„Peugeot“ pristatė atnaujintas „E-308“ ir „E-308 SW“ versijas. Gamintojas nusprendė ne tik pabrėžti elektrinį šių automobilių charakterį didžiąja raide pavadinime, bet ir suteikti jiems didesnę bateriją. Naudinga talpa išaugo nuo 51 kWh iki 55,4 kWh, tai yra 8,6 procento daugiau.

Dėl šio patobulinimo WLTP ciklo sąlygomis dabar deklaruojamas 450 kilometrų nuotolis, kuris leidžia automobiliais važiuoti dar toliau vienu įkrovimu. Baterija palaiko iki 100 kW galią nuolatinės srovės įkrovikliuose. Tai reiškia, kad nuo 20 iki 80 procentų akumuliatorius įkraunamas per 32 minutes.
Automobiliai taip pat palaiko „Plug & Charge“ funkciją, leidžiančią įkrovimo procesą padaryti dar paprastesnį. Kintamosios srovės įkrovimą užtikrina trijų fazių įkroviklis, kurio galia siekia 11 kW. Modeliuose taip pat įdiegta galimybė tiekti elektros energiją iš automobilio, suteikiant iki 3,5 kW galią ir 16 amperų srovę, tačiau ši funkcija galima tik naudojant papildomą adapterį, kurį siūlo „Peugeot“ atstovai.
Variklis ir garantija
Pavaros sistema išliko tokia pati kaip ir ankstesniuose modeliuose. Ji generuoja 115 kW galią, prilygstančią 156 arklio galioms, ir 270 Nm sukimo momentą. Automobiliams suteikiama aštuonerių metų arba 160 tūkstančių kilometrų garantija, o jų gamyba vyksta Prancūzijoje.
Atnaujintų modelių išorėje atsirado naujų detalių. Pirmą kartą markės istorijoje priekinė liūto emblema yra apšviesta. Ji įkomponuota į naują kėbulo spalvos grotelių dizainą, kuriame taip pat dominuoja trijų nagų šviesų parašas. Automobilio gale akį traukia po tris įstrižas LED juostas kiekvienoje pusėje, kurios įkomponuotos virš elegantiškos juodos juostos aplink „Peugeot“ logotipą.
Standartiškai montuojami 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai su deimantiniu pjūviu. Gamintojas pabrėžia, kad jie suteikia automobiliui elegancijos, aerodinamikos ir modernumo. Pirkėjams siūlomi du nauji kėbulo spalvų variantai, tai „Lagoa Blue E-308“ modeliui ir „Ingaro Blue“ universalo versijai „E-308 SW“.
Salono naujovės

Automobilio viduje taip pat netrūksta pokyčių. Prietaisų skydelyje įdiegtos atnaujintos grafikos, o po centriniu jutikliniu ekranu integruoti penki vadinamieji „i-Toggles“ mygtukai. Jie veikia kaip greitosios nuorodos į dažniausiai naudojamas funkcijas, tokias kaip oro kondicionierius, kontaktai, radijo stotys ar navigacija.
Dar viena išskirtinė detalė, tai salono apšvietimas. Vairuotojas gali rinktis iš aštuonių skirtingų spalvų, kurios pritaikytos tiek prietaisų skydeliui, tiek durų panelėms. Antros eilės sėdynės dalijamos į tris dalis santykiu 40 - 20 - 40, o jų lankstymo funkciją galima valdyti iš bagažinės. Universalios versijos bagažinės talpa siekia 598 litrus.
Naujieji modeliai turi integruotą „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemą, taip pat keturis USB-C lizdus, tai du priekyje ir du gale. Automobiliuose palaikomi nuotoliniai programinės įrangos atnaujinimai, o kelionių planuotojas įskaičiuoja įkrovimo stoteles maršrute. Tai leidžia patogiau planuoti ilgesnes keliones ir užtikrina, kad baterijos įkrovimas būtų optimaliai organizuotas.
Kada bus galima užsakyti

Atnaujintų „E-308“ ir „E-308“ SW užsakymų pradžia planuojama šį rudenį. Gamintojas tikisi, kad nauji techniniai sprendimai, patobulintas dizainas ir platesnės funkcijos pritrauks tiek esamus prekės ženklo gerbėjus, tiek naujus klientus.
„Peugeot“ naujosios „E-308“ ir „E-308 SW“ versijos rodo, kad elektrinių automobilių evoliucija tęsiasi. Didesnė baterija, patogesnės įkrovimo galimybės, modernus dizainas bei technologinės naujovės daro šiuos modelius patrauklius tiek kasdieniam naudojimui mieste, tiek ilgesnėms kelionėms. Tai yra dar vienas žingsnis, stiprinantis markės pozicijas sparčiai augančioje elektromobilių rinkoje.
