Elektronika.lt
 2025 m. liepos 9 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Liepos 9 d. 14:41
„Avia Solutions Group“ baigia vieną pirmųjų pasaulyje keleivinio Boeing 777-300ER konversiją į krovininį orlaivį
Liepos 9 d. 11:45
Elektromobiliai drąsiai gali mesti pirštinę įprastiems modeliams: šansus padėjo sulyginti gausi infrastruktūra
Liepos 9 d. 08:28
„Kia“ išanalizavo, ko nori Europos vairuotojai, ir sukūrė elektromobilį jiems
Liepos 8 d. 20:16
Šveicarijoje kilo skandalas dėl elektromobilių: kodėl valdžia nuslėpė milijonų vertės elektromobilių tyrimą?
Liepos 8 d. 17:42
Kodėl buvusio darbuotojo elektroninis paštas gali tapti galvos skausmu?
Liepos 8 d. 14:26
Skaitmeninis pervargimas: mažinti nuovargį nuo technologijų gali padėti... technologijos
Liepos 8 d. 11:50
KTU magistrantė tyrė Kauno mokytojų pasirengimą dirbtinio intelekto taikymui mokymo procese
Liepos 8 d. 08:20
Kaip „Messages“ aplikacijoje kontroliuoti siunčiamų nuorodų išvaizdą
Liepos 7 d. 20:49
Šis triukas padės naudotis televizoriumi kaip monitoriumi, bet turi ir vieną didžiulį trūkumą
Liepos 7 d. 17:46
KTU profesorius Tomas Ruzgas: matematinis modeliavimas versle – tas pats, kas kompasas jūroje
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Produktų apžvalgos » IT sprendimai, programinė įranga Dalintis | Spausdinti

Sukurtas pirmas lietuviškas „Facebook“ ir „Instagram“ analizės įrankis

Publikuota: 2021-10-26 16:26
Tematika: IT sprendimai, programinė įranga
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Inspired UM“ duomenų mokslininkai išvystė programinį sprendimą ir sukūrė pirmąjį Lietuvoje „Facebook“ bei „Instagram“ monitoringo įrankį – „Performly“, leidžiantį realiu laiku stebėti ir analizuoti prekių ženklų komunikaciją.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Kiekvienas verslas, naudojantis socialinius tinklus, siekia kuo efektyviau išnaudoti jų komunikacijos galimybes. Tačiau marketingo specialistai neretai susiduria su iššūkiu – kaip kuo tiksliau įsivertinti ne tik savo, bet ir konkurentų komunikaciją? „Inspired UM“ duomenų mokslininkai išvystė programinį sprendimą ir sukūrė pirmąjį Lietuvoje „Facebook“ bei „Instagram“ monitoringo įrankį – „Performly“, leidžiantį realiu laiku stebėti ir analizuoti prekių ženklų komunikaciją.

Sukurtas pirmas lietuviškas „Facebook“ ir „Instagram“ analizės įrankis
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Pasak Jurgitos Videikaitės, „Inspired UM“ turinio departamento vadovės, daugelis prekių ženklų socialinių tinklų komunikacijai įvertinti iki šiol naudojasi tarptautiniais įrankiais arba monitoringą atlikdavo mechaniniu būdu. Tačiau norint išsamios analizės, kuri leistų įvertinti tiek savo, tiek konkurentų komunikaciją, vieno įrankio nepakakdavo.

„Marketingo specialistams tekdavo pirkti atskirus įrankius, kurie leistų įvertinti atskiras funkcijas. Mes apjungėme viską į vieną įrankį, kuris apima tiek vartotojų elgseną, prekės ženklų komunikacijai būdingus veiksmus, tiek kūrybos analizę, atskleidžiančią, kokie kūrybiniai sprendimai veikia. Tai suteikia galimybę įvertinti savo prekės ženklo situaciją, ją tobulinti ir identifikuoti tai, kas svarbu konkurentams. Ir čia kalbame ne tik apie komunikacijai aktualias savaitės dienas, kada jie įkelia daugiausiai įrašų ar skiria ypač daug dėmesio reklamai, komunikacijos žinutes, reklamos kiekius bei jų paskirstymą per vidinius platformų kanalus, bet ir kūrybinius sprendimus. Šis įrankis padės sužinoti, kokie komunikacijos veiksmai socialiniuose tinkluose yra efektyvūs ir leis tikslingai veikti tiek esamiems prekės ženklams, tiek rinkos naujokams“, – sako J. Videikaitė.

Daugiau galimybių vienose rankose

Pirmasis lietuviškas socialinių tinklų komunikacijos monitoringo įrankis apjungia daugybę skirtingų galimybių. Pirmiausia, pasak J. Videikaitės, galima atskirai stebėti komunikaciją bendrame naujienų sraute – kokiu dažnumu yra skelbiami įrašai, matyti jų kėlimo kalendorių – kurios dienos aktualios komunikacijai, kūrybinius formatus. Įrankis leidžia matyti ir analizuoti, ne tik įrašus prekės ženklų profiliuose, bet ir įrašus bei vizualus, kurie leidžiami tik reklaminėse pozicijose ir jų tiesiog įėjęs į prekės ženklų profilius nepamatysi.

Šalia skaitinių duomenų „Performly“ taip pat nupiešia ir vartotojų įsitraukimo į komunikaciją paveikslą. Galima sekti, kaip jie reaguoja, kokius emoji spaudžia, komentuoja ar dalinasi, mėgsta ar ne. Kūrėjams pavyko neimliose kategorijose vartotojų įsitraukimų reakcijas sugrupuoti į negatyvias, patinkančias ir pozityvias. O kategorijose, kurios sulaukia didelio vartotojų dėmesio, galima matyti detalius duomenis per kiekvieną emoji – „labai patinka“, „rūpi“, „liūdnas“ ir kitus. Tai leidžia įrašų tekstų autoriams matyti vartotojų nuotaikas realiu laiku ir paruošti atitinkamus reakcijų tekstus.

Taip pat realiu laiku galima matyti ir kūrybinius sprendimus. Įrankio pagalba matysite į „Facebook“ ar „Instagram“ įkeliamas žinutes – nuo jų vizualinio apipavidalinimo iki tekstų.

„Galima stebėti konkurentų išleidžiamą informaciją padieniui, kas savaitę ar mėnesį, bei sužinoti, kokie vizualiniai ir tekstiniai sprendimai yra naudojami. Taip pat matyti pasidalijimą tarp kūrybinių sprendimų – video, nuotraukų, nuorodų ir kitų formatų. Įrankio pagalba galima stebėti ir vartotojų įsitraukimą plačiąja prasme, ir įsivertinti, kokie kūrybiniai sprendimai geriausiai veikia“, – sako „Inspired UM“ turinio departamento vadovė.

Pasak J. Videikaitės, labai svarbu ir tai, kad „Performly“ suteiks galimybę matyti ne tik organinių įrašų, bet ir reklamos kiekius bei jų paskirstymą per vidinius platformų kanalus. Vartotojas galės stebėti, kas ir kiek apmokamų įrašų publikuoja savo „Facebook“ puslapyje, „Instagram“ ar „Messenger“ programėlėse, taip pat matyti, kuriomis savaitės dienomis prekės ženklai ypač sustiprina komunikaciją.

Prieš įsigydamas – išbandyk

Sukurtas pirmas lietuviškas „Facebook“ ir „Instagram“ analizės įrankis
Gamintojo nuotr.

Monitoringo įrankio „Performly“ sukūrimas pareikalavo ypatingo profesionalų išradingumo ir kruopštumo. Pasak Giedriaus Jasiulio, „Inspired UM“ duomenų mokslo komandos vadovo, tam, kad būtų pasiektas galutinis rezultatas, teko ne tik susidoroti su techniniais iššūkiais, bet ir ieškoti naujų programinių bei kūrybinių sprendimų.

„Tiek „Instagram“, tiek „Facebook“ platformos nebuvo kurtos taip, kad derėtų tarpusavyje, todėl norint turėti efektyvų jų analizės įrankį, reikėjo ieškoti sprendimų, kaip sujungti jų duomenis, juos apdoroti ir vieningai atvaizduoti „Performly“ sistemoje. Ypatingo išradingumo pareikalavo ir noras perteikti vartotojui originalų analizuojamų įrašų išvaizdą, atkurti tiek jų tekstus, tiek iliustracijas ar video įrašus. Pasiekėme, kad vartotojui susidarytų autentiškas įspūdis, kaip komunikacija atrodo realioje platformų aplinkoje.

Įrašai socialiniuose tinkluose turtingi vaizdais ir filmuota medžiaga, kuri reikalauja nemažų resursų. Todėl sukūrėme programinius sprendimus, kurie leidžia akimirksniu parodyti vaizdo ar vaizdo įrašo turinį, kad vartotojas galėtų efektyviai sekti įrašus, nelaukdamas, kol užkraus vieną ar kitą formatą“, – sako G. Jasiulis.

Monitoringo įrankis jau yra prieinamas vartotojams, taip pat nuolat teikiamos specialistų konsultacijos. Agentūroje „Inspired UM“ užsisakius paslaugą klientui yra suteikiami laikini prisijungimai, skirti savaitę laiko trunkančiam nemokamam įrankio išbandymui, per kurį jis apsisprendžia dėl tolesnio naudojimosi.

„Klientams sukonfigūruosime prisijungimus prie sistemos, kur jie galės stebėti gyvai besikeičiančią informaciją. Atskiruose skydeliuose prekės ženklas galės matyti atskiras, tik jam būdingas kategorijas ir jas lyginti tarpusavyje. Mūsų specialistai teiks visą konsultacinę pagalbą lietuvių kalba. Tam tikroms kategorijoms tai iš esmės palengvina naudojimąsi įrankiu. Be to, naujiems vartotojams suteiksime galimybę savaitę laiko išbandyti įrankį nemokamai“, 2 sako J. Videikaitė.

Monitoringo įrankis veikia interneto naršyklės pagalba, taip pat yra prieinama mobili jo versija, kuri leis stebėti analizuoti duomenis vartotojui patogiu metu. Svarbiausia, pasak J. Videikatės, kad šia paslauga gali naudotis ne tik „Inspired UM“ agentūros klientai, jis yra prieinamas visiems.

Analizė atskleidė pagrindines tendencijas

Socialinių tinklų komunikacijos monitoringo įrankio kūrėjai atliko bendrą prekių ženklų analizę, kuri atskleidė populiariausias tendencijas socialiniuose tinkluose. Duomenys rodo, kad turinio prasme populiariausi išlieka video formatai, o santykį su auditorija padeda stiprinti įvairūs virtualios realybės sprendimai.

„Matome, kad „Instagram“ tinkle ypač daugėja Reels formato turinio, kuomet kuriami 15 sekundžių trukmės vaizdo įrašai yra montuojami ir pagyvinami įvairiais filtrais ar garso takeliais. Tačiau populiarumu jam nenusileidžia ir Stories formatas, kuris trunka tiek pat laiko, tačiau vartotojams yra matomas tik 24 valandas. Tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje sparčiai auga ir tiesioginių transliacijų apimtys. Taip pat šiuo metu vystome galimybę stebėti ir daugiau „Instagram“ formatų, įskaitant Reels, Stories ir sparčiai populiarėjantį Takeover. Pastaruoju prekės ženklai dažniausiai naudojasi bendradarbiaudami su nuomonės formuotojais. Tai reiškia, kad prekės ženklas suteikia prisijungimo prie paskyros teises kitam žmogui ir jo kuriamas turinys yra matomas prekės ženklo puslapyje. Tokie sprendimai vis dažniau pastebimi ir Lietuvoje“, – sako J. Videikaitė.

Atlikta analizė parodė, kad vis daugiau prekių ženklų savo komunikacijai pasitelkia nostalgijos liniją ir taip sulaukia didesnio teigiamo vartotojų įsitraukimo. Prieš ketverius metus išpopuliarėjo nostalgiją sukeliantis turinys, kuomet prekių ženklai apeliuoja į praeityje buvusius populiarius dalykus. Pavyzdžiui, „Lego“ atgaivina visiems gerai žinomą legendinį žaidimą „SuperMario“. „Adidas“ paleidžia „Star Wars“ liniją ir pan. Tokie nostalgijos rinkodaros sprendimai ypač išpopuliarėjo pandemijos metu ir jie pasireiškia tiek turinyje, tiek istorijos pasakojime (angl. storytelling).

Taip pat pastebima, kad įvairūs filtrai, žaidimai ir kiti virtualios realybės sprendimai leidžia užmegzti glaudesnį santykį su tiksline auditorija ir netiesiogiai įtraukti ją į prekes ženklo kuriamą turinį. Didelį vartotojų įsitraukimą būtų galima pasiekti ir socialinių tinklų grupėse, kadangi jų populiarumas taip pat neblėsta, tačiau lietuviški prekės ženklai kol kas jų neišnaudoja.

„Inspired UM“ atkreipia dėmesį, kad nuomonės formuotojai Lietuvoje jau tapo atskiru komunikacijos kanalu ir yra beveik visų prekės ženklų rinkodaros planuose. Tačiau kol kas vis dar nėra sukurto patogaus įrankio jų analizei. Tikimasi, kad „Performly“ palengvins ir jų pasirinkimą, kadangi įrankis padės istoriškai fiksuoti ir įsivertinti nuomonės formuotojų duomenis.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama