Elektronika.lt
 2025 m. lapkričio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 23 d. 08:35
Dėl jų elektros sąskaitos per metus gali išaugti ir šimtu eurų: kas tie tylieji elektros vagys?
Lapkričio 22 d. 18:28
„Huawei“ paskelbė apie „HarmonyOS 6“ platformos versiją, dirbtinis intelektas įgaus dar daugiau galių
Lapkričio 22 d. 08:40
Kibernetinio saugumo specialistų stygius – per didelė kaina valstybei
Lapkričio 21 d. 20:39
Kibernetinis nuodas, kurio daugelis nepastebi: atskleidė, kaip DI tampa pavojingu melų įrankiu
Lapkričio 21 d. 15:25
Komentatorių pinklės: ar verslas turi priemonių kovai?
Lapkričio 21 d. 13:27
ESO investicijos į modernų elektros tinklą Alytaus regione: šiemet nutiesta jau daugiau kaip 70 kilometrų kabelinių linijų
Lapkričio 21 d. 09:52
Autonominių sunkvežimių potencialas kelia intrigą: kada kelius patikėsime robotams?
Lapkričio 20 d. 19:33
Žmonija mėgina įžiebti savo Saulę: pradedamas montuoti pavojingiausias reaktorius pasaulyje
Lapkričio 20 d. 17:45
Pristatytas sprendimas, leidžiantis saugiau naudoti skirtingus DI įrankius
Lapkričio 20 d. 15:23
Naujos kartos „Gemini 3“ – didžiausias „Google“ dirbtinio intelekto šuolis iki šiol
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Naujienos » Įvykiai, renginiai Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Elektriniai traukiniai Minsko link pajudės kitąmet

Publikuota: 2015-08-11 19:09
Tematika: Įvykiai, renginiai
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Vienoje moderniausių Lietuvoje geležinkelio stočių, Kenoje, plušantys darbininkai oranžinėmis ir geltonomis liemenėmis – ženklas, kad pro šią stotį jau greitai važiuos elektriniai traukiniai. Čia įrengiami pamatai atramoms, kurios laikys kontaktinį tinklą. Iš viso Kenos stoties teritorijoje greičiau nei per tris mėnesius planuojama išlieti apie pusę tūkstančio pamatų.

Laukti liko nedaug – 2016-aisiais geležinkelio linijos nuo Naujosios Vilnios iki sienos su Baltarusija elektrifikacijos projektą planuojama pabaigti. Kai Baltarusijos geležinkeliai savo ruožtų elektrifikuos ruožą nuo sienos su Lietuva iki Molodečno, greitieji elektriniai traukiniai kaimyninių šalių sostines sujungs per dvi valandas.

28,6 kilometro ilgio geležinkelio ruožo nuo Naujosios Vilnios iki Lietuvos sienos su Baltarusija elektrifikavimo darbus atlieka didelę patirtį geležinkelių infrastruktūros modernizavimo projektuose turinti intelektualių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“. Specialistai darbus pradėjo balandžio mėnesį, o dabar pasiekė Kenos geležinkelio stotį.

„Kenos stotyje padvigubinome pajėgas ir pasitelkėme daugiau technikos, kad galėtume dirbti sparčiau. Nesinori sulaukti rudeninių liūčių ir žiemos šalčių, nes tai sulėtintų tempus. Be to, tai vienas intensyviausiai naudojamų geležinkelio ruožų Lietuvoje. Dirbti galime tik per eismo pertraukas, kurios yra ribotos, tačiau privalome laikytis projekto terminų“, – sako „Fima“ Projektų vykdymo departamento direktorius Artūras Šuliauskas.

Geležinkelio linijos elektrifikavimo darbus darbininkai pradėjo nuo Baltarusijos pasienio ir artėja Naujosios Vilnios link. Nuo Gudagojo stoties pasienyje iki Kenos jau sumontuotos visos vieno kelio atramos ir netrukus bus pradėtos montuoti gembės, kurios laikys kontaktinį tinklą.

„Ši atkarpa pati sudėtingiausia pirmiausia dėl to, kad tai – pasienio ruožas ir reikia įvairių suderinimų norint čia privažiuoti. Be to, gamtinės sąlygos gana sudėtingos, daug pelkynų“, – paaiškino A. Šuliauskas.

Pirmoji atkūrus nepriklausomybę elektrifikuojamoje geležinkelio linijoje darbai vyksta etapais. Iš pradžių liejami betoniniai pamatai. Išliejus dalį pamatų, ant jų pradedamos statyti atramos, prie jų montuojamos gembės. Rudenį Lietuvą turėtų pasiekti speciali kontaktinį elektros tinklą tiesianti technika. Tuomet darbininkai pradės tiesti elektros tinklą ten, kur jau įrengtos atramos.

Iš viso atramų pamatams bus sunaudota daugiau nei 5000 tonų betono, o metalinėms konstrukcijoms – per 3000 tonų plieno. Ruože bus nutiesta apie 138 km varinio kontaktinio tinklo laido ir daugiau kaip 165 km bronzinio nešančiojo lyno, pastatyta virš 2000 metalinių konstrukcijų.

Planuojama, kad geležinkelių elektrifikavimas Lietuvoje šiuo projektu nesibaigs. Elektriniai traukiniai turėtų pasiekti ir Klaipėdą. Tuomet kelionė traukiniu iš sostinės į pajūrį sutrumpėtų iki 2–3 valandų, o krovinius nuo Baltijos iki Juodosios jūros būtų galima gabenti vien elektriniu traukiniu. Elektriniai lokomotyvai yra galingesni, greitesni, efektyvesni ir mažiau teršia aplinką.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama