios naudoti pagalbos iškvietos sistema.

Nors technologija jau parengta, o sektoriaus atstovai jau suderino bendrus ES standartus, šešios ES valstybės (Airija, Danija, JK, Latvija, Malta ir Prancūzija) dėl galimų išlaidų vis dar nėra pasirengusios prisiimti įsipareigojimų.

Pastangas užtikrinti, kad telefonų tinklai ir pagalbos tarnybos pasirengtų pagalbos iškvietos sistemą diegti visos Europos automobiliuose, visiškai remia Europos Parlamentas , 15 pagalbos iškvietos susitarimo memorandumą pasirašiusių ES valstybių (Austrija, Čekija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Kipras, Lietuva, Nyderlandai, Portugalija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija ir Vokietija) ir trys kitos Europos šalys (Islandija, Norvegija ir Šveicarija).

Kitos šešios šalys (Belgija, Bulgarija, Lenkija, Liuksemburgas, Rumunija ir Vengrija) remia pagalbos iškvietos sistemą ir yra pasirengusios pasirašyti susitarimą.

Prieš užtikrindamos visišką pagalbos iškvietos sistemos parengtį visoje ES, šalys turi susitarti dėl suderinto sistemos diegimo bendrų standartų bei gairių ir atlikti sistemos diegimui būtinus praktinius bandymus (bandomieji projektai pradėti vykdyti kai kuriose ES šalyse, įskaitant Austriją, Čekiją, Italiją, Nyderlandus, Suomiją ir Vokietiją). Pagal savo Konkurencijos ir inovacijų programą Komisija gali finansiškai paremti tokius projektus ir visuomenės informavimo apie šios technologijos veikimą kampanijas.

Dėl kelių eismo įvykių ES ūkis per metus netenka per 160 mlrd. EUR. Visuose ES automobiliuose įrengus pagalbos iškvietos sistemą per metus būtų galima sutaupyti 26 mlrd. EUR, o sistemos įrengimas automobilyje pagal apskaičiavimus kainuotų mažiau nei 100 EUR . Ši sistema būtų naudinga ne tik vartotojams, bet ir verslui, nes automobilių ir telekomunikacijų sektorius turėtų galimybę pasiūlyti naujas patobulintas programas ir paslaugas (pvz., skaitmeninius tachografus arba elektronines rinkliavas), pagrįstas visuose automobiliuose įrengta pagalbos iškvietos sistema, ir naudoti palydovinę buvimo vietos nustatymo technologiją.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
HMD pristatė išskirtinį hibridinį „Touch 4G“ telefoną, kuris pasiūlys debesyje saugomas programėles

Kinijos bendrovė šiemet pristatė ne vieną naują įrenginį, o dabar debiutuoja išskirtinis telefonas. HMD paskelbė apie naująjį „Touch 4G“ modelį, kuris yra savotiška alternatyva, tarp mygtukinio ir išmaniojo telefono.

Pristatytas naujasis „Vivo V60e“ išmanusis telefonas su 200 MP pagrindine kamera

Gamintojas dar praėjusią savaitę paskelbė apie du naujus „V60“ serijos išmaniuosius telefonus, tačiau naujienos ties tuo nesibaigia. Dabar pristatytas ir naujasis „Vivo V60e“ modelis. Pažvelkime, kokiomis savybėmis jis pasižymi.

Pristatytas „itel A100C“ išmanusis telefonas, kuris primena dar neišleistą „OnePlus“ flagmaną

„Transsion“ priklausanti bendrovė „itel“ dar gegužės mėnesį paskelbė apie „A90“ išmaniojo telefono modelį. Dabar gamintojas skelbia ir apie dar vieną naujieną. Oficialiai pristatytas naujasis „itel A100c“.

2025 m. lapkritis
2025-11-04 18:11
Įjungtas „WhatsApp“ žinučių vertimas vienu paspaudimu
2025-11-04 16:44
Iki lapkričio 10 dienos išjungiamas senasis 3G ryšys Panevėžio ir Utenos apskrityse
2025-11-02 19:41
„Vivo X300“ ir „X300 Pro“ pristatyti globaliai: kainos ir baterijų nuosmukis
2025-11-02 12:07
„Honor“ paskelbė apie „X5c“ serijos išmaniuosius telefonus, kurių kaina nesiekia nė 100 eurų
2025-11-01 19:26
„iQOO Neo 11“ – geriausias ekranas segmente ir ilgai laukti patobulinimai
2025-11-01 10:23
„Nothing Phone (3a) Lite“ – kas tu esi ir kam egzistuoji?
2025 m. spalis
2025-10-31 19:42
„OPPO Find X9“ ir „X9 Pro“ pristatyti globaliai: kainos ir savybės
2025-10-31 12:45
„Huawei“ pristatė naująjį „nova 14i“ modelį su „Qualcomm“ procesoriumi ir didelės talpos baterija
2025-10-31 10:25
„Motorola“ pristatė itin ploną išmanųjį telefoną „Moto X70 Air“
2025-10-31 06:14
Pristatytas nė 200 eurų nekainuosiantis „Realme 15x“ telefonas su 144 Hz atsinaujinimo dažniu
2025-10-30 09:55
„Samsung“ pristatė vos 100 eurų kainuosiantį „Galaxy M07“ modelį su „MediaTek“ pagamintu lustu
2025-10-30 07:25
Balionai danguje, atsakomybė ant žemės – kodėl operatoriai neblokuoja ryšio? (1)
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama