Elektronika.lt
 2025 m. liepos 12 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Liepos 11 d. 20:49
Jeigu savo namuose turite kaitlentę – reikėtų suklusti: šią klaidą daro daugelis, o tai gali brangiai kainuoti
Liepos 11 d. 17:28
„Samsung“ pristatė naują sulenkiamų išmaniųjų kartą
Liepos 11 d. 14:23
Vilniaus universiteto tyrimas įvertino egzaminų rezultatus: kas daro didžiausią įtaką mokinių pasiekimams?
Liepos 11 d. 11:21
99 atvejais iš 100 navigacijos telefone pakaks, bet vienas kartas gali būti lemiamas: kada nerizikuoti?
Liepos 11 d. 08:43
„Astrolight“ sėkmingai išbandė lazerinio ryšio terminalą su Lietuvos Karinėmis jūrų pajėgomis
Liepos 10 d. 20:47
Mokslininkams pavyko tai, ko nesitikėjo niekas: saulė atskleidė slapčiausią savo pusę
Liepos 10 d. 17:58
Įspėja dėl karščio pavojų: vasarą baterijos gali virsti sprogmenimis
Liepos 10 d. 14:13
Kauno rajonas pristato išmaniąją naujieną gyventojams – startuoja oficiali savivaldybės programėlė
Liepos 10 d. 11:23
Tyrimas: Lietuvos jaunimas dirbtinį intelektą aktyviai naudoja mokymuisi, bet darbo paieškai – dar vangiai
Liepos 10 d. 08:26
Išmanus pasirinkimas: kaip sutaupyti pinigų ir tausoti gamtą renkantis telefoną?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Produktų apžvalgos » IT sprendimai, programinė įranga Dalintis | Spausdinti

„Telia“: DI su klientais jau dirba kaip specialistas, bet „nemiegantis kolega“ nėra pigus

Publikuota: 2025-02-25 08:28
Tematika: IT sprendimai, programinė įranga
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Biure užgesus šviesoms, darbą dalyje įmonių šiandien perima dirbtinis intelektas. Kiekvieną naktį jis kuria suasmenintus pasiūlymus tūkstančiams žmonių, o ryte – ruošiasi patarinėti telefonu su klientais kalbančiam konsultantui.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Biure užgesus šviesoms, darbą dalyje įmonių šiandien perima dirbtinis intelektas (DI). Kiekvieną naktį jis kuria suasmenintus pasiūlymus tūkstančiams žmonių, o ryte – ruošiasi patarinėti telefonu su klientais kalbančiam konsultantui. „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovas Vygintas Domarkas sako, kad „nemiegantis darbuotojas“ dar tik mokosi perprasti žmogiškas emocijas, bet gebėjimą įsigilinti į individualius vartotojų poreikius jau galima vadinti prilyginti specialistams.

„Telia“: DI su klientais jau dirba kaip specialistas, bet „nemiegantis kolega“ nėra pigus
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

„Daugelis klientų net nežino, kad jų paslaugų paketus jiems parinko būtent dirbtinės smegenys. Pro DI „akis“ nepraslysta nei sunaudotų duomenų kiekiai, nei naujai užsakytos arba pakeistos paslaugos, nei kiti vartojimo ypatumai – jos stebi visą kliento kelionę. Deja, tokie pažangūs vidiniai procesai nėra panacėja – jais susiviliojusios įmonės privalo įvertinti, ar brangios ir daug mokymo duomenų reikalaujančios DI sistemos tikrai duos pakankamą grąžą“, – įspėja „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovas V. Domarkas.

Nuobodūs skaičiai virsta patraukliais pasiūlymais

„Next Best Offer“ sistema „Telia“ debesijoje veikia kaip išmanus rekomendacijų variklis, analizuojantis daugybę kliento elgesio aspektų. Ji stebi ne tik bazinę informaciją apie suvartojamus duomenis, bet ir sudėtingesnius veiksnius – kliento pasirenkamą televizijos turinį, naudojamų paslaugų kombinacijas bei net požiūrį į kainas. Sistema taip pat fiksuoja, kada ir kokiomis aplinkybėmis klientai naudojasi paslaugomis, ieškodama dėsningumų ir galimų problemų.

„Kiekvienas klientas mūsų sistemoje turi savo skaitmeninį dvynį – virtualų profilį, kuris mokosi iš realaus žmogaus elgesio ir padeda numatyti jo poreikius. Tai nėra statiškas modelis – jis kasdien atsinaujina, prisitaiko ir keičiasi kartu su kliento įpročiais. Tokiu būdu galime ne tik reaguoti į esamas situacijas, bet ir mokytis nuspėti kliento poreikius vadovaujantis duomenimis“, – aiškina V. Domarkas.

„Next Best Offer“ veikia visą parą, kas naktį generuodama ir atnaujindama pusę milijono pasiūlymų, kuriuos kas mėnesį pamato 45 tūkst. Klientų ne tik skaitmeniniiuose, tačiau visuose „Telia“ aptarnavimo kanaluose. Visi šie pasiūlymai yra unikalūs, pritaikyti konkrečiam vartotojui pagal jo naudojimosi istoriją ir įpročius.

Nė vienas atsiliepimas nelieka neperskaitytas

Dirbtinis intelektas naudojamas ne tik personalizuotoms rekomendacijoms, bet ir giluminei klientų atsiliepimų analizei. „Telia“ DI įrankis kasdien išanalizuoja apie 500 klientų komentarų, kurie per metus sudaro įspūdingą 180 tūkstančių atsiliepimų bazę. Kiekvienas atsiliepimas yra ne tik skaitomas, bet ir pritaikant natūralios kalbos apdorojimo (NLP) technologijas kategorizuojamas pagal temas, emocinį atspalvį ir svarbą.

„Klientų atsiliepimai mums yra būtini kaip vanduo, kad gerintumėme paslaugų kokybę ir procesų efektyvumą. DI sistema ne tik supranta atsiliepimų turinį, bet ir sugeba įžvelgti gilesnį kontekstą – ar problema vienetinė, ar sisteminė, ar ji susijusi su techniniais trikdžiais, ar su klientų aptarnavimu. Turėdami šias įžvalgas, galime priimti kur kas racionaliau organizuoti darbą ir prioritetą teikti tam, kam to skubiausiai reikia“, – pasakoja technologijų ekspertas.

Kita vertus, pasak „Telia“ skaitmeninės transformacijos vadovo, tokių DI paremtų procesų diegimas nebūtinai pasiteisins mažesnėse įmonėse. Efektyvumas atsiranda tuomet, kai analizuojamas didelis duomenų kiekis, priešingu atveju DI diegimo, mokymo ir palaikymo sąnaudos bus didesnės ir neatsipirks.

Antros konsultanto „ausys“

Artimiausiu metu „Telia“ planuoja žengti dar vieną svarbų žingsnį – įdiegti pažangią DI pokalbių analizės sistemą. Šis įrankis gebės automatiškai transkribuoti telefoninių pokalbių įrašus ir juos analizuoti pagal įvairius parametrus. Sistema atpažins kliento balso toną, identifikuos probleminius momentus, už konsultantą atliks pokalbio aprašą ir išsaugos jį sistemose.

Modernus DI taip pat nuolat mokysis iš visų pokalbių, bei bus pagalbininkas komandų vadovams, ugdant klientų aptarnavimo konsultantus. Taip pat jis analizuos, kokios problemos dažniausiai kartojasi ir kokių specialistų kompetencijų labiausiai reikia skirtingu metu. Tokia informacija leis tiek efektyviau spręsti klientų problemas, tiek geriau planuoti darbo krūvius.

„Mūsų tikslas – kad klientas ne tik gautų greitą ir tinkamą problemos sprendimą, bet ir jaustųsi išgirstas bei suprastas. Kai konsultantui nebereikės naršyti po techninius dokumentus ieškant informacijos, jis galės daugiau dėmesio skirti empatiškam bendravimui. Būtent toks derinys – technologijų efektyvumas ir žmogiškas dėmesys – šiandien garantuoja geriausią aptarnavimo kokybę“, – apibendrina V. Domarkas.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama