Elektronika.lt
 2025 m. lapkričio 11 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 11 d. 11:28
Ką verta žinoti apie telefono baterijų keitimą: tvarumo ir ekonomikos klausimas
Lapkričio 11 d. 08:27
Kaip teisingai paslėpti tekstą PDF dokumente „Preview“ aplikacijoje
Lapkričio 10 d. 20:26
Legendinė NASA laboratorija tuštėja: atleidimai smogia „Jet Propulsion“, mokslas lieka be ateities
Lapkričio 10 d. 17:11
Pristatytas pirmasis visiškai elektrinis „Macan GTS“
Lapkričio 10 d. 14:26
Nebeprisitinderiaujantiems: pažinčių programėlėse – ir sintetiniai partneriai, ir pinigų tykantys sukčiai
Lapkričio 10 d. 11:40
Sukčiai atranda naują nišą – elektromobilių įkrovimo stoteles: pataria, į ką atkreipti dėmesį
Lapkričio 10 d. 08:45
„Poco“ siūlo savo naujausius išmaniuosius telefonus „Poco X7 Pro“, „Poco M7 Pro 5G“ ir „Poco M7“
Lapkričio 9 d. 20:41
Kosmose pabuvoję lietuviški lazeriai gali padėti pasiekti kvantinės kriptografijos proveržį
Lapkričio 9 d. 16:28
Trumpa pranešimų gaviklių sėkmės istorija – viską pakeitė vienas įrenginys
Lapkričio 9 d. 11:17
Lietuvių sukurti moduliai panaudoti didžiausiame stoge integruotos saulės elektrinės projekte Danijoje
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Naujienos » Elektronika, technika Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Po pusšimčio metų atgimusi bendrovė pristatė keistą automobilį – tokio dar nesate matę

Publikuota: 2019-03-26 09:14
Tematika: Elektronika, technika
Autorius: Dina Sergijenko
Aut. teisės: ©Delfi.lt
Inf. šaltinis: Delfi.lt

„Hispano-Suiza“ buvo automobilių gamintojas, kurio pavadinimą geriau žinojo istorinių automobilių tyrinėtojai nei šiuolaikinio automobilių pasaulio stebėtojai. Dar iki Pirmojo pasaulinio karo atsiradęs gamintojas kūrė milžiniškus prabangius limuzinus, o 1968 m. savo veiklą nutraukė. Galbūt todėl žinia, kad ši markė grįžta po pusšimčio metų su įspūdinga naujiena, sukėlė nemenką ažiotažą.

Ženevos automobilių parodoje parodytas modelis – su niekuo nepalyginamas. Na, galbūt tik su „Eadon Green“, britais, neslepiančiais susižavėjimo vintažinių automobilių formomis. Kaip bebūtų, „Hispano Suiza“ kompanija parodė „Carmen“ pavadintą elektromobilį. Kodėl elektrinį? Mat būtent ispanų gamintojas 1900-aisiais sukūrė vieną pirmųjų pasaulyje elektromobilių, tačiau šis taip ir nepajudėjo toliau nei prototipo stadija.

©Alexander Migl (CC BY-SA 4.0) | en.m.wikipedia.org
©Alexander Migl (CC BY-SA 4.0) | en.m.wikipedia.org

O prie ženklo atgaivinimo prisideda ne kas kitas, kaip pagrindinio senosios „Hispano-Suiza“ kompanijos investuotojo proproanūkis Miguelis Suque Mateu. Būtent jam kilo mintis realizuoti savo protėvių idėją – gaminti elektra varomus automobilius.

Žinant šią istoriją atrodo nieko keisto, kodėl „Carmen“ išorė taip primena senovinius automobilius: pūsti galiniai sparnai, aptaki priekinė dalis, formos, iš vienos pusės lyg ir vintažinės, iš kitos – ypač modernios. Interjere – tas pats. Tiesiai priešais vairuotojo akis – milžiniškas skaitmeninis prietaisų skydelis. Pačiame centre – dar vienas ekranas, kuriame – absurdiškai dideli įvairūs automobilio prietaisų valdymo mygtukai. Pavyzdžiui, čia galite įsijungti rūko žibintus ar įprastus.

Galiausiai, akį traukiančia raštuota medžio apdaila papuošta centrinėje turi keturias ventiliavimo angas, o vairuotojui po ranka keistose stačiakampėse formose įtaisyti trys mygtukai: du langų atidarymui, vienas – avarinių žibintų įjungimui. Tačiau sportinio profilio sėdynės ir versta oda aptrauktas vairas – klasikinio dizaino pavyzdžiai, kurių pavydėtų bet kuris automobilių restauratorius.

Automobilis eklektiškas ir, neabejotinai, vienos nuomonės apie jį nebus. Visiškai tikėtina, kad dalis žmonių į „Carmen“ badys pirštais ir kraipys galvas, tačiau be abejonės netrūks tokių, kurie norės turėti tokį modelį savo garaže ir kolekcijoje.

Tik vargu ar aplinkinių nuomonė itin rūpės „Hispano-Suiza“ savininkams. Jie automobilio atraminę struktūrą pagamino iš anglies pluošto, o vietoje vidaus degimo variklio įtaisė elektrinę jėgainę. Teigiama, kad „Carmen“ generuoja kiek daugiau nei 1000 AG ir iki 100 km/val. toks automobilis, sveriantis beveik 1,7 t, gali pagreitėti per mažiau nei 3 sekundes.

Tiesa, įspūdingas pagreitis reikalauja aukų. Kai dauguma elektrinius superautomobilius pristačiusių gamintojų gyrėsi, kad jų kūriniai viena įkrova nuvažiuoja apie 500 km, „Hispano-Suiza Carmen“, turintis 105 kWh talpos bateriją, įveikia 400 km. Ir tai – nėra aišku, kokį matavimo ciklą elektromobilį pagaminusi kompanija pasitelkė – ar gamintojams palankesnį NEDC, ar labiau realų važiavimą keliuose atspindintį WLPT. Bendrovė prisipažįsta, kad elektromobilį kūrė atsižvelgdama į tendencijas ir tai, kad ilgainiui nuvažiuojamo atstumo gali reikėti daugiau, tad „Carmen“ pritaikytas ir talpesnėms baterijoms.

Kaip ten bebūtų, pusšimtį metų tylėjusi ir daugiau nei 80 metų naujo modelio neišleidusi bendrovė tvirtai pasiryžusi pagaminti 19 tokių „Carmen“ elektromobilių. Jeigu norėtųsi tokį įsigyti, teks pakloti apie 1,7 mln. JAV dolerių. Ir, tikėtina, kad savąjį elektromobilį gautumėte jau 2020 m. viduryje.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama