Vargu ar daug kam patinka reklamos, įterptos į mėgstamų įrenginių sąsają. „Android“ gamintojai dažnai kritikuojami dėl per didelio pasiūlymų kiekio, tačiau pastaraisiais metais „Apple“ nedvejoja reklamos „iOS“ sistemoje. Be to, nuo 2026 m. sausio 1 d. „App Store“ parduotuvėje atsiras dar daugiau reklamos, kaip pati „Apple“ paskelbė atnaujintoje savo svetainės skiltyje „Apple Ads“.
„Apple“ milžinė išsamiai aprašė naujas sąlygas reklamuotojams dėl papildomų reklamjuosčių įtraukimo į paieškos rezultatus „App Store“. Primename, kad šiuo metu paieškos rezultatuose gali būti tik viena reklamjuostė, tačiau 2026 m. jų bus įtraukta daugiau.
„Paieška yra pagrindinis būdas, kuriuo dauguma žmonių atranda ir atsisiunčia programas „App Store“, o beveik 65 procentai atsisiuntimų įvyksta iškart po paieškos.“ Kad reklamuotojams būtų suteikta daugiau galimybių skatinti atsisiuntimus iš paieškos rezultatų, „Apple Ads“ rodys papildomus skelbimus visose paieškos užklausose.
Paieškos skelbimai padeda vartotojams rasti jūsų programą būtent tada, kai jie ieško programų, kurias galėtų atsisiųsti. Kai vartotojai ieško „App Store“, jūsų reklama gali būti rodoma paieškos rezultatų viršuje. Nuo 2026 m. pristatysime daugiau reklamų, kad padidintume jų pasirodymo paieškos rezultatuose galimybes.



