„Mazda6e“ naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose pelnė aukščiausią – penkių žvaigždučių – saugumo įvertinimą. Dviejose kategorijose – suaugusiųjų ir vaikų keleivių apsaugos – naujasis elektromobilis pasiekė itin aukštą 93 proc. galimų balų rezultatą. Be to, modelis surinko 74 proc. už pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugą ir 77 proc. – už saugumo pagalbinių sistemų veikimą.

93 proc. rezultatas suaugusiųjų apsaugos kategorijoje apima maksimalų įvertinimą smūgio šonu į apsaugos barjerą bandyme ir gerą ar pakankamą apsaugą visoms svarbiausioms kūno dalims sudėtingesnio šoninio smūgio į stulpą metu. Specialiai sukurta papildoma oro pagalvė, sumažinanti keleivių tarpusavio susidūrimo riziką šoninio smūgio atveju, užtikrino gerą vairuotojo ir priekinio keleivio apsaugą. Priekinių ir galinių sėdynių galvos atlošai taip pat veiksmingai apsaugojo nuo kaklo patempimų galinio smūgio metu.
Vaikų apsaugos kategorijoje penkerių durų „Mazda“ hečbekas taip pat surinko 93 proc. bendrą įvertinimą, gaudamas maksimalius balus susidūrimų bandymuose tiek priekinio, tiek šoninio smūgio atvejais, vertinant šešerių ir dešimties metų vaikų apsaugą. Vaikų kėdučių montavimo patikra (CRS Installation Check) įvertinta aukščiausiais balais, o keleivių stebėjimo sistema, perspėjanti vairuotoją nepalikti vaikų automobilyje be priežiūros, sulaukė teigiamo įvertinimo.
Pažeidžiamų eismo dalyvių kategorijoje „Mazda6e“ daugeliu atvejų užtikrino gerą arba pakankamą pėsčiųjų apsaugą. Autonominio avarinio stabdymo (AEB) ir važiavimo juostos laikymosi sistemos pelnė maksimalius balus už motociklininkų apsaugą. Automobilis puikiai įvertintas ir dviračių vairuotojų apsaugos srityje – tiek dėl AEB sistemos veikimo, tiek dėl durelių atidarymo įspėjimo funkcijos, o iš viso šioje kategorijoje surinko 74 proc. bendrų balų.
Platus pažangių vairuotojo pagalbos sistemų (ADAS) asortimentas padėjo pasiekti solidų 77 proc. saugumo pagalbinės įrangos įvertinimą. AEB sistema greitai reagavo į kitus automobilius, o standartinėse komplektacijose diegiama vairuotojo būklės stebėjimo sistema atpažino nuovargį ir išsiblaškymą. Važiavimo juostos laikymosi funkcija švelniai koregavo automobilio judėjimo trajektoriją, o greičio asistentas tiksliai atpažino vietinius greičio apribojimus.
„Mazda6e“ saugumą taip pat sustiprina žemas svorio centras, ideali 47:53 svorio paskirstymo proporcija ir tinkamai subalansuotos važiavimo dinaminės savybės. Į vairuotoją orientuotas salono dizainas bei pažangi žmogaus ir mašinos sąsaja (HMI) padeda išlaikyti dėmesį kelyje. Naujasis „Mazda6e“ sujungia japonišką filosofiją, apgalvotą dizainą ir pažangias technologijas, kad suteiktų rafinuotą, patogią ir saugią elektromobilio patirtį.