Pandemijos metu smarkiai išaugę planšetinių kompiuterių pardavimai kuris laikas mažėjo, tačiau naujausi duomenys rodo, kad situacija keičiasi. Dabar pasirodė ir naujausi pardavimų duomenys, kurie rodo pozityvius ženklus.

Antrojo šių metų ketvirčio duomenys atskleidžia, jog planšetinių kompiuterių pardavimai auga. Tarptautinės tyrimų bendrovės „International Data Company“ (IDC) duomenimis, ketvirčio metu pristatyta 38,3 mln. įrenginių, o tai yra 13 proc. daugiau nei prieš metus.
Teigiama, kad pagrindinės augimo priežastys yra planšetinių kompiuterių keitimo ciklai, naujų modelių pristatymai bei Kinijoje taikomos subsidijos. Be to, dalis gamintojų sąmoningai didino atsargas tikėdamiesi muitų įvedimo, o tai taip pat paskatino bendrą pristatymų skaičių.
Kaip ir anksčiau, daugiausia planšetinių kompiuterių pasaulyje pardavė JAV technologijų bendrovė „Apple“. Kompanija pirkėjams pristatė 12,7 mln. įrenginių, užimdama 33 proc. rinkos ir fiksuodama 2,4 proc. metinį augimą.
Laipteliu žemiau rikiuojasi „Samsung“, kuri antrojo šių metų ketvirčio metu pirkėjams pristatė 7,2 mln. planšečių ir tai leido užimti 18,7 proc. rinkos. „Galaxy Tab“ serijos modeliai populiarumu išsiskyrė Lotynų Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose bei Europoje.
Trečioji vieta atiteko „Lenovo“ su3,1 mln. pristatytų planšetinių kompiuterių, o tai užtikrino 8,2 proc. visos rinkos. Įspūdingus rezultatus užfiksavo „Amazon“, o šios kompanijos įrenginių pardavimai išaugo net 205 proc.
Bendrovė užėmė 8 proc. rinkos ir tapo sparčiausiai augančiu prekės ženklu tarp penkių didžiausių gamintojų. Penktojoje vietoje įsitvirtino „Xiaomi“ su 2,8 mln. pristatytų planšečių ir 7,4 proc. rinkos dalimi.
Ekspertai spėja, kad artimiausiais mėnesiais planšetinių kompiuterių rinka išliks aktyvi, tačiau augimo tempai priklausys nuo pasaulinės ekonominės situacijos, vartotojų perkamosios galios bei tolesnių valstybinių subsidijų programų, ypač Azijos regionuose.